Adatok
szorgosnepunkgyoznifog
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szegény Malév-utasoknak nem lesz könnyű visszaszerezni a pénzüket, hacsak nem hitelkártyával fizettek a cégnek közvetlenül. Csoda, ha az utazási irodák sem szeretnének részt vállalni a veszteségből? Abrakadabra szerint erről valami állasfoglalás is született:Nyaralásomat…..
Alábbi két történetünk ezúttal praktikus tanácsokkal szolgál a közlekedésben megfáradt idegrendszerű autósoknak. Richelieu írja le tapasztalatait némi "beletörődéssel" fűszerezve. Ti mit gondoltok, érdemes egy kicsit elhatárolóda közlekedeni, vagy ne hagyjuk annyiban…..
szorgosnepunkgyoznifog
2009.02.15 20:33:33
@uniball: azért én ezt egy picit másként fogalmaznám meg. Az élni és élni hagyni ott kezdődik, hogy mindenki betartja azokat a szabályokat, és senki nem képzeli magát szabályok felett állónak. Ha ez a tétel teljesült, akkor ugye nincs probléma - nincsenek követési távolságot be nem tartó, fenékbe mászó autósok, vagy éppen olyanok, akik a 70-es táblánál 100- és felette száguldoznak, de olyanok sem, akik elfelejtik a jobbratartást - vagy épp azt, hogy nem előzünk jobbról. Viszont rámutatnék, hogy sok autós, aki fittyet hány a sebességkorlátozásra, egyből a jobbra tartás hiányára panaszkodik azokra nézve, akik előtte nem mennek, csak a megengedettel, és épp nem tudnak egy sávval arrébb menni, mert nincs hova. Úgyhogy szerintem a közlekedési kultúra ott kezdődik, hogy betartjuk a szabályokat, ha már elvileg kötelező mindenkire nézve - és egymásra odafigyelve, udvariasan vezetünk. Hmm. mintha annak idején az autósuliból is ezekkel a szavakkal búcsúztattak volna minket.
szorgosnepunkgyoznifog
2009.02.16 21:36:33
@uniball: tudod, nem nevezném extrémnek. Az a baj ezzel az egésszel, hogy attól kezdve, hogy valaki azt mondja, hogy azért nem tartja be a szabályokat, mert hülyeség (lásd sebesség korlátozás), azzal egyből feltételezi, hogy mindenki más is így gondolja. De sajnos az egyetlen fix pont a közlekedésben pont a szabály. Nem vitatom, hogy vannak benne hülyeségek, de ahhoz, hogy egy nyelvet beszéljünk, a szabályokat be kell tartani. Abban a pillanatban, hogy egy valaki büntetlenül megszegheti a szabályokat, sok-sok követőre talál, mondván, ha neki szabad, nekem miért nem? Sajnos ilyen társadalomban élünk, és csak helyeselni tudom a második részben leírt szavaidat a mai helyzetre - az élni hagyásra. De ez nem elég. Akit ma elengedsz, mert gyorsabban megy, mint te, aki max. engedélyezett sebességgel haladsz, holnap beléd fog jönni, mert akkor is túllépi a sebességet, vagy ami még rosszabb, teszi ezt egy iskola előtt, elütve több gyereket. Őszintén: nem tudom, mi a megoldás erre a helyzetre, csak azt tudom, hogy évek óta, amióta jogsim van, egyre több vezetőt látok fittyet hányni a szabályokra, amelyek elvileg egymás biztonságát is szavatolnák, és egyre több ember van, aki magasról tesz a másikra, amikor vezet. Ja, és persze egyre kevesebb rendőr, aki ezekben az esetekben is intézkedik - ha egyáltalán látja, mert a helyszínen van. A pohár meg egyre telik, mert egyszerűen nem lehet elnézni, hogy ha szabályosan közlekedem, akkor is veszélynek vagyunk(család) kitéve azok miatt, akik úgy gondolják (pl.), hogy jobbról előzhetnek, vagy a fenékbe búlyos játékot játszák. Egyébként én is elengedem azokat, akik sietnek - lásd kicsit fentebb a példát - de ha veszélyesnek érzem a szitut, és nem is reagál rá korrektül (vészvillogó, bocsánatkérés) -, akkor igenis rávillogok. Mást úgyse tehetek. Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért van az (és itt is, jópár beírogatónál tapasztalom), hogy ha valaki szabályt szeg, még maga kezd el szabályokra hivatkozni, amiket a másik nem tartott be. (lásd, 100-as táblánál rád érkezik 120-al, és miért nem mész jobbra ki, ahol 80-al mennek a melletted levő sávban? ).
szorgosnepunkgyoznifog
2009.02.16 21:38:08
Fec besokallt a rövid időn belül őt ért környezeti hatásoktól, amit közlekedő autóstársai generáltak. "Tényleg ennyire hülyék vagyunk?" - teszi fel a kérdést. Egy biztos, ebben a történetben a szirénázó mentő valakihez, vagy valakivel a kórházba nem ért oda…..
szorgosnepunkgyoznifog
2008.10.03 20:58:36
Tékozló Homár
Re: Miskolcon csak rendőri felügyelettel álljunk szóba az ellenőrrel?
2008.04.17 10:29:00
A lelkiismeretes Homár olvasó elébemegy a dolgoknak. Easy a Miskolcon megfélemlített utas ügyében felháborodott levelet írt az MKV Zrt-nek, amiben elküldte a poszt url-t és kérte a vizsgálat megindítását. A miskolciak pedig úgy látszik gyorsak és alaposak, hipphopp kikérdezték…..
Nem egy lakótelep van Budapesten, ahol messze nincs annyi parkolóhely, ahány autó. Az meg pláne bosszantó, ha teherautók foglalják el a parkolót, aztán a szerencsétlen autóst még meg is bírságolják, mert ott parkolt, ahol nem szabályos. Ferenccel mindez együtt esett meg, a…..
A Homár maga a jóindulat és a megértés, de Lajos történetéből úgy tűnik, mintha a debreceni Békés-TEL Kft. addig nem szeretné kicserélni a hozzájuk hibás kijelzővel javításra kétszer beadott, majd ugyanolyan hibásan visszaadott laptopot, amíg le nem jár annak garanciája. A…..
Egyszerűen nem tudom megállni szó nélkül a fent említett csatorna „arcainak” ámokfutását, amit főzés gyanánt adnak elő néha, még egy párat belerúgva az amúgy is padlón lévő magyar gasztrokultúrába. Előrebocsátom, hogy szeretem a csatornát és gyakran nézem a…..
Jó is az, amikor az ember beülhet végre az autójába barátnővel, családdal, kiskutyával, aranyhallal, hogy elinduljon a magyar tengerre kikapcsolódni, megszabadulni a mindennapi stressztől. Főleg jó visszagondolni a nyárra ilyen esős, 13°C-os időben, pfujj. Node az öröm kb.…..
A Zugügyvéd az alábbi történetből annyit tud leszűrni, hogy rendszergazdai feladatokat érdemesebb munkaviszonyba végezni, mert könnyen csapdába csalhatják az embert. Szia Zugügyvéd! Még az év elején küldtem be a történetemet, amikor a megbízóm nem akart kifizetni, és zsarolás…..
Záporoznak a nyaralós horrorsztorik. Tartsanak velünk, illetve Tamással, aki a Budavár Tours jóvoltából Máltán egy térdmagasságig penészes, fülledt, csotánylakta "apartmanban" lakott, ahol melegvíz sem volt. A hely neve Solar, úgyhogy aki jövőre visszakeresi ezt a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként a jegykiállításra jogosult utazási irodákat a légitársaságok szövetsége(IATA) kb két hetente elszámoltatja és elviszi a kiállított jegyek árát.
Az utazási irodák még csütörtök este is azt az információt kapták, hogy a MALÉV rendben van, biztosítják a működését. Erre pénteken...
ha valak nagy marget feltételez a repjegyeken, akkor nagyon téved. Kb 1-5% között mozog, a repülőjegy árától függően, de ebből is még lejönnek a szokásos kiadások.