Adatok
lala5a
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Címben szereplő műszer minden repülő elengedhetetlen tartozéka. Minden valamire való gépben benne van, még a sárkányrepülők műszerfalára is kerül belőle egy:
Ez semmi másra nem jó, mint az, hogy a gép pillanatnyi helyzetéről tájékoztat, megmutatja, melyik irányba…..
Kedves Olvasóink!
Bizonyára Nektek is feltűnt az utóbbi napokban példátlan hisztériát kiváltó forró fejű Grúz hadnagy ügye. Mivel szemmel láthatóan itt is sajnos mindenki pártszimpátia-véleménycsomagok mentén foglal állást és eleve túl nagy jelentőséget tulajdonít…..
lala5a
2012.09.02 22:32:13
@purehetero: Nyugodj meg, ha a szerbek is belengetnének érte pát millát, mehetne ő is. Már azon sem csodálkoznék, ha megkeresnék Izraelt is, felkínálnák nekik eladásra Csatáry Lászlót. Nagy szerencséje van szegény Asange-nak, hogy nem ide jött, mert őt is már rég eladták volna. Javítani kell a külker mérlegen.
A történet valódi, velem esett meg, de nem mai "élmény". Közreadásával szeretném megóvni a nyaralni utazókat, hogy velük ne történhessen meg mindez. Legyetek óvatosak, és - fáj ezt tanácsolnom -, bizalmatlanok!
I.
Útban Ibizára, egy…..
Aki még nem olvasta a jövő évi költségvetés tervezetét vagy összefoglalóját, annak annyit mondanék, hogy az irány ugyanaz: meglehetősen ortodox megszorítás és befagyasztanak mindent a dicséretesen kicsi hiánycél érdekében. Azaz csak majdnem mindent...
Igen, mert míg a…..
lala5a
2012.06.16 22:14:56
@polly graph:
Nagyon jól látod a helyzetet. Pont ez a céljuk.
Igaz jól bevált ősi trükk az "oszd meg és uralkodj", de még most is kiválóan működik.
Nagyon jól látod a helyzetet. Pont ez a céljuk.
Igaz jól bevált ősi trükk az "oszd meg és uralkodj", de még most is kiválóan működik.
Kövér László a hétvégén ráérzett a vereség ízére. A történtek után nyugodtan teret engedhetnénk a legőszintébb emberi érzésnek, a kárörömnek. Röhöghetnénk Morcos Bajusz izmozásának kudarcán, képletesen megveregetve a vállát: ügyes vagy Laci, szokjad az érzést, lesz…..
lala5a
2012.06.11 15:02:00
@miva?: Pontosabban: Odaát NEM hülyék.
Elment az ÁngyánJózsi irattárba, csuhajla.
Tanulmányt írt a lapjára, csuhajla.
Tanulmányban sava-borsa,
Most leszünk mink' beszopatva, csuhajla!
Tartozom én a parasztnak, csuhajla.
Ezer hektár fődárával, csuhajla!
Jaj Viktorom, hogy adjam meg,
hogy a közvélemény…..
lala5a
2012.06.02 12:14:27
Azt már tudjuk, hogy gyalog jobban járunk, mintha Ryanairrel mennénk, de azért még van hova tovább szinezni az összképet. Naiv ügyfél korábban megfelelő poggyászméretű csomagja ezúttal túl nagynak bizonyult. A pótdíjat telefonon bediktált kártyaadatokkal sikerült csak…..
lala5a
2012.05.25 15:06:41
@Semper Fidelis:
Szívemből szóltál.
Kb 50-60 rayenes felszálláson vagyok túl, de eddig egyetlen alkalommal sem volt gond a kézipoggyászommal. Igaz, nem 100 kilós kerekes bőrönddel és a fél házat magam után húzva szoktam utazni. De tágra nyílt szemmel szoktam nézegetni, hogy egyesek mekkora bőröndöket pakolnak fel. De ami ki szokott borítani, amikor azt ilyenek miatt jönnek a sztyuvik, hogy a kis hátizsákomat vegyem ki és tegyem a lábam alá, hogy a nagy bőröndöknek legyen helye. Számtalan vitám támadt már ebből velük, mert nem voltam hajlandó leszedni. Remélem a posztoló komolyan gondolja a "fenyegetését", mert legalább eggyel kevesebb bőrönd veszélyezteti a hátizsákomat. Javasolnám továbbá a posztolónak, hogy ezen elhatározását terjessze ki a Wizzair-re is, mert bizony ők sem szeretik ha kedves utas a kedvenc nagy bőröndjét akarná velük kézipogyóként fuvaroztatni.
Szívemből szóltál.
Kb 50-60 rayenes felszálláson vagyok túl, de eddig egyetlen alkalommal sem volt gond a kézipoggyászommal. Igaz, nem 100 kilós kerekes bőrönddel és a fél házat magam után húzva szoktam utazni. De tágra nyílt szemmel szoktam nézegetni, hogy egyesek mekkora bőröndöket pakolnak fel. De ami ki szokott borítani, amikor azt ilyenek miatt jönnek a sztyuvik, hogy a kis hátizsákomat vegyem ki és tegyem a lábam alá, hogy a nagy bőröndöknek legyen helye. Számtalan vitám támadt már ebből velük, mert nem voltam hajlandó leszedni. Remélem a posztoló komolyan gondolja a "fenyegetését", mert legalább eggyel kevesebb bőrönd veszélyezteti a hátizsákomat. Javasolnám továbbá a posztolónak, hogy ezen elhatározását terjessze ki a Wizzair-re is, mert bizony ők sem szeretik ha kedves utas a kedvenc nagy bőröndjét akarná velük kézipogyóként fuvaroztatni.
A teoretikus "Ugyan mit veszítettünk a Malév csődjével, amikor itt vannak helyettük a jófajta fapados járatok, amik még olcsóbbak is?" kérdésre érkezett meg a válasz. Tamás levele nyomán a Homár megdöbbenve tapasztalta, hogy tényleg létezik ilyen, itt Európában, hogy fizető…..
lala5a
2012.04.18 18:35:29
@Yakk:
Sajnos ez nem csak 2 éve volt így. Most is ugyanezt csinálják. Gép a termináltól 50 m-re, de nem lehet gyalog menni. Várj a buszra, a buszon kifele is befele is.
A bebuszoztatás is szó szerint úgy van most is ahogy leírtad. 2 hete a második busszal jöttem be, de így sem nyitott ajtó fogadott. Hiába az első busznak már kinyitották, miután ők bementek bezárták és a második sofőrje újabb telefon után nyittatta ki. Simán ki lehetett volna érni 2 perc alatt, de BA szivatása ismét bejött, és lett belőle 20 perc.
Nem is értem ilyen "hatalmas" reptéren mint a T1 mi szükség van buszoztatásra.
A T2-n meg ott vannak a csápok, vagy azok csak dísznek vannak?
Sajnos ez nem csak 2 éve volt így. Most is ugyanezt csinálják. Gép a termináltól 50 m-re, de nem lehet gyalog menni. Várj a buszra, a buszon kifele is befele is.
A bebuszoztatás is szó szerint úgy van most is ahogy leírtad. 2 hete a második busszal jöttem be, de így sem nyitott ajtó fogadott. Hiába az első busznak már kinyitották, miután ők bementek bezárták és a második sofőrje újabb telefon után nyittatta ki. Simán ki lehetett volna érni 2 perc alatt, de BA szivatása ismét bejött, és lett belőle 20 perc.
Nem is értem ilyen "hatalmas" reptéren mint a T1 mi szükség van buszoztatásra.
A T2-n meg ott vannak a csápok, vagy azok csak dísznek vannak?
Rá kellett jönnöm, hogy Kusza Szem számmágusnak igaza van. Győztünk. Kemény volt a csata, megküzdöttünk a sikerért becsülettel, és most itt vagyunk: sikerült alulmúlni Veres Jánost. Senki sem hitte igazán, hogy sikerülhet, de a csillagok közé szökő CDS felárunk…..
lala5a
2011.11.30 17:25:39
Zoltán az oldalt található gyorsbeküldőn küldte be a történetét. Mivel a gyerekei szeretnek vonatozni, így Velencére tartva nem az autó mellett döntött, hanem igénybe szerette volna venni a magyar vasút segítségét. A család ki is érkezett a Déli-pályaudvarra, ahol az indulás…..
lala5a
2011.08.27 22:21:46
@jack o'neill:
Azért csínján bánjunk azzal a jó ponttal. Bizonyára emlékszünk még rá, hogy júniusban késő őszi idő volt, évszázados hideg rekordok dőltek meg. Aztán július 9-ei hétvége előtt megjött a nyár, a meteorológusok egész héten arról beszéltek, még a hőségriasztást is elrendelték. Mindenki készült az első igazán nyári hétvégére, csak a MÁV nem. 4 fős társasággal utaztunk volna ezzel a vonattal mi is. Valóban 8:15-kor, amikor kiérkeztünk már tekintélyes tömeg volt a Déliben. Csak vonat nem volt sehol, ami el is szállíthatta volna őket. A tájékoztatás egyenlő volt a nullával. 40 percnél tartott a kiírás, amikor bementem az ügyeletes tiszthez, aki éppen telefonon beszélt valakivel, akinek azt a rendkivüli helyzetet ecsetelte, hogy utasok olyan tömege lepte el a Délit, amilyent ő még nem látott. Pedig nem Brad Pitt zombijai tettek látogatást. A telefonos élménybeszámoló után, amikor már 40 perc volt kiírva késésnek, még nem tudta megmondani, mikor fog elindulni a vonat. Csak annyit, hogy most már hamarosan várható, miután összekapcsolják és betolják a 3 egységes szerelvényt.
Mivel jó előre tudott volt, hogy nagyon meleg lesz, ha MÁV kicsit is törődne az utasokkal is, eleve már 3 egységes szerelvényt állít be. De ha nem tette, akkor miért az indulás előtt néhány perccel jutott eszükbe vonatozást játszani, ki-be tologatni a szerelvényeket? Jobban járt volna mindenki, ha időben elszállítják a 8:31-es szokásos összeállítású szerelvénnyel azokat akik addigra már kint voltak, és nem várják meg, hogy a következő 1 órában megduplázódjon az utasmennyiség. Megjegyzem, Elvira szerint pontosan 61 perc volt a késés, tehát már a következő vonatnak is el kellett volna indulnia, amikor még az előző sem indult el.
Mi is lemondtunk az utazásról. A pénztárakat látni nem lehetett, nem, hogy megközelíteni, ezért a Keleti-ben váltottuk vissza a jegyeket, természetesen 20%-ot levonva, amiért nem hoztunk igazolást a késésről ami miatt elálltunk az utazástól, vagy váltottuk volna vissza a Déliben igazolás nélkül, ahol hivatalból tudnak a kialakult káoszról.
Ilyenkor az jut eszembe, a MÁV-nak csak 2 baja van az utasokkal.
Az egyik, ha nincsenek, a másik, ha vannak.
Azért csínján bánjunk azzal a jó ponttal. Bizonyára emlékszünk még rá, hogy júniusban késő őszi idő volt, évszázados hideg rekordok dőltek meg. Aztán július 9-ei hétvége előtt megjött a nyár, a meteorológusok egész héten arról beszéltek, még a hőségriasztást is elrendelték. Mindenki készült az első igazán nyári hétvégére, csak a MÁV nem. 4 fős társasággal utaztunk volna ezzel a vonattal mi is. Valóban 8:15-kor, amikor kiérkeztünk már tekintélyes tömeg volt a Déliben. Csak vonat nem volt sehol, ami el is szállíthatta volna őket. A tájékoztatás egyenlő volt a nullával. 40 percnél tartott a kiírás, amikor bementem az ügyeletes tiszthez, aki éppen telefonon beszélt valakivel, akinek azt a rendkivüli helyzetet ecsetelte, hogy utasok olyan tömege lepte el a Délit, amilyent ő még nem látott. Pedig nem Brad Pitt zombijai tettek látogatást. A telefonos élménybeszámoló után, amikor már 40 perc volt kiírva késésnek, még nem tudta megmondani, mikor fog elindulni a vonat. Csak annyit, hogy most már hamarosan várható, miután összekapcsolják és betolják a 3 egységes szerelvényt.
Mivel jó előre tudott volt, hogy nagyon meleg lesz, ha MÁV kicsit is törődne az utasokkal is, eleve már 3 egységes szerelvényt állít be. De ha nem tette, akkor miért az indulás előtt néhány perccel jutott eszükbe vonatozást játszani, ki-be tologatni a szerelvényeket? Jobban járt volna mindenki, ha időben elszállítják a 8:31-es szokásos összeállítású szerelvénnyel azokat akik addigra már kint voltak, és nem várják meg, hogy a következő 1 órában megduplázódjon az utasmennyiség. Megjegyzem, Elvira szerint pontosan 61 perc volt a késés, tehát már a következő vonatnak is el kellett volna indulnia, amikor még az előző sem indult el.
Mi is lemondtunk az utazásról. A pénztárakat látni nem lehetett, nem, hogy megközelíteni, ezért a Keleti-ben váltottuk vissza a jegyeket, természetesen 20%-ot levonva, amiért nem hoztunk igazolást a késésről ami miatt elálltunk az utazástól, vagy váltottuk volna vissza a Déliben igazolás nélkül, ahol hivatalból tudnak a kialakult káoszról.
Ilyenkor az jut eszembe, a MÁV-nak csak 2 baja van az utasokkal.
Az egyik, ha nincsenek, a másik, ha vannak.
Ma siettem a Keleti-pályaudvarra, hogy a reggel 9-es szombathelyi IC-hez kiérjek az ünnepre fellátogató szüleimhez. Épp jól időben voltam, amikor egy tébláboló külföldi kiscsaj, olyan 18 év körüli, megkérdezte, hogy beszélek -e angolul. Mivel siettem, csak félvállról mondtam,…..
A Való Világ helyett legközelebb kérem élőben közvetíteni a Fidesz-KDNP közös frakcióülést. Móka, kacagás, ki és beszavazósó, sms-ben dönthetnének az Zemberek, megadjuk-e a szót Semjén Zsoltnak, vagy Lázár "Audi S8" Jani kihívja-e egy gyorsulási versenyre…..
lala5a
2011.02.11 19:22:06
lala5a
2011.02.11 19:28:55
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Orbán hétfőn még az egyiptomi diktátorral smúzolt
2011.01.30 13:00:00
Egyiptomban, nyugodtan mondhatjuk, forradalom van (akár sikeres lesz, akár nem). A hatalom már nem képes betartatni a kijárási tilalmat, a pártházakat a nagyvárosokban felégették, a rendőrség sok helyről visszavonult, a hadsereg lojalitása kérdéses. Miközben izgatottan követjük…..
lala5a
2011.01.30 17:06:31
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Melyik volt az a választás, amikor nem valaki ellen, hanem valaki mellett folyt a voksolás?