Adatok
chipetke
0 bejegyzést írt és 186 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Soma a Keleti-pályaudvar mellett lakik, s tegnap éjfélkor egy levelet küldött nekünk, melyben azt kérdezi, hogy normális -e, hogy az éjszaka közepén kezdenek neki egy munkavégzésnek. Mivel a választ én nem tudom, így reméljük, hogy majd a szakértő látogatóink megmondják erre…..
Helló!A napokban volt egy érdekes esetem jegyvisszaváltás során, erről írtam az Ügyfélszolgálatnak. A lényeg, hogy a MÁV-START a törvények felett áll, szerintük csak a személyi igazolvány fogadható el személyazonosításra.Üdv:BenceTisztelt Ügyfélszolgálat!2010. november…..
chipetke
2010.12.02 19:53:53
@pbence: @Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ezt speciel nem tudtam, hál'istennek nem volt benne tapasztalatom, utána meg nem néztem komolyan (hamut a fejemre...) viszont megesett már velem, hogy egymás után több ellenőrző rendőr is engem szúrt ki. Kissé már untam, de ők nyilván csak a munkájukat végezték...
ettől függetlenül nekem megvan mindkettő... 1500 HUF tízévente szerintem nem a világ. És magammal is hordom. A személyit a vontabérlet miatt, a jogsit meg azért, mert ki tudja, mi lesz.
ettől függetlenül nekem megvan mindkettő... 1500 HUF tízévente szerintem nem a világ. És magammal is hordom. A személyit a vontabérlet miatt, a jogsit meg azért, mert ki tudja, mi lesz.
Szerintem a probléma korrekt körbejárása, észrevétellel és válaszlevéllel is, inkább tanulságként, mint rendes posztként a "nyári szezonban". A peronon hagyták a mozgáskorlátozott utast 2010. július 1. 17:57 K. A. Otthagyott a vonat egy mozgáskorlátozott…..
chipetke
2010.07.06 10:47:05
@Tomzone: Hát ha ez a perverziód, szerintem nyugodtan utazz a tetőn. De ha a 25kV áthúzna véletlenül, akkor ne a vasút legyen a hibás.
Persze, forgalmi okok miatt előfordul, hogy a "helytelen" vágányon megy a vonat, na de erről azért az utasoknak is kellene szólni!Kedves Blogger!Ma reggeli élményemet szeretném veled megosztani. A MÁV 4217 Dunaújváros-Budapest vonattal utaztam. A vonat 8:40-kor érkezik…..
A következő levél elég egyszerűen írja le a problémát, bár jó lenne, ha konkrét vonatszámokkal és dátumokkal támasztaná alá állítását olvasónk. Aki esetleg arrafelé utazik: tényleg ilyen bonyolult a helyzet arrafelé?30 perces várás után jöttem haza szakadó esőben, mert…..
Kálmán Imre EN vonattal volt egy kis fennakadás vasárnap Budaörsön, levél alant.Sziasztok! Hétvégente mindig utaznom kell valahova így viszonylag gyakran vonatozom a Győr-Bp viszonylatban. Szerettem a vonatot mert gyors és kényelmes, de a legutóbbi élmény után nem biztos,…..
chipetke
2010.05.22 12:17:22
@Snake: R.I.P. M61-004
Hozzáértőket kérdezném: ha egy jegyvizsgáló van a vonaton, akkor a vonat legfeljebb milyen hosszú lehet? Egyébként szokásosnak mondható történet, biztber kábelt ellopják, 15-ös cammogás a térközben, késések. Bár számomra nem egészen világos, hogy miért az a jegyvizsgáló…..
A mai poszt egy kalauzról szól, akit valószínűleg nem nagyon érdekelt az udvarias magatartás. Ugyanakkor én ismerek pár olyan idős embert, akiknek a makacssága sokszor feszültséget teremt, mint jelen helyzetben. De emiatt a kalauz mégsem kezdhet el bunkózni, s mint kiderül, más…..
chipetke
2010.04.21 11:08:35
@A Gyula: szerintem az a legnagyobb bajuk, hogy nem tudják, mire használjátok. Én tudom, hogy anyám mire használta, felteszem a legtöbben így vagytok vele: munkába járni, rezsiutat letudni (tudom, pont erre nem lehetne), meg nagy ritkán elmenni valamerre. Amióta nyugdíjban van, ha lehet, messziről elkerüli a vasutat. 20 év tengelyen egy 150 centi magas nőnek nem az álma, de végigcsinálta és korkedvezménnyel eljött nyugdíjba.
Szerintem az fáj nekik leginkább, hogy a munkáltató szerződészinten mondhatja azt, hogy nem téríti a helyközi utazást, vegye meg a melós a minimálbérből. Inkább az ilyen "munkáltatókat" kellene piszkálni. Na meg akinek térítik a 86%-ot, nagyrészük azoknak is azt mondja, hogy megveszik a fizetésükből a teljesárút (megfeledkezve róla, hogy arra kap is pénzt).
Szerintem az fáj nekik leginkább, hogy a munkáltató szerződészinten mondhatja azt, hogy nem téríti a helyközi utazást, vegye meg a melós a minimálbérből. Inkább az ilyen "munkáltatókat" kellene piszkálni. Na meg akinek térítik a 86%-ot, nagyrészük azoknak is azt mondja, hogy megveszik a fizetésükből a teljesárút (megfeledkezve róla, hogy arra kap is pénzt).
chipetke
2010.04.21 13:11:24
@A Gyula: ebben egyetértünk
Zümbenő azt álltja, Nagytarcsán egy olyan cég tartja kézben a kommunális szemétszállítást, amelyik nem levélben vagy mailben, hanem szórólapokon kommunikál. Csekken vagy átutalással fizetni nem lehet, csak egy irodában. Aki elmarad a díjjal, azt nem figyelmeztetik, bár ez…..
chipetke
2010.03.31 17:08:44
@Humperdickk: Nálunk meg van szemétszállítás, küldenek csekket is, meg levelet is. Csekket nyilván befizetjük, a levelet meg olvasás után iktatjuk, és anyázunk rendesen, mivel minden éven megírják, hogy ők csak a pénzt akarják beszedni, meg kocsikázni kicsit, de a szemetet azt inkább köszönik, de nem... Ilyen dolgokat írnak pl: ne rakjunk a kukába építési törmeléket, komposztálható szemetet, fémet, üveget, műanyagot, és papírt. Na akkor mit lehet egyáltalán belerakni a kukába? Minek fizessünk, ha ezek alapján nem is lenne mit elvinni? Sittet mondjuk nem szoktuk, de a többi vígan megy a kukába és hálistennek, legalább elviszik... (Gyógyszer, szárazelem, elektronikai hulladék azért nem a kukába, hanem megfelelő gyűjtőbe kerül).
Még januárban írtunk arról, hogy a vonat otthagyta az utasokat a peronon. Olvasónk panaszleveléra a mai napig egy sor válasz nem érkezett. Pedig már azóta már eltelt lassan 60 nap is. Bocsánat jött válasz, havonta egy-egy:2010-02-27:"Köszönettel vettük a Társaságunk…..
chipetke
2010.03.31 15:33:31
@Adani: szerinted meghatja őket? Valsz amúgy is egeret használnak. De a helyi menüből is kiválasztható a billentyűzeten... na mindegy.
Egyébiránt mi a fenét kellene még hozzátenni? Sablonszitura (még tart a vizsgálat) sablonlevél...
A szánalmas az az, hogy a vizsgálattal nem végeztek.
Egyébiránt mi a fenét kellene még hozzátenni? Sablonszitura (még tart a vizsgálat) sablonlevél...
A szánalmas az az, hogy a vizsgálattal nem végeztek.
Új MÁV blog
Káposztásmegyeren lopják a fát? - Nem csak a MÁV éjjel kettőkor vágatja az ágakat...
