Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Pj0tr

0 bejegyzést írt és 80 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
System error / rendszerhiba – ez a számítástechnikai kifejezés jutott először eszembe, amikor megnéztem az HBO csernobili balesetről szóló minisorozatát. A film fő üzenetei a véleményem szerint valójában nem is elsősorban a csernobili balesetről és nem is az atomenergiáról, hanem arról a hibás…..
Megvan az idei túlélő, vagy Túlélő, franc se tudja, érdemes-e nagybetűvel írni vagy sem. Dávid, a profi sportoló/személyi edző nyert, de nem feltétlenül azért, mert ő volt a legerősebb vagy legügyesebb, hanem azért, mert a legjobban lavírozott a minitársadalomban, és mert volt…..
Jelentős politikai változás kétféle esemény után szokott bekövetkezni: kiválóan időzített kiszivárogtatás  a hatalmon lévőkről vagy amikor a vidék saját bőrén is érzi a rosszabb létet. A 2022-es választásokra mindkettőnek nagy az esélye. Vajon a Momentum a mostani választás után él-e a kínálkozó…..
Pj0tr 2018.04.06 14:19:32
@nemecsekerno_007: És akkor a nyugdíjjárulékot mire fizette?
Az utóbbi években nálunk is megjelent és elterjedt a Black Friday, de hát valahogy ezt sem sikerült úgy megvalósítani itthon, ahogy azt kellett volna. Igen, ez a poszt kicsit rant-szerű lesz, mert a feteke péntek nálunk sokszor nem átütő akciókról szól, hanem béna brandingről. ..
Pj0tr 2017.11.16 15:08:12
@Skywatcher: Vannak 50-80%os akciók... Általàban a sapkákat, zoknikat 50-80%ra leakciózzák a drágább cuccokat meg 5-10-15% és máris lehet hitdetni, hogy akár 80%al olcsóbbab, mert van olyan. :)
10-15%os szórás pedig eleve van az üzletek között...
A keresőóriás legújabb készüléke megjelenését követően azonnal kiverte a biztosítékot az Egyesül Államok számos pontján. Sokaknak nem tetszik, hogy a Glass meglehetően észrevétlenül képes videófelvételt készíteni, ezért számos protest mozgalom és tilalom látott már…..
Pj0tr 2014.01.21 15:48:47
@bioLarzen: Pont ez a bajom, hogy az ellen senki nem lázadozik, pedig pl a rejtett kamerának egy célja van. De a gg-nek nem az egyetlen és kizárólagos funkciója - sőt arra nem is jó mivel látszik, ha veszel - hogy titokban videózz.
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
A Magyar Kerékpárosklub nyílt levélben emlékezteti Tarlós Istvánt, miket ígért 2010-ben. Az akkori főpolgármesteri programban még a tömegközlekedésé, a gyalogos és kerékpáros forgalomé volt a prioritás, az MKK szerint úgy tűnik, mintha ezt elfelejtette volna Tarlós, aki…..
Pj0tr 2013.11.09 06:32:39
"A Kerékpárosklub legutóbbi reprezentatív felméréséből például kiderül, hogy minden negyedik budapesti közlekedik kerékpárral alkalmanként" - A szobabiciklit is beleszámoltátok?
"Hogy az útfelület 90 százalékának használata ne az autót vezető 30 százaléknyi közlekedő kiváltsága legyen."
Akkor számoljunk. Tehát van a 30%nyi autós. Feltételezem, hogy akkor a többi az bkv és kerékpár. Nézzük ki mennyivel száll be a bizniszbe:
- biciklisek - 0 HUF (még a kerékpár utakathoz is jobban hozzájárul egy autós mint egy kerékpáros)
- bkv - (-1mrd HUF)
- autósok - fizetnek mindent (benzin, súlyadó stb.):
- utak építése, karbantartása
- a bkv veszteségeinek egy része
szóval akkor miért is probléma, hogy azoknak az utaknak 90%át használják az autósok, aminek a 130%át kifizették? Értem én, hogy jó dolog a biciklizés és amikor arról van szó, hogy használni akarjuk az utat, akkor legyen minden egyenlő, de amikor mindezt meg kell fizetni, akkor senki sem áll sorba.
Megnézném az elkerekedett szemű kerekeseket, ha berontanék hozzá reggeli után és a maradék 10% kajája elvétele után még jól szembe is köpném, hogy miyen pofátlanság, hogy csak 10%-ot hagyott nekem...
Fizessetek ti is félévente 50000et, meg évente még vagy 30000at és akkor elkezdhetitek megemelni a hangotokat.
Egyébként meg próbáljátok azt ki, hogy egész nap sétáltok a városban. Legalább 4-6 biciklis lesz aki lámpás kereszteződésben a gyalogos zöldön majdnem elcsap (tapasztalat). Autó még nem próbált elcsapni. Persze ha véletlenül lerántanám, akkor én lennék a bunkó.
Legvégül hozzátenném, hogy nem útálom a bicikliseket kollektíve. Csak azt a részét, aki másokat veszélyeztet, tesz a szabályokra és közben a leghabzóbb szájjal kiált a jogaiért. A kerékpársávokat gyalogosként és autósként is tiszteletben tartom.
Jah és nem szaporítom a dugót, bkv-val járok (sokba kerül és sz@r, de legalább a mienk) minden nap, de ettől függetlenül szerintem arcpirító pofátlanság mindeért az autósokat húzni és cseszegetni.
Pj0tr 2013.11.09 06:57:57
Jah igen. Mint bkv-t használó állampolgár. Úgy tűnik nem sokat tudják, de a bkv-hoz is tartoznak ám szabályok kötelességek. Úgy hívják, hogy Utazási feltételek: www.bkk.hu/wp-content/uploads/2012/07/BKK_%C3%9CSZ.pdf
Miért kell nekem reggel fél 8kor más emberek 3 napos izzadságszagát szívni? És még csak nem is a csövesekről van szó (az ő bukéjuk azért durvább). Vagy a sok hiperintelligens ember, aki nem képes a méteres hátizsákot levenni. És lehetne napestig sorolni. A kedvencem, amikor beér a metró és szállnék le, ott állnak már az ajtóba, de azt fel nem fognák, hogy amíg a leszállók nem szálltak le addig ők sem fognak felszállni és persze ha szépen megindulok esetlegesen félretaszítva őket akkor én vagyok megintcsak a szemét (évek alatt az emberből kikopik, hogy szépen elnézést kérve próbáljon meg leszállni, mert az sem működött)
Ilyen körülmények között ki az aki nem az autót választaná, ha tehetné? Lehet jelentkezni.
Tiszteletem! Nem olyan régen olvastam egy levelet melyben egy Úr elpanaszolta  hogy feleségét aki postai dolgozó milyen inzultusok érik.Én egyet értek vele hogy mindezt nem kellene hagyni, de ezek az emberek rajtam vezetik le feszkóikat, én takarítom utánuk a koszt  szó…..
Pj0tr 2013.09.18 13:45:10
Én próbáltam már lebegni, amikor pont előttem mosott fel a takarító, de sajna nem sikerült. Egyébként ha a vízkőoldóval oldja meg a mosogatást, akkor én is lehet elvarázsoltam volna.
Viccet félretéve, ezek közül egyetlen egy, ami szerintem probléma, mégpedig, hogy rajta keresnek valami bilétát.
Nézzük sorban a problémákat:
- első nap szándékosan összejárkálták a munkámat - értelmezhetetlen. A feltakarított területre nem lehet bemenni?
- rajtam kerestek valami bilétákat - ez jogos.
- leszemetelni megyek hozzájuk a kukát alig akarják kiadni maguk alol - ne haragudjon rám, de ha éppen koncentrálok, mert egy problémát próbálok megoldani, vagy csak nagyon monoton a meló és nagy a hibalehetőség, én is csúnyán néznék arra, aki kizökkent.
- valamelyikük eltüntette a vízkőoldót amivel dolgozom - tehát ha Önt tolvajnak nevezik az egy utolsó szemét dolog, de Ön csinálhatja ezt a többiekkel...
- ha az arcába köszönök akkor se köszön vissza - illem kérdése, de nem közvetlen kollégák és Önnek sem írja elő senki, hogy köszönjön szépen (na jó ez azért félig jogos)
- libresse betétet a kuka elött fél méterre - ez ismét legyen félig jogos, mert az egyik oldal azt mondja, hogy ha senki nem koszolona maga után, akkor Önnek nem lenne munkája míg a másik oldal arra szavaz, hogy micsoda hallatlan tuskóság. Mindkét oldalnak igaza van, de egyik oldalnak sem maradéktalanul.
Ne tessék haragudni rám, de a terror részt nem látom. Nem kedvesek és nem figyelmesek az emberek akik mellett dolgozik, de ez a szakmai feladatokat adott helyzetben szerintem nem érinti.
Pj0tr 2013.09.19 08:39:14
@tóth andrea: Én mindig közvetlen voltam itt a takarítókkal, de nem csak velük. Úgyanúgy azokkal is akik kezeslábasban tolják és akik öltönyben. Nekem erről az a véleményem, hogy mindenki ugyanolyan büdöset sz@rik... Csak mindenki szereti a saját szemszögéből látni az életet és mindenkinek a saját problémája a legnagyobb. Ez valahol természetes is. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez így egyoldalú kinyilatkoztatás.
@szintetikus: Kedves kommentelő társ. Én szántam rá időt és vettem a fáradságot, hogy végiggondoljam a leírtakat, majd válaszoltam és leírtam a !saját véleményemet! Az világos, hogy neked nem ez a véleményed, de ettől még nem minősülök sem trollnak sem pedig egy utolsó senkinek. Az én véleményem pont ugyanannyit ér mint bárki másé. Viszont a te építő hozzászólásodat - akárhogy is kerestem - nem találtam. Tehát ezt a szösszenetet kár volt ideböfögnöd.
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Pj0tr 2013.08.07 08:43:04
@Ninjaboy: Hát a felfüggesztés és a szerkezeti elemek úgy vannak tervezve, hogy ha 14colos a felni akkor x magas a gumi fala, míg egy 16-17colosra felerőltetsz egy "peres" gumit akkor teljesen megváltozik az autó viselkedése/menetdinamikája. Nem azzal van baj, ahol ez gyári, mert ott eleve terveztek vele.
2013. január végén mondott fel a munkáltatóm, egy hónap felmondási idővel. Ez idő alatt nem kellett bejárnom dolgozni, így 100%-osan tudtam az álláskeresésre koncentrálni. Rengeteg helyre adtam be az önéletrajzom, de kb. 3 hétig semmi válasz nem jött. Kezdtem kicsit kétségbe…..
Pj0tr 2013.06.21 12:11:36
@Faszerkezet: "Csak segítek egy kicsit. ezt hívják úgy, hogy SEO."
Amiken én jártam eddig webshopok, ott úgy működött, hogy volt x,y termék és ott le volt írva, hogy az alábbi színekben kapható. A kéknek meg a pirosnak nem volt külön aloldala.
A UPC 29-es körzetének előfizetői sorsa igen sanyarú, hiszen nem elég, hogy rémesen lassú az internet, még az ügyfélszolgálat sem látja a körzeten kívül az adatokat. A UPC ügyfélszolgálatán csak "fekete lyuknak" nevezett tájegység a Monortel 5 évvel ezelőtti beolvadása óta…..
Pj0tr 2013.06.18 09:05:52
Szerintem azzal tisztában vagyunk, hogy egyik internetszolgáltató sem jótékonysági szervezet se nem állami szolgáltatás a net.
Tehát ha csak számolgassunk.
Nézzük a változókat:
Legyen x a jelenlegi 5 MBites net ára
Legyen y az előfizetők száma.
Amennyiben szépen kiépítenek mindent, akkor az emberek el fogják várni, hogy ugyanannyi legyen a havidíj a digitális szolgáltatásokra mint a nagyobb városokban, így máris ott tartunk, hogy az előfizetési díjat csökkenteni kell, mert különben mindenki diszkriminációt fog kiáltani. Az előfizetők száma nem fog jelentősen nőni, hiszen az interet tipikus célközönsége a városokban lakik.
Az új rendszer fenntartási költsége mondjuk egy nagyon kicsivel alacsonyabb lenne, de nem sokkal.
Az új szituban úgy alakulnának az ismeretlenek a régihez képest, hogy:
x * 0,7 az előfizetési díj
y * 1,05 az előfizetők száma
plusz ugy ne feledkezzünk meg a több milliós befektetésről.
Szóval az egyik oldalon lenne egy x * y-on bevétel havi szinten az új rendszerben pedig lenne egy x* y * 0,735 ös bevétel.
Namármost, ha nagyvonalúan meg is feledkezem a milliós befektetésről, akkor is hülye lennék a második opciót választani.
De őszintén, ha valaki szeretne mondjuk szolgáltatást nyújtani... Legyen mondjuk bébiszitterkedés. És választania kell, hogy mennyi legyen az órabére, akkor ki melyiket választaná? Az 1000 forintot, vagy a 735öt? Mert a szolgáltató szempontjából csak ennyi a kérdés.
És pontosan ugyanezért van csak egy szolgáltató is.
Ki kockáztatna be egy olyat, hogy belép egy piacra, ahol van 5000 potenciális vásárló (család jelen esetben). Sok-sok milliót be kellene fektetni (Infrastruktúra, PR, alkalmazottak, helyi iroda stb) és persze le kell nyomnia az árakat, hogy aki tud (nincs éppen hűségidőben) az menjen át hozzá. Egy 100 éves befektetést szvsz csak a legnagyobb világvállalat vállalna be (az is csak akkor, hogy ha 100 év után lép be a fejőstehén szakaszba a befektetés).
Tisztelt Cím!    Véletlen tudomásomra jutott, hogy a főnököm ki akar rúgatni, persze csak azután, hogy betanítottam egyik kollégámat. Ez egy magánlevelezésből derült ki, melyet véletlen a közös mailboxba mentett. Szeretném megkérdezni, hogy ilyen esetben fel lehet…..
Működött a waw-faktor, több ezren figyelték szájtátva Los Angeles egyik alternatív fesztiválján, amint egy emeletnyi magas kerékpár szeli át a várost. A hetekben tartott CicLAvia fesztivál fő látványosságát Richie Trimble szolgáltatta, amikor felmászott a 4,5 méter magasan…..
Pj0tr 2013.05.16 08:58:58
Elsősorban autós vagyok (tudom sokan itt abba fogják hagyni az olvasást), de a nem attól félek, hogy bajom esik, amikor egy biciklissel kerülök közlekedési kapcsolatba, hanem pont attól, hogy az én seggem alatt ott az 1 tonna és ha alám kerül, akkor bizony ott marad és máris nézhetek szembe egy életre szóló lelkiismeret furdalással (még ha nem is az én hibám volt) valamint az egyéb nem jogi konzekvenciákkal. Úgyhogy igenis féltem a sz@ros ki életemet, mert nekem nem azt jelenti az életem, hogy dobog a szívem és levegőt veszek!
Kevesebbet vezetek Pesten mint a nagy átlag az biztos, de így is nagyon sokszor futok össze autóban is kétkerekű ámokfutóval. És akkor még nem beszéltünk arról amikor gyalogosként futok velük össze. Vagy az mindenki szerint normális dolog, hogy ugrálnom kell a biciklisek elől? Ha én képes vagyok tiszteletben tartani (mind gyalogosként, mint autósként) a szabályokat, akkor legyenek szívesek ők is. És igenis megadom a biciklisnek is a jobb kezet és ha gyalog átkelek egy bicikliúton akkor körülnézek és ha jön valaki, akkor nem lépek le elé!
Egyébként azért van ez nagy biciklis autós ellentét, mert nyilván én is csak azt jegyzem meg, amikor a tirpákkal találkozom az úton, aki miatt esetleg satuznom kell, mert eddig haladt a parkoló sávban, de hirtelen ott termett egy kocsi és majdnem merőlegesen kikanyarodik 10km/h-val elém, aki pedig 40-50el megyek!
Pj0tr 2013.05.16 10:20:42
@trixilw: Nem szorul görcsbe a gyomrom, de ha szépen elhaladnék mellette és berántja magát elém és elcsapom, akkor engem vesznek elő. Úgyhogy köszi a jó tanácsodat, de a jogsimat megtartom. Dugót nem generálok és vezetni is tudok. Nem vagyok egy F1 pilóta, de hidd el a Pesti közlekedés állít elég kihívást elém az autós kollégák részéről is, hogy normális vezetőnek tartsam magam. És meg is nyugtatlak, hihetetlenül türelmes vezető vagyok.
Pj0tr 2013.05.17 08:36:05
@wowww: Csakhogy amikor az autó bevág elém mininumum 30al megy és csak max 20km/h a különbség! Biciklis esetén ez lehet 40 is, ami barátok közt is azt jelenti, hogy 1 másodperc alatt 11 méteres különbséget győz le a kocsi a biciklissel szemben.
Tartok oldaltávolságot, ahol amekkorát tudod, de akkor véleményed szerint, egy szűkebb szakaszon araszolgassak én is 10km/h-val, mert nem tudok biztonságos oldaltávolságot tartani? Már ne is haragudj, de erre azt tudom csak mondani, hogy akkor inkább húzzanak el az útról, amit az autósoknak építettek az autósok adójából! Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát :)
Tisztelt Munkahelyi terror blog!Miért állítja magáról egy 3 hónapja működő cég, a G. W. T. Kft, hogy 1996 óta sikeres és az egyik legdinamikusabban működő munkaerő kölcsönző, közvetítő? Szó szerint ezt írják a honlapon. Én nem vezető beosztású dolgozojuk vagyok, de…..
Pj0tr 2013.04.15 09:32:39
@órarugógerincű felpattanó: @mindent látó szem: ...
Bár teljes mértékben egyetértek veletek, de ezt az otthagyom a fenébe megoldást úgy mondjátok, mintha minden embernél 10en állnak sorba, hogy munkát adjanak neki. Sajnos inkább fordítva van.
Tehát itt a választás abban állt, hogy otthon döglök/fizetek pénzt valami tanfolyamért/dolgozok és talán kapok pénzt. Húzd alá melyiket választanád...
Tisztelt Mt!    Hosszas munkakeresés után végre február 20.-án végre lett állásom. Az állásinterjún azzal kezdtem GYES-en vagyok tartósan beteg kisfiammal. Reggel 8 előtt nem tudok munkába állni, és hétvégenként csak 16 órától tudok dolgozni. A munkaügyis azt…..
Pj0tr 2013.03.08 14:02:09
@droid_: A nappali 8 munkaórába az fér bele (gondolom nem csak a beosztást csinálja), hogy 20 perc alatt bepakolja a dobozokba a neveket, az nem hiszem, hogy 4-5 órát egyeztessen mindenkivel, hogy tuti jó lesz-e így vagy úgy. Nem beszélve arról, hogy az egy nem létező állapot, hogy mindenkinek jó legyen. És ha már valakivel kivételezni kezd (vagy éppen az a valaki jár a legjobban a beosztással), akkor a többiek joggal hőzöngenek.
Pj0tr 2013.03.11 08:27:42
@Babette_: Én is ezt próbáltam magyarázni, de egyik kemény mag sem hallgat meg :)
Egy beosztást elkészíteni nem nagy meló önmagában, de 40-50 ember heti beosztása úgy, hogy fejenként 3-4 igényt figyelembe vesz már nem megy. Ezt a beosztottak meccseljék le egymás között szvsz.
Vagy gondoljátok el azt a képtelen szitut, amikor egy mondjuk egy kedd délelőtti műszakra kell 3 ember, de a 10ből senki nem akar/tud menni. Eleve 3an vitték az éjszakai műszakot. 3an az azt megelőzőt. Marad 4 ember, de ebből 1 beteg (ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni) 1 szabadságot kérne, 1nek nincs kedve és a maradék 1 nem mond semmit. Szóval ilyenkor mi van?
Vagy amikor egy ember kéne még a műszakhoz és a két lehetséges nem tudja eldönteni, melyik legyen az, mert "megbeszélés" alatt van. Ha Xmehet el akkor Yal igazságtalan és Y lenne a következő panaszlevél alján. Ugyanez fordítva is igaz...
Nem! Ismétlem nem a műszakvezető dolga az egyéni igényeket meghallgatni/elbírálni/eldönteni. Annyit kell figyelembe vennie, hogy ha X és Y olyan szinten nem bírják egymást, hogy képtelenek a közös munkára (bár erre ott a megoldás, hogy aki "kevesebbet" tud/teljesít az megy). Aztán, hogy egymás között mit beszélnek meg az emberek már más kérdés.
Egyébként nem vagyok műszakvezető mielőtt emiatt ugranátok a torkomnak.
(Megjegyzem tudom, hogy a példáim kisarkítottak, de nem életszerűtlenek. Egyszerűen ellentét esetén miért a kisfőnöknek kellene eldöntenie, hogy kinek az igénye fontosabb)
Pj0tr 2013.03.29 08:29:52
@droid_: Továbbra sem értem, hogy a kisfőnöknek mi köze van a beosztottak !magán! nyűgjeihez. Lehet figyelembe venni, ha tudja, de akkor is az lesz, hogy miért ő és miért nem én járok jobban?
...
Na jó kitöröltem a többit, mert nem látom értelmét a dolognak.
Tisztelt Mt!    Az elmúlt napokban levő időjárási viszonyok miatt sokakat érinthet ez a dolog. Csütörtök délután az egy műszakban dolgozó kollegákat (irodistákat)két órával korábban hazaengedték,nehogy bármi bajuk legyen. Estére megyénkben már szinte mindenhol…..
Pj0tr 2013.03.19 13:31:22
@monddazigazatmar: Már láttalak itt párszor, de te most akkor tényleg agyatlan troll vagy?
10-15-20 km-ről !naponta! szállítják az embereket oda-vissza. Abban az időjárásban pedig az is sok. Nem beszélve arról a nem kevésbé mellékes tényről, hogy van ahol 3 műszakban dolgoznak az emberek.

A posztoló kérdését pedig két oldalról lehet megközelíteni. Mit ír a törvény és mi a gyakorlat.
Törvény szerint ilyet nem lehet tenni, viszont gyakorlatban mint látod igen.
Ekkora tételnél pedig még csak nem is érdemes ugrálni szerintem, mert nem éri meg.
Jelenet Budapesten, az ELTE lágymányosi kampuszán. Két autós parkolt rá a Magyar Tudósok körútján lévő kerékpárútra, ahol egy fiatal nő közeledik feléjük biciklin. Kerékpáros: Bicikliút. Rajta állnak a bicikliúton. Autós1: Hol? És? Eltolod? Kerékpáros: Nem az én…..
2010 nyara óta egy Call-Centerben dolgozom, mint operátor.A munkakörünk gyakorlatilag arról szól, hogy különböző termékeket kell(-ene) eladni telefonon keresztül régi - és új ügyfeleknek.Namár most ez ugye nem hangzik nehéáz feladatnak, de akkor én most elmondanám,hogy mikor ide…..
Pj0tr 2013.02.28 13:10:41
@_Molly: Linked van? :) Köszi ha akad.
Egyébként nem is értem, hogy a spam büntethető, de a zaklató hívások - amik sokkal jobban zavaróak - nem...
Miért nincs olyan szolgáltatás a telefonvonalakon, hogy a telefon jelzi, hogy valami call centeres hív, aki egy olyan dologra próbál rábeszélni, amire valóban nincs is szükségem, mert ha kellene akkor vagy lenne már vagy amúgy sem lenne rá pénzem :D
Pj0tr 2013.03.01 11:08:20
@nick papagiorgo: Sajnos azt nem tehetem meg, hogy nem veszem fel a nem kijelzett hívásokat. Amikor pedig számról hívnak, akkor sem mindig ugyanarról.
@telkoe: Hát ez az! Csak ugye ezek a zaklatók is fizetik a telefonszámlát és gyanítom többet is mint én ezért itt egy kicsi érdekütközés van.
@_Molly: Nagyon szépen köszönöm. Azt hittem egy kicsit jobban megkapja :D

És a legszomorúbb a szakmában, hogy az idős embereket húzzák le a legjobban a csoda (bármilyen X termék) -el amire aztán végképp nincs szükségük! Betiltanám még a szakmát is.
Érted 30 ezres csomagokat árulnak ami a minimálbér harmada durván és nem hiszem, hogy alapvető élelmiszereket árulnak kiskereskedelmi ár alatt.
A héten távozik Simor András a jegybank éléről. Mivel a sajtó csak dicséri szakmaiságát, és elhallgatja hibáit, most vegyük elő a kritikus szemüvegünket. Simor neve az utóbbi fél évben összeforrt a kamatcsökkentés ellenzésével. Ő volt az, aki már az első alkalommal azt…..
Van haszna, ha balesetes videókat nézeget az ember. Bevallom, én szoktam, még motorozás előtt is. Hogy miért? Hogy ne legyek hülye. Jól látható ezeken, hogy milyen tipikus hibákat szoktak véteni. Én is hibáztam már sokszor, egyszer meg is fizettem érte: azt hittem, megadják a…..
Pj0tr 2013.01.02 10:02:17
@PomberMaci: Néztem a videókat és elég sokszor nem a kétkerekes volt a hülye/figyelmetlen.
Autós vagyok, de szerintem nem az számít, hogy két vagy négy kerék (majdnem mint a mesében :D) Hanem, hogy mi a szabály és mennyire figyelnek az emberek egymásra.
Nekem nem éri annyit az elsőbbségem, hogy összetörjem a kocsimat, annyit meg pláne nem, hogy esetleg komolyabban megsérüljön a másik közlekedésben részt vevő kolléga.
Bár ma reggel kinyílt a bicska a zsebemben, amikor a mesterre kanyarodik ki a kukás kocsi (nehézkesen egy kis tili tolival), amivel nincs is semmi baj, de amikor folytattam volna az utam a macisajt alól gyorsan bejön elém egy kocsi és integet, hogy köszi. Persze szívesen, hogy nem nyomtam be a bal első ajtódat...
A pedig sajnos továbbra is igaz, hogy a kétkerekesnek jobban kell figyelni, mert tök mindegy mit mond ki a végén a bíróság... A kétkerekűektől pedig mint autós kérek türelmet, mert igenis nehezebb észrevenni titeket és bár számotokra előny, hogy minden kis résen ide-oda bújtok, de így a legváratlanabb helyekről tudtok előbukkanni :)
Valahogy az időjárás is úgy szervezte, de a Michelin Alpin4-ről szóló ötrészes tesztsorozatunk utolsó fejezetére maradt az, ami egy téli gumi szempontjából leginkább érdekes; vajon hogyan viselkedik az abroncs hóban vagy jégen, amikor a tapadás már tényleg kritikus lehet.…..