Adatok
pipacsaripacspapucs
0 bejegyzést írt és 921 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha volna ateista egyház, abban bizonyára minimum plébános lennék. Úgy nyüzsögnek itt a Trianon-törvény megszövegezése óta a báránykák, mintha ettől legalábbis dzsihádot kellene hirdetni, indításnak pedig felgyújtani a Bazilikát. Nyugi, gyermekeim. Nem lesz semmi baj. Sőt,…..
pipacsaripacspapucs
2010.06.05 16:40:40
@senor calavera: Ha beletesszük Istent a törvényeinkbe, az "talán segít, mindenesetre nem árt"? Akkor gyújtsunk gyertyát Jézus lábánál is talán, mert a Sátán azt szereti, és az sem árthat? Nem gyáva baboma, önző mágia, harsány képmutatás ez inkább, mint őszinte, belső hit? Babona ellen állítólag a fokhagyma a leghatásosabb...
Hogy mennyire megérett Magyarország a radikális változásra, azt a most lezárult korszak végvonaglásai mutatják be éles megvilágításban. Kiábrándítóan, dühítően ostoba rendszerek uralkodtak felettünk, amelyek már csak megszokásból csuszamlottak előre saját, lassan…..
pipacsaripacspapucs
2010.04.30 19:18:47
pipacsaripacspapucs
2010.04.30 19:47:55
@TroppauerHümér: Óh, az a Szent ORTT Jogkövetés! Örülök, hogy a fiam este 8-ig ámítógépezik, és így nem kapcsol véletlenül (12-es karikás) Aktívra vagy Fókuszra... Amúgy meg, a médiatörvény megváltoztatásához tényleg 2/3 kell. Ám ez csak 1998., a "Több, mint kormányváltás..." óta jelenti azt, hogy ezt reménytelenül egy pártnak kell megszereznie, hogy megtörténjen.
pipacsaripacspapucs
2010.05.03 14:58:43
@eMeL: Köszcsi! :O)
Véleményem szerint amgának a törvénynek a rugalmas, flexibilis jellege nem feltétlenül elsődleges fontosságú a poszt értelmezéséhez. És ebben az aspektusban, a poszt tartalmában található gumióvszerre utalás, valamint a használt "gumitörvény" kifejezés között érdekes freudi kapcsolat van. Ez egyaránt vicces akkor is, ha koincidenciális, véletlenszerű a szó megjelenése a szövegben, és akkor is, ha szándékosan tett a szerző mégegy csavart a poszt értelmezsébe ezáltal.
Remélem, hogy így már éthetőbbé sikerült tennem azt a poént, amit korábban röviden csak annyival igyekeztem összefoglalni:
"gumitörvény" :)))))
De szívesen szolgálok még részletesebb magyarázattal is, ha még nem tudsz nevetni! :)))))
Véleményem szerint amgának a törvénynek a rugalmas, flexibilis jellege nem feltétlenül elsődleges fontosságú a poszt értelmezéséhez. És ebben az aspektusban, a poszt tartalmában található gumióvszerre utalás, valamint a használt "gumitörvény" kifejezés között érdekes freudi kapcsolat van. Ez egyaránt vicces akkor is, ha koincidenciális, véletlenszerű a szó megjelenése a szövegben, és akkor is, ha szándékosan tett a szerző mégegy csavart a poszt értelmezsébe ezáltal.
Remélem, hogy így már éthetőbbé sikerült tennem azt a poént, amit korábban röviden csak annyival igyekeztem összefoglalni:
"gumitörvény" :)))))
De szívesen szolgálok még részletesebb magyarázattal is, ha még nem tudsz nevetni! :)))))
No persze, ne túlozzunk: csak arról van szó, hogy Pokorni Zoltán ma reggeli kijelentése szerint nem Sólyom Lászlót jelöli majd a Fidesz köztársasági elnöknek. A jelenlegi államfő ötéves ciklusa megérdemel majd egy hosszabb elemzést, de mindent a maga idejében. Néhány…..
pipacsaripacspapucs
2010.04.27 22:26:38
@robinzone: Látom, az magyar gyorsan tanulja az kulcsszavakat.
Hát mégsem lesz radikális és azonnali adócsökkentés az idén. Ej, a fenébe. Pedig az elmúlt nyolc évben a Fidesz lényegében ennyit árult el a gazdaságpolitikájáról: ha egyszer odaengednék őket a gombokhoz ezek a balfasz szocik, ők rögtön megvágnák az adóterheket, és…..
pipacsaripacspapucs
2010.04.21 21:13:03
pipacsaripacspapucs
2010.04.21 21:14:00
@Izo: Tök igazad van! Olyan jól esne a kajánkodás, ezredrésznyi méltánytalansággal és otrombasággal lelóni mindent, amit a Fiúk lelőttek! Olyan kár, hogy mind az érdekemmel, mind az ízlésemmel ellentétes! Orbán, akármilyen jó célokat akar elérni, akármilyen hatékonyan, ha tényleg konszolidálni akarja a társadalmat, egyvalamit nem úszhat meg: Önmaga nyilvános szembesítését az elmúlt 12 évnyi sötétségeivel. (Nem tudom, feltűnt-e, hogy még semmi hibát nem követett el, leszámítva azt, hogy néha, taktikai okokból választást vesztett...)
pipacsaripacspapucs
2010.04.21 21:14:00
@A szerelő: Azért meglepődni nem kéne, Orbán ugyanezt az adócsökentési menetrendet adta elő Demjánéknak, mint most Kövér. MOST Orbán hazudik SZVSZ.
Bizony, igaz. A csehek is ráléptek egy ösvényre, ami rengeteg vitát gerjeszt széles e világon: Legalizáljuk-e a drogokat? Vagy legalább a könnyűdrogokat? Mi a könnyűdrog? Stb., stb... sorolhatnám a kérdéseket napestig, de vajon a cseh emberek mit akarnak? …..
Ha már múltkor beszóltunk Vágó István Párbaj című műsorának egy pontatlanul megfogalmazott kérdés miatt, nem hagyhatjuk szó nélkül A széf bakijait sem. Amikor tehát tegnap este kommentelőink jelentették, hogy rossz választ fogadtak el az RTL Klub hétfőn újraindult…..
pipacsaripacspapucs
2009.11.12 18:30:24
pipacsaripacspapucs
2009.11.12 18:36:39
Gyurcsány megszólalt végre, és olyan, mint volt. Mármint amikor elkúrta...
pipacsaripacspapucs
2009.11.02 19:12:45
@Tóta W. Árpád: (OFF) A hsz-ok egy részét olvasva, megint sírva röhögök a Pavlov-kutyákon, akik kulcsingerekre reagálva hol hörögnek, hol nyáladzanak. Most, hogy Gyurcsány konkrét megszólalása kapcsán konkrétan kritizáltad, egész konkrétan tocsogni lehet a jobber nyáltengerben... Már csak a cinikus "te is egy megélhetési értelmiségi vagy" - ot várok... Ajánlok két fogadást: 1. Mikor kapod meg? 2. Melyik oldalról? - Terjedt régebben egy e-mailes vicc, hogy miről veszed észre, hogy a XXI. században élsz? Az egyik válasz az volt, hogy két éven belül a harmadik cégnél dolgozol, miközben fel sdm álltál az asztalodtól... Ezek azt hiszik, a véleményed változott! :-)
A bort folyamatosan körbelengi a sznobizmus diszkrét bája. Az ember elindul (én legalábbis onnan jövök) a középiskolai és felsőfokú tanintézményi bulik világából, ahol kétes eredetű borokat önt föl kétes eredetű italokkal. Hogy ne érezze ezt cikinek, még véletlenül sem…..
Abban a szerencsében volt részem, hogy élhettem a Kádár-rendszerben. Ennek annyi előnye mindenképpen van, hogy láttam valami egészen mást, és be tudok róla számolni. Igaz, hogy 13 éves voltam a rendszerváltáskor, viszont négyéves korom óta olvasok újságot. Háromféle lap…..
pipacsaripacspapucs
2009.10.19 08:53:23
@tallian.miklos: Tiszta szívből, igazán azon tudunk nevetni, ha mással is megesik az, ami velünk megesett, vagy megeshet... Szóvel, szerintem ennél (vagy annál) bonyolultabb ügy ez.
A megviccelés és a szivatás között is az a különbség alapvetően, hogy a megviccelt nevet-e a poénon...
A megviccelés és a szivatás között is az a különbség alapvetően, hogy a megviccelt nevet-e a poénon...
pipacsaripacspapucs
2009.10.19 08:55:33
@Advanced Flight: Figyu, ha már humorérzéked nincs (egyoldalú, és az nem ugyanaz), legalább akváriumod van...? :O)
pipacsaripacspapucs
2009.10.19 09:04:46
@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós: Orbánnak vannak jó, humoros benyögései. Számomra a legemlékezetesebb a Medgyessy-vitán benyögött "Csak az a kérdés, hogy mi nagyobb: három dinnye, vagy hét mogyoró!" - Ha még valaki emlékszik az EU csatlakozás lezárt fejezeteiről szóló érvelésre.
A bajom vele az, hogy az egyéb média-megnyilvánulásai alapján úgy tűnik (úgy tűnt), hogy humora csak neki lehet, de még újságírói kérdéseket is csak ő tehet fel magának (pl. Kóczián-eset).
És itt, az irodában is nehezen viseljük azt, aki csak a saját viccein tud röhögni, mindenki másén megsértődik.
De ezt gyorsan be is fejezem, mert ez már kimeríti orbánozás fogaélmát, és az nem szép. Csak isteníteni szabad a humorát, mer' az viszont objektivitás.
A bajom vele az, hogy az egyéb média-megnyilvánulásai alapján úgy tűnik (úgy tűnt), hogy humora csak neki lehet, de még újságírói kérdéseket is csak ő tehet fel magának (pl. Kóczián-eset).
És itt, az irodában is nehezen viseljük azt, aki csak a saját viccein tud röhögni, mindenki másén megsértődik.
De ezt gyorsan be is fejezem, mert ez már kimeríti orbánozás fogaélmát, és az nem szép. Csak isteníteni szabad a humorát, mer' az viszont objektivitás.
Vendégszerzőnk, Hungarian Bullshit írása Újrahangol az (egykori) SZDSZ rosszabbik énje. Immár azért, mert az „antiszemita” és „populista” Retkes - aki azokat sem bírja a frakcióban, akik számolni tudnak - átvette a hatalmat, így most a többiek új hajóba…..
pipacsaripacspapucs
2009.08.19 14:53:08
@Kodomo: Ez bizony így van. Még akkor is, ha az ellenzékbe csúszott "Haza" 2002 óta mindent megtett, hogy ne is lehessen kormányozni a "Kétmagyrországon". A baloldal, élén a Maszoppal, farkán a Szadival egyrészt nem tudta ezt a helyzetet kezelni (nem tudom amúgy hogy hogyan lehetne - ebbe a magaásta gödörbe bele fog pottyanni a Fityesz is), de az már súlyosabb, hogy felvette a kesztyűt, blecsúszott a Fityesz baromságaiba és stílusába, és el is bújt mögé: Ha a Fityesz bunkó és destruktív, akkor nem látszik, hogy a Maszop-Szadi meg impotens.
Kormányozni a baloldal remekül tudott 94-98 között, és gondolom, prominens lustái (képviselők, pártvezetők) megunták, hogy immár kétszer lapátolták el a kakát, ami után is kétszer ült bele a realtív tutiba a jobboldal, fikázva a "népnyúzó komcsikat". De ez sem mentség.
Én bízom benne, hogy 2010-től a Fityesz (persze, ha addig mégegyszer el nem kúrja a biztos esélyét, mint azt többször tette), tudni fog kormányozni. Nem, mintha nem lenne hányingerem a stílusuktól, módszereiktől, de - szemben a Fityesz-fanokkal) én nem szeretném, ha a baloldal azon az áron kerülne kormányrúdhoz, hogy előtte tönkreteszi az országot, mindenben meggátolja a regnáló kormányt. Ahogyan az a Fityeszes receptkönyvekben szerepel.
Hogy Retkes mit akar, azt nem tudom, de az biztos, hogy azt a kevés Szadi-támogatót, aki még maradt, sikerült lerúgnia magáról. Ehhez ezúton is gratulálok!
Drukkolok Magyar Bálintéknak, és egy lépéssel hátrébb lépve - drukkolok Magyarországnak, akárki is kormányozza!
Kormányozni a baloldal remekül tudott 94-98 között, és gondolom, prominens lustái (képviselők, pártvezetők) megunták, hogy immár kétszer lapátolták el a kakát, ami után is kétszer ült bele a realtív tutiba a jobboldal, fikázva a "népnyúzó komcsikat". De ez sem mentség.
Én bízom benne, hogy 2010-től a Fityesz (persze, ha addig mégegyszer el nem kúrja a biztos esélyét, mint azt többször tette), tudni fog kormányozni. Nem, mintha nem lenne hányingerem a stílusuktól, módszereiktől, de - szemben a Fityesz-fanokkal) én nem szeretném, ha a baloldal azon az áron kerülne kormányrúdhoz, hogy előtte tönkreteszi az országot, mindenben meggátolja a regnáló kormányt. Ahogyan az a Fityeszes receptkönyvekben szerepel.
Hogy Retkes mit akar, azt nem tudom, de az biztos, hogy azt a kevés Szadi-támogatót, aki még maradt, sikerült lerúgnia magáról. Ehhez ezúton is gratulálok!
Drukkolok Magyar Bálintéknak, és egy lépéssel hátrébb lépve - drukkolok Magyarországnak, akárki is kormányozza!
pipacsaripacspapucs
2009.08.19 15:08:23
@is: Jaja!
Mielőtt a "demokráciát" az égig magasztalnánk, jusson eszünkbe: A demokrácia nem jó vagy igazságos. Legfőbb előnye a többi politikai rendszerrel szemben az, hogy többségi konszenzuson alapul. A foci sem igazságos, lehet, hogy az egyik csapat brilliáns, de peches, míg a botlábúaknak becsúszik egy malac a kapuba. Ha ez így történik, senki sem vonja kétségbe sem a két csapat kvalitásbeli különbségét, se a meccs eredményét.
Vannak ma is országok, ahova megpróbálják (-juk) exportálni a demokráciát tűzzel-vassal, de nem működik. Még akkor sem, ha angyalok harsonája jelzi az érkezést. Ha nincs konszenzus, ha a többség a véreskezű császár uralmát fogadja el, akkor a demokrácia paradox módon demokráciaellenes.
De ahol működik a demokrácia, ott sem biztos, hogy az így hozott döntések optimálisak. El kell telni néhány évtizednek, túl kell esni néhány komoly csődön, ami a túligérgetések (hazugságok) következménye, valamint hozzá kell edződni a kritikai érzéknek a jelenlegi mediatizált világhoz, hogy közelítsen a demokrácia az optimumhoz.
Addig szenvednünk kell a hülye politikusok hülye ígéreteinek bedőlő, hülye uszításain nyomán hülyén viselkedő hülye választópolgárok hülye döntéseit és még hülyébb szavazatait. Persze, magamat is beleértve.
Mielőtt a "demokráciát" az égig magasztalnánk, jusson eszünkbe: A demokrácia nem jó vagy igazságos. Legfőbb előnye a többi politikai rendszerrel szemben az, hogy többségi konszenzuson alapul. A foci sem igazságos, lehet, hogy az egyik csapat brilliáns, de peches, míg a botlábúaknak becsúszik egy malac a kapuba. Ha ez így történik, senki sem vonja kétségbe sem a két csapat kvalitásbeli különbségét, se a meccs eredményét.
Vannak ma is országok, ahova megpróbálják (-juk) exportálni a demokráciát tűzzel-vassal, de nem működik. Még akkor sem, ha angyalok harsonája jelzi az érkezést. Ha nincs konszenzus, ha a többség a véreskezű császár uralmát fogadja el, akkor a demokrácia paradox módon demokráciaellenes.
De ahol működik a demokrácia, ott sem biztos, hogy az így hozott döntések optimálisak. El kell telni néhány évtizednek, túl kell esni néhány komoly csődön, ami a túligérgetések (hazugságok) következménye, valamint hozzá kell edződni a kritikai érzéknek a jelenlegi mediatizált világhoz, hogy közelítsen a demokrácia az optimumhoz.
Addig szenvednünk kell a hülye politikusok hülye ígéreteinek bedőlő, hülye uszításain nyomán hülyén viselkedő hülye választópolgárok hülye döntéseit és még hülyébb szavazatait. Persze, magamat is beleértve.
pipacsaripacspapucs
2009.08.19 15:10:56
@Kodomo: Ha valakinek-valaminek nincs jelentősége, azt nem kell fikázni, mert olyan, mint a trópusi himbilimbi: lerohad magától. Ha valakit nagyon fikáznak a tökmag-jankók, attól tartanak. Ez bíztat. :o)
Homárnak érkezett egy durva sztori, ahol, mint ahogy az sokkal később kiderült az áldozatnak, valami drogvásárlás/fogyasztás gyanújával vitték be egy reggel 7kor bilincsben, másik címre szóló házkutatási paranccsal, miután lefoglaltak nála egy szétszerelt vizipipát és egy…..
pipacsaripacspapucs
2009.08.07 09:13:32
@56.hope.road: Köszönöm! :-)
Az utolsó kérdésemre is érdekelne a válasz (persze, elméletileg:)). Most hétvégén volt Hódmezővásárhely környékén egy "próbarazzia", aminek során a megállított autósokat (önkéntes és anonimalapon) egy "drogindikátor-papírral" tesztelték drogok (és nyugtató gyógyszerek) fogyasztására.
Nos, ha a THC és egyéb kannabinoidok hetekig kimutathatók nyálból (ahogyan én tudom), akkor az ilyen tesztek esetleges rendszerbe állításával nem (az alkoholszondához hasonlóan) azt lehet tesztelni, hogy a delikvens tudatmódosító szer által befolyásoltan ült-e a volánhoz, hanem ennek a hamis indokával egészen más célokat lehet követni...
Ha jól emlékszem, Franciaországban volt néhány hónapja (egy-két éve?9 az első ilyen kampányszerű teszt, amikor is arra a konklúzióra jutottak, hogy a gépkocsivezetők viszonylag nagyon nagy százaléka (pontos számra nem emlékszem, de megdöbbentő arány volt, arra igen) hasis-befolyásoltság alatt vezetett autót. Amiből két következtetést lehet józan ésszel levonni: Vagy 1. nem hátráltatja a gépkocsivezetési képességet a hasis, vagy 2. a teszt eredménye nem a tényleges befolyásoltságot, hanem napokkal-hetekkel korábbi fogyasztást mutatott ki.
Én, információim alapján, a 2. opciót tartom valószínűbbnek, ami pedig az ilyen tesztek használatával kapcsolatban további, szomorú következtetésekre visz engem...
---
Tehát tényleg érdekelne információ-szinten, ha valakinek volna erről összefoglalója, vagy linkje!
Az utolsó kérdésemre is érdekelne a válasz (persze, elméletileg:)). Most hétvégén volt Hódmezővásárhely környékén egy "próbarazzia", aminek során a megállított autósokat (önkéntes és anonimalapon) egy "drogindikátor-papírral" tesztelték drogok (és nyugtató gyógyszerek) fogyasztására.
Nos, ha a THC és egyéb kannabinoidok hetekig kimutathatók nyálból (ahogyan én tudom), akkor az ilyen tesztek esetleges rendszerbe állításával nem (az alkoholszondához hasonlóan) azt lehet tesztelni, hogy a delikvens tudatmódosító szer által befolyásoltan ült-e a volánhoz, hanem ennek a hamis indokával egészen más célokat lehet követni...
Ha jól emlékszem, Franciaországban volt néhány hónapja (egy-két éve?9 az első ilyen kampányszerű teszt, amikor is arra a konklúzióra jutottak, hogy a gépkocsivezetők viszonylag nagyon nagy százaléka (pontos számra nem emlékszem, de megdöbbentő arány volt, arra igen) hasis-befolyásoltság alatt vezetett autót. Amiből két következtetést lehet józan ésszel levonni: Vagy 1. nem hátráltatja a gépkocsivezetési képességet a hasis, vagy 2. a teszt eredménye nem a tényleges befolyásoltságot, hanem napokkal-hetekkel korábbi fogyasztást mutatott ki.
Én, információim alapján, a 2. opciót tartom valószínűbbnek, ami pedig az ilyen tesztek használatával kapcsolatban további, szomorú következtetésekre visz engem...
---
Tehát tényleg érdekelne információ-szinten, ha valakinek volna erről összefoglalója, vagy linkje!
pipacsaripacspapucs
2009.08.07 09:21:36
@pipacsaripacspapucs: Persze, ezzel a francia teszt-eredménnyel kapcsolatban azért az is figyelemre méltó volt, hogy akár milyen időtávlatban is lehet kimutatni a THC-t, az átlagpógárok körében mindenképpen magas a fogyasztók aránya. És a gépkocsivezetők esetében ez 18 éves kortól a végelgyengülésig terjedő korosztályra vonatkozik, és ezen belül bizonyos korcsoportokban nyilván kisebb az előfordulás.
A mostani, magyarországi kampánynál is az idősebbeknél "nyugtatókat", "gyógyszereket" mutattak ki elsősorban. Azt azért majd megnézem, ha Mózsi bácsit vasra verve viszi el a közeg, mert noxironnal aludt el előző este, vagy andaxinnal ült be a volán mögé, hogy elviselje a vezetés okozta stresszt... Pedig ez nyilván veszélyesebb, mint egy napokkal korábban eldurrantott joint, nem?
A mostani, magyarországi kampánynál is az idősebbeknél "nyugtatókat", "gyógyszereket" mutattak ki elsősorban. Azt azért majd megnézem, ha Mózsi bácsit vasra verve viszi el a közeg, mert noxironnal aludt el előző este, vagy andaxinnal ült be a volán mögé, hogy elviselje a vezetés okozta stresszt... Pedig ez nyilván veszélyesebb, mint egy napokkal korábban eldurrantott joint, nem?
pipacsaripacspapucs
2009.08.18 15:37:54
Egy 2009-es közvélemény kutatás szerint az Egyesült Államok polgárainak 40 százaléka ért egyet a marihuána legalizálásával, ami a legerősebb adat a '80-as évek kormányzati ellenkampányai óta. A Print magazin az eredmények fényében felkért négy designcéget, hogy tervezzék…..
pipacsaripacspapucs
2009.08.04 09:08:51
@xofi-extravaganja: "kíváncsi vagyok, van-e köztetek olyan, aki a kender és a műanyag kapcsolatáról hallott már. mit?"
Tudom (sejtem), hogy a Herrer-féle összeesküvés-elméletre utalsz, hogy a DuPont műszálának volt útjában a '30-as években a kenderrost, de ennél sokkal több az összefüggés.
Pl. Amerikában félszintetikus (celluloid) műanyagot is állítanak elő kenderrostból, melyhez az alapanyagot többek között Magyyarországról importálják - mivel hogy a 0% THC tartalmú kender termesztése is tilos ott.
(És ezzel vissza is tértünk Herrer kender-ellenes összeesküvés-elméletének mai eredményéhez...)
---
Tehát, ha én designer lennék, biztos, hogy olyan zacsiba raknám a terméket, mely műanyag (hogy adózzunk az ellenérdekelt iparágaknak is), de kender alapú műanyag...
(c) pipacsaripacspapucs
Tudom (sejtem), hogy a Herrer-féle összeesküvés-elméletre utalsz, hogy a DuPont műszálának volt útjában a '30-as években a kenderrost, de ennél sokkal több az összefüggés.
Pl. Amerikában félszintetikus (celluloid) műanyagot is állítanak elő kenderrostból, melyhez az alapanyagot többek között Magyyarországról importálják - mivel hogy a 0% THC tartalmú kender termesztése is tilos ott.
(És ezzel vissza is tértünk Herrer kender-ellenes összeesküvés-elméletének mai eredményéhez...)
---
Tehát, ha én designer lennék, biztos, hogy olyan zacsiba raknám a terméket, mely műanyag (hogy adózzunk az ellenérdekelt iparágaknak is), de kender alapú műanyag...
(c) pipacsaripacspapucs
Konzervatórium
Retkes antiszemita, és árokban fogja végezni - AZ SZDSZ új elnöke, és akiknek nem kell
2009.07.17 07:33:00
Vendégszerzőnk, Hungarian Bullshit írása Múlt vasárnap óta új időszámítás van az SZDSZ-ben, a párt rendkívüli tisztújító közgyűlése nagy többséggel Retkes Attilát választotta elnökké. Retkes, aki Mesterházy Ernő, az SZDSZ egyik pénzembere és Demszky Gábor…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.17 10:43:31
@akak: Szerinted mennyi Gyurcsány-interjút készíthet maximum egy független újság?
Vagy maskep közelítve: Sorolj fel olyan sajtótermékeket, amelyek tendenciózusan, árnyalatlanul csak egyik párt, vagy pártpolitikai oldal véleményét közvetíti, kritikátlanul!
Vagy maskep közelítve: Sorolj fel olyan sajtótermékeket, amelyek tendenciózusan, árnyalatlanul csak egyik párt, vagy pártpolitikai oldal véleményét közvetíti, kritikátlanul!
pipacsaripacspapucs
2009.07.17 10:48:15
pipacsaripacspapucs
2009.07.17 10:53:15
@Rogue: Hát Gyurcsány mellett! :o)
AZ SZDSZ magját csak a válságkezelés, a megszorító politika, a szociál-liberális kurzus fenntartása tartja össze. Ez nagyon vékony a korábbi ideológiai kötőanyaghoz képest. Az új pártelnökkel, Retkes Attilával szemben kialakult Kóka-párti érvelés szerint Retkes…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.16 13:49:34
@zombizan: ...Ha az mkkp mégsem indulna, és az MDF marad ezen a őályán, akkor részemről MDF.
pipacsaripacspapucs
2009.07.16 14:09:10
@A nép fia: Az előbb írtam egy részletes választ neked, de eltűnt az éterben, vagy talán ki lett moderálva - nem tudom. Elnézést, hogy nem ismétlem meg - talán később előkerül.
Röviden: Infantilizmus elhárítani a felelősséget az ellenzéki hatalommal való visszaélésért. Én nem a Fideszt hibáztatom a rossz kormányzásért elsősorban, azt állítom, hogy komoly része volt a sikertelenségben, és emiatt a rosszindulatú, felelőtlen ellenzéki magatartás miatt nem tudok bízni abban, hogy kormányra kerülve maskep viselkednének.
Kár az eltűnt beírásomért, azt szerintem sokkal élvezetesebb lett volna elolvasni...:-(
Röviden: Infantilizmus elhárítani a felelősséget az ellenzéki hatalommal való visszaélésért. Én nem a Fideszt hibáztatom a rossz kormányzásért elsősorban, azt állítom, hogy komoly része volt a sikertelenségben, és emiatt a rosszindulatú, felelőtlen ellenzéki magatartás miatt nem tudok bízni abban, hogy kormányra kerülve maskep viselkednének.
Kár az eltűnt beírásomért, azt szerintem sokkal élvezetesebb lett volna elolvasni...:-(
pipacsaripacspapucs
2009.07.17 09:14:08
@zombizan: Ezzel egyetértek, egyetlen kiegészítéssel:
Ezt a fajta érzelmi megosztottságot természeti csapásként, Vis Majorként fogadjuk el, és mindig minimum "az elmúlt húsz év" termékének, vagy méginkább "ősi magy átoknak" tudjuk be, visszautalva a hagyományos népi-urbánus, Kossuth-Széchenyi, kuruc-labanc ellentétre. Pedig dehogy...
Az ellentét ugyan valós, és a világon mindenütt személyes érzelmek (szimpátia-antipátia) határozza meg a választásokat. (Csendben jegyzem meg, hogy egyre inkább elfogadott az az elmélet, hogy az üzleti kapcsolatokat is ez nagyban befolyásolja, és az is, hogy ez az érzelmi meghatározottság tulajdonképpen egyfajta racionalitás.) De ez az esztelen ellenségeskedés, amit te írsz, hogy a hazugság is igazságnak, vagy az igazság is hazugságnak van minősítve, hogy a választók biankó csekket adnak bárkinek, ez bizony tudatos manipuláció eredménye.
1998-ban, a "Több, mint kormányváltás, de kevesbb, mint rendszerváltás" jelszava - többek között - alapvetően két olyan irányt takart, ami meg is valósult: Az egyik már említett, angolszász típusú "futtball-parlamentarizmus", ahol is az addigi, konszenzusra törekvő, ezt maximának elfogadó politizálást felváltotta az "egy szavazattöbség mindent visz" elve. És ez szervesen kapcsolódott a másik, lényegesebb, az elmúlt tíz évet alapvetően meghatározó irányt.
Tölgyessy Péter mondta 2006-ban egy elemzésében (persze én utánam, csak rám kevesebben hallgatnak:)), hogy ez a gyűlölködés, végletes megosztás a "nemzetiek" és a "kommunisták" között Orbán Viktor tudatos manipulációjának az eredménye. A célja az volt, hogy egyértelműen kettéválassza az addig árnyalt, átmeneteket tartalmazó (vagyis: bizonytalan, kiszámíthatatlan) pártpolitikai választói preferenciákat, és gyűlöletkeltéssel árkot ásott a két tábor között, hogy lehetetlenné tegye az átjárást. Mondjuk, ha valaki csalódik a Fideszben, az érzelmileg gátolva legyen, hogy az ellenfelére, "a másikra" szavazzon". Tölgyessy azt is hozzátette, hogy Orbán elszámította magát, mert nagyjából 2004. december 5-re kiderült, hogy ezen az alapon az ország kisebbik felét kanyarította le magának. (Ekkor váltotta fel retorikájában a nemzeti populizmust a szociális populizmus.)
Én a magam részéről ezért, ettől fogva utasítom el Orbán Viktort egyértelműen, mert saját politikai céljai érdekében gyakorlatilag tönkretette az országot, végletesen megosztotta a magyarokat, lehetetlenné tette az érdemi vitát és ellenőrzést, gyakorlatilag a szavazókat infantilizálta, zombisította. Az persze a másik fele a történetnek, hogy a baloldal, elsősorban az MSZP, de vele együtt az SZDSZ is végül (egyik előbb, másik később, de) fölvette a kesztyűt, és saját tevékenységével, retorikájával táplálta ezt az őrületet.
Nos, ha - ahogy a szavaidból érzem - el vagy keseredve az (általad elvárt) választópolgári racionalitás teljes hiánya miatt, mint ahogy én is, akkor soha ne feledd el, hogy mi volt ennek a gyökere, ki volt ennek a szándékos előidézője.
Én a magam részéről pl. az MDF-et azért tudnám támogatni, mert az egyetlen párt volt, (persze jól felfogott önös érdekből, de ez az "önös felismert kisebbségi érdek" gyakorlatilag egybeesig az egész ország fel nem ismert, szándékosan elrejtett érdekével), tehát az egyetlen párt volt, amelyik tudatosan és sikeresen ellenállt ennek a szurkolótáborba kényszerítésnek, még ha néha sután, csikorogva is. Másrészt igen jól felismerték, hogy az SZDSZ kiürült, de ilyen pártra van igény. Elkezdték tehát átvenni az SZDSZ retorikáját, bár hangsúlyozva a konzervatív gyökereket, stílusát, majd támogatott emblematikus személyeit is elkezdik, élén Bokrossal.
Nos, én az MDF-et, ha ezt az irányt tartja, két dolog miatt preferálom: Egyrészt az utolsó rendszerváltás-kori őssejt a jelenlegi palettán (nem eredetére, hanem megengedem: modoros, mesterséges, felvett, de mégis következetesen épített imidzsére értem), másrészt ezt lberál-konzervativista alapon folytatják. Az egyetlen icipici garancia arra, hogy ez a Fidezse őrület nem válik kizárólagossá. Illetve vannak más alternatívák is az Orbán-szisztéma felszámolására (Jobbik, LMP), de ezeket köszönöm, inkább nem...
Ezt a fajta érzelmi megosztottságot természeti csapásként, Vis Majorként fogadjuk el, és mindig minimum "az elmúlt húsz év" termékének, vagy méginkább "ősi magy átoknak" tudjuk be, visszautalva a hagyományos népi-urbánus, Kossuth-Széchenyi, kuruc-labanc ellentétre. Pedig dehogy...
Az ellentét ugyan valós, és a világon mindenütt személyes érzelmek (szimpátia-antipátia) határozza meg a választásokat. (Csendben jegyzem meg, hogy egyre inkább elfogadott az az elmélet, hogy az üzleti kapcsolatokat is ez nagyban befolyásolja, és az is, hogy ez az érzelmi meghatározottság tulajdonképpen egyfajta racionalitás.) De ez az esztelen ellenségeskedés, amit te írsz, hogy a hazugság is igazságnak, vagy az igazság is hazugságnak van minősítve, hogy a választók biankó csekket adnak bárkinek, ez bizony tudatos manipuláció eredménye.
1998-ban, a "Több, mint kormányváltás, de kevesbb, mint rendszerváltás" jelszava - többek között - alapvetően két olyan irányt takart, ami meg is valósult: Az egyik már említett, angolszász típusú "futtball-parlamentarizmus", ahol is az addigi, konszenzusra törekvő, ezt maximának elfogadó politizálást felváltotta az "egy szavazattöbség mindent visz" elve. És ez szervesen kapcsolódott a másik, lényegesebb, az elmúlt tíz évet alapvetően meghatározó irányt.
Tölgyessy Péter mondta 2006-ban egy elemzésében (persze én utánam, csak rám kevesebben hallgatnak:)), hogy ez a gyűlölködés, végletes megosztás a "nemzetiek" és a "kommunisták" között Orbán Viktor tudatos manipulációjának az eredménye. A célja az volt, hogy egyértelműen kettéválassza az addig árnyalt, átmeneteket tartalmazó (vagyis: bizonytalan, kiszámíthatatlan) pártpolitikai választói preferenciákat, és gyűlöletkeltéssel árkot ásott a két tábor között, hogy lehetetlenné tegye az átjárást. Mondjuk, ha valaki csalódik a Fideszben, az érzelmileg gátolva legyen, hogy az ellenfelére, "a másikra" szavazzon". Tölgyessy azt is hozzátette, hogy Orbán elszámította magát, mert nagyjából 2004. december 5-re kiderült, hogy ezen az alapon az ország kisebbik felét kanyarította le magának. (Ekkor váltotta fel retorikájában a nemzeti populizmust a szociális populizmus.)
Én a magam részéről ezért, ettől fogva utasítom el Orbán Viktort egyértelműen, mert saját politikai céljai érdekében gyakorlatilag tönkretette az országot, végletesen megosztotta a magyarokat, lehetetlenné tette az érdemi vitát és ellenőrzést, gyakorlatilag a szavazókat infantilizálta, zombisította. Az persze a másik fele a történetnek, hogy a baloldal, elsősorban az MSZP, de vele együtt az SZDSZ is végül (egyik előbb, másik később, de) fölvette a kesztyűt, és saját tevékenységével, retorikájával táplálta ezt az őrületet.
Nos, ha - ahogy a szavaidból érzem - el vagy keseredve az (általad elvárt) választópolgári racionalitás teljes hiánya miatt, mint ahogy én is, akkor soha ne feledd el, hogy mi volt ennek a gyökere, ki volt ennek a szándékos előidézője.
Én a magam részéről pl. az MDF-et azért tudnám támogatni, mert az egyetlen párt volt, (persze jól felfogott önös érdekből, de ez az "önös felismert kisebbségi érdek" gyakorlatilag egybeesig az egész ország fel nem ismert, szándékosan elrejtett érdekével), tehát az egyetlen párt volt, amelyik tudatosan és sikeresen ellenállt ennek a szurkolótáborba kényszerítésnek, még ha néha sután, csikorogva is. Másrészt igen jól felismerték, hogy az SZDSZ kiürült, de ilyen pártra van igény. Elkezdték tehát átvenni az SZDSZ retorikáját, bár hangsúlyozva a konzervatív gyökereket, stílusát, majd támogatott emblematikus személyeit is elkezdik, élén Bokrossal.
Nos, én az MDF-et, ha ezt az irányt tartja, két dolog miatt preferálom: Egyrészt az utolsó rendszerváltás-kori őssejt a jelenlegi palettán (nem eredetére, hanem megengedem: modoros, mesterséges, felvett, de mégis következetesen épített imidzsére értem), másrészt ezt lberál-konzervativista alapon folytatják. Az egyetlen icipici garancia arra, hogy ez a Fidezse őrület nem válik kizárólagossá. Illetve vannak más alternatívák is az Orbán-szisztéma felszámolására (Jobbik, LMP), de ezeket köszönöm, inkább nem...
A Pew Internet Research 12 kérdésből álló tudományos kvízt publikált, mellyel megtudhatjuk, okosabbak vagyunk-e egy átlag amerikainál. Demográfiai lebontása a válaszadóknak a július 14-i állás szerint: Nos, okosabbak vagyunk-e?..
pipacsaripacspapucs
2009.07.15 13:31:19
pipacsaripacspapucs
2009.07.15 15:55:31
@Gabbesz: Arra azért még emlékszem, hogy úgy 20-30 éve a magyar tinédzserek természettudományos tudása és műveltsége magasan verte a világot. És példaként ilyen kérdéseket citáltak egy műsorban, amire pölö a magyargyerek tudja a választ, az ámerikai meg nem, hogyaszongya: "A Hold nem bocsát ki fényt. Mitől látjuk mégis fényesnek?"
Ezek hasonló kérdések.
Nemrégen hallottam egy másik általánosítást is, a gondolkodás fejlettségéről a különböző országokban. Az amerikaiakra pl. azt mondják (persze minden általánosítás hamis, de akkor is), hogy viszonylag alacsony szintű átlagban a kreativitásuk, ezt viszont megfelelően kiegészítik sikerorientáltsággal és szorgalommal.
Vagyis az átlag mindenütt a világon "hülye", csak másban hülye, máshogy hülye, és másként kompenzálja a hülyeségét.
---
Emellett az sem elhanyagolható, hogy a legutóbbi Naplóban (talán) telefonon arra lehetett szavazni, hogy aki intelligens, az jobban boldogul-e. A többség szerint NEM.
Nomármost, akik szerint NEM, azok sikeresnek tartják magukat, vagy intelligensneK? :o)
Ezek hasonló kérdések.
Nemrégen hallottam egy másik általánosítást is, a gondolkodás fejlettségéről a különböző országokban. Az amerikaiakra pl. azt mondják (persze minden általánosítás hamis, de akkor is), hogy viszonylag alacsony szintű átlagban a kreativitásuk, ezt viszont megfelelően kiegészítik sikerorientáltsággal és szorgalommal.
Vagyis az átlag mindenütt a világon "hülye", csak másban hülye, máshogy hülye, és másként kompenzálja a hülyeségét.
---
Emellett az sem elhanyagolható, hogy a legutóbbi Naplóban (talán) telefonon arra lehetett szavazni, hogy aki intelligens, az jobban boldogul-e. A többség szerint NEM.
Nomármost, akik szerint NEM, azok sikeresnek tartják magukat, vagy intelligensneK? :o)
pipacsaripacspapucs
2009.07.15 16:01:04
Az SZDSZ-nek kaput. A mérleg segge sem lehet már. Az SZDSZ-ről előreláthatóan nem lesz többé szó. Volt már elég, itt a vége, fuss el véle. Kóka János köszöntése Libera nos! Blues Hiszterolib Szövetség a nemzetért Azt mondták, Gábor, hogy menj a picsába ..
Dicséretes, hogy a Népszabadság rajta van azon az ügyön, hogy az Orbán Viktornak 18 milliót kifizető cég miért nem fizette be a köztartozását, s miért számolják fel. De – és ezt fordítva is így gondolom. Igen, furcsa és említésre méltó, ha egy politikai…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.13 16:45:58
@kafferbivalybalamber: Nyilván félreérthetően fogalmaztam:
A korrupciós ügyeket egyedileg vizsgálni, összességében eliminálni kell.
A nyelvöltögetést pedig azért rdemes a meccs végére halasztani, mert ha nem tesszük, akkor továbbra is nyelvöltögetéssel leszünk elfoglalva, és négyévente lelelplezzük azokat az ügyeket, amikben nincs már mit tenni a (képletes) akasztás kivételével, viszont puha langymeleg takarót borítunk az aktuális ügyekre.
Persze, aki focin nevelkedett, az továbbra is kizárólag azzal legyen elfoglalva, hogy ki milyen mezt visel, meg hogy az adott gólaránnyal épp hol áll a tabellán.
Milyen rossz is lesz, ha esetleg megszűnik a korrupció, és mindkét oldal elveszít egy fikázási lehetőséget egymással szemben! De szar is lesz, ha az országgal kell foglalkozni, mint most teszi Bajnai, és nem egymás drukkertáborának felkorbácsolásával (különös tekintettel a B-középre), mint Orbánék kezdeményezték, és a mindenkori szocik lelkesen folytatták!
A korrupciós ügyeket egyedileg vizsgálni, összességében eliminálni kell.
A nyelvöltögetést pedig azért rdemes a meccs végére halasztani, mert ha nem tesszük, akkor továbbra is nyelvöltögetéssel leszünk elfoglalva, és négyévente lelelplezzük azokat az ügyeket, amikben nincs már mit tenni a (képletes) akasztás kivételével, viszont puha langymeleg takarót borítunk az aktuális ügyekre.
Persze, aki focin nevelkedett, az továbbra is kizárólag azzal legyen elfoglalva, hogy ki milyen mezt visel, meg hogy az adott gólaránnyal épp hol áll a tabellán.
Milyen rossz is lesz, ha esetleg megszűnik a korrupció, és mindkét oldal elveszít egy fikázási lehetőséget egymással szemben! De szar is lesz, ha az országgal kell foglalkozni, mint most teszi Bajnai, és nem egymás drukkertáborának felkorbácsolásával (különös tekintettel a B-középre), mint Orbánék kezdeményezték, és a mindenkori szocik lelkesen folytatták!
pipacsaripacspapucs
2009.07.13 16:57:24
@Blogger Géza: Semmiképpen nem szeretnék a gólaránnyal foglalkozni, de ezt azért tisztázzuk:
- Kövér Szilárdnak, ha jól tudom, nem csak Orbán könyvkiadójaként süllyedtek el köztartozásai, de Kaya Ibrahim és Joszip Tot cégeiben is korábban jelentős szerepet vállalt. Ezekről mindenki tudja (aki nem szemellenzős), hogy a Fidesz gyerekkori szaros pelenkái voltak, amiket el kellett takarítani, ha már komoly kormányzó párttá váltak a Fiúk. Kövér Szilárd viszont nem bírja abbahagyni - no meg a Fiúk sem a vele való üzletelést.
- A tokaji cégre vonatkozott a másik megjegyzésem: Biztos vagyok benne, hogy Orbán Viktor nem akart állami pénzt lenyúlni, tisztességtelen előnyhöz jutni, akár felesége közreműködésével sem. Neki egyetlen dolog fontos: A Hatalom. Viszont az áhított hatalmat csak olyan királycsinálók által tudja megragadni és fenntartani, akik Orbánt támogatják, az utolsó csepp üzleti előnyükig. Vagyis: Akkor is belemászik a korrupciós ügyekbe, ha nem akar, ha minden porcikája tiltakozik is ellene. És nyilván vannak ilyenek a baloldalon is, akiknek vagy csak a hatalom fontos, vagy a vagyonuk két nagyságrenddel nagyobb, minthogy állami pénzek nyúlásával veszélyeztesse egzisztenciáját.
(Egyébként Orbánnak sikerült felesége cégtársait visszafogottságra rávenni: Állítólag csak a 2. legnagyobb összegű támogatást kapták, tényleg nem "A" legnagyobbat...)
A "balfelé" lefolyó milliárdokkal kapcsolatban pedig szégyellném magam, ah mégegyszer megemlíteném az M7-es felújítását, az M3-as nyomvonalának kijelölését, az állami gazdaságokat, stb.
Ha esetleg levennéd a szemellenzőt (másokkal együtt), én is (mi is) tudnánk érdemben beszélni ügyekről. Így elég nehéz, mert egy ilyen soklépéses fogolydilemma-játékban mindenki veszít, de a legtöbebt az, aki együtt akar működni. Az egyetlen kitörési lehetőség az észszerű ügyekben való kétoldalú együttműködési szándék.
Vagy folytathatjuk a fikázást is, mint Hofi mondotta az alkoholizmusról: "Nálunk van harc az alkoholizmus ellen, és van alkoholizmus. Tudják: Harcolunk, hátha elveszítjük..."
- Kövér Szilárdnak, ha jól tudom, nem csak Orbán könyvkiadójaként süllyedtek el köztartozásai, de Kaya Ibrahim és Joszip Tot cégeiben is korábban jelentős szerepet vállalt. Ezekről mindenki tudja (aki nem szemellenzős), hogy a Fidesz gyerekkori szaros pelenkái voltak, amiket el kellett takarítani, ha már komoly kormányzó párttá váltak a Fiúk. Kövér Szilárd viszont nem bírja abbahagyni - no meg a Fiúk sem a vele való üzletelést.
- A tokaji cégre vonatkozott a másik megjegyzésem: Biztos vagyok benne, hogy Orbán Viktor nem akart állami pénzt lenyúlni, tisztességtelen előnyhöz jutni, akár felesége közreműködésével sem. Neki egyetlen dolog fontos: A Hatalom. Viszont az áhított hatalmat csak olyan királycsinálók által tudja megragadni és fenntartani, akik Orbánt támogatják, az utolsó csepp üzleti előnyükig. Vagyis: Akkor is belemászik a korrupciós ügyekbe, ha nem akar, ha minden porcikája tiltakozik is ellene. És nyilván vannak ilyenek a baloldalon is, akiknek vagy csak a hatalom fontos, vagy a vagyonuk két nagyságrenddel nagyobb, minthogy állami pénzek nyúlásával veszélyeztesse egzisztenciáját.
(Egyébként Orbánnak sikerült felesége cégtársait visszafogottságra rávenni: Állítólag csak a 2. legnagyobb összegű támogatást kapták, tényleg nem "A" legnagyobbat...)
A "balfelé" lefolyó milliárdokkal kapcsolatban pedig szégyellném magam, ah mégegyszer megemlíteném az M7-es felújítását, az M3-as nyomvonalának kijelölését, az állami gazdaságokat, stb.
Ha esetleg levennéd a szemellenzőt (másokkal együtt), én is (mi is) tudnánk érdemben beszélni ügyekről. Így elég nehéz, mert egy ilyen soklépéses fogolydilemma-játékban mindenki veszít, de a legtöbebt az, aki együtt akar működni. Az egyetlen kitörési lehetőség az észszerű ügyekben való kétoldalú együttműködési szándék.
Vagy folytathatjuk a fikázást is, mint Hofi mondotta az alkoholizmusról: "Nálunk van harc az alkoholizmus ellen, és van alkoholizmus. Tudják: Harcolunk, hátha elveszítjük..."
pipacsaripacspapucs
2009.07.13 16:59:18
@pipacsaripacspapucs: Ha már Kövér Szilárdnál tartunk: Tudom, hogy Laca nagyember, de nem leht, hogy a Fiúk azért üzletelnek vele továbbra is, Szilárd meg azért nem akarja a csalásokat abbahagyni, mert nagy a korrupciós (zsarolási) potenciálja?
Persze, csak kérdezem...
Persze, csak kérdezem...
Hitlert éltette a hétvégén, majd bocsánatot kért “idiótaságáért” Bernie Ecclestone F1-főnök a Német Nagydíj előtt. Félreértelmezték, állította, de azért még egyszer elnézést kért a német Express című lapban. Néhány pilótája kiállt…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.10 13:50:48
pipacsaripacspapucs
2009.07.10 16:50:56
@Hurrá Torpedó: Igaz, a karlendítés nem félelemkeltő. Három másik dolog félelemkeltő:
1. Megtehetik, mintát mutatnak és utat törnek.
2. Viccesnek tartják, vagyis nem tudják, mit csinálnak:
3. Az itteni reakciók, na ez a sok baromarcú, ez félelmetes.
Egyébként azért kérdeztem rá az elején, hogy mi is ebben a poén, mert az én értelmezésem szerint pont Börnit figurázták ki, vagyis azt, hogy egy ilyen pöcs lehet az F1 főguruja. No meg azért a náci egyenruhában orgiázó, másik vén köcsögre sem büszkék, szerintem.
1. Megtehetik, mintát mutatnak és utat törnek.
2. Viccesnek tartják, vagyis nem tudják, mit csinálnak:
3. Az itteni reakciók, na ez a sok baromarcú, ez félelmetes.
Egyébként azért kérdeztem rá az elején, hogy mi is ebben a poén, mert az én értelmezésem szerint pont Börnit figurázták ki, vagyis azt, hogy egy ilyen pöcs lehet az F1 főguruja. No meg azért a náci egyenruhában orgiázó, másik vén köcsögre sem büszkék, szerintem.
pipacsaripacspapucs
2009.07.10 16:55:50
@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
"Mert a pedofil papos, vagy inkviziciós viccen jókat nevetsz, meg minden vicces, ugye ami a nagy átlagot úgymond polgárpukkasztja..."
Nos, a morális érzék hiányában megpróbálom a problémát meg a párhuzamjaidat megvilágítani a nagy sötétségben, ami belőled árad:
Ha valaki fekete csuhában, viccből a farkára húz nyilvánosan egy játékbabát, hogy kifejezze ellenérzését a pedofil papok körüli hajcihő miatt, azon lehet, hogy te nevetnél - én, tudj' Isten, valahogy nem.
De rajtad sem, hiába röhejes, amit írsz!
"Mert a pedofil papos, vagy inkviziciós viccen jókat nevetsz, meg minden vicces, ugye ami a nagy átlagot úgymond polgárpukkasztja..."
Nos, a morális érzék hiányában megpróbálom a problémát meg a párhuzamjaidat megvilágítani a nagy sötétségben, ami belőled árad:
Ha valaki fekete csuhában, viccből a farkára húz nyilvánosan egy játékbabát, hogy kifejezze ellenérzését a pedofil papok körüli hajcihő miatt, azon lehet, hogy te nevetnél - én, tudj' Isten, valahogy nem.
De rajtad sem, hiába röhejes, amit írsz!
A világ arra való, hogy az okos nemzetek más kárán tanulhassanak. Ha tudjuk, mit és hogyan kúrnak el más országok, akkor azt nekünk már nem kell kipróbálni. De a magyar embert nem annyira érdekli a közvetlen szomszédaink sorsa sem, mint a magyar celebvilág pillanatnyi áleseményei,…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.10 15:39:45
@Doktor Kotász: ...No meg Bécshez való közelsége okán...
Kereső Világ: keresés, szövegbányászat, big data
Az ingyenesség törvényei: A bőség gondolkozás 10 alapelve
2009.07.10 09:09:00
Ajánlanám olvasásra Chris Anderson (a híres long tail írója) legújabb, Free című könyvét, ha éppen nem lenne irónikus módon éppen elérhetetlen Magyarországról. Elég szép kis fricska ez a könyv elolvasása után, melyben központi üzenet, hogy a digitális tartalmak védelmének…..
Amikor Orbán Viktort eddig ismertté vált legőszintébb pillanatában arról kérdezték, hogyan oldaná meg a Gárda-problémát, ismertette programját – lám, van neki! –, amelynek két meghatározó eleme a pofon és a hazazavarás. Orbán ezt ráadásul Horthy Miklóstól…..
pipacsaripacspapucs
2009.07.06 10:15:15
@Namir: "Az EP választáson egyértelműen az MSZP-sek szavaztak a JOBBIK-ra."
Túl nagy jelentősége nincs, de ennek még az ellenkezője sem igaz. Ami tény, hogy az EP-választáson az eddig szocialista fellegvárnak elkönyvelt területeken erősödött meg leginkább a Rosszabbik. A közvéleménykutatás-nevű, elhanyagolható diszciplina képviselői viszont a kérdezettek válaszaiból arra következtetnek, hogy nagyrészt a Fidesz-szavazók léptek át mégjobbra, míg a baloldali szavazók nagy része otthon maradt. És ez az én tapasztalatom is.
Persze, nem állítom, hogy a kommunista demagógiára fogékonyak között nem voltak olyanok, akik még-balabbra találták meg a szélsőjobbot, ott, ahol összeért a karika, de úgy tűnik, nem ez a jellemző...
Túl nagy jelentősége nincs, de ennek még az ellenkezője sem igaz. Ami tény, hogy az EP-választáson az eddig szocialista fellegvárnak elkönyvelt területeken erősödött meg leginkább a Rosszabbik. A közvéleménykutatás-nevű, elhanyagolható diszciplina képviselői viszont a kérdezettek válaszaiból arra következtetnek, hogy nagyrészt a Fidesz-szavazók léptek át mégjobbra, míg a baloldali szavazók nagy része otthon maradt. És ez az én tapasztalatom is.
Persze, nem állítom, hogy a kommunista demagógiára fogékonyak között nem voltak olyanok, akik még-balabbra találták meg a szélsőjobbot, ott, ahol összeért a karika, de úgy tűnik, nem ez a jellemző...
pipacsaripacspapucs
2009.07.07 14:07:23
@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: (OFF: Szándékosan ügyelsz rá, hogy mindenkinek a nevét nagybetűvel írd, kivéve "gyurcsányét"?
Beteges dolog, na...)
Beteges dolog, na...)
Na, ez a durva, nem a Batz papucs! A Homár régi mailhaverját, Gábort és a kocsijában utazó családját igazi életveszélybe sodorta egy agresszív önkéntes seriff, aki le akarta szorítani őket az útról. Konkrétan rájuk húzta a kormányt az országúton, "rendőrség"…..
pipacsaripacspapucs
2009.06.30 11:59:55
A Homárt még a fizikai erőszaknál is jobban bosszantja az echte magyaros, dölyfösportás-mentalitás. A mikrohatalom kéjes érzése és az ebből fakadó kicsinyes csicskáztatás. Ennek extrém szemét példáját mutatta be a minap egy centrumos-közterületes parkolóőr páros a Fiumei…..
pipacsaripacspapucs
2009.06.18 13:44:11
@Asmtrong429: Így, a hatodik szülésed után, érthető,hogy ennyire nyugodt vagy...
pipacsaripacspapucs
2009.06.18 14:19:52
@Izmir: Szerintem igen. És közteressel is találkoztam már, aki - nem vészhelyzetben! - normálisan viselkedett: Megtaláltam a csekket, utánamentem, kérdőre vontam. Rlmondta, hogy mit hibáztam, elmondta, hogy a lehető legkímeéletesbb módon járt el velem szemben, és elmondta a jogorvoslati lehetőségeimet is - tartózkodó, korrekt hangnemben. Aztán - kézfogást mellőzve - viszontlátásra-köszönéssel elváltunk. Én meg gondolkodtam, aztán fizettem. Kész.
Ezért mondom, hogy ezek beteg emberek, de azok is, akik kiküldik ezeket a forgalomba, meg azok is, akik elvárják, vagy eltűrik, hogy így viselkedjenek.
(Köszönöm!:-)
Ezért mondom, hogy ezek beteg emberek, de azok is, akik kiküldik ezeket a forgalomba, meg azok is, akik elvárják, vagy eltűrik, hogy így viselkedjenek.
(Köszönöm!:-)
Matyee egy szerinte erős rendőri túlkapással megtartott házkutatáson van túl, ami után hivatali visszaélés, magánlaksértés, erőszakos behatolás és testi sértés miatt fog feljelentést tenni. Az eljáró rendőrök a sztori alapján valóban elég bizonytalannak tűntek a más…..
pipacsaripacspapucs
2009.06.17 18:18:05
@horex: Pedig a tapasztalatok hasonló esetekben kamushamus szcenárióját igazolják... Hihetetlen, mi? Pedig igaz (lásd pl. oregoni kísérlet a '70-es években...)
pipacsaripacspapucs
2009.06.17 18:22:38
@hwang: Igaz, ezt el is felejtettem... Szerintem is drogos, és kész. Hol hagytam már megint a karperecet, mikor szükség volna rá? :)
Sokan azzal vádolják a Jobbikot - és én is részben így gondolom -, hogy komplex kérdésekre túlságosan leegyszerűsített válaszokat ad. A médiaszínvonal csökkenését például egyáltalán nem lehet a tévészékházak felgyújtásával orvosolni (már csak azért sem, mert ettől…..
pipacsaripacspapucs
2009.06.12 17:00:00
@Drang: Magatokfajtákkal nem állok szóba, elnézést.
pipacsaripacspapucs
2009.06.12 17:10:37
@imperial: Tehát te is kizárólag a "cigánybűnözést" tartod a probléma gyökerének, és nem a tünetének, és a megoldást a megrendszabályozásban látod, a többi megoldódik magától.
Ha elmennél Izraelbe tanácsadónak, hogy hogyan kell megoldani a Palesztín-kérdést, sokat lendítenél a Közel-keleti béke ügyén. Biztos örömmel fogadják a javaslataidat, mert eszükbe sem jutott... És ha ott sikerül azt a néhány terroristát meg bűnözőt megrendszabályozni, akkor az ottani tapasztalatokat gondolom, örömmel fogja felhasználni a Jobbik is...
Nem akarok gúnyolódni, nem akarok szemet forgatni: Amit te képviselsz, az következetlen, és nagyon veszélyes. Egyrészt azért, mert nem old meg semmit, másrészt azért, mert csak nagyítja bajokat. És a következetlenség még erény is, mert ha következetesen végiggondolnád, hogy hova vezet, amit képviselsz, akkor valóban egy mocskos népirtónak tartanálak. Így, feltételezve a naivitásodat, csak akkor döbbennél rá, hogy mit is támogatsz, ha elindulna a program végrehajtása.
Zsigereket nem tudok meggyőzni, nem is akarok. De annyit tegyél meg, hogy mikor cigányproblémáról beszélsz vagy gondolkodsz Magyarországon, mindig gondold át párhuzamként a palesztín kérdést Izraelben, és ez talán árnyalja egy kissé a saját véleményed feltétlen elfogadását.
Persze, nem kötelző gondolkozni sem. A fenekedés önmagában élvezetesebb, kielégítőbb, és kevesebb szellemi energiát fogyaszt.
Na pá!
Ha elmennél Izraelbe tanácsadónak, hogy hogyan kell megoldani a Palesztín-kérdést, sokat lendítenél a Közel-keleti béke ügyén. Biztos örömmel fogadják a javaslataidat, mert eszükbe sem jutott... És ha ott sikerül azt a néhány terroristát meg bűnözőt megrendszabályozni, akkor az ottani tapasztalatokat gondolom, örömmel fogja felhasználni a Jobbik is...
Nem akarok gúnyolódni, nem akarok szemet forgatni: Amit te képviselsz, az következetlen, és nagyon veszélyes. Egyrészt azért, mert nem old meg semmit, másrészt azért, mert csak nagyítja bajokat. És a következetlenség még erény is, mert ha következetesen végiggondolnád, hogy hova vezet, amit képviselsz, akkor valóban egy mocskos népirtónak tartanálak. Így, feltételezve a naivitásodat, csak akkor döbbennél rá, hogy mit is támogatsz, ha elindulna a program végrehajtása.
Zsigereket nem tudok meggyőzni, nem is akarok. De annyit tegyél meg, hogy mikor cigányproblémáról beszélsz vagy gondolkodsz Magyarországon, mindig gondold át párhuzamként a palesztín kérdést Izraelben, és ez talán árnyalja egy kissé a saját véleményed feltétlen elfogadását.
Persze, nem kötelző gondolkozni sem. A fenekedés önmagában élvezetesebb, kielégítőbb, és kevesebb szellemi energiát fogyaszt.
Na pá!
pipacsaripacspapucs
2009.06.16 15:04:35
@Drang: Ez a "geno(feno)típus" a "magukafjtáknál" konkrétan mit is jelent? Csak azért, mert ez így eléggé félreérthetetlen utalás a feltételezett származásomra, és hogy a félművelt suyiskodás kidomborodjon, még az ön által nyilván ismeretlen külsőmre is utal.
Persze, én kimondom, hogy ez a szóhasználat és érvelés maga a tőrőlmetszett nácizmus, az egyáltalán-nem-náci Jobbikos megmondóemberek frazeológiáját keverve nagy biztonsággal, de adnék egy esélyt, hogy megmagyarázza, Tisztelt nem-szélsőjobbo, nem-náci, csak-radikális kartács.
Hogy is van tehát ez a geno-feno, vagymiafene?
Persze, én kimondom, hogy ez a szóhasználat és érvelés maga a tőrőlmetszett nácizmus, az egyáltalán-nem-náci Jobbikos megmondóemberek frazeológiáját keverve nagy biztonsággal, de adnék egy esélyt, hogy megmagyarázza, Tisztelt nem-szélsőjobbo, nem-náci, csak-radikális kartács.
Hogy is van tehát ez a geno-feno, vagymiafene?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz