Adatok
dobli
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Novoth Tibitől kaptuk az emailt, mely a reklámszakma újabb csodájára hívja fel a figyelmet:
Sziasztok!Felháborodtam.Csatoltam egy képet egy újságból. Az látható, hogy az intercarsos területi képviselő kegyetlenül aláreccsent a szerelőnek, akinek a fájdalom látszik az arcán.…..
dobli
2014.01.29 21:36:21
Azért ne felejtsük el, hogy a mai modern autókat nem lehet otthon, sufniban javítani. Persze a magyar ember mindig mindent "óccsón" és "okosban" akar megoldani. Vajon akkor is így gondolod, ha a szakszerűtlenül javított autó szembejön veled az úton? Vagy netán műszaki hiba miatt beléd is megy, vagy a párod/gyereked lesz vétlen egy ilyen balesetben? Ugye hogy nem! Nem a szerelőknek kell "beakasztani" azzal, hogy mindenféle ellenőrzés és szakértelem nélkül "hozott" alkatrészeket építsenek be és még garanciát is vállaljanak rá!!! Éppen ezért igen is az autójavítást átláthatóvá kell tenni! Az autós azzal tudja támogatni a legális autójavítókat, ha szakszerűen és megfelelő helyen javíttatja a járművét, ahol rendelkezésre állnak a megfelelő célszerszámok, berendezések és munkalapon/számlán megfelelően elszámolnak a beépített alkatrésszel és rezsiórákkal. AZ autós azzal támogatja autóstársait, ha szakszerűen átnézett és javított autóval indul útnak, ezáltal csökkentve a baleset kockázatát. A szakszervíz azzal támogatja a tisztességes alkatrészkereskedőket, ha tőlük vásárol. Ez a dolgok rendje, minden más egyéni érdek!
Nem emlékszem melyik volt az utolsó napom, amikor ne vágytam volna egy BMW Z3 Roadsterre. Ezt annak fényében is fel merem vállalni, hogy egy Z3-ban egyedül talán Claire Forlani fest jól. Még az sem tántorít el, hogy kevés autó (és annak tulajdonosa) van kitéve olyan sok, előítélet…..
X-Tomi találta mobilén ezt a Puntot. Igen, az olaszok még mindig élen járnak tuningban.
A vaskereszt odavaló. Stimmel mind stílusában, mind helyileg.
Lekszász, és érdekes ívek.
A beltér fullfull gyári, a kerekek is. És ott van a..
VARÁZSLATOS KRÓM M3 TÜKÖR!..
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz