Adatok
urbanauta
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Aligha van olyan valaki ebben az országban, legalábbis annak internethasználó részében, aki ne találkozott volna annak idején a számos blogbejegyzést, véleményt és beszélgetést szülő Budapest imázsfilmmel, a Budapest Business Region megrendelésére készült Get Engaged! című,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tegyük rendbe, hogy ne terjedjen a rémhír:
A spiritus rektor, azaz a film ötletgazdája és konceptora SOMOS ATTILA, a Tópark marketingese. Maga az idea, hogy film legyen és hogy az miként legyen az ő copyrigtje. A TALENTIS ideából származik a magyar kreativitás előtérbe állítása, így jött létre a gondolatsor. A BBR részben finanszírozója részben a tagjai a fil szereplői (takarékosság) .
Az új, kevésbé ütősnek ítélt filmet tehát nem "ugyanúgy az Aera" készítette, mert az elsőt nem ő csinálta, még ebből kissebb feszkó is volt, hogy a SOMOS neve és a BBR helyett az imresszumban a jó esetben "gyártásvezető" a BBR klasztermenedzser szerepét ellátó Aera szerepelt. Ezt a felszólalást követően kijavították, de ezek szerint nek vili, hogy SOMOS- a ideagazda, BBR a producer.
Ezek után kissé szaga van az ötlet adaptálásának, azaz egy más ötletének értékestésének. Kár, hogy nem a jó embert vagy embereket vonták be, talán illetve nagy valószínűséggel jobb lenne az eredmény. Az etikai részéről a szitunak nem is beszélve!
Ennyi a mai hazai szellemi alkotások helyzetéről, a copyright-ról. Meg a hiteles tájékoztatásról!