Regisztráció Blogot indítok
Adatok
robchy

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
robchy 2012.01.26 22:05:02
Tisztelt TotalCar,

Az autójukba tett holmi, csak fele annak amit bele kell tenni.
Így az eredmény nem lesz valódi.
Ahogyan azt egy kollégám már előbb leírta: a kipuffogott gázminőség alapján a Lambdaszonda jel hatására a vezérlés kompenzál. Erre kellett kiötleni a TUTI-t. Elektromosan lehet a Lambda jelét minimálisan magasabb szintre emelni, amitől a karakterisztikája nem módosul, és a vezérlő egység nem rekeszti ki mint hibás jelet. Tehát becsapjuk és azt mondjuk neki, hogy sok benzin marad a kipuffgázban és ezért ő módosítja lefelé a befecskendezett üzemanyag mennyiségét.
ETTŐL FOGYASZT A LEGINKÁBB KEVESEBBET a kocsi. Az ellopott benzin energiahiányát pedig pótolja a HHO gáz. Így nem jelentkezik teljesítménycsökkenés... sőt!
A rendszert még lehet "érezhetőbbé" tenni azáltal, ha a gyújtó ívet megsokszorozzuk és a megszokott apró "szikrácskák" helyett gyújtóívsorozattal lobbantjuk be az üzakeveréket.
Az előgyújtás mértékét picit piszkáljuk amit műszerrel állítunk be a legjobb elérhetőre.
És mindezt megspékeljük befecskendezett vízpára (vagy túlhevített vízgőz)jótékony áldásával.
Ezek összessége adja a teljesítmény emelése mellett a fogyasztáscsökkentést és a tisztább működést.
Persze a visszaégést a betáplálásnál meg kell akadályozni egy visszaégésgátlóval is.

Szóval, ahhoz, hogy a figyelemfelkeltők által előrevetített eredményt hozni tudják, ahhoz kissé több kell mint a "berakott, bekötött cucc".

Tiszteletteljes üdvözlettel,
Róbert. (u.i.: nekem is van... működik :-) )