2010.03.08 10:14:00
A MÁV-nál ismét zseniálisat alkottak. A kivezényelték a kollégákat egy kis testmozgásra. Hajnali fél kettőkor. A gond ezzel csak annyi volt, hogy motoros fűrésszel vágták a töltés mellett a fákat, és a nevezett töltés a káposztásmegyei lakóteleppel szemben van. Komolyan nincs…..
chipetke
2010.03.08 22:26:31
@rickyramirez:
<politika><offtopic>"mégis több évre börtönbe lehet rakni ma Magyarországon valakit teljesen ártatlanul csak azért, mert cigány [...]" itt mondjuk offtopic, de ilyet még nem hallottam. olyat már igen hogy az általad említett okból úszta meg a börtönt....</offtopic></politika>
<politika><offtopic>"mégis több évre börtönbe lehet rakni ma Magyarországon valakit teljesen ártatlanul csak azért, mert cigány [...]" itt mondjuk offtopic, de ilyet még nem hallottam. olyat már igen hogy az általad említett okból úszta meg a börtönt....</offtopic></politika>
Olvasónk tegnap, mint minden munkanap vonattal és kerékpárral ment dolgozni. Hazafelé a vonaton nem talált kerékpárszállító kocsit, de a szabályzatnak megfelelően fel szerette volna tenni a kétkerekűt a vonatra, ám azt az utas szerint ittas kalauz nem engedte. Később a forgalmista…..
chipetke
2009.10.09 14:02:36
@Murphistic: A 100 km-nél rövidebb távon közlekedő vonatokban nincs is. Az ember gyorsvonatra szállt. Ilyet 100 km-en belül nem indítanak. Mi is a baj?
@zozoli: Tudod, nem minden vonat FLIRT. Emberünk dolgozni ment, tehát nemigen válogathat, hogy na inkább az, mert az kényelmesebb/jobb/szebb/pirosabb.... ha később megy, akkor nem ér be, korábban meg minek menjen az ember dolgozni, mint amire muszály?
@zozoli: Tudod, nem minden vonat FLIRT. Emberünk dolgozni ment, tehát nemigen válogathat, hogy na inkább az, mert az kényelmesebb/jobb/szebb/pirosabb.... ha később megy, akkor nem ér be, korábban meg minek menjen az ember dolgozni, mint amire muszály?
Körkérdés, amit megfuttatok itt a blogon is. Amennyiben igaz a fáma, akkor ismét bebizonyosodik, hogy a legnagyobb tahó a magyar. Én is dohányzom, de ha nem lehet rágyújtani, akkor nem lehet, kibírom... Mások miért nem képesek erre?Sziasztok. Mit lehet tudni arról, hogy állítólag…..
chipetke
2009.09.17 21:59:22
Szintén bagós... 2-3 órát simán kibírok, elővárosi forgalomban majd akkor, ha leszálltam... ennyit ki lehet bírni.
@petya.bacsi: "Minek megvenni, mikor ingyé' le is lehet tölteni, holott ez is a lopás egy formája." Khm... most, hogy már az USB kulcsokra is jogdíjat vettetett ki az ASVA (az üres CD-ket, DVD-ket követően - ja és az indok: biztosak benne, hogy amúgy is empéhármakat fog rajta hurcolászni, aki megveszi !), vagy mif*sz, magasról lesz*rom, hogy milyen zenéket töltök le. Itthon, saját használatra lehet, és ez nem lopás.
@petya.bacsi: "Minek megvenni, mikor ingyé' le is lehet tölteni, holott ez is a lopás egy formája." Khm... most, hogy már az USB kulcsokra is jogdíjat vettetett ki az ASVA (az üres CD-ket, DVD-ket követően - ja és az indok: biztosak benne, hogy amúgy is empéhármakat fog rajta hurcolászni, aki megveszi !), vagy mif*sz, magasról lesz*rom, hogy milyen zenéket töltök le. Itthon, saját használatra lehet, és ez nem lopás.
Néhány hete örömmel írtunk Kapostüskevárról, hazánk egyik gyönyörű kis állomásáról. Erről a vasúti múzeumnak is helyet adó állomásról kivonul a MÁV-Start. Mivel senki nem tartózkodik már az állomáson a múzeum üzemeltetőin kívül, így a rongálók azonnal le is csatak…..
chipetke
2009.08.17 15:41:48
@gcsabi: "amit mindenképp eladna a MÁV, legfeljebb a vonaton"... hehe.. gondolod, hogy aki ott felszáll az töredelmesen bevallja, hogy ott szállt fel és nem a következő olyan megállónaál, ahol a vonat már elhaladt, és nincs jegykiadás? Volt már benne részem nem egyszer, hogy a bunkó vén f*** Pettendtől kéri a jegyet (nem tudom, hogy hol szállt föl , de Pettenden biztos nem, mert ott történetesen egyedül szálltam fel... Aztán előbb-utóbb megszüntetik a megállót is, mert senki sem száll ott fel... na most akkor mindent összevetve, hosszútávon mi is lenne a jó megoldás?
Diána gyerekeivel iskola által szervezett táborba ment volna. Le is foglalták a kocsit úgy ahogyan az meg van írva. A foglalást a MÁV-nak sikerült egy fecnivel megoldani, aminek az eredménye az lett, hogy a kocsi tömve volt már utasokkal mire a nebulók odaértek. Nem értem miért…..
Olvasónk a Déli pályaudvaron érdekes eseménynek volt szemtanúja. Az egyik takarító egy gyanúsan barna WC-kefét abban az ivókútban mosott tisztára, melyből az utasok (így én is) inni szoktunk. Nincs külön hely erre? Vagy csak lusta volt elsétálni odáig? Kedves MÁV-figyelő!…..
chipetke
2009.07.31 16:20:14
Ne igyatok vizet! Abban b@sznak a halak...
Körülbelül 1 hónapja írtam a MÁV-Startnak és a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériumnak egy levelet a 30a vasútvonalról, a rendszeres késésekről. Megérkezett a MÁV válasza, ami rendkívül összeszedett és részletes, ezért is tartom közlésre fontosnak. A…..
chipetke
2009.07.30 17:15:13
@Ákibard!: mégpedig ezért nem, met akkor a vasút bal oldalán (tóval átellenes oldalán) levő házakból zavarná a kilátást a tóra... egyértelmű bullshit azokból a házakból amúgy sem látni a tavat. Ez a zajvédő fal amúgy szerintem tök jól határolná az üzemi területet. Aki azon belül van, és nem vonaton, vagy nem engedéllyel, azt szépen fogdára, vagy pézbüntetés, vagy ilyesmi. Ja, és megszüntetné az állandó pályán való átjárást... A polgármestert pofáncsapni, a megélhetési bodzaszedők által okozott kárt megtéríttetni vele.
Vasárnap próbáltam meg bejutni Érdről a fővárosba. A 15:54-es martonvásári személyvonatot választottam. (Vagy 16:03, a menetrend sem tudja pontosan, mikor jön a vonat, lásd a képen). A vonat persze nem jött. Se ’54-kor, de ’03-kor. Kimaradt, de erről mi utasok ne…..
chipetke
2009.07.15 00:29:45
@BKV figyelő: Sajnálom, kicsit talán erős volt...
Az viszont tény, hogy most Gárdonyban is csak egy vágányt használnak, Martonvásáron nem tudom mi a hlyzet, mert arra a barátnőm jár (mondjuk Martonnak van saját vonatja, így gondolom ott kettőt hagynak, ha nekikezdenek, de ugye ha ott áll a vonat akkor ott is csak egy van, plusz még amivel a menetrend is számol: Tárnok után egy vágány Érd alsónak és nem tudom hogy milyen vonalvezetéssel Érd felsőnek. Az eredeti egy-kettő helyett még plusz egy-kettő szűk keresztmetszet, és ha gixer van akkor bizony könnyen borul az egész hóbelevanc úgy ahogy van.
Értem, hogy mi a problémád.
És valahol megértem a vasutast is, amikor beparázik, hogy most mi lesz, és idegességében leblokkol.
Egyébként nálunk még bemondás sincs. Ha késik a vonat azt onnan vesszük észre, hogy nincs ott időben.
Az viszont tény, hogy most Gárdonyban is csak egy vágányt használnak, Martonvásáron nem tudom mi a hlyzet, mert arra a barátnőm jár (mondjuk Martonnak van saját vonatja, így gondolom ott kettőt hagynak, ha nekikezdenek, de ugye ha ott áll a vonat akkor ott is csak egy van, plusz még amivel a menetrend is számol: Tárnok után egy vágány Érd alsónak és nem tudom hogy milyen vonalvezetéssel Érd felsőnek. Az eredeti egy-kettő helyett még plusz egy-kettő szűk keresztmetszet, és ha gixer van akkor bizony könnyen borul az egész hóbelevanc úgy ahogy van.
Értem, hogy mi a problémád.
És valahol megértem a vasutast is, amikor beparázik, hogy most mi lesz, és idegességében leblokkol.
Egyébként nálunk még bemondás sincs. Ha késik a vonat azt onnan vesszük észre, hogy nincs ott időben.
A MÁV-ot nem érdekli, hogy Balaton Sound van. Nem küld több kocsit, így Székesfehérváron már nem lehetett felszállni a vonatra. A kedves kollégák válasza: ez van, majd mennek a következővel. Na és akkor az ilyen emberekkel legyenek az utasok megértőek sztrájk alatt??? …..
chipetke
2009.07.13 13:23:39
@Budafoki: korrekt. Ez van. Ez nem a MÁV-Stop hibája, hanem a fesztiválszervezőké. Ha a MÁV hivatalosan nem tud semmit a fesztiválról, akkor nem is tesz semmit. Meg aztán sokra menne vele az egyszeri ember. A fesztiválozók utazás szempontjából nem kiszámítható emberek.
chipetke
2009.07.14 16:16:01
@Snake: Erre a 20 NoHAB-ra gondoltál?
A 20 mozdonyból jelenleg 6 üzemképes
* M61-001 – Üzemképes, a MÁV-nosztalgia fűtőház tagja (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-002 – Selejtezve: 2001. november 7. Az üres mozdonyszekrény 2005. március 3. óta a NOHAB-GM Alapítvány tulajdona.
* M61-003 – Selejtezve: 1988. december 21. (motorját a 010-esbe helyezték át)
* M61-004 – 1999. június 4-én Badacsonylábdihegynél baleset következtében megrongálódott, selejtezve: 1999. november 23. (A mozdony egyik felét a Közlekedési Múzeum oldalánál állították ki.)
* M61-005 – Selejtezve: 1991. október 24.
* M61-006 – Üzemképes, a MÁV Nosztalgia Kft. tulajdona (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-007 – Selejtezve: 1989. szeptember 15.
* M61-008 – Selejtezve: 1997. január 15.
* M61-009 – Selejtezve: 1987. november 20.
* M61-010 – Üzemképes, a NOHAB-GM Alapítvány tulajdonában, folyamatos felújítás alatt áll, futási engedély szükségeltetik a forgalombaállításhoz.
* M61-011 – Selejtezve: 1991. november 24.
* M61-012 – Selejtezve: 1994. január 19.
* M61-013 – Selejtezve: 1999. február 10.
* M61-014 – Selejtezve 1997. január 15.
* M61-015 – Selejtezve: 1994. január 19.
* M61-016 – Selejtezve: 1989. június 15.
* M61-017 – Pályafenntartási célokat szolgál, 2761 017-9 (korábban A61 017) pályaszámmal (Új fogaskerék áttétellel 120 km óra sebességre képes. Villamos fűtőgenerátor került bele mérőkocsi fűtéséhez, amit kék csík jelez az oldalán. 2008-ban és 2009-ben a csíksomlyói búcsúra tartó különvonatot vitte Romániába)
* M61-018 – Selejtezve: 1992. november 12. (motorját a 004-esbe helyezték át)
* M61-019 – Üzemképes, a MÁV Nosztalgia Kft. tulajdona (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-020 – Üzemképes, a MÁV nosztalgia-fűtőház tagja (Magyar Vasúttörténeti Park)
forrás: hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_M61
A 20 mozdonyból jelenleg 6 üzemképes
* M61-001 – Üzemképes, a MÁV-nosztalgia fűtőház tagja (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-002 – Selejtezve: 2001. november 7. Az üres mozdonyszekrény 2005. március 3. óta a NOHAB-GM Alapítvány tulajdona.
