Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Camicie

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bár a történelem bizonyította, hogy az autósok szeme fényével nem érdemes szórakozni, csak voltak, akik kamu karcolással vagy kerékbilinccsel igyekeztek megnyerni a kurvaanyázó célcsoportot. Tubifexék szerint újabb versenyző szállt be az önsorsrontó versenybe. A Fiat Kelet-Pest…..
Camicie 2007.08.23 13:15:45
Sziasztok!

Bevallom le vagyok döbbenve rajtatok kedves fórumozók!!!

Tegnap én is kaptam egy ilyet az autómra, de én poénnak vettem és jót nevettem rajta. Kiváló marketing fogás szerintem.

Ki az a hülye aki egy mikuláscsomag látványától ennyire felidegesíti magát?

Azt kell, hogy mondjam NINCSEN SEMMI HUMORÉRZÉKETEK!!!

Azokat az embereket pedig kifejezetten idiótának tartom aki képes emiatt betelefonálni a céghez. Marhára ráérhet az illető, hogy van ideje erre.

Kedveseim, kicsit lazábban kellene hozzáállni az élethez!!!! Tudom, hogy most hazánkban olyan a politikai helyzet, hogy mindenkinek pattanásig vannak feszülve az idegei a megszorításoktól, de ennyire ne legyünk már "fapi_a" ország, hogy egy találékony marketingen is felhúzzuk magunkat.

Szerintem az az ember aki ezen a marketing fogáson felhúzza magát annak:

1-kivannak az idegei teljesen
2-semmi humorérzéke nincsen
3-nagyon unalmas és boldogtalan lehet az élete és ezért ilyen keserű és ingerült.

Én is kaptam, jót nevettem rajta, és a munkahelyemen a cégnél még vagy 20 ember jót nevetett rajta.

Azt beszélgettük a munkahelyemen, hogy lehet, hogy az aki kapott az mérges lesz a cégre, de biztos, hogy elmeséli egy csomó embernek, hogy mi történt vele, azok pedig nevetni fognak rajta és megjegyzik a cég nevét és ha Fiatot vagy Alfa Romeot akarnak venni akkor ezoknak az embereknek be fog ugrani ez a szalon neve rögtön.

Azt mondom nagyon jól csinálták.

Ha ti is a mérgelődésen kicsit túljutnátok, ti is látnátok, hogy nagyon jó reklámot csináltak.

Üdv.

Hajni