Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DrODP

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Videojátékból készült rettentő rossz mozifilmet már nagyon sokat láttunk, jót, vagy legalábbis nézhetőt annál kevesebbet. Ettől függetlenül egyre nagyobb divat játékból csinálni filmet, a tavalyi nyár legnagyobb popcornslágerének például a Prince of Persiát szánta a Disney…..
A Russia Today tévécsatorna mindent eszközt megragad a tegnapi repülőtéri terrorakcióval kapcsolatban: egy műsorukban a Modern Warfare 2 emlékezetes "No Russian" pályáját hozták összefüggésbe a véres valósággal. Azoknak, akiknek első hallásra nem tiszta, hogy kerül…..
DrODP 2011.01.26 00:51:19
Személy szerint én 5 éves korom óta játszom videojátékokkal és mégsem jutott még eszembe, hogy milyen mókás is lenne hirtelen, csak úgy viccből tarkón lőni az első meglátott delikvenst az utcán, holott játékaim 99%-ában ezt nap, mint nap megteszem. Az, hogyha valaki összekeveri a játékot a valósággal az nem a játék, hanem a születéstől fogva vagy esetleg a neveltetés hibáiból adódó torz lelkület. Felmerül a kérdés, hogy vajon ez esetben a videojátékok kiválthatják-e ezt a torzulást a jellemben. A válaszom az, hogy igen. De(!) csak abban a személyben aki erre hajlamos és ezeknél az embereknél valami mindenképp kiváltja ezt. Ha nem a videojáték, akkor a filmek, vagy valami egyéb. De itt most nem is ez a kérdés. Akik robbantottak profi terroristák voltak. Ha nekem kellene kitalálnom egy terrorcselekményt két gondolat vezérelne: vagy minél fontosabb személyek kiiktatása(ez bonyolultabb lehet szerintem) vagy minél több ember kiiktatása. Na most józan paraszti ésszel végiggondolva, hol is találok manapság rengeteg embert egy helyen? Lássuk csak, mondjuk plázák, metrómegállók, repterek, szórakozóhelyek. Ezzel csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy az utolsó félnótás hülye is képes kigondolni, hogy ezek terrorizmus szempontjából kitűnő célpontok. A Hollywood-i filmek tanulsága szerint pedig a terrorista szervezetek élén nem félnótás hülyék, hanem relatíve okos emberek állnak. Azt hiszem tisztázhatjuk, hogy maguktól is kitalálnák ezt. A következő problémám ezzel az egésszel az, hogy terrorizmus tudomásom szerint nem csupán azóta létezik amióta videojátékok, hanem szép nagy múltja van neki. Ebből kifolyólag a terrorcselekményekért nincs értelme a játékfejlesztőket/kiadókat hibáztatni, a két dolog teljesen külön entitás. Halkan jegyzem meg, hogy valamiért a mozifilmeket nem b@szogatják. Abból nem lehet ihletet meríteni? Vajmi kevés különbség van ötletmerítés szempontjából aközött, hogy végigkövetem, hogy hogyan akadályoznak meg egyet a filmvásznon és végrehajtok egyet, kényszerűségből, a "nagyobb jó érdekében" egy játékban. Ha nem csal az emlékezetem, láttam már olyan filmet ahol a terrorista bácsik bizony oroszok voltak, sőt még akár repterek is szerepeltek benne. Miért gondolják azt, hogy a videojáték károsabb, mint a film? Végezetül szeretnék egy filmes idézettel élni: "A TV nem csinál pszichokat, csak kratívabbá teszi őket." A