Adatok
emgyé
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az AMTS-re nem csak a gyíkarc tunerek mennek ám ki, ó nem. A hivatásos gengsztereknek is itt a helyük, és nem szégyenlősködnek, mikor meg kell mutatni mesterségük címerét. Beletolják a szádba a kilencmilliméteres csövét, csak kocog a fogaidon. Nincs álszerénység, itt kipakolják…..
Kókuszos A múlt héten akadtam rá erre a termékre az Interfenyő leértékelt pultjában búvárkodva. Egy túró-rudi szerű valamit kell elképzelni, ízléses papírdobozban, mindjárt kettőt. Belül túró, cukor és kókusz, kívül kakaós bevonómassza (na nem, majd uruguay-i…..
emgyé
2014.12.12 20:57:00
Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni.
Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
emgyé
2014.09.13 10:04:36
@Manarola: Elírtad. 55%-a. De ezt már a sportmotoron az egyik topikban leírtam.
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
emgyé
2014.09.07 07:33:06
A szigetelőszalagot is oldja a gázolaj
- Itt vagyok a Rakparton és megállt az autó – búgta a telefonba feleségem. A legjobb hely az elakadásra. Másodszor csinálja, rutinja van benne. Érdekes a közlekedőtársak reakciója, a villogó elakadásjelző és a kocsi mellett…..
emgyé
2014.08.16 22:13:11
@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:
Volt három dízelem, nem panaszkodok rájuk, még így utólag sem. De segítettek ráébredni arra a kézenfekvő tényre, hogy a személygépkocsikban hosszában elhelyezett soros benzines motor van. Ami ettől eltér, az én szememben egy más kategória.
A gázos autókról összehordott, (nyilván nem személyes tapasztalat)ostobaságokat nem kommentálom. Van benzines és van gázos autóm is. A gázossal télen-nyáron csak GÁZZAL indítok és gázzal állítom meg. (A mínuszokban is, és még nem deresedett el soha a reduktor.)
Volt három dízelem, nem panaszkodok rájuk, még így utólag sem. De segítettek ráébredni arra a kézenfekvő tényre, hogy a személygépkocsikban hosszában elhelyezett soros benzines motor van. Ami ettől eltér, az én szememben egy más kategória.
A gázos autókról összehordott, (nyilván nem személyes tapasztalat)ostobaságokat nem kommentálom. Van benzines és van gázos autóm is. A gázossal télen-nyáron csak GÁZZAL indítok és gázzal állítom meg. (A mínuszokban is, és még nem deresedett el soha a reduktor.)
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
emgyé
2014.07.01 22:53:40
@remélemeztbeveszi: Egyetértek :D
emgyé
2014.07.01 22:50:02
@turbo2: És? A VW is jobb... :) De az A U D I önálló.
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
emgyé
2012.02.16 13:19:38
@ikke i drift:
Érdeklődnék tisztelettel, hogy a gépkocsi motorjának konkrétan mely alkatrészeit keni a benzin? (amely köztudomásúan jó zsír és olajoldó, hiszen még a kenőolajat is lemossa a hengerfaláról) A szelepeket, de inkább a szelepfészket valóban jobban igénybe veszi a gázüzem a magasabb hőterhelés által, ezért van az, hogy bizonyos típusok kevésbé alkalmasak erre. Én ezt a problémát rég megoldottam, a hengerfejet egy gázüzemű motorokra specializált műhelyben felújítattam. (egyébként is aktuális lett volna)
"Az átlagos motoroknál is rosszabb a kenés gázüzemben" Mert miért, a motor melyik részén, és ez konkrétan miben nyilvánul meg?
A gázautóknál nincs külön hidegüzemi kenőrendszer. Olyan létezik, hogy bizonyos -gázra kevésbé alkalmas- típusoknál alkalmaznak ún. felsőkenő adalékot, külön adagolva a gáztól. Ennek a célja, hogy ún. párnát hozzon létre a szeleptányér és a szelepfészek felfekvő felületei között, valamint némileg hűtse azt, és talán ez a fontosabb.
Érdeklődnék tisztelettel, hogy a gépkocsi motorjának konkrétan mely alkatrészeit keni a benzin? (amely köztudomásúan jó zsír és olajoldó, hiszen még a kenőolajat is lemossa a hengerfaláról) A szelepeket, de inkább a szelepfészket valóban jobban igénybe veszi a gázüzem a magasabb hőterhelés által, ezért van az, hogy bizonyos típusok kevésbé alkalmasak erre. Én ezt a problémát rég megoldottam, a hengerfejet egy gázüzemű motorokra specializált műhelyben felújítattam. (egyébként is aktuális lett volna)
"Az átlagos motoroknál is rosszabb a kenés gázüzemben" Mert miért, a motor melyik részén, és ez konkrétan miben nyilvánul meg?
A gázautóknál nincs külön hidegüzemi kenőrendszer. Olyan létezik, hogy bizonyos -gázra kevésbé alkalmas- típusoknál alkalmaznak ún. felsőkenő adalékot, külön adagolva a gáztól. Ennek a célja, hogy ún. párnát hozzon létre a szeleptányér és a szelepfészek felfekvő felületei között, valamint némileg hűtse azt, és talán ez a fontosabb.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Jó gumi, csak kissé zajos nekem.
Komolyra fordítva, hát ez nem semmi...... nem fogok ott lenni.