Adatok
Venezia EN
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tisztelt Cím! Az új menetrendben a 30-as vonal legnegatívabb változtatása az, amit a Venezia EuroNight vonattal műveltek. 2010.12.11-én (egy nappal a menetrendváltás előtt) az akkor még 240-es számmal közlekedő Venezia EuroNight vonat már nem vitt közvetlen kocsikat…..
Venezia EN
2011.01.15 13:39:52
@fővizsgáló: ne érts félre, szerintem sem veszteséges, ráadásul ez az egyik olyan vonat, amelyik tele szokott lenni nagykanizsai utasokkal is. Csak az a jelenség, hogy ennyire átvariálták, rossz dologra enged következtetni.
Venezia EN
2011.01.16 12:10:46
@fővizsgáló: igen. Talán nyáron jobban megérte volna. Nem igazán értem, hogy miért nem maradt a régiben.
Kedves Donát! Kedves blog! Azért írok, mert tegnap (2010. december 22.) volt szerencsém megtapasztalni, hogy milyen egy igazi balkáni vasút (Nyugat-)Európában. Egynapos kirándulásra mentünk Bécsbe, a reggeli (60-as) Railjettel, majd este az utolsó vonattal, a Daciával (347)…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként én azért távolabbra látok: sajnos ez azt sugallja, hogy annyira veszteséges a vonat üzemeltetése, hogy ezzel próbálják ezt a vonatot is életben tartani. A Venezia mellett a másik veszteséges vonat a 30-as vonalon a Kvarner IC, amit nagyon sajnálnék, ha megszűnne, mert jelenleg az egyetlen "normális" vonat Budapest és Nagykanizsa/Nagykanizsa és Budapest között (leszámítva azt a 2 pár személyvonatot, aminek szintén nincs közvetlen keszthelyi stokkja).