Regisztráció Blogot indítok
Adatok
durca2

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám feltorlódó, kilencvenes tempóra limitált, és annak megfelelő útvonaltervvel útjára bocsátott sofőr baromi frusztrált lesz, ha nem éri el időben a kijelölt célt. Mai…..
durca2 2011.05.22 20:32:51
@gyvy: Szia!
A kamionok igen kis részét viszik vasúton. Aki a vasutért protestál az még soha nem látott vautat, meg vasutast. Amíg ez a mai vasút lessz ezekkel a vezetőkkel addig a világ legnagyobb baromság, és tudatlanság a vasút emlegetése. Az olcsó vasút drágább mint az összes guruló költség,a szinvonalról ne is beszéljünk!!!!!! Egyszer menjen el valaki a csalaguthoz, és ha ért a fuvarozáshoz átlátja miről írok.
Tom érdekes problémával jött be. Micrájának az egyik akkusaruján szép nagy virágzás jelent meg. Mivel Motordoki pont itt volt a szerkesztőségben, csípőből mondta a választ: meleg szódát rá! Sőt, ez még a rézről az oxidációt is eltávolítja. A kicsapódás egyébként az…..
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
durca2 2011.03.16 13:21:53
@subtotal: Azért jó ez a szabály,mert nem előz a sok ÖKÖR.
Soför vagyok, ha előzni akarok elözök, nem kaptam még büntetést, és nem is fogok.
Ha a tükörbe nézek és nem jön senki, akkor a rendör se, IGAZ? Akkor 30 mp alatt megelözöm a postást, és visz lát.
Ha ennyit valaki nem tud csinytalankodni, akkor haladjon a szénásszekér után nyiregyházáig.
durca2 2011.03.16 13:52:49
@Secnir: Igen,burkolten ez lett volna a mondanivalom, csak a vasutas szó eltekerta eléggé. Ennek az éppelmélyű ötletnek a vasutas a kerékkötője. pl ennek a szerelvénynek elsőbbséget kellene adni, hogy időre érkezzen, este kéne haladnia hogy nappal tudjon a soför dolgozni,stb. Lehetetlen mert egy nagy maszlag az egész vasút. Van pár kamionom, milyen jó lenne ha este 10 kor feállna a szerelvényre, és reggel nürbergnél leszállna. Mindezt annyiért mint az üzemanyg plusz fél pályadij.
A vasút elméletileg olcsobb nem lehetne megcsinálni?
NEM!!! Addig míg egy vagont 2x annyiért számláznak be mint egy fullos volvot, addig tényleg nehéz gazdaságosan csinálni.
Írjam továbbbbbb!
durca2 2011.03.16 13:58:40
@subtotal:
Nem tudják ellenörizni a szabályokat!!!!
Ez a lényeg, nem csak itthon, hanem egész europában sem. Gondolj a 3000 euros büntetésekre, elretentés, és hat, ahogy ez a szabály is hatott.
Emlékszel arra hogy csak jelentős sebesség különbséggel lehet előzni, Hány embert büntettek meg? Ez egy gordiuszi csomó átvágása ez a szabály, és hat.
Csak azt tudnám hogy a Lázárt ki tartotta fel az 5 ön amikor kipatant a felyéből a szösszenet....
- Te, figyelj, van egy kis gond a papírokkal. Szívemben nagyot moccant a rozsdás kés, a következő pillanatban pedig éktelen harag öntött el. Most ülök autóba, verem pépesre a szemétláda fejét, kicsinálom, ütöm, amíg meleg, megtaposom, a korláthoz csapkodom... Nyugalmat…..