Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Le Cousin

5 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az első cikkek egyikében kitértem a benzintartály kényes kérdésére. A neten fellelhető  fotókból, leírásokból az derül ki, hogy vagy a Honda CG 125, vagy az 1979-es Yamaha TT/XT500 tankját használják az átépítéshez. HONDA CG125 tankkal. Az endurós vonalhoz…..
Le Cousin 2014.02.11 21:37:44
@Hátezmi: Köszi, köszi! Zsivány gép lesz, már most látszik. :-)
Le Cousin 2014.11.16 18:31:29
@Nokika: Szia Noki! Az a helyzet, hogy a nyárra leállt a motorépítés munkahelyváltás meg egyéb körülmények miatt... Most kezdtün bele újra, ezért idáig nem néztem a blogot. Nyáron azért elmentem a Párizshoz közeli CR találkozóra, hogy inspirálódjak, meg fájdítsam a szívem, néhány kép van a facebookon is, ha kérdésed van, azon a fórumon megtalálsz ;-) Írj mindenképp, egyre több cafét látok az utakon, jó lenne összehozni egy klubot, fórumot...(www.facebook.com/lecousin)
A szabál az szabál: ha nincs Kossuth-díja, akkor nem kerül be a Híradóba, ez van. A ma reggel 6:30-kor kezdődő hírműsorból kimaradt Robin Williams halálhíre, pedig ha a hír definícióját nézzük, amit egyszer már megmutattunk pedig a köztévének, ez igencsak fontosabb lett volna,…..
Le Cousin 2014.08.12 08:12:58
@samcro: nekem muszály...ott megy a bogyó meg babóca...a gyerekeim meglincselnének, ha elkapcsolnám :-)))) (persze értem a feltevést)
Elérkezett az idő a legfontosabb alkatrészek beszerzéséhez. Elsősorban a tartályra volt a legnagyobb szükség, mert azt felhelyezve lehet elkezdeni a segédváz kialakítását, a motor ültetését és egyáltalán az egész motor formájának megtalálását...nem úgy vagyok vele, mint…..
A domik értéke eléggé széles skálán mozog, nagyjából 500-2300 € között. Max. 1300 eurót szántam rá, de ha kevesebb, az sem baj. Már a motorvásárlás kezdetén ledöbbentem, hogy a jó állapotban lévő Dominatorok egy két héten belül gazdát cserélnek. Apám oldschool…..
Vannak cafe racer átépítésére alkalmas etalonok mint a CB750-es Honda, R75 BMW vagy egy XS Yamaha, de ahogyan az első részben is leírtam, nem akartam belebotlani egy őskövületbe egy szétnyúzott karburátorral, amit folyton állítgathatok, de sosem lesz az igazi. Az alábbi fotókon…..
Le Cousin 2014.01.08 11:02:51
@hajdusani: Elméleti szinten már végigfuttattuk a dolgot, aztán ki tudja mit hoz a gyakorlat. Ezért is fordultam szakihoz, egyedül nem mernék bele vágni. Ahogy mondod, szaporán nyeli a pénzt a projekt (legalábbis az én mértékemmel), ha ennek ellenére nem készülne el a motor, azt hiszem sikítógörcsöt kapnék... :-)
In medias res...motoros történetem ott kezdődik, hogy nem sokkal egymást követően két gyerekem is született – a városi Nyekenyóka, meg Szunszuella míííja –, apává vállásom révén eladtam és megsirattam a hőn szeretett robosztus vadállat tehenemet (Suzuki GSX-R 1100W). A…..
Eleinte furcsának tűnt, de aztán rászoktam a köszöngetésre. Mármint a forgalomban. De elegem lett, leszokom róla. Vélemények az azonos című írásunkról...
Le Cousin 2011.05.05 16:22:02
@kicsidio: 60-al az autópálya belső sávjában...ez tetszik... ha mondjuk 130-140-el haladok az autópályán, valami kocsog elbaszott barom folyton 90-el akar előzni a gyorsban...ezért járok 190-el, úgy kotródnak félre, mint a sebbzett kutyák, ha belenéznek a visszapillantóba...
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
Le Cousin 2011.03.23 14:39:42
@Kulics: a táliát azért említettem, mert az még lízinges kategória (kb havi 50) a trabival, vagy ladával szemben és ültem egy teljesen újban, amiben 130nál nem lehetett két szót váltani, akkora volt a menetzaj...igazából a kocsit megnevezve csak a kisautó kategóriát próbáltam megcélozni :-)