Adatok
OMG Social
6 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tavaly nyáron indítottuk útjára a "Tervezd Újra a Praktikerrel!" címre hallgató Praktiker közösségi média projektet Kovács Gabriella belsőépítész és a hg.hu csapatának szakmai vezetésével, aminek során pályázók által küldött belső terekre adtunk felújítási,…..
A webes megoldások egyik fontos része a programozás. Aki már próbált bármi egyedit összehozni, az tudja, hogy az egész projekt léte függhet egy jó (vagy éppen egy rossz) programozótól, csapattól. Ráadásul a programozó kezében is vagyunk. Vagyis ha nem bástyázzuk magunkat…..
OMG Social
2011.07.12 17:06:06
Nem fizették még ki! Rengeteg ember járt igy aki nála dolgozott. Van egy másik programozója is akinek nem fizetett. És az üzletkötők is sorra leléptek tőle. Ha lehet minél több helyre tegyétek ki a nevét és cégét, hogy google megtalálja és más ne essen ebbe a csapdába. Tehát akkor Rák Edit 190.hu
A LIKE-ok után az alkalmazások, amik (eléggé magyartalanul) applikációk, apik néven terjedtek el, sokak fejében egyet jelentenek a közösségi médiával.Facebook oldalt szeretnékA márkák életében a közösségi média használat kockázatos, kihívást jelentő, ugyanakkor…..
A közösségi médiával kapcsolatban sokan szeptikus nézetekiknek adnak hangot nemzetközileg. A Pepsi Refresh projekt pl. a Super Bowl megjelenéseket kiütve került a Pepsi stratégiájába és mivel a Papsi (USA) lemaradt az eladásokban (a Diet Coke mögött a harmadik helyre…..
Essen szó a Youtube alternatív használatának lehetőségeiről azzal a céllal, hogy a kreatív elmék beinduljanak.A saját csatorna, márkázott csatorna lehetősége (bár Magyarországon ezt a szolgáltatást a YouTube tulajdonos Google nem értékesíti) sokak számára ismert. Azt…..
Azaz hogyan vedd rá a közösséget, hogy a márkád által létrehozott platformon tartalmat generáljanak, tartalmat osszanak meg, illetve a feltöltött tartalmakkal interakcióba lépjenek.PEPSI REFRESH PROJECTMi ez a project?A Pepsi a "világmegváltó" ötletek szponzoraként…..
Az OMG ügynökségei 1999 óta ajánlanak digitális médiatervezést és -vásárlást. 2011-től a cégcsoport digitális divíziója specialistákkal dolgozik SEM, Mobil, Analitika és Social Media területeken.Korábban az OMG márkázott tartalommal foglalkozó divízióját, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz