Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Prérifarkasz

0 bejegyzést írt és 270 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Prérifarkasz 2015.08.06 00:26:53
@firg_firg: Nyilván a "fele", az szándékos, hatásvadász túlzás, de nagyon sok értelmetlen, vagy hülyén működő lámpa van...
Nekem sem kell messzire mennem, 40 ezres kis falumban is hosszú évekkel ezelőtt betettek egy lápát a "város" egyik forgalmasabb útjára, mert az egyik "szuper"market úgy gondolta, hogy majd milyen jó lesz a vásárlóinak, hogy könnyebben közelítheti meg ezt a kiváló boltot...
Az sem zavarta őket, hogy ez a lámpa a reggeli és a délutáni csúcsidőkben a város egy jelentős részét bedugította, több kilométeres sorok alakultak ki, nemcsak a fő de a mellékutakon is... Ez így ment minden nap, évekig... Míg nagy nehezen felismerték, most már csúcsidőben sárgára állítják, de hétvégén, éjszaka, amikor sokszor alig van forgalom,akkor ott állsz percekig a semmiért... A táblák, meg a jobbkézszabály ilyenkor épp elég lenne...

Sok közlekedésmérnöktől valóban el kellene venni a diplomáját, mert nem ért a szakmájához.
Prérifarkasz 2015.08.07 01:50:55
@Zolus84: Ki beszélt itt arányosságról? Egyedül te! Senki nem állította, hogy a súrlódási erő nem nő, de ez kevés a boldogsághoz...
Az általad nem mellékelt video semmit nem bizonyítana, egy nagyobb, jobb fékerővel bíró nagyobb jármű hamarabb is megállhat, mint egy kisebb tömegű rosszabb fékrendszerrel felszerelt. És ettől még nem lesz igazad.

Ha igazad lenne, akkor a 4-6. villamos vagy egy mávszerelvény is gyorsabban megállna, mint egy kiskategóriás gépkocsi!...
Szóval, hogy is van ez?
Prérifarkasz 2015.08.07 12:15:40
@Zolus84: Látom, nem érted mit kifogásoltam korábban, és nem is vagy képes felfogni...
Nekem nem kell a bizonyítványodat magyaráznod, de ha fizikából tanácsra szorulok, először feltétlenül hozzád fordulok.

Részemről ennyi, örültem a konstruktív társalgásnak.
Belsőség Heti merítés 2015.07.19 07:41:54
Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
Prérifarkasz 2015.07.19 17:43:36
@Csalfa Romeo: Én is csak néztem mi van ott a háttérben... :)
Prérifarkasz 2015.07.19 17:54:31
@Schütii: Hát elég lehet, de nem egy lóerőgyár, a 140 Le kb. 1,5 tonnára azért nem egy gyorsuláskirály...
Prérifarkasz 2015.07.20 23:37:33
@Schütii: Így van, minden viszonylagos... A seggberúgást ugye a turbo okozza, a dízelek e nélkül elég lomhák lennének. Benzinesnél egy 80 lovas is fürge tud lenni, ha könnyű, csak nincs seggberúgás... :)
Rengeteg olyat ismerek,aki 100-110 lovas dízelt hajt, ott is van seggberúgás, de nagyon sokuknak mégsem elég vmiért, ezért csippelik...
Nekem van egy 2 literes turbós benzines vasam, az 3000-nél tudja a 278 Nm-t, nekem az épp elég, imádom... Tudom,hogy a mai dízelekből sok már 500 Nm-t is tud, de ez a világ engem valahogy nem vonz... Hiába,öregszem... ;)
Belsőség Heti merítés 2015.06.21 10:16:42
Egy őszinte autó! Itt általában az emberek nem tényeket, hanem élményeket ill. benyomásokat (ami elég relatív) írnak le. Én sem tudok másként. Én mindig szívből döntök (aztán jól meg is szoktam szívni! De boldogan szívok legalább!!) Apa autója - narancssárga…..
Prérifarkasz 2015.06.21 14:51:20
@UdjanMineck: Nem mondom, hogy nem tetszik, de nincs benne semmi új gondolat, semmi meglepő... a Delta I újrarajzolása, lekerekítése...
Prérifarkasz 2015.06.26 23:04:22
@Ződ2000: Hát a kb. 230 e db-ot, nem nevezném sikeresnek, de szerintem az Alfa vagy a Fiat igazgatósága is egyetért ezzel... Egyszerűen ez a darabszám a típus gyártása és fejlesztése kapcsán eszközölt beruházási költségeket esélytelen, hogy fedezze... De ha a versenytársakhoz mérjük a sikerességét a 159-es típusnak, akkor sem túl eredményes...

A 156-os más tészta...
Belsőség Heti merítés 2015.06.14 08:56:08
Rob Úr, az erdei utak elnyűhetetlen lovagja Neki csak ukrán gázolaj jutott, de szerette. Legtöbb gond a párhuzamkapcsoló meghibásodása és a gyakori rugótörések jelentették, ezeket már rutinszerűen javítottuk. (rugólapcsere 45 perc) . Második otthonom (a kép csak…..
Prérifarkasz 2015.06.15 10:55:05
@nick papagiorgo: Hát a tapasztalatok különbözők, de én már rohadt ritkán találkozom olcsó mesteremberrel... Inkább az van, hogy rohadt drágán megcsinálják a 10 perces melójukat, és aztán még jól számlát sem adnak...
Az utóbbi 10 évben két olcsó szakival találkoztam, de ők becsülettel el is végezték a munkájukat...
Prérifarkasz 2015.06.15 10:59:21
@Arcade Macho: Igen, egyszerűbb, és rövidtávon látványosabb eredményt is produkál... Mert ugye a részegek és a gyorshajtók rövidtávon okoznak kárt, míg a légszennyezettség csak hosszútávon, és nehezen is bizonyítható az összefüggés...
Prérifarkasz 2015.06.18 10:37:39
@Arcade Macho: Gondolom arra gondolsz,hogy a bp.-i átlagjövedelem 3-szorosa a szabolcsinak. Ha jól emlékszem olyan 1,5-2-szerese... De azt sem szabad elfeledni, hogy a vállalkozások 60%-a is a közép-magyarországi régióra koncentrál, tehát a nagyobb jövedelmen többen is osztoznak.

Másrészről közelítve a problémát pedig bármennyire is fognak keresni a bp.-i vállalkozások, ez nem a környezetbarát fejlesztésékre fogja ösztönözni őket, egyszerű "racionális" lényként, önérdeket követve profitot fognak maximalizálni... Sajnos.
A környezetvédelem nálunk ezredrangú szempont...
Belsőség Heti merítés 2015.06.07 08:15:13
Motorozz négy keréken! A legőszintébb, legjobb visszajelzést egy kisgyerek reakciójából látjuk. Ott nincs irigység, se mérlegelés, hogy most ennek szabad-e örülni, vagy le kell-e nézni a másikat, netalán utálni kell-e az illetőt. Kisgyerek nem tetteti, mint egy szomszéd a…..
Prérifarkasz 2015.06.07 22:15:20
@Tiszteltetem Brüsszelet: Nem szerettelek volna megbántani, ha Octaviád van, anno nekem is nagyon bejöttek, de én ültem anno Octáviában és Audiban is (új Octaviában most is), nekem elég jelentős volt a (anyag)minőségbeli különbség és nem csak érzetre... A 3 betűs és egyéb felszereltségre már nem emlékszem, a mai német márka-trendeket pedig bevallom nem nagyon követem...
Megjegyzem a BMW-t is prémium márkának mondják, holott tudtommal alapárért tényleg nagyon csak az alapot adják...
Prérifarkasz 2015.06.07 22:20:18
@Tiszteltetem Brüsszelet: Most újból visszaolvastam, amit írtál, akkor tárgytalan, előbbi hozzászólásom, kicsit fáradok... Felszereltség terén, inkább olaszautókban van "jelenlegi" tapasztalatom...
Prérifarkasz 2015.06.07 22:21:39
@Tiszteltetem Brüsszelet: Szerintem egyetértünk.
Belsőség Heti merítés 2015.05.31 09:52:43
Aztán megláttam ŐT Egyvalami biztos volt, hogy kupét szeretnék. Ehhez képest lett egy 5 ajtós, zöld Peugeot 207-esem, 1.6VTI motorral, "sporty" felszereltséggel, ami kb. kimerül egy amúgy tetszetős fehér számlap, króm kipufogóvég, krómkeretes ködlámpa összeállításban…..
Prérifarkasz 2015.06.03 22:47:59
@sechskant: Hát nekem konkrétan 99-es autóm van, és a légzsák 10 éventi cseréjét írja elő a user manual... Ezt a tíz éves csereperiódust már több helyen is olvastam.
Konkrétan a jobb oldali légzsák elektronikája hibát is jelez.
És ki tudja ezt rajtad kívül? Mert ha tényleg az, akkor bizony ott volt az idei szezonnyitó Parkoló Parádén május kilencedikén és nagyon-nagyon sokan látták. Fantasztikus sleeper-Mitsubishi, kanzdsikkal teli, japán belpiacos Supra Mk.4, a sárga földig ültetett cult-klasszikusok,…..
Prérifarkasz 2015.05.14 20:54:35
@Altezza: elfogyott a film... izé ő memória... ;)
2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari sportfutómű. Vezetett szervízkönyv + a munkalapok is!!! Makulátlan belső, es majdnem makulátlan külsővel( egy kavicsfelverodes) sötétmetál kék az autó. Csak papírozni kell es…..
Prérifarkasz 2015.05.08 22:54:34
@Ninjaboy: Már bocs, de ha te politikus lennél, vagy tömeggyártó multi, akkor neked mi lenne a jobb, ha az emberek gondolkodnának, vagy csak tennék, amit mondasz nekik?... ;)
Belsőség Heti merítés 2015.05.03 07:48:27
Mi más, ha nem MX-5? A szempontjaim utolsó sora, hogy ne legyen tömegdarab. Itt Münchenben és környékén ahol élünk, a többség az egyforma BMW-k és Audik autóit hajtja. Miért nem hallgattam a közmondásra? Utána felkerestem a létező összes jó szerelőt, autodidakta…..
Prérifarkasz 2015.05.03 09:53:35
@ProhiOtti: Dettó, én sem értem... :) A szvift-es élményeim jutnak eszembe: kuplung, fék - mintha egy fazék lekvárban taposnék... kormány - semmi visszajelzés, belsőről jajj ne is beszéljünk... Persze, akinek ez elég az legyen boldog vele, de nekem terror... ;)
Belsőség Heti merítés 2015.04.26 09:22:56
Kis fehér nyuszi nagyot ugrik! Olyan autót szerettem volna amiből alig van, koránál és típusánál fogva is, sokan lebeszéltek terveimről, de nem hagytam magam... Gizi - az OROSZ technika átka Ajtózárak tönkrementek, a hátsó ajtó lakattal volt lezárva. Oldalsó ajtó…..
Prérifarkasz 2015.04.26 17:01:49
@Sword: OFF
Bocs, de néhány évtizedet lemaradtál a marketing szakirodalom olvasgatásában... Már rég nem reagál a vállalat, hanem a piacot befolyásolják, formálják... - ebben a marketing (és közgazdasági) irodalom egyetért. Javaslom nézz meg néhány újabb könyvet a témában.
ON
Písz
Belsőség Heti merítés 2015.04.19 08:56:30
Aranyoskám ...kiakadt a gázbovden. megáll, kiszáll, megnéz. hát... kiderült, hogy nem bírta a drótozott-ragtapasszal előző tulajok valamelyike által készített, innovatívnak innovatív, de szépnek nem mondható rögzítés. fúrás, faragás, menetfúrás és megvan az új…..
Prérifarkasz 2015.04.19 17:48:05
@sechskant: OFF Ha már a pénzről ejtettél szót... és olyan jól megy a szekér (az automata váltóval), legyél szíves szerezzél be egy magyar billentyűzetet, mert engem "ez" frusztrál...
Belsőség Heti merítés 2015.04.12 10:11:19
Kényelmes pénztemető Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett! Relax avantgard módra Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem…..
Prérifarkasz 2015.04.13 15:01:47
@UdjanMineck: Hát Csepelen most épp van egy ilyen eladó csúcsverzió... kifejezetten "alacsonypadlós"... :)
Prérifarkasz 2015.04.13 18:28:36
@UdjanMineck:
Hát a Deltából és a Dedrából is van állítható sportfutóműves, találkoztam már ilyennel, pl Lancia-találkozón. Azt, hogy biztosan eredeti gyári megoldás, mint ennek az ellenkezőjét is, nehéz igazolni, mivel elég ritka típusváltozatokról van szó. Német hirdetésekben is rendszeresen látok fix sportfutóműves Dedrákat, állítólag gyári... Nem hiszem, hogy többen is következetesen hazudnának, nincs értelme....

