Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dildi86

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Na persze nem annyira röhejes, mint az itthon futott "Szólj apádra, vigyázzon a világra!" kampány, ami már majdnem annyira rossz volt, hogy szívesen nézze az ember. A vancouveri DDB szpotja finoman teszi nevetségessé a pazarlás minden formáját, és a BC Hydro Powersmart…..
dildi86 2011.01.06 15:33:13
A reklám alapgondolata szerintem teljes mértékben találó, valamilyen reakciót csak kivált az emberekből a már túlságosan is felnagyított pazarlás és arra készteti hogy vagy elmosolyodjanak vagy elszörnyülködjenek a látottakon...embertípustól és hozzáállástól függően.
Ötletes ahogy olyan típusú pazarlásokat mutatnak amelyek teljesen abszurdok, mint például a szendvics becsomagolása nagyon sok méter alufóliába vagy akár az autóbuszmegállóban az almák egy harapás utáni eldobása. Sajnos manapság tényleg oda jutottunk, hogy az fölösleges energiapazarlás már-már természetesnek kezd tűnni.
Amit nem teljesen értek az az hogy miért tér a reklám során többször vissza ugyanazokra a dolgokra, lehet hogy a célja annak hangsúlyozása hogy a pazarlás még tovább és tovább folytatódik, viszont már az első rendből is rájön a néző arra, hogy mit akar a reklám sugallni. Így a végére már unalmassá válik a reklám, veszít a hatékonyságából.
A másik, ha a reklám azt hangsúlyozza, hogy a legnevetségesebb az energiapazarlásban az hogy nem vesszük észre, hogy nevetséges, akkor miért kerül külön kiemelésre, miért közelít be külön arra, hogy az almák a földre, a pengék pedig a szemetes mellé esnek, a kéztörlő papírt meg a mosdó földjére tekerik le, ezek valahogy nekem nem illenek a képbe még akkor sem ha ezzel is a pazarlás mértékének a kiemelése volt a cél.
A triálosok ügyessége engem mindig lenyűgözött. Bár testközelből nem láttam még versenyt, de amit itt-ott a tévében, neten elcsíptem, az mindig őszinte csodálatra késztetett. A youtube-on keringő felvételek közül egy skót srác, Danny MacAskill filmje volt a legfelkapottabb, a…..
Sokan vannak, akik egyfajta felnőtt legót látnak az ikeás bútorszerelésben, és szívesen fúrnak-faragnak órákon keresztül. Mások viszont hidegrázást kapnak a puszta gondolatától is annak, hogy a vasárnap délutánjukat azzal kell tölteniük, hogy sok hülye kis csavart tekergetnek…..
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..