Adatok
wiha (törölt)
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Játsszunk el a gondolattal, hogyan zajlana az építkezés, ha az eredeti tervek szerint öt házat bontanának le egyszerre, és húznának fel a helyükre egy óriásépületet óriásparkolóval. Hogy hol? A Belváros Új Főutcájában. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nincsenek könnyes memoárok, sajnálkozás vagy jajgatás, elvégre én döntöttem úgy, hogy megválok tőle. Most azonban, ahogy a régi papírok között turkálok, rádöbbentem: ennyi időt még egy autóval sem töltöttem együtt. Elmosolyodtam egy kicsit: nocsak, öt és fél év? Nem…..
wiha (törölt)
2011.01.17 00:41:32
Olvasom az Indexen a hírt, mely szerint a pilóták panaszkodnak a túl sok kezelőszervre a kormányon. Kérem, kérem, sok a gomb? Na, srácok, itt a nagy alkalom hogy visszatérjen a H-váltó és a kuplung a játékba és száműzhetitek a sok gombot is. Kettő elég lesz: egy a víznek, egy a…..
wiha (törölt)
2011.01.14 23:34:59
@Magyar[HUN]: Azok a gombok nem disznek vannak, hidd el. A sperrdifferencialt, motorfeket, masodik olajpumpat, fekeroelosztast, motorfeket, anyamkinjat mind-mind onnan allithatod. A legtobb dolgot a budos eletben nem fogod azzal korrigalni, ha maskepp vezetsz.
Sokkal de sokkal nehezebb vezetni egy F1 autot, mint barmilyen utcait. Az sem art eszben tartani, hogy Lauda beszolasa minek kapcsan is hangzott el.
Sokkal de sokkal nehezebb vezetni egy F1 autot, mint barmilyen utcait. Az sem art eszben tartani, hogy Lauda beszolasa minek kapcsan is hangzott el.
wiha (törölt)
2011.01.15 13:25:23
@gokart87: "Shumi is ugy nyilatkozott egyszer, hogy akkor sokkal keményebb volt a versenyzés"
Nyilvan ezert nem bir nyerni mostanaban, mert regen olyan marha kemeny volt a verseny, most meg mennyire konnyu.
Nyilvan ezert nem bir nyerni mostanaban, mert regen olyan marha kemeny volt a verseny, most meg mennyire konnyu.
wiha (törölt)
2011.01.15 22:06:54
@Mikor Sodrócki: "Azt sem értem, a Ferrari az F430-ba honnan vette át a pneumatikus szelepvezérlést, biztosan nem jutott eszükbe az F1 program háza táján szétnézni."
Kar, hogy az F1-ben nincs pneumatikus szelepvezerles, de az F430ban sem. A suritett levego kizarolag a szeleprugok visszanyomo szerepet veszi at, a vezerles tovabbra is vezermutengellyel tortenik.
Amugy szerinted mennyi koze van egy F430nak az utcai autokhoz? Ugy oszinten.
Kar, hogy az F1-ben nincs pneumatikus szelepvezerles, de az F430ban sem. A suritett levego kizarolag a szeleprugok visszanyomo szerepet veszi at, a vezerles tovabbra is vezermutengellyel tortenik.
Amugy szerinted mennyi koze van egy F430nak az utcai autokhoz? Ugy oszinten.
Azt látom, hogy most már semmi nem ment meg attól, hogy egy tökéletesen rozsdamentes, szalonállapotú Ponton-karosszériám legyen. Bármennyit is könyörgök Csabinak. Gyári új kaszni készül - a gyárban. Az enyém annyiból jobb lesz, hogy az üregek is kapnak kezelést Ne értsenek…..
wiha (törölt)
2011.01.15 13:27:14
@Csikós Zsolt: Pakkot megkaptad?
Korábbi írásunkban a manapság annyira népszerű közvetlen befecskendezéses dízelmotorok szoftveres tuningjáról írtunk. Aki belekezd a tuningolásba, ritkán áll meg ennyinél, és nem is jó, ha itt hagyja abba. Elmondjuk miért, a koromszűrő maszkot tegye fel az olvasó. Vélemények…..
wiha (törölt)
2011.01.12 00:42:26
@Norbi G: "Csinaljunk egy jo eros dizelt, az majd lenyom mindent" -> Haha, ahogy Moricka elkepzeli a motorfejlesztest.
A Totalcarnál mindenkinek megvan a maga perverziója. Úgy tűnik, nekem a haszonjárművek és a buszok mellé megérkezett a következő. Felújítok egy Fiat Tipót, ami véletlenül került hozzám, kvázi örököltem. Halmozottan hátrányos kocsi, ugyanis 1,4 literes karburátoros és DGT.…..
wiha (törölt)
2011.01.10 19:24:30
@Nyegleo: Ha lenne benne aramforras, az RTCt is taplalna.
en.wikipedia.org/wiki/Electrically_Erasable_Programmable_Read-Only_Memory
en.wikipedia.org/wiki/Electrically_Erasable_Programmable_Read-Only_Memory
wiha (törölt)
2011.01.11 23:09:41
@Nyegleo: Hacsak nem talaltal egy laposelemet a muszercsoportodban, igen :)
Nagyon regota nem kell mar aramforras ahhoz, hogy megmaradjon egy ICben az adat. Egy USB stickben sincs semmi ilyesmi, pedig a mai flashmemoriak mar tobb gigabyte-nyi adatot tarolnak - nem par byte-ot, mint az oreg eeprom a muszercsoportodban.
Nagyon regota nem kell mar aramforras ahhoz, hogy megmaradjon egy ICben az adat. Egy USB stickben sincs semmi ilyesmi, pedig a mai flashmemoriak mar tobb gigabyte-nyi adatot tarolnak - nem par byte-ot, mint az oreg eeprom a muszercsoportodban.
wiha (törölt)
2011.01.10 19:21:23
@Nyegleo: "Általában szakadásvizsgálatra használom"
Kb. arra alkalmas. Meg arra, hogy modellvasutat, jatekautot es hasonlo aprosagokat nezegess vele, ahol nincs tul eros aram, es a mert ertek pontossaga es helyessege is tokmindegy. Villanyt pl. semmikepp se akarj szerelni vele:
www.gossenmetrawatt.com/english/seiten/cautiondangerousmultimeters.htm
Kb. arra alkalmas. Meg arra, hogy modellvasutat, jatekautot es hasonlo aprosagokat nezegess vele, ahol nincs tul eros aram, es a mert ertek pontossaga es helyessege is tokmindegy. Villanyt pl. semmikepp se akarj szerelni vele:
www.gossenmetrawatt.com/english/seiten/cautiondangerousmultimeters.htm
A BoschTechnikus újabb horrorsztorival szórakoztatja a nagybecsűt – most egy beindíthatatlan Peugeot agytekervényeibe túr bele. Közben megismerünk egy zseniális, régi trükköt is. Vélemények az azonos című írásunkról...
wiha (törölt)
2011.01.10 00:25:30
@BOSCHtechnikus: "de rendelkezünk a legmodernebb számítógéppel vezérelt akkumulátortöltővel"
Van egy DBL1600 vagy egy Prof.Flash a muhelyben? (Bocs, ha ez ovon aluli volt :)
"és vizsgálókészülékkel is"
A BAT121, az viszont tenyleg etalonnak szamit. A cikk jo, ne hagyd magad internetes tavgyogyito csodadoktorok altal bosszantani, te alltal ott az auto mellett.
Van egy DBL1600 vagy egy Prof.Flash a muhelyben? (Bocs, ha ez ovon aluli volt :)
"és vizsgálókészülékkel is"
A BAT121, az viszont tenyleg etalonnak szamit. A cikk jo, ne hagyd magad internetes tavgyogyito csodadoktorok altal bosszantani, te alltal ott az auto mellett.
wiha (törölt)
2011.01.10 19:34:29
@Advocatus Diaboli: "Az MCU-s processzorvezérelt számítógépes csodatöltőket meg lesz...om."
Ettol fuggetlenul meg netto teny marad, hogy te manualisan a budos eletben nem fogsz tudni ugy tolteni, mint egy processzorvezerelt automata tolto:
img262.imageshack.us/img262/5023/screenshot20110110at730.jpg
Raadasul ezeket honapokra is ott lehet hagyni felugyelet nelkul, sosem toltik gazosodasi feszultseg fole az akksit, es a kisulest is meggatoljak.
Ettol fuggetlenul meg netto teny marad, hogy te manualisan a budos eletben nem fogsz tudni ugy tolteni, mint egy processzorvezerelt automata tolto:
img262.imageshack.us/img262/5023/screenshot20110110at730.jpg
Raadasul ezeket honapokra is ott lehet hagyni felugyelet nelkul, sosem toltik gazosodasi feszultseg fole az akksit, es a kisulest is meggatoljak.
wiha (törölt)
2011.01.11 22:39:57
@gss: Toltoknel 1/10C a tipikus toltoaram, es 1/3C a maximalis. Gyorstoltes 1/5C vagy 1/4C. Az automatak, amik az uzemszeru toltest/meritest szimulaljak az akkunak, es az oldtimer-szezont leszamitva egesz evben az akkun lognak, joval alacsonyabb tolto- es meritoaramokkal dolgoznak:
www.accu-jogger.de/accu-jogger.htm
www.accu-jogger.de/accu-jogger.htm
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csak azert, mert van nehany hulye, aki nem tud olvasni/gondolkodni, nem jelenti azt, hogy mindenki masnak is hozzajuk kell igazodni.