Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szbarnaus

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyivel megy az új Subaru WRX STI? Pontosan 24 FPS-sel (Frame per second), amit ez a látványos vírusfilm bizonyít be nekünk. A kanadai DDB reklámfilmjében nem a hagyományos módon mérik a kocsi sebességét, hanem egy egész szokatlan módon. Az alapötlet egészen zavarba ejtően…..
szbarnaus 2011.01.07 23:24:48
Az utóbbi évek legjobb viralja. Ahogy már az autóipar eljátszott pár reklámötlettel, sokkal inkább a mindenféle grafikai elemet elkerülő filmek igazán közkedveltek.
Már lassan 4 éve, hogy a Honda Accord reklámfilmje több mind 6 millió dolláros költségvetés mellett, arany oroszlándíjat kapott. (
www.youtube.com/watch?v=zr2uw79W_0c )
A csodálatos ebben a filmben, hogy a Subaru ennek az árnak a töredékével nemcsak a képességeket mutatja be a termékről, hanem a márka igéretét, a márkaélményt az az animáció mutatja be, amit pontosan az autó által adott technikai képességek teszik lehetővé.
Mindenképp, nemcsak ötletes kreatív, hanem az ötlet mögötti mára igéret, az animáció által sejtető szuperhős, akció iránti vágy is megjelenik. A célcsoportnak szerintem találó és ugyanakkor ennél többet felmutató mű.
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
szbarnaus 2011.01.07 21:25:02
Az hogy mennyire (nem)sikeresek az ellenkampányok, azt én, egyáltalán nem dohányzó is aláírom. Igazából sokszor engem nagyon zavar a csomagoláson egyesek által már megszokott gusztustalan képek. Pláné, ha azt még tálcán is hozzák ki :))

Nade ne kalandozzunk el a cigizés világába.
Az utóbbi években több gyerekekkel foglalkozó antidohány. reklám jelent meg. Majdnem két évvel korábban New Yorkban is felütte fejét egy sokat vitatott spot:

today.msnbc.msn.com/id/30008941/ns/today-today_health/

Ami azonban kiemelhető, anélkül hogy pro és kontra érveket hoznék fel, látszik, hogy már nem elég a cigaretta okozta károkra felhívni a figyelmet. Tényleg, azt kell látni, hogy a szakma kifogyott az ötletekből. Ezért kell váltani.
Ha már nem elég az üzenet, hogy veszélyezteted Önmagad és Környezeted egészségét, valami másra kell felhívni a figyelmet.
A gazdasági paramétert nem lenne értelmes felhozni.... mindenki arra költi a pénzét amire akarja, tehát jöhet a következő lépés a szocializáció kérdése. És ebben a megvilágításban jó uton haladtak el, a kreatívok sántítanak.

Ha már nem érdekel a magad egészsége, sem a környezeted egészsége, és tényleg azt gondolod hogy lekellene szokni a dohányzásról, de kifogások és kifogások...
....akkor lehet ez egy jó szemlélet, hogy ha te tudod megszakítani ezt a láncot. Nagyapád cigijét csórta el apád suhanc korában, apád cigijét te csortad el suhanc korodban, rajtad áll, hogy a fiad ne tudja ellopni a cigidet és ezáltal megszakíthatod ezt a füstölgő láncot.

Lehet ez is az üzenete a próbálkozásnak. Azzal viszont egyetértek, hogy egy kényes téma, és sajnos kifogytunk más ötletből kreatív terén.
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..