A hirdetett autón a spoilerezés is eredeti, mert láttam már más autókon is, a belső is az, kivéve a turbónyomásmérőt. Kívülről meg a felni biztos nem eredeti...

www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/delta/lancia_delta_hpe_2.0_hf_eredeti_evo500-felujitva-ritka-8742212
Prérifarkasz 2015.04.13 19:10:07
@UdjanMineck: Hát akkor vegyél Dedrát (az is lapos) vagy Civicet... :)
Mondjuk a mellékelt képen lévő, azért a gyárin túl van ültetve... :)
Belsőség Heti merítés 2015.04.05 08:52:42
Életem nagy projektje Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli…..
Prérifarkasz 2015.04.05 22:15:41
@Pelso..: Ahogy mondod: "kinek a pap, kinek a...", különbözőek vagyunk... Különösen, ha nem érzed a különbséget, akkor tök felesleges egy igényesebb és így jóval drágább futóművel rendelkező autót fenntartanod... És nem akarom kisajátítani az Alfák számára a jó futómű kategóriát,mert az lehet, hogy sportos, de például a Merciké,amelyekben ültem meg rohadt kényelmes,viszont ezeknek a felújítása is rohadt drága, ha elhasználódnak, márpedig igen,mert semmi sem tart örökké...
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Prérifarkasz 2015.03.25 13:46:23
@korzo: Nem értem miről beszélsz!... :D :D

De tényleg, nézem a hasonlókorú távol-keleti meg sógori "szarokat", vagy bármi mást, én nem érzékelek lényegi eltérést... Kognitív disszonancia ide vagy oda... Ha meg tényleg az lenne,akkor nyolc év használat után nem veszek magamnak egy ugyan olyan márkájú "szart"! :D Ha mégis, akkor az a kognitív disszonancia disszonanciája lenne... :P

De most tényleg, ha 20 évesen javítani kell a hátsó kerékjárati íveket, 22 évesen meg a küszöbnél a padlólemez egy részét, az akkora nagy meglepetés, és teljesen összeegyeztethetetlen egy öreg autó életével?... A szétesésről nem tudok nyilatkozni (Lándzsa)... :D
Prérifarkasz 2015.03.26 15:00:27
@motor77sport: Jól látom, hátul dobfék funkcionál? Nagyon komoly... ;) Végül is illik a témához ;)
Ady Endre tökéletes tesztpilóta lett volna az új Corsához, csak a Harc a Nagyúrral című verset kellett volna kicsit átírnia, és az Opel navigációját helyezni a disznófej-középpontba. Ha pedig még nem látta, hogyan próbálják átverni a Becsületesneppert német kollégái, ezt a…..
Prérifarkasz 2015.03.12 21:33:44
@becsületesnepper: Bocs, de már a nevében figyelmeztet, hogy csak úgy belepofázik... ;)
Belsőség Heti merítés 2015.03.08 09:17:41
A szerethető UFO Rájöttem az autó talán legnagyobb hibájára: nem lehet tőle racionális érvek mellett megszabadulni. Egyszerűen megy és az üzemanyagon, kopó alkatrészeken kívül nem kér semmit. Amit megbízhatóságon megnyer,azt elveszíti a karosszérián Idős bácsié…..
Prérifarkasz 2015.03.08 12:26:07
@nick papagiorgo: Igen, sajnos pontosan értelek... ;) és valóban meglepő... :O
Prérifarkasz 2015.03.08 21:51:25
@Seca81: Thesis - a "műszakilag" romhalmaz szerintem nem helytálló. Túl tág. Az elektronikája romhalmaz, találóbb...;)
Prérifarkasz 2015.03.08 22:01:13
@Agr3ssor: "De ez hosszú mese lenne!" - erre való a Népítélet! Aztán linket ide! :D
Belsőség Heti merítés 2015.03.01 07:25:22
Önazonos látványtalan őszinte nyugalom Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó. Sportos járgány Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú…..
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
Prérifarkasz 2015.02.26 22:36:50
@Garp: ;) ;)
Prérifarkasz 2015.02.26 23:10:38
@ColT: Igen, a Jéghegyen túl... :D
Belsőség Heti merítés 2015.02.22 08:49:13
A megbízhatóság mintapéldánya Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek. Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1 perccel előtte én is átéltem. Jó volt, szép volt,…..
Prérifarkasz 2015.02.22 20:38:09
@Thanathos: Őszintén mondom kíváncsivá tettél... Légyszí mondj néhány japánt mondjuk, mert nekem ami eszembe jut, az kivétel nélkül mind drága...
Prérifarkasz 2015.02.22 21:11:47
@alvázvédelem: Kicsit valóban drágán, de manapság 4-5 ezer körül van általában literje... Az Alfa nem tom mennyit nyel be, de ha közel 6 lityit, mint az enyém, akkor annyira nem is... ;)
Most én 3 ezerért tudom a 10w-60 Seléniát, összesen 18 lesz, de néhány éve még 2-ért is lehetett találni...
Belsőség Heti merítés 2015.02.15 08:40:11
Zivány vadállat Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D Jó, jó de meddig? Amit…..
Prérifarkasz 2015.02.15 21:02:16
@nick papagiorgo: Most nem tudom ki gyártja az Osannak, 6-7 éve biztos, hogy a Mol gyártotta, annak idején beszéltem egy termékmenedzserrel, aki ezzel foglalkozott...
Nyilván a minimális specifikációknak meg kell felelni, de a láncoknál az ár az elsődleges szempont... És ne legyen senkinek kétsége, hogy az eladási ár a beszerzési ár többszöröse... És sokak állítása ellenére szerintem itt a legrosszabb az ár/érték arány...
A szuzuki biztos simán elbírja, de én egy "kényesebb" vagy kihegyezettebb motorba nem önteném...
Prérifarkasz 2015.02.16 22:08:06
@prérikutya: "Feltételezésekbe ne menjünk bele, konkrétumot írj." - Elég konkrét volt, mind a két lehetőséget leírtam... Amúgy meg írd le Te, te használod... Én az általam használt olajnál tudom ki gyártja, a GM olaja meg nem érdekel, csak a véleményemet írtam le, Te meg ha azzal vagy boldog, hát légy, mindenki abban hisz, amiben akar...

"Elsőként is a GM-nek, mint minden gyártónak van egy előírása az olajokhoz. Megveheted a 3x drágábbat is, akkor is ugyanazt fogja teljesíteni, mint a gyári." - Na persze, attól, hogy minden olaj teljesíti azt a minimum-elvárást, attól még nem minden olaj egyforma... A legjobb gyártó is tud szart gyártani minőségben meg nagyon jót is, ezek között az árazással fog különbséget tenni csakhogy a fogyasztó is érzékelje a különbséget... És ha külső megbízásra gyárt - tehát nem saját márkanév alatt - akkor még a kockázatot sem ő viseli az esetleges silányabb minőség miatt, amit az előírásokat épp teljesítő alap-olaj magában hordozhat...

Röviden összesítve a mondandómat te azt felejted el, hogy profit-elven működő vállalatokról van szó... De ezzel részemről a bevezetést a közgazdaságtanba lezártam... meg a vitát is.
Prérifarkasz 2015.02.17 16:32:11
@Rónarider: Engemet az nem nyugtatna meg, hogy az olaj ugyanolyan szép tiszta leengedéskor mint betöltéskor... mert ez azt jelenti, hogy az égéstérben lévő szennyeződéseket, nem szedte össze, persze csak ha vannak... de minimális szennyeződés szerintem egy újabb autóban is biztos keletkezik...
Belsőség Heti merítés 2015.02.08 09:47:53
Megbízható, fürge autó Pont a francia autó példájából tanulva kerestem én is olyat, amivel biztos, hogy minden reggel bejutok a munkahelyre, nem hagy cserben, és nem drága fenntartani. Sand Queen Fogyasztas atlagban 17l/100km ehhez persze tudni kell, hogy a legkondi szinte…..
Prérifarkasz 2015.02.09 20:39:47
@Aldo Moro: szerintem annak is gyenge, vagy inkább gáz... anyukák kedvence, biztos várták a sült krumplit... ;)
Prérifarkasz 2015.02.10 19:57:28
@Ződ2000: Ne mesét tessék nézni, hanem számolni... ;)

A ma Magyarországon futó dízeleket (10-20 évesek, általában 110 Le az átlag, a vévé- és fiatos motorok is ilyenek...) Meg kell nézni a Le/súly arányokat, a dízelek sokkal nehezebbek, mint a Szutyuki, és így főleg 0-100 jobb lesz tőlük... ennyi
Amúgy meg turbo nélkül tényleg kxart sem érnek, max szántásra...

