Adatok
R7Bs7e
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Na, ez most keményebb lesz.Tisztelt Raáb Donát!Az alábbi levelet két példányban elküldtem a MÁV-START Zrt. illetékeseinek, ezért kérném, feléjük ezt ne továbbítsák, pusztán észrevételként közölje a blogján. Tisztelt Ügyfélszolgálat!Az 1997. évi CLV.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Remélem tudod, hogy hatalmas baromságot írtál. A mozdonyvontatású üzemről toltvonatira való áttérés teljes mértékben nem így történik. Hogyhogy „A oldal” meg „B oldal”. V43-ason 1-es és 2-es vezetőállás van. Ugye nem azt akarod mondani, hogy vezérlőkocsira való áttéréshez a mozdony másik vezetőállását kell beüzemelnem? Ha eddig így gondoltad, ezt felejtsd el, nincs ilyen művelet.
„menetszabályozóját középállásba”
Megnézném, hogy a „menetszabályzót” hogy teszed „középállásba” a Szilin.
„villanyszedő csere”
El kell szomorítsalak, de az áramszedő (!) kiválasztása független az aktív vezetőasztaltól. A géptérben egy levegős váltót kell átváltani, és attól függ, hogy melyik emelkedik fel. Ennek nem sok jelentősége van, viszont az utasítás előírja, hogy mindig a menetirány szerinti hátsót kell használni (érthető okai vannak), de ettől még működik akkor is, ha a menetirány szerinti első van fent.
Ez az irányváltós dolog, hogy hátramenetben kellene előremenni... Nem is tudom, honnan szedted ezeket a marhaságokat. Ugyanis a V43-ason, amikor a vezérlőkocsi van beüzemelve, nincsen beüzemelt vezetőállás. A „kulcs”, jobban mondva a vezetőasztal-reteszkulcs (pakettkulcs) ugyanis a vezérlőkocsi vezetőasztalába kerül, a V43-ason ilyenkor mindkét vezetőállás egyformán inaktív. Nem tudod eldönteni, melyik volt beüzemelve korábban. Bár ez sem feltétlenül igaz, ugyanis legalább az egyik vezetőállás kiegészítő fékezőszelepét oldott állásban kell tartani, ami általában az, ahonnan korábban mozdonyról vezettél. Valamint a 811-es sémajelű kapcsolót Csatolt állásba kell helyezni, így nem fog 15 km/h felett levágni a rendszer. De biztos vagyok benne, hogy nem ez volt a gond. Az irányváltót pedig a vezérlőkocsiról is ugyanúgy kapcsolni, azaz bármelyik irányban lehet vezetni a vezérlőkocsiból. Hátrameneti állásban sincs sebességkorlát. Ha a Tolatás/Menet kapcsoló Tolatás állásban lenne, akkor Vmax=40, és nem vesz fel az EÉVB/EVM-120 jelet, de Tolatás állásnál előremenetben és hátramenetben is ugyanúgy Vmax=40, nem függ az iránytól.
Szeretem, mikor az utas azt hiszi, hogy jobban tudja a dolgot. Ebből a hozzászólásból is látszott, hogy halványlila fogalmad sincs az egészről. Persze ez nem probléma, biztosan a saját szakterületeden kiválóan végzed a munkád, de amihez nem értünk, inkább ne szóljunk már hozzá.
Az a legszomorúbb, hogy az egészet tényként írod le: „tehát ezért kapcsolt le a rendszer pár méter után.”.
Üdv.