Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PRND2L

0 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Miközben zötyögtem a hatvan kilométerre lévő helyszínre, elmerengtem, hogy van –e egyáltalán értelme összehasonlítani ezt a két autót. Valószínűleg nincs, hisz harminc évvel ezelőtt mások voltak a lehetőségek az autógyártásban, és mások voltak a vevők elvárásai, mint manapság. Bakelit lemezjátszót…..
Távol Magyarországtól (és Európától) született a mai írás a Magyarország és én pályázatra. Hajni (aki korábban már a Kanári-szigetekről és Nicaraguából is küldött posztot) elég kalandos utat járt be, és mint írja, mára arra jött rá: alapvetően a nyelv és a konyha az,…..
Belsőség Ma lenne 53 éves 2013.03.21 14:44:57
Minden idők legnagyobb Forma-1-es tehetsége, versenyzőtársai és millió rajongója szerint (én is ide tartozom) pedig minden idők lenagyobb pilótája, Ayrton Senna da Silva.Méltón meg fogunk emlékezni halálának évfordulójáról, ebben biztosak lehetnek.Addig is emlékezzünk rá ezzel…..
Könnyebb, mint gondolnák. Piactérképezésünk napi szintű, ilyenkor át-átnézzük a legforgalmasabb hazai használtautó-oldalt, jó tudni, minek mennyi az ára, hiszen - többek között - rengeteg használtautó-vásárlással kapcsolatos kérdés fut be hozzánk és különben is: a piac…..
PRND2L 2012.12.13 17:19:52
@Shadowbull: az 1987-es Toyotámnál egy izzócsere 1 perc sérülésmentesen, az 1998-as Hondánál 15 perc és komoly folytonossági hibák a bőrömön. Úgyhogy kegyetlenűl elbaxták a tisztelt mérnök urak. Ennyi, erről nem érdemes vitába szállni.

Amúgy meg biorobot rabszolga vagyok egy elektronikai multinál és hallom milyen méretű fingreszelés megy a 9 órai míííííítingeken , hozzáadva a sajátmaguk tömjénezésével, és nem fogadták meg Winston Wolf tanácsát, hogy -" Azért még ne kezdjük el egymás fa....t szopni!" Felelős beosztásban lévő emberek irtózatos hülyék tudnak lenni.... Nem hinném, hogy más multicégeknél jobb lenne a helyzet.
A többség a felfelé nyíló sirályszárnyas ajtókról ismeri a Mercedes 300 SL-t – de annyit minimum általában tudnak róla, hogy ez valamilyen régi, autóipari ékszer. A hozzáértők azt is tudják, hogy a maga idejében bitang erős és gyors autó volt, már-már versenykocsi, de…..
TComment Ön rosszul tudja 2012.09.25 05:47:44
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
PRND2L 2012.09.25 15:56:23
@ommm: A hátsókerékhajtás monnyon le ! :-)
Kedves Pista mit szólnál azon felvetéshez, ha szereznétek egy új és egy régi hot-hatch-et , egy régi tuningolt Honda Prelude-ot(működő 4kerékkormányzással), egy 300ZX-et, oszt' csinálnátok egy szép nagy összehasonlító tesztet a Hungaroringen?
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Itt szurkolj velünk Norbiéknak! Update! Új képek, és Kapócs Zsóka kalandja videón. (Csak annyit mondok: húúúúúúúvazzzzz.) Szóljanak a fanfárok, zúgjanak a harangok, Mogyoródon a WTCC mezőnye! Ez mégis csak valami, világbajnokságot rendezhetünk. Emellett még másféltucat…..
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots. Yep, oversteer-obsessed EVO gives the nod to the front-drive Mégane. The BRZ has shown moments of brilliance on the road, but often failed to hit the spot. Henry Catchpole…..
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.09.01 20:48:29
@Accordbela: Ez az elszállított kocsi szélvédőjére rakott papír olyan értelmes ötlet, hogy megfogják valósítani jogszabályügyileg :-)
Bármiről is legyen szó, mániákusan szeretünk keseregni. Bezzeg Ausztriában milyen nagy a rend, Svédországban milyen jó a közbiztonság, Angliában milyen pompás a gyep. Miért nem a dán adórendszert emlegetjük, ami megtriplázza egy új autó árát?Gazdasági cikkünk blogposztja...
Sajnos idehaza kötelezően választani kell hozzá egy matricát. Mi leszel? Büdös gengszter vagy cionista hazaáruló? Mai cikkünk blogposztja...
Zsibbadt lábbal álltam fel a vécéről, ahová cigizni járok esténként, amikor hideg van a teraszon. Kezemben a notebookkal, letolt tréningben csoszogtam ki a nappaliba a feleségemhez: - Nézd, ezt most megvesszük neked! Rita ölni tudott volna a szemével. Aztán megnézte a képeket. - De…..
Kémet játszottunk a Mercedes fejlesztőközpontjában, de lebuktunk: összetörtük az álcázott prototípust. Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.07.11 11:36:14
@Rocko-: Előkotortam egy 1984-es Autorevű című könyvet,amikor még többé-kevésbé reális adatokat adtak meg fogyasztásnak. Ez a két járgány két egymás melletti lapon van, meg az eltérés is jó nagy ,így kiváló példák.

Ferrari Mondial 2997 cm3 , V8
90 km/h 9.8 l
120 km/h 11.1 l
városban 21.6 l

végsebesség 240 km/h

Fiat Panda 45 903 cm, soros 4
90 km/h 5.0 l
120 km/h 7.0 l
városban 7.1 l

végsebesség 140 km/h

Ha a Fiat üveghangon visítva, padlógázon menne 100 km-t, 150 km/h sebességgel valószínű megenné a 15 litert és a végén nem ártana neki egy nagyszervíz, míg a Ferrari ezt vidáman teljesítené kevesebb üzemanyaggal.
Úgyhogy valóban fogyaszthat a kicsi motor többet extrém esetben,de azért valljuk be: ez azért nem általános használati mód.
PRND2L 2011.07.11 22:42:34
@Kopi3.14: hogy kedvenc (volt) főnökömet idézzem "éves szintre kivetítve!"
De jó lenne egy olyan feketedoboz az autókon amelyik 10mp-enként rögzítené a motor fordulatszámát és a használt fokozatot,akár éves vagy teljes élettartamra kivetítve! Ebből aztán szépen lehetne látni/kiszámolni mekkora a károsanyag-kibocsájtás...

A véleményekről pedig egy kiváló színész örökérvényű mondata ugrik be: A vélemény ,olyan mint a segglyuk - mindenkinek van! - Clint Eastwood.
PRND2L 2011.07.11 23:04:57
@misinator:" De mielőtt nekem esne bármelyikőtök is, újfent megemlítem, hogy az autógyártók nem jótékonysági intézmények, nem lelkes manufaktúrák, vagy lánglelkű autóépítők, hanem keményen profitorientált cégek, bonyolult struktúrával; annak minden átkával, öntörvényűségével, hétköznapi ember számára g.ci értékrendjével /lásd reluxa pénzügyi szemlélete/."

De jó esetben azok, mármint lánglelkű autóépítők, viszont ez manapság elég ritka dolog, többek közt ezért is tart ott a mai autógyártás ahol....
Gépjárművezetői oktatásban és vizsgáztatásban kereshetnénk bőven hibát. Sokszor látok olyan tanulóautókat a forgalomban, akik nem mennek a megengedett sebességgel sem. Ehhez még hozzájön, hogy sajnos vannak kötekedő vizsgabiztosok, akik abba is beleszólnak, aminek nincsen…..
Olyan ez a sarc, mint egy benyögött mentőhazugság, amiből már nem lehet kikeveredni. Pedig lenne tuti megoldás. Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.07.06 12:01:38
@közösperonos átszállás: Az 1950-es, 1960-as években az NSZK-ban valahogy egy pártnak sem sikerült nagy népszerűséget elérnie aki a nácik háborús bűneit forszírozta.Az oka? Ezt mondta egy okos ember : Hatmillió halott zsidó nem szavaz, hárommillió volt náci viszont igen.
Ezt csak azért mondom mert tudtommal képviselőket és ezáltal a kormányt még mindig a magyar választópolgárok juttatják be a parlamentbe és nem az uniJÓs bürokraták.
Mindenki a saját kézben tartott saját csalánnal saját péniszt csapkodja...
PRND2L 2011.07.06 12:03:02
@adt: Sikerült elolvasni a hozzászólásom többi részét is vagy csak ezt?
PRND2L 2011.07.06 12:40:52
@közösperonos átszállás:Igen,értelek, igazad van. Viszont egy kérdésre szeretnék válasz kapni: Tehát ha még egy kis pénz behajtása a cél akkor kormány és a parlament szembe mer fordulni az EU-val, ha meg mondjuk csökkenteni kellene a terheket akkor nem?
Ugye milyen érdekes?
Kicsit mintha nem lenne következetes...illetve de hülye vagyok: Még több ello..., vagyis dehogy: okosan felhasználható pénzt a kincstárba!
Nem akarok senkit sem a bűnbe csábítani. De ha már felvetted, csináld ésszel, nem? Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.06.29 10:55:24
@Virág et.:
@tocibacsi:

15 éve van jogosítványom és autóm is. Mivel mozgássérült vagyok így automata váltósak voltak csak..ÉS ...a jogosítványom mellé kapott papírba bele volt írva, így is tanultam meg vezetni,hogy a féket és a gázt kézi segédberendezéssel kell működtetnem.
Magyarul: jobb kézzel a gázt hasonlóan húzom mint a motorosok, a féket pedig egy rudazattal nyomom. A kormányon pedig 10 óra állás környékén van egy forgatógomb mint egyes buszokon,kamionokon. Tehát ha úgy vezetek ahogy a nagy könyvben meg van írva,akkor nem foghatom két kézzel a kormányt!! Különben nem is tudom két kézzel fogni,fura,zavaró.Egyébként meg hosszútávon lábbal nyomom a gázt,mert az alkarom-csuklóm leszáradna már 50 km után is.
Nem kell elkeseredni, már bőven kétszázezer alatt is van megoldás! Sőt, százért is. Fospisztolyok reklámáron, ha nagyon kell a négy kerék. Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.06.23 18:08:42
@ommm: Ahogy Besenyő családból Pityu mondaná : Maaaaaaargit, nóóóóóóóórmális?
Otthagytátok a kereskedésben a világ egyik legtakarékosabb és legmegbízhatóbb motorjával felszerelt autóját az 1.5D Corsát????
A kocsi többi része viszont finoman szólva is hagy maga után némi kivetnivalót. Viszont az Isuzu motor kárpótol mindenért!!! Ha lenne automata váltósban már ma vennék egyet!
Ha mindenki csak minden másnap enne húst, sokkal beljebb lennénk kibocsátásban, mintha az egész Földön havonta egy hétre leállna a közlekedés. Mai cikkünk blogposztja...
PRND2L 2011.06.22 23:25:28
@Rocko-: Pontosítok : nagyon sokan túl nagy köbcentiméteres motorú autókat használnak.
A hetes BMW az akkor is kényelmes ha nem létező legnagyobb,hanem a legkisebb motor van benne.
PRND2L 2011.06.22 23:54:46
@Rocko-: Naaaaa,azért egy 2800cm3-es BMW nehogy már dugót generáljon és feltartsa a többieket azért,mert nem egy V12-es hatezres moci van benne..... Ezt te sem gondolhatod komolyan!

Még a kilencvenes évek elején is a Rolls-Royceokban 3 azaz HÁROM fokozatú automata váltók voltak. Egy luxusautóban. Amikor a BMW,Mercedes meg a Honda már rég négyfokozatúaknál tartott. Eccerű lett volna a képlet : a Rollsokba berakni egy 5 fokozatú váltót és kisebb motorokat; gyorsulás,végsebesség szempontjából ugyanott vagyunk a fogyasztás meg mondjuk kevesebb lett volna 3-5 literrel... Egy jó váltó csodákra képes.
PRND2L 2011.06.23 17:47:10
@Rocko-: Csak az arányokat szerettem volna érzékeltetni.
Az én autóm 1110kg/90 LE és elég.Nem egy versenygép az igaz, viszont ha még lenne benne 2-3 fokozat,akkor elég jó lenne.

@Shadowbull: Itt meg a hozzáállást. A gyártók szartak bele a környezetvédelmi előírások szigorítása előtt - és fogyasztók is - hogy mennyire szennyezik a környezetet.

Kicsit el vannak szállva a TC-os újságírók is.Amire hümmögve azt írják "hát elmegy,de nem egy nagy szám a gyorsulása" azt 15 évvel ezelőtt az égig dicsérték.
A napokban hozta le az év hírét a Spiegel, melyet olvasva a legőszintébb káröröm felhőtlen kacajában fetrengtünk egy fél óráig. A történet – mint minden ilyen – egyszerű és mulatságos. Bár az mondjuk nem lehetett valami vicces, mikor az ember szembesül azzal, hogy…..