Adatok
faterpolo
0 bejegyzést írt és 177 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bár már jó néhány éve kaphatóak a különböző fóliaanyagú medencék a kereskedelemben, igazán olcsóvá az utóbbi 5-10 évben váltak. Manapság már akár 30000.- Ft alatti összegért is vehetünk egy 3,6 méter átmérőjű medencét, szűrő és vízforgató berendezéssel, takarófóliával. Persze ilyen alacsony áron nem…..
faterpolo
2021.07.03 12:18:21
@efi: Kezdjük ott, hogy apuka a kerítés közepéig sem ér az első képen. :D Igaz a másodikon se.
Ez a bejegyzés egy felhívás is egyben. A Furdancs blog immár lassan 10 éve van jelen a hazai blogok világában. Voltak jobb és rosszabb időszakok is az életünkben, de azért az olvasótáborunk folyamatosan növekszik, lassan 10 ezres Facebook követőtáborral bírunk. A témáink ezalatt igencsak…..
Legbiztosabb módja ellenségeket szerezni egy társasházban, ha eláztatjuk az alattunk lakókat. A víz nyomás alatt van távollétünkben és csak arra vár, hogy kitörjön. A vízelfolyás miatti veszteség mellett a biztosítóval vívott harc is megterhelő lehet. Az épületgépészet, azon belül a vízvezeték tehát…..
Tény, hogy azok a zenék, melyekre életünk egy emlékezetes korszakából - kiemelten harmatos kamaszéveinkből - emlékszünk, kitörölhetetlenül összeforrtak eseményekkel, életérzésekkel és újból hallgatva nosztalgiázásra hívnak. A nyolcvanas évek pop-rock-metál zenéje mindemellett annyira sokszínű volt,…..
faterpolo
2019.11.30 22:04:09
@gigabursch: 11 évesem kattantam rá a Doors-ra és az Illésre, 12 évesen a Beatles-re és a Deep Purple-re, a Bartha-korszak LGT-jére és Jimi Hendrixre, és 13 évesen akadt a kezembe az a szép fekete lemezborító a prizmával (a Money-tól még tizedszerre is a hátamon futkosott a hideg). A Led Zeppelin, a Talking Heads, a Roxy Music, a Temptations és a Blancmange már óvodás koromban megvoltak. 1986-ban születtem, tehát mindez az Eurodance, a Backstreet Boys, a Scooter és Britney Spears végtelenül sötét árnyékában. Van még kérdés? :D
Bocs a késői riposztért, ma jutottam oda, hogy olvasgassak kicsit. :)
Bocs a késői riposztért, ma jutottam oda, hogy olvasgassak kicsit. :)
A hangfaltervezés bonyolult dolog. Túlmutat a mérnöki munkán, mert fizikailag nem mérhető jellemzőket, sejtéseket és audiofil mágiát kell bevetni építésekor és összetevői kiválogatásakor. Sok kísérletezés és tökéletes hallás, előtanulmányok, valamint faipari műhely szükséges a fejlesztéshez. Viszont…..
faterpolo
2019.11.30 14:38:10
@zooltek: Kösz a linket, lesz mivel kezdeni. :)
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
faterpolo
2015.07.29 18:52:59
@meggyes alfonz: Munkámból fakadóan sok külföldi büntetőcédulát láttam már. Németországban, Hollandiában és Franciaországban levonnak 10 százalékot abból, amit a műszer mért, és ha az a megengedett fölött van (mindegy mennyivel), repül a csekk. A különbség csak annyi, hogy ami Németországban 15-35 €, az Franciaországban 35-45 (7 nap után fizetve 70-90, 14 nap után 120-180), Hollandiában meg 150 € (ha késve fizeted, akkor 300). Svájcot ne is említsük, örülhetsz, ha nem lőnek mindjárt utánad... :D
A kedvencem az a francia csekk volt, ami akkor éppen 120 €-nál tartott. 100 km/h volt a korlát, és 101-gyel ment a delikvens.
Olaszországban meg kb. egy év múlva értesülsz róla, hogy huncutkodtál.
A kedvencem az a francia csekk volt, ami akkor éppen 120 €-nál tartott. 100 km/h volt a korlát, és 101-gyel ment a delikvens.
Olaszországban meg kb. egy év múlva értesülsz róla, hogy huncutkodtál.
faterpolo
2015.07.29 18:57:32
@papptibi: lásd a kommentáromat egy hajszállal fentebb. 45 €-nál magasabb összeget én még nem láttam Strafzettel-en. Ha rossz helyen vagy jegy nélkül parkol 15 €, ha még rosszabb helyen (tiltótábla hatálya alatt, mozgássérült-parkolóban), akkor 25. Bár azt tegyük hozzá, hogy ott a hazai versenyzőknek büntetőpont jár, és ha sokat rosszalkodnak, bevonják a jogsit.
faterpolo
2015.07.29 21:05:12
@papptibi: Volt kollégám azért járkálhatott a bíróságra, mert egy ponton megszegte a KRESZ-t (57-tel ment 50 helyett), a keresztező bringás pedig hét ponton (tilos helyen, kivilágítatlanul, stb.). Igaz, utóbbira a magyar jogszabályok helyett a hatás-ellenhatás törvény alapján szabott ki bírságot a fizika... :(
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
faterpolo
2015.06.29 21:02:09
faterpolo
2015.06.29 21:04:25
@cs.peter: Újra óvodás lettem... :)
Egy amerikai középkategóriás a ´80-as évekből
Mikor megvettem, ismerőseim mondták, hogy drága lesz az alkatrészellátás, nehézkes a beszerzés, sokat fog fogyasztani az autó.
Szovjet koporsószállító made in USA
Felhívott, hogy ha még mindig vágyom az amerikai szarokra,…..
faterpolo
2015.05.31 11:51:27
@Whatever90210: Kár, hogy csak hétvégén van időm komment-értesítőket olvasgatni. Akkor valószínű gond lehetett azzal a példánnyal. Szerintem elég egyértelmű volt a kommentárom többi részéből, hogy nem alapvetően az amerikai kocsikat tartom szarnak (sőt...), még csak nem is a 300C-t, hanem, ha tudnál szöveget értelmezni, megértenéd, hogy az a konkrét példány okozott csalódást. Összehoasonlítási alapom is volt hozzá, mert vezettem nagy telejesítményű autót párszor (Ferrari F430, W140 600 SEL, W126 500 SEL), de azért köszi szépen, hogy visszakézből hazugnak meg nevetségesnek titulálsz, ahelyett, hogy kulturáltan leírnád, hogy neked jobb tapasztalatod volt az adott tíípussal. Gyanítom, hogy büntibe kerülök majd ezért a kommentért, de igazából leszarom, mert elegem is lett kommentelésből a magad fajták miatt, akik dührohamot kapnak, ha valaki egy kicsit is másképp vélekedik valamiről, és azonnal személyes sértegetéssel reagálnak. Gratulálok, talált, épp szar napom van, meg is sértődtem, úgyhogy most troll üzemmódba váltottam dühömben. Legyél büszke magadra! Bunkó. A többieknek meg kellemes hétvégét, bár egy hét után úgysem olvassa már senki. De nem is érdekel. *END OF LAST COMMENT EVER*
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra. Az Association of Classic Trial Clubs szervezésében kerülnek megrendezésre ezek a futamok, amik a régmúlt trial/raliversenyek szabályai szerint kerülnek megrendezésre. Alapvető különbség nincs a…..
Kényelmes pénztemető
Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett!
Relax avantgard módra
Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem…..
faterpolo
2015.04.12 14:55:13
@SFAkos: Ez nem közvetlen azelőtt történt, hogy levillogtalak az 1.3-as Escortommal, mert 350-ről kellett lesatuznom miattad? Szívtam is a fogam, hogy két vasárnapi autós feltartja a 60 tagú ménes húzta Ezüst Nyilat...
faterpolo
2015.04.12 15:55:06
@SFAkos: Ja, már értem! Ha jól tudom, típushiba a 147-esben, ha túl alacsony fordulaton (190-200 km/h között) váltod a 4-et, akkor megakad. Visszahívás is volt ebből (talán az Autó-Motor 1999/9. számában közölték).
faterpolo
2015.04.12 16:02:55
@Doubledeceker: Még ha menne is annyival - ki az az állat, aki zárt pályán kívül 240-et megy egy MONDEOVAL?!
Én életemben egyszer mentem 240-et, egy F430-as Ferrarival - nem volt ANNYIRA para. Egy olyan autóban, amit erre találtak ki. Minden másban ön- és közveszélyes így tolni neki. Nem vezettem ilyen Mondeót, de (motortól függelenül) 170 km/h fölött biztos, hogy megkörnyékezne a halálfélelem, mert ezek az autók egyszerűen nem erre valók.
Én életemben egyszer mentem 240-et, egy F430-as Ferrarival - nem volt ANNYIRA para. Egy olyan autóban, amit erre találtak ki. Minden másban ön- és közveszélyes így tolni neki. Nem vezettem ilyen Mondeót, de (motortól függelenül) 170 km/h fölött biztos, hogy megkörnyékezne a halálfélelem, mert ezek az autók egyszerűen nem erre valók.
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam.
Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket:
– a svéd…..
The Angel Of Darkness!
Egy szép nap, édesapám felszólt, hogy menjek már le neki segíteni a garázsba. Lementem, először csak azt láttam, hogy édesanyámmal nagyon vigyorognak, aztán elállt a lélegzetem.
Jó ez, csak nem EZ.
Egyébként egy kényelmes, jó automata váltójú,…..
faterpolo
2015.03.29 14:10:19
@Mondeoman: 155-ös... Az egyetlen Alfa, amit eddig vezettem. 17 éves voltam, a kocsi meg 7. 2.0 TS motorral. Ne áruld el senkinek, de még most is feláll, ha eszembe jut az a váltási érzet, a motorhang, a kormánymű, és úgy általában az egész élmény. Nem, nem csak a szőr a hátamon...
faterpolo
2015.03.29 14:37:13
@T54-44: Szerintem meg az ideális jármű a nickneved mögött bújkál :D
Önazonos látványtalan őszinte nyugalom
Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó.
Sportos járgány
Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú…..
faterpolo
2015.03.01 12:36:39
@fákkje: Kösz a tippet!
Életem első autóját hajtom (Ford Escort 1.3, 60 LE). Gondolkodom, hogy szerényen írok róla, de akkor kénytelen leszek beleírni, hogy nagyobb élmény vele kanyarodni, mint egy Ferrari F430-cal, legyorsulja az M5-ös BMW-t (behúzott kézifékkel), több IKEA-bútor fér el benne, mint a V70-es Volvóban (és még az ülést se kell hozzá ledönteni) - és természetesen, annyit fogyaszt, mint egy régi Swift (bár ez tényleg így van). Ja, és szebb hangja van, mint egy V6-os Alfának.
És most futok, mert furcsán repedezni kezdett a vakolat a fejem fölött...
Életem első autóját hajtom (Ford Escort 1.3, 60 LE). Gondolkodom, hogy szerényen írok róla, de akkor kénytelen leszek beleírni, hogy nagyobb élmény vele kanyarodni, mint egy Ferrari F430-cal, legyorsulja az M5-ös BMW-t (behúzott kézifékkel), több IKEA-bútor fér el benne, mint a V70-es Volvóban (és még az ülést se kell hozzá ledönteni) - és természetesen, annyit fogyaszt, mint egy régi Swift (bár ez tényleg így van). Ja, és szebb hangja van, mint egy V6-os Alfának.
És most futok, mert furcsán repedezni kezdett a vakolat a fejem fölött...
faterpolo
2015.03.02 21:28:05
@Lökött kamionos: Peeersze! Bár gyanús, hogy összefutottam a felső szomszéddal a konyhában ma reggel...
faterpolo
2015.03.02 21:32:16
@Saratoga V6: Hú, köszönöm. Mindjárt más. És mindezt úgy, hogy 29 éves vagyok! Mert már azelőtt vezettem, hogy megszülettem volna! Minden mondat végén felkiáltójel!
A komment végéhez csak annyit fűznék hozzá, hogy az F430-at (amit tényleg vezettem egyszer) én is kinőttem, ezért járok egy... 180cm magas barna hajú hölggyel. :D
A komment végéhez csak annyit fűznék hozzá, hogy az F430-at (amit tényleg vezettem egyszer) én is kinőttem, ezért járok egy... 180cm magas barna hajú hölggyel. :D
Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi invesztációs befektetése, így vehetett végre egy hétvégi víkendházat. Miközben a teraszán ülve baconszalonnába csavart paraván sajtot majszolt, tekert egyet a hifi hangerején.…..
A megoldás több, mint egyszerű.
Csak mert voltak ilyen kaukázusi juhászkutyáink, a csodálatos Buck és a gyönyörű Nina emléke örökké él bennem, a fickó pedig _nagyon_ szerencsés, hogy egyáltalán van még arca. (A tulaj pedig instant főnök, mert tudja, melyik ablakot kell…..
faterpolo
2014.10.08 23:32:18
@Agr3ssor: Ügyfélszolgálatos vagyok (callcenter). Köszönöm minden kollégám nevében is - jól sejted, engem is megkérdeznek idehaza, hogy mi a baj. :) Bár engem külföldi jóemberek használnak villámhárítóként (nem mintha ez bármin is változtatna).
ON:
Nekünk Dobermann-unk volt, mert egyszer betörtek hozzánk, és elvittek ezt-azt. Egyrészt, a következő 14 év alatt senkinek eszébe sem jutott bemászni vagy betörni ihozzánk, másrészt egyszer a szó legszorosabb értelmében megmentette apámat és a legjobb barátját egy alsó hangon is maradandó testi sérüléssel egybekötött rablástól, ha nem mindjárt rablógyilkosságtól. A két emberevőnek kinéző köztörvényes úgy húzta el a belét, amikor a kis drágánk fogait villogtatva, vérfagyasztó hörgéssel odaállt közéjük és apám közé, hogy épp csak barna csík nem maradt utánuk a járdán...
Meg tudom érteni Ommm rajongását, mert ilyenre csak egy kutya képes... :)
ON:
Nekünk Dobermann-unk volt, mert egyszer betörtek hozzánk, és elvittek ezt-azt. Egyrészt, a következő 14 év alatt senkinek eszébe sem jutott bemászni vagy betörni ihozzánk, másrészt egyszer a szó legszorosabb értelmében megmentette apámat és a legjobb barátját egy alsó hangon is maradandó testi sérüléssel egybekötött rablástól, ha nem mindjárt rablógyilkosságtól. A két emberevőnek kinéző köztörvényes úgy húzta el a belét, amikor a kis drágánk fogait villogtatva, vérfagyasztó hörgéssel odaállt közéjük és apám közé, hogy épp csak barna csík nem maradt utánuk a járdán...
Meg tudom érteni Ommm rajongását, mert ilyenre csak egy kutya képes... :)
Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..
faterpolo
2014.04.20 22:42:53
@Csikós Zsolt: No akkor a brutálposzt hatásáról, rám nézve. Alig két hónapja, hogy közel egy negyedév számolgatás, hirdetésböngészés, agyalás után végül megbeszéltük a barátnőmmel, hogy milyen autót veszünk (nem titok: semmilyent, ellenben lett Magellan Cygnus bicaj), jön ez az írás, és újból sajgón felüti bennem a fejét az érzés, hogy egy hasonlóan hangulatos, bár kissé méretesebb (194 cm vagyok, de még a barátnőm is 180) gyösszel nekivágunk a végtelen messzeségnek (leginkább a VW Typ 3 1600 a kedvenc, kár, hogy ilyen piszok ritka). A legrosszabb, hogy az asszony ugyanilyen agylövött, odavan a veterán kocsikért. Már szinte éreztem, ahogy a boxer négyes tol minket a Dolomitok útjain, amikor jött az utolsó mondat. Oké, a VW Bogár egy agyonüthetetlenebb szerkezet, mint a Bianchi, na de akkor is... Illúzióromboló volt. Ellenben mégis prostituált mértékben (gy.k.: qrvára) elkezdtem vágyni az egész veterán-túrázásra. Adhatom zaciba a bal vesém.
