Adatok
Adams07
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem volt médiafelhajtás körülötte, viszont annál nagyobb örömmel értesültünk róla, hogy Walter Csaba egy német csapat meghívásának eleget téve újabb futamot teljesített eredményesen a Nürburgringen. A 40. ADAC Zurich 24 h után telefonon kerestük meg, Ő pedig készséggel…..
Adams07
2012.05.25 22:42:02
Hajrá Csaabiiii!!!!
Nicky Grist felelte egy újságírói kérdésre: Colin csak a pedálokat kezeli, a tempót én diktálom! A net tele olyan videókkal, ahol a navigátor hibázik, de nem gyakran találkozunk olyan mozikkal, ahol a versenyzőtárs egyértelműen kézben tartja a helyzetet, és rendet tesz a…..
Adams07
2012.01.18 21:33:22
@edeleny beres: De milyen szófogadó a pilóta, hogy " nem veszed csak ha szólok" aztán majd' elviszik a beírót :))) Ahogy megállnak a másik kocsi mögött, azért van hümmögés, meg 10mp szünet a kabinban :)))))) Szerintem azért a végén a srácot kellett volna fogni egy picit, vagy legalább egy "átmentél"-t mondani. De amúgy perfekt!
Ma vendégszerzőt köszönthetünk. A mikulásralis posztunkban említettük, hogy megszólított bennünket, egy versenyzőtárs, és azt mesélte, hogy a blogból sokat merítettek ahhoz, hogy ralis álmukat megvalósítsák. Nos, megírták a történetüket. Örömmel tölt el bennünket, hogy…..
Adams07
2012.01.04 21:03:40
Írtunk élménybeszámolót, és mutattunk már videókat a produkcióról, most megmutatjuk belülről is. Amit mindenképp tudnotok kell, hogy régen ültünk versenyautóban: nekem hét év esett ki, zrc-nek meg csak négy. Ismerjük egymást, de élesben még nem mentünk együtt. (A…..
Mindenkit az érdekel, hogy idén is fehér lesz-e a 15. Mikulás Rallye. Mit mondjak, nézőként jobbat el sem tudok képzelni. Nézegetjük az időjárás-előrejelző oldalakat, de valahogy csak nem leszünk okosabbak. Van gumink, kétféle is. Ez azt jelenti, hogy simán elgumizhatjuk…..
Készülünk a Mikulásra ezerrel. A nevezést feladtuk, az autó adott. Gumi fronton is alakul a helyzet. (Pontosabban az még mindig messze van az ideálistól, de nem reménytelen.) A szállást is lefoglaltuk, ruhánk, sisakunk van. Az autót meg kell dizájnolni, fel kell matricázni. Egy éve…..
Dráma az első napon: Turánék az első gyorsasági előtt feladták, Loeb alatt megállt a technika, Kimi esett egyet. A nap végén Dani Sordo áll az élen egy MINI WRC-vel. Keményen bekezdtek a srácok a francia vébéfutamon. Csaknem az egész verseny élő videóközvetítésen…..
Adams07
2011.10.01 22:51:07
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Meglepetések és csalódások (45. Mecsek Rallye - szombat)
2011.09.10 21:54:00
A Skodák dominálnak, Mikkelsen vezet Kopeczky előtt, a mieink sajnos hullanak.
Négy gyorsra készültünk, három lett belőle. Reggel terv szerint Orfűn kezdtünk: kilencre kiértünk a buszmegállós elághoz. Gran Turismot ott hagytuk, majd G. Capellutival elindultunk felfelé a falu…..
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Nincs más választásunk, feladjuk...
2011.03.11 09:00:00
Régen beszéltünk az ügyek állásáról - és bármi másról is, úgyhogy mindjárt magyarázkodásba menekülök.
Nos, a legkevesebb, hogy őszintén beszámoljunk a helyzetről.
Veszettül dolgozunk az éven, hogy menni tudjunk. (És munkahelyeinken, hogy onnan ne kelljen…..
