Adatok
mtamas80
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokszor téma itt a blogon a közlekedés autópályán. Tothos összegyűjtött néhány, a sztrádák használatával kapcsolatos általános, ugyanakkor fontos tanácsot. Nemcsak a KRESZ betartásáról van itt szó, hanem olyan játékszabályokról, amelyek betartásával talán kevésbé…..
Hosszú leírás helyett videós bemutató következik, "hogyan kell sávot váltani" témában. Zsolt nem fűzött hozzá sokat, jól látszik a lényeg. A figyelmetlenség kategóriáját jócskán kimeríti a furgonos, tényleg jó reflexei lehettek a Skodásnak. Az már más…..
mtamas80
2011.05.18 18:34:36
@potha: én azt vettem észre, ha kiteszem időben az indexet, akkor 10 autósból 8 rágyorsít, nehogy bemenjek elé.
Közhely, hogy útjaink katasztrofális állapotban vannak elég sok helyen. Ráadásul az útjavítás sokszor nagyon lassan történik, például nálunk a közelben 5 hétig állt a főútvonal egyik felét lezárva a gödörben egy lámpa, majd egyik nap megcsinálták (néhány órás munka).…..
Ez a poszt olyan rendőröket helyez előtérbe, akik a szabályokat be nem tartva teremtettek veszélyes helyzetet. Én azért továbbra sem általánosítanék a rendőrökre, bár a posztban leírt szituációk valóban nem tesznek jót a testület megítélésének. Azt tudjuk, hogy a rendőrök…..
Évekkel ezelőtt nagy divat volt lézer pointerrel szórakozni, de Balázs levele alapján úgy tűnik, még mindig van, aki jó mókának tartja autópályán közlekedve is. Jó lehet, ha véletlenül valaki a tükörből kap egy adagot a szemébe. Rég nem szólt szám, de most volt egy kis…..
mtamas80
2011.03.13 22:00:06
@FDToth: a ködlámpa mellett van rajtuk a nappali menetfény
És ez még nem minden, de a többit már olvassátok el ThomAce tolmácsolásában.2010. február 16-án, történt velünk olyan, melyre még talán sokáig emlékezni fogunk. Ilyet eddig legfejjebb akciófilmekben, vígjátékokban láttam, a való életben még csak hasonlót sem. Nőt…..
Nincs is annál jobb, mint amikor számítunk valamire, azt gondoljuk, hogy le van rendezve, meg van oldva, aztán jön a hidegzuhany. Tibornak volt szerencséje egy ilyen helyzetbe belecsöppenni és úgy néz ki, nem is nagyon tud sokat tenni ellene.Autópálya külső sávjában 120 km/h-val…..
Az tudjuk, hogy ha más korlátozó tábla nincs, akkor lakott területen belül 50-nel, azon kívül 90-nel lehet menni. De mi van, ha olyan úton érünk be egy városba, ahol nincsen lakott terület kezdetét jelző tábla? Jollytall ezt a kérdést feszegeti egy kicsit nektek. Én pedig boldog…..
mtamas80
2010.12.31 17:50:04
@szs75: Attól a táblától, amit nézel jobbra ott van szemből, de nem lehet elolvasni.
mtamas80
2010.12.31 17:53:07
Nem olyan rég egy olyan helyről tettem ki posztot, ahol értelmetlenül tettek fizetőssé egy részt, simán lehúzási szándékkal. Vin most ennek az ellentétét küldte el, a leveléhez a hatás kedvéért egy elég meggyőző videót is csatolt. A helyszín a sokat emlegetett BAH…..
Volt már néhány olyan poszt, amiben központi szerepet játszott az irányjelző használata, de ahogy kicsit lejjebb FK is írja, átfogó, részletes poszt még eddig nem született, ami oktató jelleggel vesézné ki az indexhasználatot. Rendszeresen olvasom a blogot, és ha jól tudom,…..
mtamas80
2010.12.30 00:22:59
@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem mondom hogy baromság indexelni, de ha valaki nem csak előre néz,hanem figyeli a forgalmat, akkor elég jól látni, ki az aki hirtelen sávváltásokkal próbál előrejutni.
Én általában elindulásnál nem szoktam használni az irányjelzőt, amikor egy üres úton indulok el, de utána még ha nincs semmi forgalom, teljesen kihalt mellékutcákban kanyarodáskor akkor is indexelek.
Amit meg leírtam, a sávváltáskori rágyorsítást elég sokszor megtapasztaltam reggel az M3 bevezetőn, ezért nem kezdek el jó előre jelezni.
Én általában elindulásnál nem szoktam használni az irányjelzőt, amikor egy üres úton indulok el, de utána még ha nincs semmi forgalom, teljesen kihalt mellékutcákban kanyarodáskor akkor is indexelek.
Amit meg leírtam, a sávváltáskori rágyorsítást elég sokszor megtapasztaltam reggel az M3 bevezetőn, ezért nem kezdek el jó előre jelezni.
Na ilyennel sem találkoztam még, mint amiről László írt, hogy egy utat majdnem végigkotornak, de a végén otthagyják a havat. Mi lehetett ennek az oka? Műszaki hiba? Vagy csak lejárt a munkaidő és visszafordult a hótoló vezetője? Kedves kis történetet írok arról, amikor a…..
mtamas80
2010.12.28 22:38:34
@''autónepper.'': tegnap is az M5-ön úgy kellett levillogni az embereket. Ha nem mer menni, akkor ne üljön autóba, vagy legalább ne a belsőben bénázzon. Ráadásul alig maradt még meg az úton a hó.
Legjobb egy Corsa-s nő volt, aki 85-el ment a pálya közepén, a két sávot elválasztó szaggatott vonalat középre véve.
Legjobb egy Corsa-s nő volt, aki 85-el ment a pálya közepén, a két sávot elválasztó szaggatott vonalat középre véve.
Az is elég bosszantó, amikor a csúszós úton sokan ugyanúgy vezetnek, mint amikor nyár van, száraz utak és huszonöt fok, sokszor majdnem többet nézek a tükörbe, mikor ilyenkor egy idióta a seggembe tapadva követ. Zsolt két videót küldött némi kommentárral ellátva őket. Ezek…..
mtamas80
2010.12.27 19:57:30
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. ne fékezzünk le hirtelen 130-ról 40-re ha a túloldalon be van borulva egy kamion az árokba, vagy van egy baleset, hogy nézelődjünk
2. ne nyomjunk satu féket, ha ködfoltos útszakaszra érünk, vagy belefutunk egy záporba, elég óvatosan lelassítani
3. ha 130-al lehet menni ott, ahol ki van helyezve a fix traffipax, nem kell 110-re lelassítani a belsőben