Nem, nincs harag - még ha úgy is tűnik elsőre... :D
Nem, nincs harag - még ha úgy is tűnik elsőre... :D
Benyomások az idénynyitóról
„Mondhatta volna szebben kis lovag, / Más-más hangnemből…Így ni, hallja csak: / Kihívón: „Én nem járnék ám vele! / Sebészt hívatnék, hogy metélje le!” / Barátilag: Hisz findzsájába ér! / Igyék vederből, abba belefér! / Leírón:…..
faterpolo
2014.03.21 14:39:02
@stillmátyás: Oké, köszi. 20 km-re vagyok az akkori Autó-Motor újságaimtól, emlékszem a riport címére is: "Balga nagydíj".
Az egy jó kis verseny volt, na. Hill-t meg Eddie Jordan-t amúgy is kedveltem...
Az egy jó kis verseny volt, na. Hill-t meg Eddie Jordan-t amúgy is kedveltem...
Tények és elméletek, csak a miheztartás végett. Szándékosan ugrasztották ki a nyulat a bokorból? Beáldozták Ricciardo pontjait?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
faterpolo
2014.03.19 14:47:50
@Hurrá Torpedó: Némettanár vagyok, értem, mire célzol. Szerintem sem esett volna le a gyűrű a sajtó munkatársainak kezéről, ha egy fél mondattal hozzáteszik, hogy "ez egyben azt is jelenti, hogy egy pillanatra sem lehet több, mint 100 kg/óra". Az jó, ha a versenymérnököknek ebben a formában egyértelmű a szabály, de nem értem, miért húzzátok fel magatokat, ha egy kívülállónak meg nem az.
ON:
Dörzsöltem a tenyerem, hogy na most aztán végre izgalmas lesz a forma-1. Egy pillanatra komolyan megfontoltam, hogy élőben nézni fogok minden futamot. Aztán 20 kör után megint elaludtam. Szabály szabály hátán, na majd így meg úgy meg amúgy mesterségesen izgalmassá tesszük a futamokat! Mi lett belőle? Verseny után dőlnek el a pontok. A futamon meg mindenki spórol, ha előzés van, az elöl haladó szépen elengedi a másikat, nehogy a védekezés miatt túl sok fogyjon a naftából.
Most jött el a pillanat, hogy a pénzt, amit full HD műsorrögzítős SAT-vevőre plusz winchesterre költöttem volna, inkább megint force feedback-es kormányszettre fogom költeni, és saját kezűleg fogok digitálisan szénné forgatni mindent, amit vezetek, aki előzni akar, azzal vért fogok p...ltatni, én meg bulldogként rámászok mindenki hátsó szélterelőjére, ha megfájdul a fogam a helyezésére. A PC-men még TALÁN nincs FIA-protokoll, hogy utólag kizárjon ezért...
ON:
Dörzsöltem a tenyerem, hogy na most aztán végre izgalmas lesz a forma-1. Egy pillanatra komolyan megfontoltam, hogy élőben nézni fogok minden futamot. Aztán 20 kör után megint elaludtam. Szabály szabály hátán, na majd így meg úgy meg amúgy mesterségesen izgalmassá tesszük a futamokat! Mi lett belőle? Verseny után dőlnek el a pontok. A futamon meg mindenki spórol, ha előzés van, az elöl haladó szépen elengedi a másikat, nehogy a védekezés miatt túl sok fogyjon a naftából.
Most jött el a pillanat, hogy a pénzt, amit full HD műsorrögzítős SAT-vevőre plusz winchesterre költöttem volna, inkább megint force feedback-es kormányszettre fogom költeni, és saját kezűleg fogok digitálisan szénné forgatni mindent, amit vezetek, aki előzni akar, azzal vért fogok p...ltatni, én meg bulldogként rámászok mindenki hátsó szélterelőjére, ha megfájdul a fogam a helyezésére. A PC-men még TALÁN nincs FIA-protokoll, hogy utólag kizárjon ezért...
A Faluvégi Farolás után, hogy is mondjam, úgy éreztem, nem sikerült kijátszanom magam. Éreztem, nagyon jó lenne, ha mihamarabb drift-lehetőséghez jutnék. A fene sem gondolta volna, hogy még aznap este rámüzen FB-n Remetehegyi Leslie, hogy az egyik fordos csapat pár nap múlva…..
faterpolo
2013.11.23 16:37:55
@Dandie: "a legjobb gép, ami nálad van" - ez bizony az élet egyik legnagyobb alapigazsága ;). Hab a tortán, ha véletlenül épp DSLR. :D
faterpolo
2013.11.24 14:24:59
@Pudva: Köszönöm az ösztönzést. :) "Puskin is megmondta, minden az Anyegin múlik", de 2014. első negyedéves tervében benne van az autóvásárlás. forrásként a hasznaltauto.hu áll rendelkezésre. Tud jobbat, Mr. Pudva? Szívesen veszek bármilyen tanácsot ez ügyben :).
A bunkóság a sikeres üzlet titka. Egy kis késés belefér, hiszen az ügyfél semmit nem tehet.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
faterpolo
2013.10.04 09:23:16
@Schütii: A visszatérő-nem visszatérő témában igazad van! Pont erről akartam írni:
DE IGEN, számít az elégedettség. Vegyük az én példámat: AZ első oktatómmal a KRESZ-vizsgáig nem volt gond. A rutinnal már akadtak bajok, ugyanis nem haladtunk, viszont minden áron el akarta velem hitetni, hogy semmi érzékem az egészhez, és ne tegyem le a sarkam csúsztatott kuplungolásnál (44-es lábam van), mert összegyűröm a szőnyeget (!). 10 óra után még mindig itt tartottunk. Na jó, iskolaváltás (ismerős ajánlotta az újat), és jött Jani bácsi... :) Elölről kezdtük az egészet, plusz órák nélkül elsőre meglett minden. Késés, bunkózás - ezek ISMERETLEN fogalmak voltak. Két új ügyfelet irányítottam hozzá. (Az akkori barátnőmet nem tudtam rábeszélni, mert a ... autós iskola olcsóbbért hirdette magát, mint a Szentendrei ATI - végül a ...-nál két KRESZ-, egy rutin- és négy forgalom-bukásból meg kb. 350 ezerből lett is jogsija.) Szóval, de, számít, hogy milyen szájízzel jön el az ember az oktatójától. Mert az első oktatómról idő közben lebeszéltem jó pár embert, Jani bácsihoz pedig mindenkit jó szívvel irányítok, akinek nem gond Szentendrére kijárni.
DE IGEN, számít az elégedettség. Vegyük az én példámat: AZ első oktatómmal a KRESZ-vizsgáig nem volt gond. A rutinnal már akadtak bajok, ugyanis nem haladtunk, viszont minden áron el akarta velem hitetni, hogy semmi érzékem az egészhez, és ne tegyem le a sarkam csúsztatott kuplungolásnál (44-es lábam van), mert összegyűröm a szőnyeget (!). 10 óra után még mindig itt tartottunk. Na jó, iskolaváltás (ismerős ajánlotta az újat), és jött Jani bácsi... :) Elölről kezdtük az egészet, plusz órák nélkül elsőre meglett minden. Késés, bunkózás - ezek ISMERETLEN fogalmak voltak. Két új ügyfelet irányítottam hozzá. (Az akkori barátnőmet nem tudtam rábeszélni, mert a ... autós iskola olcsóbbért hirdette magát, mint a Szentendrei ATI - végül a ...-nál két KRESZ-, egy rutin- és négy forgalom-bukásból meg kb. 350 ezerből lett is jogsija.) Szóval, de, számít, hogy milyen szájízzel jön el az ember az oktatójától. Mert az első oktatómról idő közben lebeszéltem jó pár embert, Jani bácsihoz pedig mindenkit jó szívvel irányítok, akinek nem gond Szentendrére kijárni.
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem titok, hogy az utóbbi hónapokban keményen dolgoztunk azon, hogy valamerre ismét továbblépjünk, ráadásul lehetőleg előre mozdítva ezzel a Totalcar szekerét. Tudjuk mi itt mindannyian, hogy ha nincs motiváció, akkor következik a helybenjárás, után pedig törvényszerűen a…..
faterpolo
2013.04.11 21:03:29
WOW!
Ez jóóóó! :) Úgyis hiányzott már egy fekete öves gumiégető szakember a csapatból - az igazi nagymacskák szakszerű rommá hajtására. Norbinál jobbat keresve se... :)
@Q-match: @OM617.912: Thomas Alva Edison negyvenezer villanykörtét készített el, egyik sem működött. Feladta? Nem. Miért? Mert (a hülyéje) nem a ti véleményetekre hagyatkozott, hiszen akkor tudhatta volna, hogy semmi értelme próbálkozni. A történelem mindig is azokat az embereket igazolta, akik a "Minek...?" és a "Nem hiszek..." kezdetű mondatokkal kelnek és fekszenek, úgy-e?
Ez jóóóó! :) Úgyis hiányzott már egy fekete öves gumiégető szakember a csapatból - az igazi nagymacskák szakszerű rommá hajtására. Norbinál jobbat keresve se... :)
@Q-match: @OM617.912: Thomas Alva Edison negyvenezer villanykörtét készített el, egyik sem működött. Feladta? Nem. Miért? Mert (a hülyéje) nem a ti véleményetekre hagyatkozott, hiszen akkor tudhatta volna, hogy semmi értelme próbálkozni. A történelem mindig is azokat az embereket igazolta, akik a "Minek...?" és a "Nem hiszek..." kezdetű mondatokkal kelnek és fekszenek, úgy-e?
Olvasónk, Pozsonyi Imre két éve fordult a Totalcar szerkesztőségéhez, hogy tanácsot kérjen: milyen összkerekes autóval tudná megközelíteni otthonát a szinte járhatatlan úton? Pista és Winkler egy BMW X3-assal és egy Opel Insigniával vágott neki a jeges-havas kaptatónak, végül…..
faterpolo
2013.03.30 18:23:55
@- Szerzet -: :D :D :D :D :D
@zseketto88: @fülesboci: Ott a pont. Aszfaltozott, ámde dombtetőn áthaladó utcában lakom, amikor kisebbecske voltam, mindenki a trabantos szomszédot irigyelte, az úgy szaladt fel ide, mint pók a falon. Subaru Justy-ról annyit, hogy ami rövid, magas és könnyű, azzal jó eséllyel elcsászkál az ember bárhol. Ismerősünknek volt anno telke egy eldugott nógrádi kisfluban, egy Suzuki Samurai-jal szaladgált az erdőben, azt se nagyon hatotta meg a domborzat.
Ellenben amikor elkezdett ez a környék a gazdagok célpontja lenni, minden télen mosolyogva néztük, ahogy az E Mercit és az 5-ös Bömöst az első hóesés után minden új lakó nagy lendülettel elkezdte Pajero-ra meg Cherookee-ra cserélni. :D
@zseketto88: @fülesboci: Ott a pont. Aszfaltozott, ámde dombtetőn áthaladó utcában lakom, amikor kisebbecske voltam, mindenki a trabantos szomszédot irigyelte, az úgy szaladt fel ide, mint pók a falon. Subaru Justy-ról annyit, hogy ami rövid, magas és könnyű, azzal jó eséllyel elcsászkál az ember bárhol. Ismerősünknek volt anno telke egy eldugott nógrádi kisfluban, egy Suzuki Samurai-jal szaladgált az erdőben, azt se nagyon hatotta meg a domborzat.
Ellenben amikor elkezdett ez a környék a gazdagok célpontja lenni, minden télen mosolyogva néztük, ahogy az E Mercit és az 5-ös Bömöst az első hóesés után minden új lakó nagy lendülettel elkezdte Pajero-ra meg Cherookee-ra cserélni. :D
Mit meg nem tesz manapság egy óragyártó, hogy birtoklási vágyat váltson ki a férfiból. A Breitling koncepciója a összes ösztönre mesterien apellál. Más kérdés, hogy a látottak alapján lesz-e valaki, akinek fantáziáját valóban a karóra ragadja el, és nem a vágott kipufogós…..
faterpolo
2012.01.17 21:29:53
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz