Adatok
trium
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Még mindig szűz vagy? Akkor hívd a képen látható telefonszámot, ahol garantáltan segítenek megszabadulni ettől a problémától. A Sony megrenedlsére készített óriásplakátok a The virginity hit című, hamarosan a mozikba kerülő filmet reklámozzák. A mindössze 2 millió…..
trium
2011.01.07 23:42:56
Én a filmet nem láttam, de sztoriját olvasva, nem is fogom. A reklám mondanivalója eljut a célcsoporthoz. Az én izlésvilágomnak sok, véleményem szerint az ember intimitása nem plakátra való és ha én egy ilyen plakáton látnék egy filmhirdetést, bitos, hogy nem nézem meg a filmet.. Ennek ellenére, hatásos a reklám, elképzelem, ahogyan valaki meglátván elöveszi a telefonját és tárcsázza a megjelenitett telefonszámot.
A Cadbury csokimárka példája jól mutatja, hogyan kell okosan márkát építeni. A szokásos reklámtechnikák, a jobbról-balról ömlő gusztusos csokidemók, boldogan mosolygó gyerekek vagy éppen felnőttek mutogatása helyett kicsit gondolkoztak, és rájöttek arra, hogy a csoki lényege…..
Aktív vagy a facebookon? Naponta posztolsz filmeket, videókat képeket, amiket az ismerősid zsákszámra lájkolnak? Akkor most duplán te leszel a király! A Sony Vaio laptopokhoz készített facebook alkalmazással (nem, ez több annál, gyakorlatilag egy facebookba ágyazott mikroszájt) szó…..
Mi történik, ha egy bankreklámot keresztezünk a Régi idők focijával és a REAC focicsapatával? Megszületik az Unicredit új kampánya. Érdekes elképzelés, ami pláne azután az imidzskampány után volt meglepő, amiben kutya- és focilabdaként igyekeztek beállítani az Unicredit…..
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
Mindennek és mindenkinek van ára. Hogy neked nincs? De van! Nem hiszed? Akkor járj utána a HowMutch nevű, szerintem zseniális és villámgyorsan terjedő oldalon, amit egy egészen egyszerű ötletre húztak fel. Oda kattintva vicces kérdéseket találsz, amelyek mindegyike arra vonatkozik,…..
Lehet, azt mondani, hogy a klímaváltozás témája lerágott csont, és nyitott kapukat dönget, aki erre akarja felhívni a figyelmet. Amíg azonban nem született megoldás erre a problémára, és az emberek többsége továbbra is úgy éli a hétköznapjait (sajnos sok tekintetben engem is…..
Ön hol bankol? - szólított meg néhány hete egy Erste brandszínű alapon Erste betűtípussal írt szöveg az egyik óriásplakáton, ami annyira rejtélyesen hangzott, hogy azonnal tudtam, ez csak az Erste bank kampányának teaser szakasza lehet. Akkor még nem sejtettem, mire fogják…..
A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal…..
Félig művészeti alkotás, félig társadalmi célú üzenet az az installáció, amelyet többek között kormányzati támogatásból hoztak léte az amerikai-kanadai határnál, Vancouver közelében. A kanadi kormány azért adott pénzt ennek a látványos és figyelemfelkeltő eszköznek…..
A Skittlesről már több alkalommal is volt szó itt a blogon, köszönhetően teljesen elborult reklámjainak. Ezúttal a facebookot vette célba a cég, amely több mint 11 millió követővel rendelkezik a nemzetközi fan page-en. Az angol oldalon viszont csak 800 000 követőjük volt, egészen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz