Adatok
Nátlóz
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hogy kerül a parkettára kutyakaka? És mit keres egyáltalán a parketta az utcán? Hát persze, hogy egy reklámkampány részeként került oda, ugyanis a milánói Y&R ezzel a gusztusos kis installációval szerette volna felhívni a kutyatulajdonosok figyelmét arra, hogy nem kellene az…..
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló,…..
Nem tudom, miért alakult így, de az utóbbi időben a világ különböző pontjain működő ateista szervezetek úgy próbáltak meg vitát generálni a vallási kérdésekről, hogy a buszok oldalán vett hirdetési felületeken helyeztek el provokatív üzeneteket. Itt az addicton is volt már…..
Ments fákat, ments .wwf-ben! Ez a fősora annak a német WWF által indított kampánynak, amelynek híre egy pillanat alatt körbeszáguldotta a netet. Többen az évtized egyik legnagyobb hatású reklámötletének titulálták, mondván, ha elterjed, alapjaiban változtathatja meg a…..
Eddig mindig én készítettem a reklámrejtvényeket az eredeti fősor letakarásával egy már létező hirdetésből, ezúttal viszont én is csak találgatni tudtam arról, hogy mi is lehetett a reklám üzenete. A poszterről annyit tudok, hogy a japán metróban helyezték el, és hogy a…..
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó…..
Gyerekkoromban a haverokkal rendeztünk suli utáni horrorfilmes videózásokat, ahol a besötétített szobában néztük az osztrák videótékákból átmásolt, gagyi hangalámondásos horrorfilmeket, amiken még úgy is rendesen fostunk. Mostanra azért már egy kicsit megemelkedett az…..
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..
Lehet, azt mondani, hogy a klímaváltozás témája lerágott csont, és nyitott kapukat dönget, aki erre akarja felhívni a figyelmet. Amíg azonban nem született megoldás erre a problémára, és az emberek többsége továbbra is úgy éli a hétköznapjait (sajnos sok tekintetben engem is…..
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A reklám maga ötletes és kreatív, elvégre be kell vallani teljesen igaza van. S így a felirattal a mondani valója is kifogásolhatatlan! Már csak az kellene, hogy "máshol" is megjelenjenek ehhez hasonló kezdeményezések, hiszen nagyon szükség lenne rájuk...