Regisztráció Blogot indítok
Adatok
arnd

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Nálunk - ellentétben például Németországgal - nem az állam támogatja az autósokat, hogy új kocsit vásárolva pörgessék a válságba került gazdaságot, hanem az autósok fizetnek az államnak, mert öreg autóik vannak. Hungarikum.  Vélemények az azonos című…..
arnd 2009.07.24 09:49:39
@kolbászoszsömle:
"Szerintem Te nem mondasz igazat és meséket találsz ki. "

Édesanyám emlegetése után már a füllentést is megkapom...

A már említett szövegértelmezésre hívnám fel a figyelmedet.

Nem azt írtam, hogy megelőztem..., utolértem a delikvenst.

A teljes story egyébként úgy volt, hogy utolértem, megelőztem, megsértődött hosszú egyenesben visszaelőzött, első kanyarnál megint csak utolértem... füllenteni meg ugyan minek is füllentenék?
arnd 2009.07.24 09:51:56
@Sanyi.:
Jogod megvan hozzá! Nem is vitatta senki sem.
Tégla van a szabadalmi hivatalban: kiszivárogtak a Yamaha legújabb tervrajzai. Volt már ilyen, lesz is – ezúttal azonban nem egy régóta sejtett modellfrissítésről szerezhettünk bizonyosságot. A különlegesség a frissen megismert motorblokk működési elvében van. A Yamaha…..
Azt hinné az ember meg a Homár, hogy egy olyan válság idején, ami leginkább az autóipart verte földhöz, a megmaradt kevés vásárlóval úgy bánnak, mint a hímes tojással. Vagy a kihalóban lévő vombattal. De legalábbis nem verik át őket csúnyán és átlátszóan. A magyar…..
László Jánosnak, a Magyar Kerékpárosklub elnökének levele a mesterséges dugóként emlegetett városházi forgalomcsökkentési javaslatról.A Budapesten tervezett rövid, egy hónapos ideiglenes forgalomcsillapítási terv, vagy ötlet nagyon nagy felháborodást keltett, napok óta a…..
arnd 2009.05.24 18:58:43
@0o0o: "Ezenfelül iszonyíú büdösek, és agresszivek. "

Mármint a bringások? :)
Ha esetleg nem lehetne észrevenni (sok itt a militáns, sündisznó elem)

Ez a műdugó egy populista reklámfogás, és mint látszik vannak akik be is veszik. Nem kell hozzá sok logika, hogy semmi hatással nem lesz (talán az első nap kivételével) a forgalomra. Még senki sem vette észre, hogy sulis időszak vége után lehet közlekedni a városban, vajon miért? Esetleg kötelező suli buszokkal is lehetne segíteni a város közlekedésén.
Illetve a dugó díj teljesen jó megoldás, igaz drágább a megvalósítása mint egy úttorlaszé...
Ráadásul lehetne mérlegelni köbcenti, tömeg stb. alapján a mértékéről. Mert ugye aki böszme nagy trágyszálítóval közlekedik a belvárosban az talán azért mégis csak többet kéne fizetnie, mint a fika méretű matizosnak... illetve a kisteherautóknak/áruszállítóknak is lehetne némi visszaszorító erő, hogy ugyanmár inkább hajnalban kéne feltölteni a kisboltokat nem csúcsidőben a szélső sávban vagy út közepén megállva...

Minden esetre az a közhely, hogy: "nem az számít, hogy mit mondanak, hanem az, hogy ki mondja" most is igaz, nagyon könnyű populista szlogenekkel operálni, főként egy elég frusztrált érzékeny közösségben.
arnd 2009.05.24 19:00:16
@arnd: ""Ezenfelül iszonyíú büdösek, és agresszivek. "

Mármint a bringások? :)
Ha esetleg nem lehetne észrevenni (sok itt a militáns, sündisznó elem) "

pardon a vicc lemaradt...
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
arnd 2009.05.05 21:07:36
A cikk egész jó bár azért az indulatokat tudja gerjeszteni...
Persze volvó helyett egy fehér agresszív furgonos, vagy béemvés stb.-vel ütősebb lenne.

A hazai lakosság túlnyomó többsége a jogaival nagyon tisztában van (vagy legalább is azt hiszi) és a vélt/valós jogait be is akarja tartatni mindenkivel bármi áron, bezzeg a kötelességeivel már nem annyira következetes. Az egyik barátom szavajárása meg: az egyéni érdek fölébe helyezése a többséggel szemben. Meg még a valós érdekvédelem teljes hiánya is megemlíthető.

Tömören röviden ez a probléma autópályán és egyéb más helyeken is kis hazánkban.

Pedig olyan egyszerű lenne figyelni a másikra egy kicsit, mint pl.: nem 1 Km-el a kamion előtt kezdem el az előzést 110-el, ha látom a gyors autót de esetleg nem szeretném kifékezni magamat akkor egy index felvillantással jelzem, hogy majd szeretnék én is a belső sávba evickélni és ha egy picit gyorsítana az erősebb autójával akkor még beférnék mögé én is.
Vagy ha megelőz egy autó, de forgalmi okokból (cammog előtte egy komplett sor) utol érem, akkor nem játszom el a hattyú halálát, hogy a fúúú de paraszt mer fel mer tartani és rángatom a xar gátlós billegő autómat jobbra-balra mögötte, stb. stb...

Ja és a legfontosabb, ezt valamiért elfelejtik szerintem az autós oktatók megtanítani a tanulóknak. A belsősávban haladónak elsőbbsége van a külsőből sávot váltani szándékozóval szemben. Ugye erre a varázspálca indexeseket nem tanítják meg?!?...
Ausztráliában kötelezővé tették a kerékpárosoknak a sisakhordást. Egy nem kifejezetten prohelmetista holland, Piet de Jong, miközben a Sydney Macquarie Egyetem matematikai tanszékén tevékenykedett, magánszorgalomból gyártott egy modellszámítást, hogy igazolja gyanúját, a…..
A dán rendőrök új fejezetet nyitottak a szerv és közúti bringások kapcsolatában. Most, hogy a magyar rendőrség épp felvette a jól büntethető közlekedési csoportok listájára a kerekezőket, tanulságos a szeretetakció. A youtube-on néhány napja jelent meg a videóban két…..
arnd 2009.04.29 18:45:28
@Laciii:
Komoly a kérdés/értetlenkedés?

Az átlag sebesség különbsége, de a csúcs sebesség sem elhanyagolható azért, mármint a különbség.
A stabilitás, a súlypont sokkal magasabban van bicajon, stb. stb. már ha valóban kérdés a kérdés...
arnd 2009.04.29 18:46:05
@Laciii:
És rákban?
kár-park Kiflibe hajtott Passat CC 2009.04.25 00:13:00
Észak-budai autósoknak ismerős lehet a szitu. A helyszín az Árpád Fejedelem útja és a Komjádi Béla utca kereszteződése, rögtön a Komjádi uszoda előtt. A világoskék-metál Passat CC a Margit híd felől érkezett és balra próbált volna befordulni, a Komjádi utcába. A…..
Ma reggel Pergert egy könyves cég autója taszította kishíján a szalagkorlátnak a budapesti félkörgyűrű betonkockás-zakatolós szakaszán. Még szerencse, hogy nem olyan ijedős fajta, mert ugye kár lett volna már most kicserélni egy szinte vadiúj korlátot. Arra is felfigyelhetünk,…..
arnd 2009.04.24 22:36:53
@Deluxe: Azért gondolj bele: Te vagy egy 0*-os ABS tárcsafék, jó futómű nélküli stb. autóban.
Hátulról telibe ver egy másfél tonnás "jobbképességű" autó szerinted mi lesz a Te sorsod önkéntes népnevelő/büntető? Legjobb esetben jobbra félre sodródsz szalagkorlát árok/útszéle. Nem rossz túlélési esélyekkel (40%) ha vannak a külső sávban (valószínűleg egy két kamion lehet ott mivel különben mit is keresnél a belső sávban), akkor már azért lényegesen xarabb a túlélési esélyed.

Viszont ha rosszabb szitu jön össze, pl. berepülsz az elválasztó területre megpördülve, vagy a szembe sávba... akkor mi is lesz a túlélési esélyed? Talán a nulla felé közelít?

Tehát értem én az igazság érzet stb. forrongását de hülyeséget tudatosan csinálni végtelenül nagy butaság. Ráadásúl ez amit írsz BTK kategória...
arnd 2009.04.25 09:59:54
@Rocky: Nem.
Azon a szakaszon 110 a megengedett...