* M61-003 – Selejtezve: 1988. december 21. (motorját a 010-esbe helyezték át)
* M61-004 – 1999. június 4-én Badacsonylábdihegynél baleset következtében megrongálódott, selejtezve: 1999. november 23. (A mozdony egyik felét a Közlekedési Múzeum oldalánál állították ki.)
* M61-005 – Selejtezve: 1991. október 24.
* M61-006 – Üzemképes, a MÁV Nosztalgia Kft. tulajdona (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-007 – Selejtezve: 1989. szeptember 15.
* M61-008 – Selejtezve: 1997. január 15.
* M61-009 – Selejtezve: 1987. november 20.
* M61-010 – Üzemképes, a NOHAB-GM Alapítvány tulajdonában, folyamatos felújítás alatt áll, futási engedély szükségeltetik a forgalombaállításhoz.
* M61-011 – Selejtezve: 1991. november 24.
* M61-012 – Selejtezve: 1994. január 19.
* M61-013 – Selejtezve: 1999. február 10.
* M61-014 – Selejtezve 1997. január 15.
* M61-015 – Selejtezve: 1994. január 19.
* M61-016 – Selejtezve: 1989. június 15.
* M61-017 – Pályafenntartási célokat szolgál, 2761 017-9 (korábban A61 017) pályaszámmal (Új fogaskerék áttétellel 120 km óra sebességre képes. Villamos fűtőgenerátor került bele mérőkocsi fűtéséhez, amit kék csík jelez az oldalán. 2008-ban és 2009-ben a csíksomlyói búcsúra tartó különvonatot vitte Romániába)
* M61-018 – Selejtezve: 1992. november 12. (motorját a 004-esbe helyezték át)
* M61-019 – Üzemképes, a MÁV Nosztalgia Kft. tulajdona (Magyar Vasúttörténeti Park)
* M61-020 – Üzemképes, a MÁV nosztalgia-fűtőház tagja (Magyar Vasúttörténeti Park)
forrás: hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_M61
chipetke
2009.07.14 16:19:40
@Snake: amúgy sejtésem szerint a többi általad említett járműból is bőven van selejtes, vagy szétbontott. A NoHAB-ok sorsát a karbantartás hiánya pecsételte meg.
Sosem fejeltem el azt az esetet, amikor a MÁV Érd-alsón dolgozó alkalmazottja pár évvel ezelőtt jóval munkaidő előtt akart hazamenni a vonattal, ami felsőről indult. A hangosbemondón a következő szöveg hallatszott: „Marika, nem illik munkaidő előtt hazamenni. Tessék szépen…..
chipetke
2009.07.06 15:21:11
Szerintem meg ki kellene rakni egy "kerékpárral behajtani tilos" táblát az állomások elé, meg minden peronra, aztán aki a peronon teker, azt pofánb*szni. Nagyon szeretem én is azokat az embereket, akik ismerik a szabályokat, megszegik őket, aztán amikor meg rájuk szólnak, akkor a hangnemmel van bajuk...
@Pankratov: "Te sem érted, hogy itt a hangnemmel volt a gond?
Természetesen ha egyszer tisztességesen megkérnének rá akkor betartanám, de addig amig nyilvános parasztkodással akarnak rávenni, addig nem veszem tudomásul."
Khm.. a törvények betartására megkért valaki szépen, illendően? Mert csak akkor kell ám betartani őket. Egyébként meg a mozdony sem csap el addig amíg normálisan nem kértek meg rá, hogy ne kerékpározz a peronon. Pedig ki kell ábrándítsalak, a mozdony nem fogja megkérdezni, hogy figyelmeztettek-e. Az csak jön. És a maga 100+ tonnájának (+ a szerelvény - személykocsinként olyan 36-42 tonnával számolhatsz) nem vagy ellenfél - még kerékpáron sem...
Még annyit úgy általában: értelmes ember nem keresi a bajt.
@Pankratov: "Te sem érted, hogy itt a hangnemmel volt a gond?
Természetesen ha egyszer tisztességesen megkérnének rá akkor betartanám, de addig amig nyilvános parasztkodással akarnak rávenni, addig nem veszem tudomásul."