Adams07
2011.03.11 18:08:25
Adams07
2011.03.15 18:50:29
Komolyan mondom, az eddig látottak alapján jót tett a WRC-nek, hogy megkavarták az 1.6-os turbómotorokkal az állóvizet.A Svéd Rali sem voilt egyszerű, de Mexikó tele izgalommal. Előbb Solberg alatt állt meg a vas bent a gyorson, és bukltak rajta úgy hét percet, Ogier vezetett az első…..
Adams07
2011.03.07 15:29:14
A ralisport főszereplőit bemutató sorozatunk folytatódik. Ma egy a ralifannél is fanatikusabb embertípusról lesz szó.
A szerelő az untermannja a történetnek. Nagy terhek pihennek a vállán, és ezek a terhek nem látszanak a szemében. Lehet, hogy az autósport szerelmese, de az is…..
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Balesetekről nem posztolunk - Vitaposzt
2011.02.07 20:48:00
Ma új műfajt próbálunk ki: itt az első vitaposztunk.Vasárnap Robert Kubica irgalmatlan nagyot esett. Minden médium megírta, feltettek videókat, fotókat. Van belső más autóból, a mentés megrázó felvételei, a szétvágott Fabia képei. Vitatkoztunk azon zrc-vel, hogy kellene-e,…..
Adams07
2011.02.09 18:23:57
Hello mindenki.
Én is azt vallom, hogy ez egy szerencsétlen esés volt. A szalagkorlátok menetirány szerint vannak átlapolva, ahogy néztem mindenhol (ez logikus is), ők szembe estek át, tehát ha nincs hézag a szelvények közt, talán akkor is bele tudott úgy akadni, hogy belecsavarodjon: www.youtube.com/watch?v=vWukyGxtl8s&feature=player_embedded.
Ahogy Capelluti írja ezt mindenki előre eldönti vállalja vagy sem, ilyen mindig lesz, nem tudsz egy pályát teljesen biztonságossá tenni, hiszen itthon is, meg a világon mindenhol lehet olyan kerítés, vagy csőkorlát, ami az esés közben gyilkos tárggyá válik. Még egy pályaversenyen sem lehetetlen ilyet esni, a rally-ban meg épp azt a puritánságot vesztené el, hogy a "pilóta alkalmazkodik a pályához" és nem a pályát alakítjuk a versenyhez. Én is voltam pár éve olyan első osztályú versenyen, ahol az út fele be volt szakadva. úgy volt felíráskor is, meg versenyen is. Kanyar után az is veszélyes, csak hát ugye az az úton van, arra jobban figyel az ember.
Egy szó mint száz, én azt mondom, mindig lesz kivédhetetlen esemény, nekünk arra kell készülni, hogy mit csináljunk, amikor bekövetkezik.
Én is azt vallom, hogy ez egy szerencsétlen esés volt. A szalagkorlátok menetirány szerint vannak átlapolva, ahogy néztem mindenhol (ez logikus is), ők szembe estek át, tehát ha nincs hézag a szelvények közt, talán akkor is bele tudott úgy akadni, hogy belecsavarodjon: www.youtube.com/watch?v=vWukyGxtl8s&feature=player_embedded.
Ahogy Capelluti írja ezt mindenki előre eldönti vállalja vagy sem, ilyen mindig lesz, nem tudsz egy pályát teljesen biztonságossá tenni, hiszen itthon is, meg a világon mindenhol lehet olyan kerítés, vagy csőkorlát, ami az esés közben gyilkos tárggyá válik. Még egy pályaversenyen sem lehetetlen ilyet esni, a rally-ban meg épp azt a puritánságot vesztené el, hogy a "pilóta alkalmazkodik a pályához" és nem a pályát alakítjuk a versenyhez. Én is voltam pár éve olyan első osztályú versenyen, ahol az út fele be volt szakadva. úgy volt felíráskor is, meg versenyen is. Kanyar után az is veszélyes, csak hát ugye az az úton van, arra jobban figyel az ember.
Egy szó mint száz, én azt mondom, mindig lesz kivédhetetlen esemény, nekünk arra kell készülni, hogy mit csináljunk, amikor bekövetkezik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz