Regisztráció Blogot indítok
Adatok
I3aldrick

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Bent a kövület-Pio! 2015.06.02 16:00:17
Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve vettem, bent lakik a Foltosban. Eddig egy szem, Borsi Miki barátomtól kapott ősrégi, monó Blaupunkt rádió szolgáltatta nekünk a talpalávalót, kis csalással egy kék (amerikai…..
I3aldrick 2015.06.02 21:22:41
Néhány autótípussal a szocialista gyártók már az ötvenes évek elejétől megjelentek a tőkés országokban. A kétségbeesett erőlködés a konvertibilis valutáért néha egészen nevetséges mai szemmel. Jó lenne tudni mennyire ríttak ki ezek a "szocialista műszaki csodák" a nyugati autóforgalomból, vagy az…..
I3aldrick 2015.06.01 17:14:43
A 80-as évek elejétől "elég jól" fogytak a faros Skodák nyugaton is. Angliában a 4 ajtós változat Estelle, a 2 ajtós kupé pedig az itthon is ismert Rapid néven futott. Nyugatra jellemzően jól felszerelt modelleket értékesítettek, a 83-as facelift(hehe)után főleg a 130-as szedánokat, Rapidokat exportálták. (Igényesebb beltér, jobb fék, futómű, erősebb motor (1.3), alufelni, stb.)A favorit 87-es megjelenése után a még gyártásban lévő faros verziók is megkapták az új motort(135,136). A szigorodó környezetvédelmi normák miatt mind a szedán, mind a kupé 135-ös verziójából készült injektroros, katalizátorral szerelt változat: 135 GLi, Rapid 135i (angliában Ric). A 135 Gli elérhető volt Finnországban, Kanadában, Ausztriában. Az injektoros Rapidokat pedig csak Angliában és Ausztriában értékesítették. Ezen változatok száma azonban elenyésző volt, hiszen a gyártási ciklus végén készültek, továbbá szvsz tesztjelleggel. A Rapidból készült 3-4 eltérő kabrió-változat is, ezeket a legyártás után különböző műhelyekben alakították át.

A motor tartósságát, gyengeségét sokan kritizálják, de a VW segítségével még sokáig - lényegében változatlanul- gyártásban maradt. Ez a motor 1.3-asként megtalálható volt a Feliciában, 1.4-esként pedig a Fabiaban, sőt egyes Octaviaban is.

skodaklub.com/galeria/819/48807.jpg
skodaklub.com/galeria/819/48809.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65605.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65616.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65740.jpg
www.aronline.co.uk/blogs/wp-content/uploads/2012/10/Cabrio-Ludgate-ehttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/2/8/0/BIG_0008469280.jpg1351265857364.jpg
I3aldrick 2015.06.01 17:14:45
@JTom: Ladáról nem, de Skodáról van némi infóm. A 80-as évektől "elég jól" fogytak a faros Skodák nyugaton is. Angliában a 4 ajtós változat Estelle, a 2 ajtós kupé pedig az itthon is ismert Rapid néven futott. Jellemzően jól felszerelt modelleket értékesítettek, a 83-as facelift(hehe)után főleg a 130-as Estelléket, Rapidokat exportálták. (Igényesebb beltér, jobb futómű, erősebb motor, alufelni, stb.)A favorit 87-es megjelenése után a még gyártásban lévő faros verziók is megkapták az új motort (135,136)A szigorodó környezetvédelmi normák miatt mind a szedán, mind a kupé 135-ös verziójából készült injektroros, katalizátorral szerelt változat - 135 GLi, Rapid 135i (angliában Ric). A 135 Gli elérhető volt Finnországban, Kanadában, Ausztriában. Az injektoros Rapidokat pedig csak Angliában és Ausztriában értékesítették. Ezen változatok száma azonban elenyésző volt, hiszen a gyártási ciklus végén készültek, továbbá szvsz tesztjelleggel. A Rapidból készült 3-4 eltérő kabrió-változat is, ezeket a legyártás után különböző műhelyekben alakították át.
skodaklub.com/galeria/819/48807.jpg
skodaklub.com/galeria/819/48809.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65605.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65616.jpg
skodaklub.com/galeria/819/65740.jpg
farm9.staticflickr.com/8455/8032322722_ded0f9e8cb_z.jpg
www.aronline.co.uk/blogs/wp-content/uploads/2012/10/Cabrio-Ludgate-e
imgfrm.index.hu/imgfrm/9/2/8/0/BIG_0008469280.jpg1351265857364.jpg
farm1.staticflickr.com/202/470088167_3cfa79672e_o.jpg
Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a gitárt Rudi kék VW-buszába, és a tanórákon ücsörgés unalma helyett az utazás kalandos szabadságát választják. Rokonszenves kölykök, afféle értelmiségi családból…..
I3aldrick 2014.02.01 20:59:05
Megvolt az első nyilvános villabejárás, és kiderültek mindenféle részletek a Való Világ 6 januárban induló új évadáról, voltak meglepetések bőven. Először is, az RTL II-t a magyar kábeltérképre végleg elhelyező műsor (legalábbis ennek szánják az RTL-nél) nem az…..
I3aldrick 2013.12.19 21:00:13
@szoknyás fejvadász: "-A filmekből és a tévéből eltűntél pár éve. Aztán idén nyáron újra forgattál Török Ferivel. Elképzelhető, hogy műsorvezetőként is visszatérsz?

-A tévé nehéz ügy. Szerintem egyszerűen elmúlt az idő. Azt szokták mondani, hogy a célközönség a 18–49-es korosztály. Az RTL-nél, ahol voltam, megvannak a műsorokra az emberek. Sebestyén Balázs csinálja a nagy show-kat, Istenes Bence a fiataloknak szóló műsorokat, és ha Ördög Nóri is visszajön a szülésből, gyakorlatilag megvan a stáb. Én lennék a legöregebb közöttük. A tévézésnek csak akkor lenne értelme, ha olyan műsort találnának ki, ami jó nekem.

-A Való Világban ezek szerint már nem tudod elképzelni magad.

-A korom miatt sem, meg Mephistóként az már hülyén nézne ki."

index.hu/kultur/2013/11/27/meg_nincs_kivegzes/
Sokan nem tudják, de Härtlein Károly, azaz nekünk csak Karcsi, hallgatóinak Magic, alapvetően autós ember. Anno az átkosban adagolókkal is foglalkozott, ezért talán nem is meglepő vonzalma a szívódízelek iránt. Igaz, autóparkja csak a legnagyobb jóindulattal nevezhető…..
Szívesebben végignézném azt, ahogy a seggükbe feldugják az egészet, de persze nem élőben, csak a híradóban Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
I3aldrick 2013.10.22 10:25:29
Amikor bagóztam bizony eldobáltam a csikket. Ezt csak felvezetésként mondom, mert általában nem szemetelek, de én sem vagyok szent. A legegyszerűbb magyarázata a szemetelésnek a LUSTASÁG. Én is gyűlölöm, amikor a kocsi tele van szeméttel, de rászánom magam és zacskóba összegyűjtök mindent, amit bizony a szemetesbe dobok ki. Ez pedig idő. Kidobni az ablakon pedig időspórolás. Aki pedig időt akar spórolni, lusta. Ennyi.
Az meg, hogy - nálam - egy budapesti kertövezetben novemberben(!) van lomtalanítás nem kicsit bosszantó. Miért gáz ez? Kertesház, télen a házban kb. annyi felesleg gyűlik össze, mint bármely más belvárosi lakásban, de tavasszal, azért az ember tesz-vesz a kertjében, matat a kocsi körül, kicseréli a már nyáron elporladt kerti székeket stb. Most az összes vackot - ami kb. kispolszki méretűre duzzadt - a kert végében tároljuk, hogy végre novemberben kirakhassuk a búsba. Szerintetek 10 családból hányan várták meg a novembert? És valahol rohadtul megértem őket is, mert szúrja a szemüket. Igen, megnézhetném térképen, hogy hol a legközelebbi lomtalanítás és összeb.szhatnám az autómat, hogy elvigyem oda...A másik, hogy tavaly valószínűleg olyan értékkel bíró cucchalmazt tettünk, ki, hogy fél napig parkolt a ház előtt egy zsiga és két rendkívül szimpatikus szolibarna hölgyeményszerűség dekkolt a ház előtt köpködve, szotyizva, csikket eldobálva.
Ó, azok a hetvenes évek: a telefon nem volt okos, a mosópor sem volt intelligens. Ellenben még a kórterem is dohányzó helyiség volt, az autóversenyzők két üveg whiskey között lezavartak pár kört a Zöld Pokolban, a tervezők pedig nagyon optimistán képzelték el a jövőt, és…..
I3aldrick 2013.09.14 19:01:45
@n53: Most vesztem össze a barátnőmmel a linked miatt. Drága utam, rohadj meg! :D
A Gallardo Superleggera meglepően rossz. Ez annak a szupersportautó-összehasonlításnak a váratlan eredménye, amit a Michelin gumitesztnek hív, de persze műfajilag inkább a drogambulancia előtti heroinszökőkútra emlékeztet. Nincs az a szódásszifonból orrba fellőtt feketekávé,…..
Belsőség Ma lenne 53 éves 2013.03.21 14:44:57
Minden idők legnagyobb Forma-1-es tehetsége, versenyzőtársai és millió rajongója szerint (én is ide tartozom) pedig minden idők lenagyobb pilótája, Ayrton Senna da Silva.Méltón meg fogunk emlékezni halálának évfordulójáról, ebben biztosak lehetnek.Addig is emlékezzünk rá ezzel…..
I3aldrick 2013.03.22 08:28:54
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző... Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
Belsőség Heti merítés 2012.09.09 10:07:23
A világ végére is ezzel! Parisban az egyik lámpánál egy buszsofőr kiszállt és végig tapogatva vigyorogva magyarázott valamit... Rapidka-egy álom megvalósulása A magyar példányokat el kell felejteni, egytől egyig sokadik tulajos, barkácsolt példányok, érintetlen kocsi…..
I3aldrick 2012.09.10 11:46:11
@(---Flúgos Buszos---): ok, sz.r a kép. Azért egy 136-os Rapid már nem "annyira" elavult: bővített csatornás alu hegerfej, szelepszár-szimering, 5 sebesség, 4dugós első fék, kitámasztókaros "szárazféltengelyes" hátsó futó, 6-7 literes fogyasztás. És igen, egyes piacokra készültek injektoros verziók is katalizátorral. Ha már a technikánál tartunk. Ja és 1988 az év, amikor még 2ütemű Trabantokat gyártottak. További jó kormolást a buszoddal.
Ilyen még biztosan nem történt velünk, amióta létezik a TCTV. A természet és az élővilág furcsa anomáliája lehet, vagy csak a mezei nyulak tudják a titkát, de az biztos, hogy amikor Karotta egy diszkrét burnout-al (kiégetéssel, ahogy kedvenc fordítóinktól tudjuk) elindult a…..
I3aldrick 2012.05.31 11:51:17
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
TComment Pénzért nem kapható 2012.04.18 10:41:00
Korábban a japánok, most a kínaiak mindent lemásolnak, ha kell, hivatalosan, ha kell, törvényen kívül. Anyagminőség, mérnöki terv, nem lehet kérdés, ha elég pénz áll rendelkezésre. Van azonban, ami nem kapható. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Végre átlendültem a mélyponton. Teszek rá, hogy ismét feltörték a Suzukimat. Ehhez megfelelő előzményekre volt szükség, és azokból nem is volt hiány: a tizenhárom év alatt összesen négyszer nyúltak bele, háromszor a házunk előtt. A pontos okokat ugyan továbbra sem ismerem,…..
Még a múlt héten tűnt fel belső levlistánkon is (ahogy az ismert internet 90 százalékán) ez a nyilvánvalóan kamu-videó, amit egy unatkozó CGI-s készíthetett. Nem is tudom, ki küldte be először hitetlenkedve, a lényegen mit sem változtat: kapásból kiszúrtunk pár orbitális…..
I3aldrick 2011.10.05 17:31:30
Ha kell, rombol a német autópályán, máskor beáll a Rolls-Royce-ok közé, de egy oldtimer-találkozón is sóhajtoznak utána az ábrándozók. A valaha volt egyik legjobb Mercedes ő. Mai cikkünk blogposztja...
   A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..