Khm.. a törvények betartására megkért valaki szépen, illendően? Mert csak akkor kell ám betartani őket. Egyébként meg a mozdony sem csap el addig amíg normálisan nem kértek meg rá, hogy ne kerékpározz a peronon. Pedig ki kell ábrándítsalak, a mozdony nem fogja megkérdezni, hogy figyelmeztettek-e. Az csak jön. És a maga 100+ tonnájának (+ a szerelvény - személykocsinként olyan 36-42 tonnával számolhatsz) nem vagy ellenfél - még kerékpáron sem...
Még annyit úgy általában: értelmes ember nem keresi a bajt.
A MÁV-Start több milliárd forint értékű, tíz hálókocsijának tisztázatlan körülmények közötti holland kézre kerülését tette szóvá Molnár Béla kereszténydemokrata képviselő. A tíz hálókocsi ismeretlen indokok és ismeretlen szerződés alapján került egy holland…..
chipetke
2009.06.17 13:05:12
@Selkath: 30a-n Gárdony teljesen feltúrva, 1 vágány járható (aluljáróépítés, pályarekonstrukció - napi szinten látom). Martonvásáron is bőszen ássák az aluljárót (barátnőm mondta nekem). kb 4 éven belül végeznek a vonallal. Utolsó Indóházban volt egy jó cikk erről.
A MÁV-tól fotózási engedélyt már nem lehet csak úgy igényelni. Postán küld el a levelet (email már elavult technológia), majd csengess ki ezer forintot, és akkor kapsz egy A/4-es fecnit, amivel vagy megengedik a fotózást vagy nem... Annyira kicsinyes, buta és lúzer dolog... ha a…..
És igaza is volt. Egy 1. osztályon utazó hölggyel veszekedett, akinek csak a 2. osztályra szólt a jegye. Többször kérte a nőt, hogy szálljon át, mert itt nem utazhat. A nő azért nem akart átmenni, mert szerinte az 1. és a 2. osztály között nincs semmi különbség (mondjuk ez…..
chipetke
2009.06.10 12:19:11
@rickyramirez: természetesen joga van mindenkinek bliccelni, a kaller egy ujjal sem érhet hozzá, meg egyáltalán mit képzel, hogy személyes szabadságában korátozzák. Az fel senm merül egy bliccelőben sem, hogy amikor épp bliccelnek, akkor az adott közlekedési vállalat jogos bevételhez való jogát korlátozza. Egy demokratikus jogállamban! Szerintem ez nem emberhez méltó!
Amúgy meg nyugi. Egy poénnak szánt videón kiakadni....
@all_liberal_dicks: az is jusson eszetekbe amit főgörényetek mondott... valami olyasmi, hogy olyan szabadságnem kell, ami más szabadságát korlátozza...
Amúgy meg nyugi. Egy poénnak szánt videón kiakadni....
@all_liberal_dicks: az is jusson eszetekbe amit főgörényetek mondott... valami olyasmi, hogy olyan szabadságnem kell, ami más szabadságát korlátozza...
chipetke
2009.06.10 12:58:29
@Kattrin: hm? nekem úgy sikerült értelmeznem, hogy a bácsika csapta rá az ajtót a kallerre (ugyanis a kaller ment a bácsi mögött...).
Mindenképp a kallernak van igaza ebben a sztoriban.
Mindenképp a kallernak van igaza ebben a sztoriban.
Naponta utazok Érd és Budapest között vonattal. Általában Kelenföldig, de van, hogy a Délibe megyek be. A Déli pályaudvart és az ott lévő várót (épületet) pár hónapja szépen felújították, kifestették. Nem azt mondom, hogy szép lett, de legalább nem hányom el magam, amikor…..
chipetke
2009.06.09 08:48:33
Felújítás/újjáépítés mindenképp, esetleg megspékelve a felüljáróhidas megoldással. Ha újjáépítés, akkor szigorúan megtartva a külső kinézetét. Agyf@szt kapok a "modern" acél-üveg-beton "palotáktól"...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
sürgős karbantartás bármikor adódhat, csak épp a máv esetében furcsa... de azért előfordul