Regisztráció Blogot indítok
Adatok
VFTS H9

0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal: 304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért. Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..
Belsőség Heti merítés 2012.11.04 08:04:44
Egyszerűen csak ennyi: SZERETEM Először is tudni kell, hogy ez az első autóm 19 évesen. Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :) Ne aranyat,valutát,Munkácsy-t...Landyt vegyél! A teljesen rendbehozott gép…..
VFTS H9 2012.11.05 23:10:24
@Köcsög bmwés:
Nagyon szép a gép, én mindig nagyon értékeltem egy régi, esetleg különlegesebb autó rendben tartását, mint egy újabb tucatautót venni.
Ez persze nem jelenti azt, hogy azzal baj lenne, ez ízlés kérdése.
Ezeknek van valami varázsa, a beletett saját munka, kicsit egyediség, stb.
Ja, a hátsó lököst igazítsd meg a bal oldalon, kicsit nagyobb a hézag, amúgy hibátlan. :) :)
Tény, hogy a szabályok őket védik, a karosszéria viszont az autóst. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tizenhét hónap börtönt kapott egy bristoli buszvezető, mert súlyos sérüléseket okozott egy kerékpárosnak. A sofőr egy kisebb vita után úgy ráhúzta a kormányt az előtte haladó biciklisre, hogy az több métert repült, és a járdán ért földet. Az akciót rögzítették a…..
El kell búcsúznunk egy legendától: többé nem láthatjuk Andy Burton szörnyetegét, a Peugeot 306 Cosworth-ot. A tervek szerint a 2011-es Wales Rally lett volna az utolsó versenye, de sajnos a Cambrian rallyn felrobbant a Cosworth erőforrás, és túl drága lett volna újat építeni. A…..
Belsőség Végre! Látjuk a célt! 2012.02.11 07:23:00
Most, ahogy ezeket a sorokat pötyögöm, döbbenek rá, hogy milyen régen nem jelentkeztünk már a Shitgun-projekttel. December 18-án volt az utolsó poszt. Igaz, ünnepek, új év, a munka ellepett minket, azóta csak kétszer voltunk kinn a Sabc műveknél, ami nem sok. Ellenben olyan szintű…..
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
VFTS H9 2011.12.29 01:09:38
@speed2006:
Igaz, nem egy kategória.
A ködlámpa csak minimálisan balesetveszélyes, leginkább kellemetlen, többnyire köd nélkül haszontalan.
Az öntudatos gyalogos viszont határozottan balesetveszélyes, leginkább önmagára, de valamelyest a többi közlekedőre is.

Nem szakadó esőt említettem és szelet sem, de a lényeg nem is ez, pedig jól megragadtad. A lényeg az elv és a logika. Nem igazán vág földhöz néhány fékezés és gyorsítás, a Föld sem emiatt fog tönkremenni, egyszerűen csak irreális. Az elsőbbséget megadom, aki szintén korrektül figyelmesen viselkedik, aki nem azt legrosszabb esetben kikerülöm, az ő haladását nem lassítva.
Ennek ellenére
VFTS H9 2011.12.29 01:28:01
@speed2006:
Ja, és még valami gyalogosként én pont úgy viselkedem, mint amit én "elvárok".
Zebra, nem állok út szélére, szétnézek, várok, elmennek, sietve átmegyek, mindenki boldog.
Ez most -ennyi hallgatás után- csak egy leleplezés szeretne lenni a magyar használt piac "sajátosságairól". Mert hát ugye, mit is tehet az ember, ha szeretne egy családi járgányt, legfeljebb 2,5 millióból? Ha körbenéz a piacon könnyedén rábukkanhat a KIA Cee'd-re…..
VFTS H9 2011.06.30 14:39:52
@Dete:
Egy dolog igaz, hogy túl sokat remélnek a vevők, ezer éves autó karcmentesen...nem sok van.

Viszont:

- A fent említett autó max. jogi, vagy bármilyen szempontból törésmentes, műszakilag biztosan nem.
- Hátánya bizony származhat, ha nem úgy van megjavítva, ahogy azt kell.
- Mi nem igényeljük az átverést, a naivitást, jóhiszeműséget használják, ki ez pedig csalás, bűncselekmény.
- Ha autókereskedő, akkor nyilván lépést kellene tartani az évek múlásával, "koreai szar" már rég volt.
- Nem kell bizonyítani, hogy kereskedő, a stílus, mondanivaló ehhez elég volt...
VFTS H9 2011.06.30 15:29:37
@Dete:

Van olyan, ami sok éves, de nem volt törve, csak nagyon kevés, ha van valakinek ideje, türelme, szakértelme lehet találni, tény, hogy max 0.5% az ilyen.
Én újat biztosan nem veszek, legutóbb 10 éveset vettem, sérülve is volt, kb, ennyire, mint a szóban forgó, de több helyen is, észre is vettem, de nem is titkolta, együtt lehet ezzel élni, megvettem, mert átnéztem és egyébként jó volt. Itt csak arról van szó, hogy az esetek többségében próbálják eltitkolni a hibákat, átverni a vevőt.
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
VFTS H9 2011.03.23 16:08:53
@vdkvdkvdk:
Ha már innen közelítjük meg a dolgot, akkor pont fordítva van.

Nézzünk egy árat, legyen 2M Ft.

Ezért kapok egy új full fapados Thaliát, vagy Logant. Talán.
Vagy kapok egy 7-8 éves valóban viszonylag keveset futott Ford Mondeo Ghia-t, benzinest, erőset, ülésfűtés, automataklíma, szélvédőfűtés stb., stb.
Láncos motor, tehát vásárláskor olajcserék, szűrők, átnézés és hadd szaladjon.
Arról nem beszélve, hogy melyikben ülve karamboloznék "szívesebben".

Nem tudom a két variáció közül ki miben érzi jobban magát, én az utóbbiban, de gyanítom vagyunk még páran.

Most akkor melyik a párizsi és melyik a téliszalámi...?
VFTS H9 2011.03.24 11:08:22
@Shadowbull: Nem olyan nagy csoda az.
Pár éve vettünk csapatós Ladát, 86-os, műszakis, egészen egyben van, 150 pénz volt az ára.
Mondta az arc, hogy felújított motor, könnyű főtengely, tuti a gép.
Mondom persze, de mindegy is szép hangja volt, ennyiért túl sokat ne várjunk, játszóskocsi, vállaljuk a rizikót.
No azóta is úgy van, hogy két olajcsere között nem kell olajat önteni hozzá!
Mai napig nem értem, de úgy néz ki van aki tud még motort generálozni, építeni...
Igaz, vigyázva is van rá és általában csak hóban játszik és nem 8000-nél van elváltva, de akkor is, ez aztán tényleg nem űrtechnika.
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
VFTS H9 2011.03.16 14:16:49
@EG0:
Nomen est omen...:)

Azt írtam, hogy kisebb százaléka és beletartozik a manager is.
A 30 perc késés, az nagyon nagy átlagsebesség csökkenés eredménye lehet, ez nem igazán reális, csak percekről, lehet beszélni itthoni távolságok esetében, utána lehet számolni könnyen.
Ja, mielőtt magkapnám, hogy nem értek hozzá, én is ezek közé tartozom, sietek is mindig, csak már beláttam, hogy nem igazán ezen múlik és talán lehet némi kompromisszumot kötni a kamionosok érdekében is.
VFTS H9 2011.03.16 14:32:22
@EG0:
Gondoltam, hogy nem érint meg, ettől mégjobban igaz. :)

De mindegy is, ez nem így működik, ők is fizetik az adót, megveszik a matricát, stb. akkor mennek ott, amikor akarnak.
Az egy más kérdés, hogy ilyen esetben húzódjon le, nem lesz tragédia, ha félig belóg a leállósávba.
Egyébként, meg szerintem nem vészes ma már az ilyen esetek száma.
Az öreg autó ciki, megbízhatatlan és állandóan szervizbe kell vinni. Ezt gondolják, akiknek még nem kellett hatvanezer kilométer után kettős tömegű lendkereket cserélni az új autójukon. És akik még nem bírták kiszámolni az értékvesztést. Vélemények az azonos című…..
VFTS H9 2011.03.04 16:05:26
@zsoci:

Már többször leírtuk:

Van hozzá minden és viszonylag nem drága. És könnyen javítható. Pl. nekem két hete volt felső lengőkar csere a gömbfej miatt.
Nipparts alkatrész: 19000Ft/db és gyakorlatilag semmiből nem tart.
Egyéb árak hirtelen:
vezérlés szett vízpumpával: ~55 000
féltengely csukló: ~18 000

Ja, ez 620 Si.
VFTS H9 2011.03.04 16:07:29
@coord:
Értem.
Erre csak annyit tudok mondani, hogy nekem ellentétes a tapasztalatom.
Közel sem hibátlan kocsi, de nem lóg ki az átlagból.
VFTS H9 2011.03.04 16:13:35
@tlacka:
Ez igaz is.
Kivéve, ha ez az angol autó csak nevében angol, mert amúgy japán.
A Forma-1-re az utóbbi időben sokan sokféle jelzőt aggatnak. Kétségkívül kevésbé látványos már, mint volt, sokszor fordul unalmas körözésbe egy-egy futam, és a tévéképernyőn keresztül lassan nem is tudatosul bennünk, hogy valójában mekkora tempónál zajlik mindez. Ezt…..
Belsőség Get well, Robert! 2011.02.07 15:21:00
Nem megyünk bele abba a kérdésbe, mennyire bölcs dolog Forma-1-es top-pilótaként raliversenyen indulni egy hónappal a szezon kezdete előtt, ahogy nem megyünk bele abba sem, hogy a rali és az F1 nem véletlenül két különböző sportág. Már csak azért sem, mert tudjuk, hogy a lengyel…..