Adatok
grjak
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bicskei Szó
Hajnalig dübörgött a zene a központban - Bicskei Éjszakák - Ír az olvasó
2014.05.18 16:04:44
Tegnap este a Tanuszodánál tartották hivatalosan a Bicskei Napok keretében a "retro diszkót". Az elnevezés egy szabadtéri diszkót takart, és sajnos megfeledkeztek a szervezők, hogy ezt egy város közepére sikerült megálmodniuk. Teljes hangerővel dübörgött a zene hajnali 3-ig, és…..
grjak
2014.05.19 09:52:34
@Lehőcz Ádám: nem lehet eltérni. 10 után a szigeten sem üvölthet a zene, pedig ott nem kéttucatnyian vannak, hanem százezrek.
2013.03.13 szerda estén indultunk feleségemmel haza bécsi lakásunkból Budapestre nagyapám másnapi temetésére. Csütörtök délután háromkor indultunk vissza, mert pénteken mindkettőnket várt a bécsi munkahely, ehelyett szombat késő este sikerült megérkeznünk. Először is hadd…..
Magyarországi villamoserőművi parkjának megújításának időszerűsége szinte a rendszerváltás óta állandó polémiák tárgya, az atomerőmű megújításán és bővítésén kívül mégis kevés konkrétumot hallunk róla. Mennyit nyernénk ezzel? Vajon ténylegesen megérné-e…..
Szekszárdi gyorsbuszokkal temetjük a vasútreformot
Új, a vasútnál gyorsabb és kényelmesebb buszjáratok indulnak mától a fővárosból Szekszárdra, kihasználva az M6-os sztráda új szakaszát. A tolnai megyeszékhelyig meg sem álló, majd Pécs, Harkány, Mohács, Villány, Siklós,…..
Valami nagyon okos embör kitalálta, hogy elég ha a jv-k menesztik a vonatot. Nincs szükség a forgalmi szolgálattevőkre. Ezt a csontot már egy ideje rágja a vdszsz, és kivételesen maximálisan egyet is értek vele. Ugyanis, amíg a jv nem biztos, hogy körültekintően szétnéz, vagy…..
Istenhozott a diszkrimináció országában. Valahogy kint magasabb az ingerküszöb. Igen az is érthető, hogy itthon miért nem, de azért ami sok az sok. Jegye volt? Gondolom igen, hiszen IC-n utazott. Akkor meg mi a baj? Biztos arra palyazott a kedves kaller néne, hogy majd a roma úriember…..
Rengeteg baleset, megtévesztő táblák, értetlenkedő sofőrök gyűjtőhelye lett a Győrben található két körgeometriás csomópont. A balesetek nagy százalékban szabálytalan sávváltások miatt következnek be, ezért a megelőzésre a szakemberek azt javasolják, hogy aki tévesztett…..
Órákig lehetne azon vitatkozni, hogy Budapest közlekedésén hogyan, miként kellene változtatni, hogy jobb legyen. Ha már lehetne, akkor tegyétek is meg, hiszen lelkes olvasónk és egyben aktív kommentálónk, Győző63 kezdésnek rögtön három aktuális problémát is felvetett…..
grjak
2008.01.15 15:03:31
KopaszMercis:
a robgó nem igazán jó alternatíva, józsefvárosban van erre egy program, amit az önkormányzaton kívül mindenki hülyeségnek tart. a robogók károsanyagkibocsájtása magasabb is lehet, mint egy modern autóé.
más: hiába modern egy autó, és szakadt a busz, arányaiban így is nagyságreneddekkel környezetbarátabb a busz. egy buszon legyen csak 40 ember, ha azok negyven 1.5-ös verdára váltanának, mondjuk 7 literes fogyasztással, az 280 liter/ 100 km, míg egy öreg busz se nyel be 30 litert, nem is beszélve, ha villamossal vagy vasúttal v metróval hasonlítjuk
a buszokra meg a bécsi megoldás szimpatikus: csak lpg (gáz) meghajtású buszok vannak, amiből szinte csak víz és co2 távozik, szóval nincs por meg SOx NOx... meg van részecskeszűrő dízelhez, csak hát ez mind nagyon sok befektetés, és hát kicsiny hazánk nem épp a leggazdagabb országok egyike, és ha ehhez hozzávesszük a mindenben megnyilvánuló butuska mentalitást, nem túl rózsás jövőkép bontakozik ki...
a pesti (tömeg)közlekedés legnagyobb problémája a sok lógás, ahol rengeteg pénz vesz el, nem a leghozzáértőbbnek mondható város- és bkv vezetés, nagyon buta jegyrendszer (ami autózásra és lógásra ösztönöz) és a folyamatosan elmaradó beruházások.
autozz.blog.hu/2008/01/15/budapest_kozlekedes_vissza_fejlesztese
autózz! - Budapest közlekedés(vissza)fejlesztése
az egyik legegyszerűbb és pénzbe nem nagyon kerülő megoldás a jegyrendszer átalakítása lehetne, zónás vagy időarányos jegyek bevezetése. mert a bérlet ára korrektnek mondható, de az, h ha már 2-szer át kell szállni,akkor oda-vissza egy út 6-szor 270 ft (1620) az nagyon durva, és hát nem ösztönöz a kocsi lerakására...
bónusz: a napijegy berlinben olcsóbb (6,1 eur cca. 1525 ft), bkv 1550 ft, ja, és bécsben 5,7 eur (1425 ft).
és bécsben és berlinben ez érvényes a vasút városi szakaszaira is, ezen kívül 24 órára szól, ami mondani se kell, budapestre nem igaz...
a robgó nem igazán jó alternatíva, józsefvárosban van erre egy program, amit az önkormányzaton kívül mindenki hülyeségnek tart. a robogók károsanyagkibocsájtása magasabb is lehet, mint egy modern autóé.
más: hiába modern egy autó, és szakadt a busz, arányaiban így is nagyságreneddekkel környezetbarátabb a busz. egy buszon legyen csak 40 ember, ha azok negyven 1.5-ös verdára váltanának, mondjuk 7 literes fogyasztással, az 280 liter/ 100 km, míg egy öreg busz se nyel be 30 litert, nem is beszélve, ha villamossal vagy vasúttal v metróval hasonlítjuk
a buszokra meg a bécsi megoldás szimpatikus: csak lpg (gáz) meghajtású buszok vannak, amiből szinte csak víz és co2 távozik, szóval nincs por meg SOx NOx... meg van részecskeszűrő dízelhez, csak hát ez mind nagyon sok befektetés, és hát kicsiny hazánk nem épp a leggazdagabb országok egyike, és ha ehhez hozzávesszük a mindenben megnyilvánuló butuska mentalitást, nem túl rózsás jövőkép bontakozik ki...
a pesti (tömeg)közlekedés legnagyobb problémája a sok lógás, ahol rengeteg pénz vesz el, nem a leghozzáértőbbnek mondható város- és bkv vezetés, nagyon buta jegyrendszer (ami autózásra és lógásra ösztönöz) és a folyamatosan elmaradó beruházások.
autozz.blog.hu/2008/01/15/budapest_kozlekedes_vissza_fejlesztese
autózz! - Budapest közlekedés(vissza)fejlesztése
az egyik legegyszerűbb és pénzbe nem nagyon kerülő megoldás a jegyrendszer átalakítása lehetne, zónás vagy időarányos jegyek bevezetése. mert a bérlet ára korrektnek mondható, de az, h ha már 2-szer át kell szállni,akkor oda-vissza egy út 6-szor 270 ft (1620) az nagyon durva, és hát nem ösztönöz a kocsi lerakására...
bónusz: a napijegy berlinben olcsóbb (6,1 eur cca. 1525 ft), bkv 1550 ft, ja, és bécsben 5,7 eur (1425 ft).
és bécsben és berlinben ez érvényes a vasút városi szakaszaira is, ezen kívül 24 órára szól, ami mondani se kell, budapestre nem igaz...
No comment:) Szia! Újabb rövid történetek az 1-es vonal aktájához. 1.) MÁV-mutyi mindenfelé: a) 10:25-ös vonattal jöttem (Déli pu. 10:25 - Oroszlány) haza, és több rendellenes dologgal is találkoztam. Kezdjük szép sorban. A motorvonat második szerelvényében (kettő volt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz