Adatok
weeshi (törölt)
1 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) egyre elkeseredettebben próbálja megmagyarázni, hogy miért volt szükséges a fővárosi buszok „bilikékre” fényezése. Mi most megmutatjuk mit kellett volna csinálnia Vitézy stábjának.
Nemcsak a Totalcar és a Veke munkatársainak…..
weeshi (törölt)
2012.08.17 12:53:41
@padorjan: Kösz, leszarom!
Arra jártunk, odamentük - nem ott volt. Mi az? IGEN! A BKK féle hajós átverősdi.Petőfi tér nevű állomás, tűző nap, tucatnyi várakozó. 16 óra 35 perc. Észak felé próbálnánk ki a hajót - ha már épp a Vigadó tér környékén járunk. Villamosaluljárón átbújunk.…..
weeshi (törölt)
2012.07.10 17:47:06
@oskar666666: Óh az sirály egy darab! Szép. Fehér. Más?
Az átjárókban túl alacsony a fej fölötti rész.
Maga az átjáró váratalan bukkanót jelent.
Az ajtóknál középre helyezett kapaszkodóoszlop utastorlódást okoz.
A fej fölötti kapaszkodócsövek túl rövidek, az ajtóktól távol kezdődnek csak el, és túl magasan is vannak. Hiányoznak róluk a lógó fogantyúk (megszokásból talán, de inkább praktikumból).
Az ajtóknál a kapszkodók konkrétan hiányoznak. Az emberek már most azon tréfálkoznak, hogy a szellőzőrács vajon meddig bírja majd a kényszerfogódszkodókat?!
Az ajtók melletti vésznyitók fedetlenül elég "irritálók", valaki biztosan beleakad majd egy-egy út során. Szinte kívánja hogy meghúzzák - ráadásul kapaszkodó híjján nincs is máshová nyúlni hirtelen fékezéskor.
Az ajtók melletti ülések nincsenek kellően elválasztva az ajtónál állóktól. A leszállni kívánók kényszeredetten rá lesznek préselve az ülő utasokra.
Kevés (szine nincs is) nyitható ablak. Ha bedöglik a légkondi (ami nálunk simán elő fog fordulni) akkor levegőtlen katlanná válik a szerelvény.
Az ülések szűkek 5 emberre így, hogy konkrétan ki van kényszerítve rajtuk ez üléskiosztás. Végig egybepárna lenne célszerű - nem nosztalgiából, hanem praktikumból. A háttámlák pedig kényelmetlenül függőlegesek (ergonómia!).
S mi értelme mindezek rögzítésének? Semmi az égvilágon. De legalább elmondhatják, hogy elmondhattuk. Cserébe megnyugodhatunk: Szaloczy Pali bá nem marad munka nélkül - megmenti őt az új metró! Barátaim! Ez sem kis fegyvertény a mai zavaros időkben!
Egyébként szép. Fehér.
Az átjárókban túl alacsony a fej fölötti rész.
Maga az átjáró váratalan bukkanót jelent.
Az ajtóknál középre helyezett kapaszkodóoszlop utastorlódást okoz.
A fej fölötti kapaszkodócsövek túl rövidek, az ajtóktól távol kezdődnek csak el, és túl magasan is vannak. Hiányoznak róluk a lógó fogantyúk (megszokásból talán, de inkább praktikumból).
Az ajtóknál a kapszkodók konkrétan hiányoznak. Az emberek már most azon tréfálkoznak, hogy a szellőzőrács vajon meddig bírja majd a kényszerfogódszkodókat?!
Az ajtók melletti vésznyitók fedetlenül elég "irritálók", valaki biztosan beleakad majd egy-egy út során. Szinte kívánja hogy meghúzzák - ráadásul kapaszkodó híjján nincs is máshová nyúlni hirtelen fékezéskor.
Az ajtók melletti ülések nincsenek kellően elválasztva az ajtónál állóktól. A leszállni kívánók kényszeredetten rá lesznek préselve az ülő utasokra.
Kevés (szine nincs is) nyitható ablak. Ha bedöglik a légkondi (ami nálunk simán elő fog fordulni) akkor levegőtlen katlanná válik a szerelvény.
Az ülések szűkek 5 emberre így, hogy konkrétan ki van kényszerítve rajtuk ez üléskiosztás. Végig egybepárna lenne célszerű - nem nosztalgiából, hanem praktikumból. A háttámlák pedig kényelmetlenül függőlegesek (ergonómia!).
S mi értelme mindezek rögzítésének? Semmi az égvilágon. De legalább elmondhatják, hogy elmondhattuk. Cserébe megnyugodhatunk: Szaloczy Pali bá nem marad munka nélkül - megmenti őt az új metró! Barátaim! Ez sem kis fegyvertény a mai zavaros időkben!
Egyébként szép. Fehér.
weeshi (törölt)
2012.07.11 00:37:12
@oskar666666: jó képriport. sajnos a beltérből kevesebb a fotó.
egyébként igaz, hogy a régi metró üléssorain is csak öten ülnek általában, de ott tágasdabb hozzá a hely. s ha soványabbak érkeznek, vagy vékonyabb ruhában, akkor bizony elfér a 6 fő. az új verzióba ebből annyi jött át, hogy immáron direkte csak 5 férőhelyet alakítottak ki, de immáron rövidebb (szűkebb) hosszban. kipróbáltuk, nem kamu: ha mind az öt helyen ülnek akkor szűk. ez visszalépés.
a fékügyről nem tudok véleményt mondani. amikor mi néztük, akkor állt a szerelvény :))
egyébként igaz, hogy a régi metró üléssorain is csak öten ülnek általában, de ott tágasdabb hozzá a hely. s ha soványabbak érkeznek, vagy vékonyabb ruhában, akkor bizony elfér a 6 fő. az új verzióba ebből annyi jött át, hogy immáron direkte csak 5 férőhelyet alakítottak ki, de immáron rövidebb (szűkebb) hosszban. kipróbáltuk, nem kamu: ha mind az öt helyen ülnek akkor szűk. ez visszalépés.
a fékügyről nem tudok véleményt mondani. amikor mi néztük, akkor állt a szerelvény :))
Egy nap a városban
Bekerült a legmenőbb Budapest a városfejlesztési koncepciók közé
2011.05.05 08:14:00
Biztosan emlékeztek a Budapest lehet a legmenőbb város a térségben című posztra, amiben a SzeBu városfejlesztési koncepcióját karoltuk fel, és továbbítottuk nektek a saját olvasatunkban. Azóta megtörtént az, amit blogokkal kapcsolatban ritkán tapasztalhatunk, és amivel az Egy nap…..
weeshi (törölt)
2011.05.05 11:34:55
@orient: hát perzse... csakhogy egy tradicionálisan csendes környékeket is egy pillnanat alatt fel lehet forgatni álságos fejlesztési érdekekre hivatkozva. hipp épül egy 100 lakásos lakópark az erdő szélére, hopp épül egy sportcenrum a horgásztó mellé, hippenhopp és a nyuginak vége. nem belvárosfüggő a dolog sajnos sajnos.
weeshi (törölt)
2011.05.08 01:39:45
@Magyarósi Csaba: Nem kell tudni a részletekről semmit, mert nincs is egy szál se belőlük. Ez egy lobbikör önérdekű lázálma, amihez ez a blog is sajnálatosan asszisztál.
Arról engem már senki sem fog meggyőzni, hogy ezek időre elkészülnek: elvileg április vége az átadási határidő, de az tisztán látszik, hogy itt még bőven lesz min dolgozni a következő hetekben, hónapokban. Hogy mást ne mondjak, a villamosközlekedésnek elvileg még 2010-ben…..
weeshi (törölt)
2011.04.29 19:28:31
Egy tegnapi sajtótájékoztatón derült ki, hogy a Budapest Szíve program második üteme is elkezdődik 2012-ben, ami - dobpergést kérek -, a Ferenciek tere átépítésével indul.Amikor kábé egy éve Csaba izgatottan hívott fel, hogy milyen jó lett az akkor elkészült 1,7 kilométeres…..
weeshi (törölt)
2011.04.22 01:29:44
A kedd halnap - mondta a telefon túlsó végén a rendelést felvevő pincér. Tudom - mondtam. Épp ezért megyünk kedden.Lehúztam egy munkanapot, olyan volt, mint a többi. De az este az más, az Olimpiába megyünk halnapra. Az edzőterem előtt találkoztam Eszterrel, tulajdonképpen ő…..
weeshi (törölt)
2011.04.12 20:12:06
Tizenkettedik sebességbe kapcsoltak a Károly körút építői. Tegnap este épp arra sétáltunk, és meglepetten vettük észre, hogy autók cikáznak a vadiúj burkolaton. Ez főleg azért volt különös, mert két napja még nem látszott nyoma, hogy péntekre ilyen dolgok történnek…..
Múlt héten írtam arról, hogy őszintén meglepne, ha időben elkészülne a Kiskörút Astoria és Deák tér közti szakasza: állítólag április végén, alig két hónap múlva lesz az átadás, de február közepén még csak a Dohány utcáig sikerült kicserélni a díszburkolatot: ez a…..
weeshi (törölt)
2011.03.02 14:30:51
@felucca: te benne vagy a projektben?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha a BKK-t valóban a színkavlakád zavarta volna, elég lett volna ha azt a 10%-nyi eltérőt festi/festeti át ami különálló volt. Mégsem így tett. Hanem behozott egy senkivel sem egyezetett új színt - a bilikéket.
Ha az lett volna a baj, hogy a színátmenetes festést nem tudja a "garázsvarázs buhera bigend" megcsinálni, akkor elég lett volna elrendelni az egyszínes alsó és egyszínes felső festést, és máris ki lettek volna zárva a további kencefice bénázások.
Ha pedig az lett volna a baj, hogy egy mélykék (tuggyakatököm mi a rar kódja) felületet nem képes újra és újra előállítani a "garázsvarázs buhera bigbend", akkor adtak volna meg nekik egy konkrét kódot, és máris készen lett volna ez is.
De nem. Inkább behoztak egy semmire se hasonlító, sehonan se származtatott ócska alapozószínt és még nekik áll feljebb.
Idióták!