Adatok
Camicie
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bár a történelem bizonyította, hogy az autósok szeme fényével nem érdemes szórakozni, csak voltak, akik kamu karcolással vagy kerékbilinccsel igyekeztek megnyerni a kurvaanyázó célcsoportot. Tubifexék szerint újabb versenyző szállt be az önsorsrontó versenybe. A Fiat Kelet-Pest…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bevallom le vagyok döbbenve rajtatok kedves fórumozók!!!
Tegnap én is kaptam egy ilyet az autómra, de én poénnak vettem és jót nevettem rajta. Kiváló marketing fogás szerintem.
Ki az a hülye aki egy mikuláscsomag látványától ennyire felidegesíti magát?
Azt kell, hogy mondjam NINCSEN SEMMI HUMORÉRZÉKETEK!!!
Azokat az embereket pedig kifejezetten idiótának tartom aki képes emiatt betelefonálni a céghez. Marhára ráérhet az illető, hogy van ideje erre.
Kedveseim, kicsit lazábban kellene hozzáállni az élethez!!!! Tudom, hogy most hazánkban olyan a politikai helyzet, hogy mindenkinek pattanásig vannak feszülve az idegei a megszorításoktól, de ennyire ne legyünk már "fapi_a" ország, hogy egy találékony marketingen is felhúzzuk magunkat.
Szerintem az az ember aki ezen a marketing fogáson felhúzza magát annak:
1-kivannak az idegei teljesen
2-semmi humorérzéke nincsen
3-nagyon unalmas és boldogtalan lehet az élete és ezért ilyen keserű és ingerült.
Én is kaptam, jót nevettem rajta, és a munkahelyemen a cégnél még vagy 20 ember jót nevetett rajta.
Azt beszélgettük a munkahelyemen, hogy lehet, hogy az aki kapott az mérges lesz a cégre, de biztos, hogy elmeséli egy csomó embernek, hogy mi történt vele, azok pedig nevetni fognak rajta és megjegyzik a cég nevét és ha Fiatot vagy Alfa Romeot akarnak venni akkor ezoknak az embereknek be fog ugrani ez a szalon neve rögtön.
Azt mondom nagyon jól csinálták.
Ha ti is a mérgelődésen kicsit túljutnátok, ti is látnátok, hogy nagyon jó reklámot csináltak.
Üdv.
Hajni