Az a rohadt nagy innovativitás, amit képviselnek a mai dízelek, az meg egy kalap sz@rt sem ér, főleg, hogy a büszke csúcsdízel tulajok a részecskeszűrőjüket már 2-3 évesen kidobják a p-csába - ennyit a ződségükről... Nem is beszélve arról,hogy a 2 mikron alatti szennyeződéseket nem is mérik, pedig lenne mit...

Az meg nyilvánvaló, hogy jóval kevesebbet eszik a dízel,csak ne próbálják már eladni azt az ócska dumát, hogy még mellette milyen környezetbarát is... Ez majdnem olyan ócska mint az atomenergián hizlalt elektromos autók zöldsége...
Prérifarkasz 2015.02.14 21:51:43
@Ződ2000: Nem értettél meg, nem is ezt vitattam, én is tudom mire képesek...

Ehe fejlődés, bizonyos értelemben igen, de minek/kinek az az 500Nm... A többi meg bakkfitty, mert 2 literes benyásból már 20 éve is kihoztak 300 lovat utcai autónál "simán"... én inkább azt választanám... De nyilván nem teszem, mert nem erre van szükségem...

240 ló, 6 liter meg hófehér pára, és nyilván ózont termel és örök életű... És még ki is hisz a mesékben?.... ;)
Belsőség Heti merítés 2015.01.11 07:04:23
Olasz luxus sport sedan Itt nincs semmi műanyag takaró lemez holmi hangzatos felirattal. Itt csak egy őszinte blokk látszik. Német vas, golyóálló motorral Nagy meglepetés volt mikor megláttam, 168 ezret mutatott az órája, a kesztyűtartóban pedig ott hevert a 17 éven át…..
Prérifarkasz 2015.01.11 16:10:21
@Pepejoe: Miért, egy Simpsonhoz képest tényleg jól gyorsul... ;)
Prérifarkasz 2015.01.17 22:06:03
@KawaBazsy: Ha-ha-ha, Verhovina, meg Riga... azok a régi szép idők... ;)
Prérifarkasz 2015.01.17 22:07:58
@alvázvédelem: De írta, hogy fordulókör, azt meg átmérőben szokták megadni...
Belsőség Heti merítés 2014.12.28 09:35:32
A 4 hengeres is BMW! ....? Igen. Jól fogta az utat, szép hangja volt, a gyári ülések sem tartottak rosszul, bár az én oldalamra kagyló került a már említett gyári rossz ülés helyére. Nemhiába sok csillagos... Az utolsó percig hűséges és strapabíró társ maradt, soha…..
Prérifarkasz 2014.12.28 15:18:48
@Schütii: Hát jól gondolád... :D
Prérifarkasz 2014.12.29 22:55:17
@Aranyba mártogatott étnyúl: Nyugodj meg, úgy fogunk tenni... Neked meg javaslom a szövegértést gyakorold, ugyanis nem állítottuk egy szóval sem, hogy nem lesz keményebb a rugózás... Természetesen keményebb lesz, mert rövidebb a rugóút. Nagyjából az egyetlen kedvező változás, hogy az autó súlypontja lejjebb kerül, ezért a stabilitása/dinamikája javul...
Rendben, köszi az információt, legalább most már tudjuk mekkora nagy király sportember vagy...
Belsőség Heti merítés 2014.12.07 08:51:48
Z-ke Átíratás után egyből szervizbe mentünk, első körben a BMW-hez, melyet azóta is nagy ívben elkerülünk, mivel egy vétel utáni, alap átvizsgálásra is sikeresen kikalkuláltak egy 50 ezer forintos árat. Malac Passat 0km-rel. Csak szeretni lehet Az autót ajándékba…..
Prérifarkasz 2014.12.20 17:22:40
@xaraud: Hát egy körre én is jelentkeznék.... :) Mert a kabriós érzés nekem sajna még nem adatott meg... Bár én is tudom mit jelent mosolygósan vezetni,ha nem is kabrióban... :)