Adatok
retikanya
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Van egy kérdés, ami folyton kísért. Egy kérdés, ami újra és újra megtalál a projektek során. Ezerszer megválaszoltam már, és már nem akarom soha többször, ezért most megírom a választ mindenkinek, akit érdekel. Aztán ha megkérdezik, nem mondok majd semmit, csak átadok egy kis…..
retikanya
2014.03.25 08:22:02
@sajnos_kacat: A leírás alapján még nagyobb összetettebb enterprise környezetben nem volt szerencséd (?) dolgozni. Én számos esetben javítottam már ilyen MVC alakalmazásokat is, és nyugodtan mondthatom nem nagy élmény egy tök ismeretlen kódban rájönni ki mit miképp szokott elkészíteni. Igen van a pattern, de aztán e mellett is számos út létezik, s persze aki írta a kódot meg az én általam követett nem szokott megegyezni. Kivétel meg még egy trükkösebb karakternél is összejön és utána derül ki mi is az code page és hogy a szervered mást kér mint amit te adni tudsz...
A Gubacsi utat nem a szép környék miatt szeretjük, hanem mert annyira elhanyagolt, hogy a többség inkább elkerüli és menekülőútnak tökéletesen alkalmas. Villamos is halad rajta, szakaszonként változó módon vezetnek a sínek, nehogy egyszerű legyen a helyzet. Az biztosan mindenki…..
retikanya
2010.07.26 21:22:13
@107!: Tényleg ismered a környéket :) Ha ismernéd tudnád, hogy ott csak szarul lehet menni, mert a lámpákat még anno demszky city logika szerint úgy hangolták, hogy a Vágó híd - Erzésbet között ne lehessen zöld hullámon max 45-el végigmenni, e felett megállsz (az út 70-es :))
Az másik, hogy aki ismeri a környéket az nem nagyon indul neki blról, mert a zsaruk ezt kimondott pénztárca feltöltő helynek használják. Engem már úgy is büntettek itt - és nem volt kifogás semmi - hogy a sorban erőlködőket előztem ki, hogy utána mint 20 éve minden nap elmenjek jobbról a villamos mellett. A zsaruk okos szöveg: "csak meglátott minket és azé ment vissza egy 10-es és nem láttuk egymást", ők ketten én egyedül. Szóval nem kell erőlködni itt, ha kifogtad a villamost pihi, vagy fizetsz ha intenetk. Értelmetlen, de a szabály az szabály.
Az másik, hogy aki ismeri a környéket az nem nagyon indul neki blról, mert a zsaruk ezt kimondott pénztárca feltöltő helynek használják. Engem már úgy is büntettek itt - és nem volt kifogás semmi - hogy a sorban erőlködőket előztem ki, hogy utána mint 20 éve minden nap elmenjek jobbról a villamos mellett. A zsaruk okos szöveg: "csak meglátott minket és azé ment vissza egy 10-es és nem láttuk egymást", ők ketten én egyedül. Szóval nem kell erőlködni itt, ha kifogtad a villamost pihi, vagy fizetsz ha intenetk. Értelmetlen, de a szabály az szabály.
Mi a közös a szarvasban és a jávorszarvasban? A totálkár.
Vélemények azonos című írásunkról.
..
A MÁV-nak egy hét alatt sem sikerült gatyábaráznia a közlekedést a váci vonalon, holott ez az egyik legnagyobb forgalmú és mellesleg állítólag nyereséges elővárosi vonalak egyike. Mindig van valami, amire a káoszt fogni lehet. Pedig szerintem (és ide a követ vállalom) normális,…..
retikanya
2010.02.08 20:22:56
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Mi lenne, ha egyszer egy adott vonal azért sztrájkolna, hogy NEM TELJESÍTHETŐ DOLGOT KÉNYSZERÍTENEK RÁJUK?
Félreértés ne essék, annó én is blokkosnak készültem, majd elmenekültem. A szolgáltató szektorban ennek a tizedét sem tehetem meg! Nem tudom elfogadni, hogy nem lehet a táblára kiírni mert... Akkor töröld az előző sort (ha kell módosíttasd a ketyerét talán ez nem nagy kihívás 2010-ben, ha igen akkor törölj róla mindent és mondd be rendszeresen). Ezeket megtéve legalább tudnák, hogy te is az utasokkal vagy.
Amúgy jelezném, hogy a munkába járás támogatása nem kötelező hanem adható (még ha a dolgozók nem szeretnék ezt elfogadni). Az is mindegy a MÁV miért kapja meg ezt a pénzt, ha megkapta melózzon. Ha kell rúgjátok ki érte a Gaskót, vagy akit akartok. Amúgy amíg a Gaskó is a MÁV által (azaz az én adómból van fizetve a mindenkori MÁV vezig pénze szerint) addig nem értem miért támogatjátok ezerrel?
A szakszervezetiseket mind TI VÁLASZTJÁTOK, HA NEM SZERETITEK HÍVJÁTOK VISSZA - ENNYI!
Sajnos a MÁV és a BKV dolgozók ma már a rinyát látják csak kivitelezhetőnek és a melót nem. Persze megértem a kevés pénzt meg minden mást, de kérem, ebben az országban azért a melósok nagy része nincs túlfizetve és mégsem rinyál - melózik és igencsak pipa ha ebben a MÁV a BKV és azok dolgozói akadályozzák.
Félreértés ne essék, annó én is blokkosnak készültem, majd elmenekültem. A szolgáltató szektorban ennek a tizedét sem tehetem meg! Nem tudom elfogadni, hogy nem lehet a táblára kiírni mert... Akkor töröld az előző sort (ha kell módosíttasd a ketyerét talán ez nem nagy kihívás 2010-ben, ha igen akkor törölj róla mindent és mondd be rendszeresen). Ezeket megtéve legalább tudnák, hogy te is az utasokkal vagy.
Amúgy jelezném, hogy a munkába járás támogatása nem kötelező hanem adható (még ha a dolgozók nem szeretnék ezt elfogadni). Az is mindegy a MÁV miért kapja meg ezt a pénzt, ha megkapta melózzon. Ha kell rúgjátok ki érte a Gaskót, vagy akit akartok. Amúgy amíg a Gaskó is a MÁV által (azaz az én adómból van fizetve a mindenkori MÁV vezig pénze szerint) addig nem értem miért támogatjátok ezerrel?
A szakszervezetiseket mind TI VÁLASZTJÁTOK, HA NEM SZERETITEK HÍVJÁTOK VISSZA - ENNYI!
Sajnos a MÁV és a BKV dolgozók ma már a rinyát látják csak kivitelezhetőnek és a melót nem. Persze megértem a kevés pénzt meg minden mást, de kérem, ebben az országban azért a melósok nagy része nincs túlfizetve és mégsem rinyál - melózik és igencsak pipa ha ebben a MÁV a BKV és azok dolgozói akadályozzák.
Autókkal foglalják el az alig néhány hetes kiskörúti kerékpárutat parkolópárti aktivisták, akik a sáv visszavételéért hirdetettek demonstrációt. Az Empamo az autósoknak követeli a teljes útfelületet, bár azt állítja, hogy a rendezvény nem a kerékpárosok ellen szól. A…..
retikanya
2009.12.10 20:04:06
@BpErik: Felfogtuk, és a belvárosba nem is megyünk be (általában). Nektek azt kéne felfogni, hogy a kocsi sok helyen muszáj kérdés. Nincs csak csillagpontos BKV amivel ma 2 óra alatt tudok bejutni a reggeli csúcsban is a melóhelyemre (annó majdnem ugyanott nőttem fel a szocializmusban ugyanezek a járatok, vonalak voltak, de az út max 1,5 óra volt - éljen a fejlesztés). Majd ha lesz tiszta, nem óránként csúcsban is csak 4-5 villamost felsorakoztató BKV, akkor erre térjünk vissza. Amúgy meg napi pakkom befelé (bár nem öltönyben), egy kb 10 kilós notis táska, 3 gyermek, kapcsolódó szerelvényeik (ami a suliba kell - majd ha lesz törpéd rájössz nem kevés), a különórák cuccai mert ezekért már nem tudok napközben hazamenni.
Bár napközben csak egyedül láthatsz a kocsimban reggel és este azért fullra rámolt. Talán erre is kéne gondolnod miközben a belső sávban előttem tekersz és az ujjadat emelgeted ha rád dudálnak...
Bár napközben csak egyedül láthatsz a kocsimban reggel és este azért fullra rámolt. Talán erre is kéne gondolnod miközben a belső sávban előttem tekersz és az ujjadat emelgeted ha rád dudálnak...
retikanya
2009.12.10 20:14:26
@BpErik: Ahol én jártam nyugatabbra ott a kerékpárosok is egyenrangúan álltak a gyalogosokhoz, sőt! Tudod rendes balhé volt abból, amikor nyáron a Margit hídon a három sétáló gyerekemet egy kb 50 éves papa először megcsilingelte, majd egy az egybe szemből nekik "rontott" lassítás nélkül. Csak azért állt meg mert a két lépéssel mögöttük sétáló anyjuk simán lecsapta a drótról. Három gyerek sír úgy megijedtek (az egyik nem volt elég gyors és a lábán szépen átment a kerék), a többi szimplán megijedt.
Ezzel szemben legutóbbi berlini élményemben az érkező biciklista elől visszahúztam a párom, mert túl gyorsnak éreztem az érkező kerékpárost. Megállt (tényleg különösebb erőlködés nélkül) és megkérdezte miért nem merünk előtte átmenni? Nem értette... Elmondtuk, mire közölte, hogy "a gyalogost mindenféleképp védeni kell", majd továbbment.
Sok hibánk van nekünk autósoknak, de egy biztos, a tömegek védenek mindenkit (még ha a..nak is), de ezt sajna a biciklis tömegnél nem tapasztalom. Bár lehet hogy rossz helyeken szoktam gyalogolni...
Ezzel szemben legutóbbi berlini élményemben az érkező biciklista elől visszahúztam a párom, mert túl gyorsnak éreztem az érkező kerékpárost. Megállt (tényleg különösebb erőlködés nélkül) és megkérdezte miért nem merünk előtte átmenni? Nem értette... Elmondtuk, mire közölte, hogy "a gyalogost mindenféleképp védeni kell", majd továbbment.
Sok hibánk van nekünk autósoknak, de egy biztos, a tömegek védenek mindenkit (még ha a..nak is), de ezt sajna a biciklis tömegnél nem tapasztalom. Bár lehet hogy rossz helyeken szoktam gyalogolni...
Egyszer volt, hol nem volt, valaki kitalálta, hogy milyen jó is volna a felsőoktatásban lévő hallgatók adatait egy egységes rendszerben kezelni. Az ötlet megfogant, és 1995-ben elindult a HIR, vagyis a Hallgatói Információs Rendszer. Ezt akkora szakértelemmel és felkészültséggel…..
retikanya
2009.01.29 21:44:38
Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Napközben sűríti járatait a BKV, hogy a szmogriadó miatt korlátozott autóforgalom nyomán (páros napokon, például hétfőn a páros, páratlan napokon a páratlan rendszámú autók közlekedhetnek) megnövekvő igényeket kielégíthesse.
A reggeli csúcsban több járművet, főleg…..
Képzeljék magukat a következő helyzetbe! A cégemnél, ahol dolgozok, a szakszervezet kiharcol számomra egy vaskos kis összeget. Aztán egyszer csak jön a főnök, és közli, hogy az egészből egy szó sem igaz. A szakszervezeti vezetőm ugyanis arra ígérte meg a fizetéskiegészítést,…..
Egyáltalán nem értjük, miért csodálkozik az, aki egy multinacionális telefoncégnél akar munkát vállalni, de interjú helyett a kapunál várakoztatják úgy, hogy le sem ülhet. Attila ezen kibukott és távozott. A kérdés: Attila volt-e a hülye, vagy éppen ellenkezőleg? Tényleg…..
Nagyon szeretem, mikor okosok elmondják, hogy merre tovább és hogyan, te nagy magyar dzsídípí, meg gazdasági fejlődés. Mert dübörgünk, meg állatkodunk, mint például amikor épp puma mackóalsóban próbálunk valami imidzset adni magunknak, még ha pannon kivitelben is. Ilyenkor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz