Adatok
szigetipeter
9 bejegyzést írt és 83 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Látott mostanában baleset-megelőzési plakátot vagy reklámfilmet? Szörnyülködjünk együtt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
szigetipeter
2014.02.19 10:35:56
Kikulcsoltam a kreatívos linket, hogy olvashassátok.
Tegnap este óta gondolkozom, hogyan is vezessem fel ezt a médiatörténeti értékű képet, de arra jutottam, hogy nem kell túlmagyarázni. Úgyhogy inkább megköszönném a Meglepetés magazin szerkesztőinek, hogy húsvéti lapszámuk e váratlan ajándékával lehetővé tették számunkra,…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Koton, fridzsider meg hányózacskó a királyi frigyre
2011.04.07 11:05:00
Bár itthon is van néhány médium, amely igyekszik meglovagolni Vilmos herceg és Kate Middleton április 29-i londoni esküvőjét, a Tv2 például egész hónapban szinte minden bulvárműsorában szisztematikusan követi a történteket, a magyarok nagy részét valószínűleg lényegesen…..
„Végre megjött a szavazók jobbik esze!” – örvendezett saját Facebook-oldalán a Tv2 egyik munkatársa harminc másodperccel a Megasztár tegnap esti döntőjének azon pillanata után, mikor Tilla Kökény Attila nevét mondta ki továbbjutóként a tehetségkutató…..
szigetipeter
2010.12.12 14:08:11
@sipos: Igen, az nagyon jó, mint ahogy az éruntőlegesen kapcsolódó valóságshows regénye, a Dead Famous is.
szigetipeter
2010.12.13 14:50:16
Sokat kellett várni rá, de végre megtörtént. Vagy volt már ilyen, és mi vagyunk a hülyék, hogy nem emlékszünk rá? Mindenesetre kicsit irigykedtünk is a Hvg-re, amikor megláttuk az egy nappal később kézbesített lap eheti címoldalát. A szeptember végi átszabásról már…..
szigetipeter
2010.11.22 09:35:54
@titi.hu: jogos, tényleg rosszul volt beállítva, elnézést érte!
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Az iskola öli ki belőlünk a kreatív zsenit
2010.10.22 11:57:00
Legalábbis akár erre a következetetésre is juthatunk abból a zseniális, animált előadásból, amit Sir Ken Robinson oktatási szakértő előadásából készítettek a Royal Society for the Encouragement of Arts, Manufactures and Commerce (RSA) nevű szervezet munkatársai. A londoni…..
szigetipeter
2010.10.29 11:52:23
Mindig is imádtunk obskurus újságokat böngészni, szaklapkiadós hátterünknek köszönhetően szinte magától értetődő, hogy érdeklődő arccal lapozzuk át az Állatorvosi Szemle és a Magyar Könnyűipar legújabb számait is. Az örök kedvenceink azonban azok a kiadványok, ahol…..
Miközben olyan kultúráért felelős minisztert kaptunk, hogy azt megemlegetjük, valahogy olyan érzésem van, nem veszik a lapot a nagy kereskedelmi tévék: nekik újra Mohács kell.
Ez annak kapcsán jutott az eszembe, hogy a Kreatív főszerkesztője, Szigeti Péter fontosnak érezte…..
szigetipeter
2010.09.21 19:42:03
@Konrad: hát, elnézve mondjuk a brit bulvársajtót, szerintem ezzel még elégedettek lehetünk. Akkor lenne csak igazán nagy szomorkodás, ha hirtelen a Sun vagy a News of the World szerkesztősége venné át a Blikket.
Az IKEA után megint egy márka, ami webes filmsorozatra adta a fejét, és nem is akárhogyan. Az Audi A1-es modellje, ami már márciusban, a genfi autóshow-n bemutatta a márka arcát és nagykövetét, Justin Timberlake-et (lehet ujjongani és fujjolni), május 4-étől kezdi el vetíteni a…..
szigetipeter
2010.04.21 18:16:47
Reklámokról blogolni nagy divat lett mostanában. Hálás téma, mert sokan utálják, és még többen gondolják úgy, hogy értenek hozzá. Mint a focihoz. Közhely, hogy 10 millió focista országa vagyunk, s ezt mára simán kiegészíthetjük a "10 millió önjelölt reklámzseni…..
A Kreatív már tavaly is próbálkozott a haza kommunikációs szakma webkettes térképének az elkészítésével. Most a Neo Interactive által gondozott Digitális Tények Könyve adta az apropót, hogy csináljanak egy újat, de most önbevallásos megoldással.Íme a cikk, és belőle a…..
Igazából az ötszázadik facebookos barátunkat szerettük volna megünnepelni ezzel, de közben elmúlt a pillanat, úgyhogy most meghirdetjük inkább a Jöjjön az Ezredik Mozgalmat és Nyereményjátékot (JEMÉNY). Ennek lényege, hogy ha meglesz a Kreatív ezredik rajongója a Facebookon,…..
szigetipeter
2010.03.24 13:40:00
Ma volt a Barcamp konferencia, lánykori nevén Web 2.0 Symposium, ahol egy érdekes témában vezettem egy workshopot: Mi alapján lehet rangsorolni a webes ügynökségeket?Mivel nekem elsősorban moderátori szerep lett osztva, ezért nem előadással készültem, hanem beszélgetést…..
A tavalyi óriási siker után ezútal is lesz Kreatív Farsang, ahol végre mindenki azzá válhat, amivé igazán szeretne. Ha te vagy az úgynevezett kommunikációs szakma egyik szereplője, vagy szeretnél az lenni, vagy ismersz olyanokat, vagy szeretnél ismerni, vagy csak szeretnél…..
Az első néhány nap alapján mindkét új országos kereskedelmi rádiónál meglepődtek, hogy frekvenciát nyertek, és emiatt most valamit beszélniük kell két zeneszám között. Kritika a Class és a Neo FM első hetéről a Kreatív magazinból. Az új rádiók első adásnapjait…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Obama Elnök Úr is nagyon örül, hogy megjelent a Szünyőnaptár!
2009.12.07 16:57:00
Negyvenöt nevező, csaknem huszonkétezer szavazat, egyetlen végtelenül izgalmas verseny! Büszkeséggel vegyes örömmel jelenthetjük be, hogy megjelent a legszünyőbb iparági jószágokat Zsepitől Vágó Istvánig (győztesek itt) bemutató 2010-es falinaptárunk, amit minden kedves…..
szigetipeter
2009.12.07 19:14:31
Nem tudok elmenni szó nélkül a Kreatív Online-on megjelent írás mellett, amelyet Román Balázs, a KO főszerkesztője jegyez. Nem szeretnék belőle idézgetni, akit érdekel a reklámszakma, az már amúgy is olvasta, vagy ha még nem, akkor kattintson át oda, és olvassa el az egészet.…..
szigetipeter
2009.11.27 14:21:52
@Kontárblog: átadjuk. :)
szigetipeter
2009.11.27 21:40:45
@gabika23: a vita ezen pontján érvelhetnél kicsit. :)
szigetipeter
2009.12.02 17:31:19
Román Balázs a párizsi Epica díjátadóról hazatérve akadt ki a hazai reklámügynökségek teljesítményén:
Küldjetek el nyugodtan a picsába, tényleg, de szerintem az egyáltalán nem olyan nagy szó, hogy összesen négy olyan hazai reklámmunka született idén, amiről a totál…..
szigetipeter
2009.11.26 00:30:41
@ern0: van ilyen, az Effie: www.effie.hu/
Az más kérdés, hogy ez emnnyire működik tökéletesen, személyes véleményem szerint sokszor inkább prezentációkészítő verseny, mert a nevező mondja be az eredeti célokat és a büdzsét, majd bizonyítja utána piaci adatokkal a hatékonyságot, de a piac rangos versenyként ismeri el.
Az más kérdés, hogy ez emnnyire működik tökéletesen, személyes véleményem szerint sokszor inkább prezentációkészítő verseny, mert a nevező mondja be az eredeti célokat és a büdzsét, majd bizonyítja utána piaci adatokkal a hatékonyságot, de a piac rangos versenyként ismeri el.
Gyönyörű reklámfilmmel jött elő a klasszikus Unicum. Kár, hogy semmi köze a termékhez, és semmiféle stratégia nem látszik mögötte. Nemcsak a reklámszakmai partjelző, hanem a nemzeti értékekért aggódó állampolgár is felordít bennem, ha szembejön bármi, ami Zwack,…..
szigetipeter
2009.11.23 11:28:54
Pár óra múlva, éjfélkor a nemzet számottevő hányadának gyásza mellett befejezi sugárzását a Sláger és a Danubius, majd néhány másodperc múlva újra feltámadnak a frekvenciák, és megkezdi adását a két új rádió, a Neo FM és a Class FM. De vajon milyen számmal búcsúznak…..
Kedves Olvasók!Vannak pilllanatok, amikor kicsit lassítani kell, majd megállni és megfordulni. Mi van mögöttünk? Mit tettünk eddigi pályánk során? Mit adtunk a világegyetemnek? Ha mi, egy internetes weboldal vagyunk, akkor azt a kérdést is fel kell tennünk, vajon mivel gazdagítottuk…..
szigetipeter
2009.10.30 17:01:32
A Legszünyőbb Irodai Jószág a kommunikációiparbanNév: Jack Bauer Daniels Életkora: 8 hónapos Jack Russell kölyök Gazda neve, pozíciója: Rendes Zoltán kreatív vezető TV2 Becenevek: Jack Kedvenc póz: háton fekvés az irodai kanapén Kedvenc kollégája: mindenkit imád, de van,…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Utazz olcsón/jó társaságban/kalandosan Portorozsba!
2009.09.29 16:46:00
Achtung, közszolgálat! Alacsonyítsd a szórakozási és továbbképződési költségeket a válságban a Kreatívval és a Magyar Reklámszakmával!Ha mész Portorozsba és még van helyed és akarsz vinni válogatott magyar reklámos csajokat és/vagy pasikat, vagy mennél Portorozsba, de…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Reklámkonferencia: Braun Róbert: Jövő=önkifejezés+felelősség
2009.09.23 16:43:28
Szerda délben egy röpke előadás erejéig végre sikerült meghaladni az összes teremben zajló permanens forradalmat: Braun Róbert a digitális Y-generáció utánra felrajzolta az általa R-nek kereszteltet, ahol már default az önkifejezés, a fogyasztás közösségi élmény, és főleg:…..
szigetipeter
2009.09.23 21:06:57
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Segíts egész Portorozst betolni a magyar buliba!
2009.09.10 15:25:00
A Facebookon és itt is csurrant dics és kritika vegyesen a portorozsi Golden Drumon tartandó nemzeti jelentőségű magyar partit beharangozó plakáttervre (ld jobbra), amire a szervezők is reagáltak: aki bírja kézzel, jövő hét végéig rajzoljon jobb szórólapot, amivel aztán be…..
szigetipeter
2009.09.10 19:19:33
@chimie:
idézem csabát az előző posztból, az egyszerűség kedvéért:
"most azonban nem írnék briefet, talán vissza lehet következtetni a lila plakátból (bár ebben a mostaniban vannak bennfentes finomságok, de ez mindegy is), ha veszitek a fáradságot, hogy szept 11. péntekig bejelentkeztek a kötelező logókért, majd szept. 18-ig nyomtok terveket a csaba.gosztonyi@carbongroup.hu-ra A5-ös egy oldalas szórólapra, akkor megkérem a Szívlapátot, hogy szavaztassa meg pár nap alatt a látogatókkal (ha benne vannak), majd a győztes anyagot legyártatom 500 példányban és osztogatni fogjuk Szlovéniában."
idézem csabát az előző posztból, az egyszerűség kedvéért:
"most azonban nem írnék briefet, talán vissza lehet következtetni a lila plakátból (bár ebben a mostaniban vannak bennfentes finomságok, de ez mindegy is), ha veszitek a fáradságot, hogy szept 11. péntekig bejelentkeztek a kötelező logókért, majd szept. 18-ig nyomtok terveket a csaba.gosztonyi@carbongroup.hu-ra A5-ös egy oldalas szórólapra, akkor megkérem a Szívlapátot, hogy szavaztassa meg pár nap alatt a látogatókkal (ha benne vannak), majd a győztes anyagot legyártatom 500 példányban és osztogatni fogjuk Szlovéniában."
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz