Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Xulirt

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Note 3 Pro Global Edition a Xiaomi első B20-as telefonjai között szerepel. Már sokan álmodoztak róla, hogy milyen szép is lenne, ha a Xiaomi készülékek az itthoni, elsősorban vidéki 4G hálózatokon is működnének, és nem kellene visszaváltani 3G-re, vagy sok esetben még lassabb kapcsolatokra. Itt…..
Xulirt 2016.11.04 07:59:43
Ez ugyan az a verzio?
www.gearbest.com/cell-phones/pp_308843.html
Csak mert itt nem irjak a B20-as halozatot.
4G: FDD-LTE B1/B3/B4/B5/B7/B8, TD-LTE B38/B39/B40/B41 ( 255-2655MHz )
Xulirt 2016.11.04 08:03:07
@Xulirt: Latom mar hogy nem az. :(
Határátkelő Fő a rugalmasság! 2014.10.29 06:45:00
A mai történet legfontosabb üzenete számomra az, hogy milyen sokat számít a pozitív hozzáállás és a rugalmasság, különösen akkor, ha az ember külföldön próbál meg boldogulni. Zoltán története azért is érdekes (és számomra szívmelengető), mert a Határátkelő…..
Xulirt 2014.11.03 08:43:25
@Mr Long (UK): A magyar kamarának nem vagyok tagja, de megnézem ma hátha az arról az oldalról egyszerűbb elindulni. Köszönöm a tippet.
Xulirt 2014.12.18 10:14:58
@Mr Long (UK): Tanacsodra bejgyeztettem magam a Magyar Mernoki Kamamraba, de nem tul sok infot talaltam az athozatalrol. Neked sikerult elobbre jutnod?
Xulirt 2014.12.18 10:17:25
@Conexant: Sejtettem en hogy nem olyan egyszeru buszt vezetni, de sokkal egyszerubb lenne, ha valahova leirnak mit fognak nezni. :) Nem voltam egyebkent gyalazatosan rossz, ki is emelte a vizsgabiztos, hogy jo a hozzaallasom, de amirol nem tudsz, azt nem tudod betartani sem (szandekosan biztosan nem).
Mai szerzőnk, Zoltán hosszú utat járt be, a magyarországi mérnöki munkától a londoni mosogatáson és raktári munkán keresztül az építkezésekig. Ami nekem kifejezetten tetszik a történetében az az, hogy folyamatosan előre tekint és próbál tanulni, fejleszteni…..
Xulirt 2014.03.10 17:26:30
@MagyarJoe: Köszönöm a segítséget. Sajnos elég speciális területen dolgoztam otthon (szűk szegmense az iparnak) és ez itt nem könnyíti keresést. Majdnem minden hirdetésben kérnek speciális, szinte csak itt ismert programokat, amiket esélyem sem volt megismerni, mert Mo. kicsi az ilyen rendszerekhez. Az idegen nyelvet folyamatosan nézem, de Mo. kicsi piac, kevesen keresnek pont magyar nyelvet. :(

Ettől még nem keresek kifogásokat, próbálkozom remélem hamarosan össze is jön valami. :)
Xulirt 2014.03.10 19:20:55
@Thargoid: Nem tudom, hogy mi az a Deloitte. Tudsz adni egy linket?
Xulirt 2014.03.10 20:30:04
@puhacica: Mi az előkalkulációk alatt végig 100e forint alatt törlesztőrészleteket hallottunk, de már az első törlesztő részlet is jóval felette volt, szóval nem ért teljesen váratlanul.
A CHF hitel üzlet volt, én jól járhattam volna, mert alacsonyabb lett volna a törlesztő részlet, de nem jártam jól. Nem gondolom, hogy ez valami multi vagy gonosz kampós orrú bácsik hibája lenne. Rossz lóra fogadtam.
Egyébként akinek van egy kis esze nem is a törlesztő részletek nagyságán nyavalyog, hanem a tőke brutális emelkedésén.
6 év alatt majdnem 12.000.000 forintot fizettünk vissza és most jelenleg több mint 25.000.000 forinttal tartozunk a banknak.

Szeretnél tippelni mennyi volt a felvett összeg vagy áruljam el azonnal?

Trükkös kérdés volt. :)

15.675.000.- forintot vettünk fel fillére pontosan.

Nekem csak ezek az arányok fájnak. :)
....egy kis erotikus élmény. Minap nézelődtem, egyelőre szeretőre nem sikerült szert tennem, így másban is gondolkoznék. Rátaláltam a Jóni-masszázsra. Hogy mi is ez pontosan? Na egy kis meghatározás: http://masszazsinfo.com/html/jonimasszazs1 Na igen, ez a masszázs fajta nem a…..
Subba Van még olyan, hogy MDF? 2010.02.22 12:00:00
Persze, hogy van, hogy ne lenne, mindent el is követnek, hogy übereljék azt a poént, hogy az SZDSZ-szel léptek választási szövetségre. Hát milyen emberek ezek már könyörgöm? Biztosan nagyon aranyosak civilként (nem), de jelöltként maximum a Sas Kabaréban állnák meg a helyüket.…..
Mint ígértem, a héten kiposztolom a KMK játékpályázatára beküldött pályaműveket. Folytassuk a sort Matzi művével, a Savage Shapes című ügyességi játékkal. Hősünk egy kör, négyzet vagy háromszög attól függően, hogy a pályákon megtalálható alakváltó állomásokon…..
A Motherloadot ideje postba tenni, egyrészt azért, mert a tengeralattjárós játék kommentjei között belinkeltétek, másrészt azért, mert már korábban is elküldtétek többen, csak eddig elbújt a linkek között (most már napi 6-7 játéklinket kapok tőletek, így akár hónapos…..
A héten két otpbankkártyás ügyfél is befutott panaszával, úgyhogy ömlesztünk. Az első levélíró Róbert nem érti, miért tűnik el mindig a kipostázott új kártyája, ráadásul még csak nem is a logisztikai központban, hanem az OTP bankfiókjában. Már a harmadikat várja.…..
Xulirt 2007.08.29 15:07:15
Nekem is van egy "rövid" történetem. Annó el is küldtem a Homárnak, de oda se bagózott. Azóta elvittünk mindent amit lehetett az OTP-től:

"Történt egyszer, hogy a barátnőmmel eldöntöttük, hogy racionalizáljuk a kiadásainkat. Megvizsgáljuk, hogy mi az amire feltétlen szükségünk van és amire nincs azt nem fizetjük tovább. (Csak érdekességként, hogy a 13 fix havi kiadásból 6 köthető az OTP-hez.) Rögtön első helyen szemünkbe tűnt az OTP egészségpénztár, melynek ugyan van értelme, de tekintve hogy a barátnőm soha nem használta (2006 elejétől létezik), ezért úgy döntöttünk, hogy levásároljuk a számlán található összeget és megszüntetjük.
Az egyik ismerősömnek egy másik egészségpénztárnál van számlája, így ő kiokosított minket, hogy előbb aktiválni kell a kártyát és csak utána lehet használni. A kártyán lévő telefonszámot (06-1-3666-555 Egészségvonal) hétvégén (természetesen?) nem lehet hívni, mert olyankor nyílván senkinek nem lehet vele problémája, de ezt még benyeltük. Hívtuk hétfőn (2007.05.14). Aktiválás 6 mellék, az automata „udvariasan” meg is köszönte. Egyenleg lekérdezés 4 mellék, majd a szám újbóli tárcsázásával a 9 melléken található ügyintézőtől pontos felvilágosítást kértünk és kaptunk, hogy milyen feltételekkel lehet igénybe venni a szolgáltatást.
Mindezen felbátorodva 2007.05.17-én csütörtökön este fél nyolckor a Pólus Centerben lévő Hervis pénztáránál megpróbáltunk fizetni a kártyával. A pénztáros nagyon segítőkész volt, de a kártya megmakacsolta magát. Azt az utasítást adta a pénztárosnak a terminál, hogy vonja be a kártyát! Így ennyi, indoklást, hibakódot vagy bármit amivel lehet valamit kezdeni nem adott a masina, csak egy tömör utasítást miszerint „vonja be a kártyát”. Természetesen abban a pillanatban tárcsáztuk a már ismerős számot ahol az automata készségesen felvilágosított a pontos egyenlegről, de amint a 9 melléken ülő ügyintézőt próbáltuk elérni automatikusan foglaltat jelzett és bontotta a vonalat. Semmi zene, kérjünk várjon, mert hívása fontos számunkra kezdetű blabla, egyszerűen bontotta a vonalat. Jómagam edzett vagyok nem nagyon jövök ilyesmitől zavarba, de a barátnőm igencsak kellemetlenül érezte magát, mintha bármit is tehetett volna a dologról vagy minthogyha lopni készült volna. A pénztáros nagyon rendes volt és visszaadta a kártyát (remélhetőleg neki ezért nem lesz baja) és még félre is rakta a kiválasztott sporteszközöket, hogy a hétvégéig tartó akciót kihasználhassuk, ha visszamegyünk.
Pénteken reggel a barátnőm hívta megint az Egészségvonalat (hangsúlyozom ez a szám van a kártyán is!), ahol az a felvilágosítást adta a kedves ügyintéző, hogy ő ebben a problémában nem tud segíteni, hívja az Egészségpénztárat (06-1-429-7424). Itt merült fel bennünk jogosan az a felháborodás, hogy a francért nem írják rá ezt a számot a kártyára, ha a másikon gyakorlatilag semmit nem tudnak segíteni.
Nem baj. A türelem rózsát terem ezért ezt a számot is tárcsáztuk, hiszen mit nekünk pénz és idő, ha már egyszer szeretnénk hozzájutni a saját pénzünkhöz, amit a Kedves OTP olyan figyelmesen jól elrejtett előlünk, hogy még véletlenül sem vehessünk el tőlük egyszerűen. Az Egészségpénztáras ügyintéző kedvesen közli a barátnőmmel, hogy le van tiltva a kártyája és hogy igényeljen egy másikat (nyílván újabb pénzekért). Arra a kérdésre, hogy ki és mikor tiltotta le a soha nem használt kártyát, „természetesen” ő nem tud válaszolni, ezért hívjuk fel az Egészségvonalat, mert ők az illetékesek.
Természetesen nekik az a legkényelmesebb, ha két-három telefonszámon egyik helyről a másikra küldözgetve pingpongoznak velünk, hiszen a mi munkaidőnk arra való, hogy a bank ügyfélszolgálatosainak munkát adjunk. Újbóli Egészségvonalas telefonbeszélgetésnek az lett az eredménye, hogy az ügyintéző elárulta, hogy 2006.04.24.-én került letiltásra a kártya, de hogy ki és miért tiltotta le és akkor az automata 2007.05.14.-én miért köszönte meg, ahelyett, hogy értesített volna erről, arra nem tudott válaszolni a felkészült munkatárs. Udvariasan megjegyezte, hogy látja, hogy „próbálkoztunk” az aktiválással. Nyilván az automata is azért köszönte meg, mert úgy gondolta, hogy úgy sem gondoljuk mi ezt komolyan.
Természetesen segíteni az OTP-nél senki nem tudott. Így az elvesztegetett cirka 45 perces telefonálgatás eredménye az, hogy ha hozzá szeretnénk jutni a pénzhez, akkor kérjünk újabb pénzért másik kártyát. Na ekkor írt a barátnőm egy levelet a T. OTP-nek, hogy köszönjük az eddigi szíves segítséget a pénzünk elköltéséhez, de szeretnénk azt visszakapni. Itt jegyezném meg, hogy a történet elején említett 6 -féle kötődős az OTP felé záros határidőn belül 0-ra fog redukálódni, úgyis mint Magánnyugdíjpénztár, Önkéntes magánnyugdíjpénztár, Egészségpénztár, Lakásbiztosítás, Személybiztosítás és természetesen a Lakossági folyószámla"