Adatok
robchy
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Ho-ho-ho Kedves Gyerekek!Miután nem tudom igazán lemérni, érdekel-é egyáltalán valakit, amiről írom a bejegyzéseket, szeretném ha a jövőben, egyfajta Önök kérték formában folytatódna a dolog. De.... arra is megkérném a Tisztelt Egybegyűlteket, mielőtt kérdésük akadna,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az autójukba tett holmi, csak fele annak amit bele kell tenni.
Így az eredmény nem lesz valódi.
Ahogyan azt egy kollégám már előbb leírta: a kipuffogott gázminőség alapján a Lambdaszonda jel hatására a vezérlés kompenzál. Erre kellett kiötleni a TUTI-t. Elektromosan lehet a Lambda jelét minimálisan magasabb szintre emelni, amitől a karakterisztikája nem módosul, és a vezérlő egység nem rekeszti ki mint hibás jelet. Tehát becsapjuk és azt mondjuk neki, hogy sok benzin marad a kipuffgázban és ezért ő módosítja lefelé a befecskendezett üzemanyag mennyiségét.
ETTŐL FOGYASZT A LEGINKÁBB KEVESEBBET a kocsi. Az ellopott benzin energiahiányát pedig pótolja a HHO gáz. Így nem jelentkezik teljesítménycsökkenés... sőt!
A rendszert még lehet "érezhetőbbé" tenni azáltal, ha a gyújtó ívet megsokszorozzuk és a megszokott apró "szikrácskák" helyett gyújtóívsorozattal lobbantjuk be az üzakeveréket.
Az előgyújtás mértékét picit piszkáljuk amit műszerrel állítunk be a legjobb elérhetőre.
És mindezt megspékeljük befecskendezett vízpára (vagy túlhevített vízgőz)jótékony áldásával.
Ezek összessége adja a teljesítmény emelése mellett a fogyasztáscsökkentést és a tisztább működést.
Persze a visszaégést a betáplálásnál meg kell akadályozni egy visszaégésgátlóval is.
Szóval, ahhoz, hogy a figyelemfelkeltők által előrevetített eredményt hozni tudják, ahhoz kissé több kell mint a "berakott, bekötött cucc".
Tiszteletteljes üdvözlettel,
Róbert. (u.i.: nekem is van... működik :-) )