Adatok
hofi601
0 bejegyzést írt és 324 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha az ember túl van már azon, hogy látta az Idi Aminnak öltöztetett Pákót ahogy egy PSZH-n ülve azt üvölti a Rambóra fazonírozott albánmagyar buzukistának, hogy Dzsonikám, biszexre gyúrok, sőt, azon is, hogy egy szebb napokat látott, néha egy szál faszban lantozó, hatvan pluszos zenészember egy nála…..
hofi601
2018.09.04 14:03:32
Köszi Sixx! Én is belefutottam ebbe a műsorba, és nem tudtam eldönteni, hogy bennem romlott el valami, és azért nem tudom értékelni, vagy ez tényleg ennyire szar? Az elején még volt egy reménysugár, amikor az 50+-osok produkcióját Alföldi is őszintén leszarozta (nyilván finomabban), de utána meg olyanokért lelkesedett ő is, hogy tényleg nem értettem, hogy most mi van.
Sziasztok!
Nem is tudom mással kezdeni eme írásomat, csak azzal, hogy hosszú ez a tél, nem autóbuziknak való, akik tavasztól őszig csak a tapadást keresik, úgyhogy nagyon várjuk a tavaszt. Rég volt az utolsó verseny, a sok benzinvérű már nem tud mit kezdeni magával. Mindenkinek viszket a valaga,…..
A TV2 egy szűkszavú közleményben búcsúztatja a időjárásjelentőt, aki a Velvet oly sok kedves pillanatot okozott:
Gaál Noémi a mai nappal közös megegyezéssel távozik a TV2-től. A képernyős a csatorna indulásakor, 1997-ben csatlakozott a TV2 csapatához és a kezdetek óta időjárásjelentőként…..
hofi601
2016.12.17 08:55:19
Leno közismert gyűjtő, elképesztő mennyiségű autója és motorja van, és persze nem is a számuk a legmegdöbbentőbb bennük, hanem az, hogy ritkaságok egész sora áll a garázsában., A Totalcar volt is kint nála Los Angelesben, és megnéztek pár dolgot, itt van róla a film, érdemes megnézni.
Miután a…..
Öregszünk, öregszünk, más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal trombitáljuk össze a Totalcar-közeli barátokat, újoncokat, ismert és ismeretlen arcokat egy közös bulira. Valamikor nagyon-nagyon régen, amikor sok, mostani olvasónk még fel sem…..
hofi601
2015.07.29 15:33:50
@pickapu: Melyik nap délelőtt? Remélem pénteken jössz; én most sajnos csak péntekre tudok menni, és nem is ottalvósra.
hofi601
2015.07.29 21:26:13
@Görgei Lilla: Göbi is családdal volt, ha jól emlékszem.
hofi601
2015.07.30 12:54:53
@davep: Nem olvastál figyelmesen. :) "Ez nem egy márkafanatikus találkozó, ez nem egy kötött program, itt nem kötelező semmi."
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal:
A főnixek már csak…..
hofi601
2015.03.31 09:11:20
@nem kéne...: Köszi. A dobozokban van valami magasabb szintű tudomány, vagy csak annyi, hogy a menetszél nem "fújja el" a töltőlevegőt?
Hátul így már elég a tapadás, vagy próbálkoztok majd szélesebb gumival is? (Tudom, hogy ez a gumi most adottság, a szó minden értelmében.)
Hátul így már elég a tapadás, vagy próbálkoztok majd szélesebb gumival is? (Tudom, hogy ez a gumi most adottság, a szó minden értelmében.)
Ha nem tudnád, hogy mi ez, akkor kattints ide és megtudod. Ha tudod, mi ez és kérdésed van, akkor ne fogd vissza magad, kommenteld be és amint tudunk, válaszolunk.Ugyanúgy a Totalcar Facebook-oldalán is megkérdezheted, amit szeretnél.
..
hofi601
2015.03.25 20:51:30
@pickapu: Hozzál tárcsát is! :)
Sacramento, Kalifornia. A Quick Quack Car Wash egyik helyi kirendeltségénél (csak Sacramentóban kilenc gyorsmosójuk van) a 94 éves sofőr összehozta a világ tán leggyorsabb autómosását. Állítása szerint, miután befizetett a kiválasztott mosóprogramra, elindult a kocsijával, de…..
hofi601
2015.01.17 19:08:19
@Matenak: Szép sztori.
A világ legkedvesebb autója bizony sokszor fájhat és büdös, ellenben a szürke Lambóval, amely hibátlan...
Mi a jobb? Homokba dugni a fejünket és eljátszani, hogy a jelenség nem létezik, vagy ellenkezőleg: ha már valaki csinálja, vagy ki akarja próbálni, akkor amennyire lehet, segíteni és tanácsot adni neki saját (és más) testi épségének minél jobb megóvása érdekében? Na…..
hofi601
2014.12.25 17:25:51
@comp: 4: GL szemes... (Google a barátod)
hofi601
2014.12.25 17:26:48
@comp: mármint a 4:45-ös kéréshez akartam írni
Felgyűlt a sok ki nem vett szabadság, elfogyott az év, szögre akasztom hát a billentyűzetet. Ma még fáért mentünk, s mivel a Kati 190-esének és a foltos állólámpás Mercinek sem elég nagy az utastere, ezért elővettük a tökéletes karácsonyfa-bevásárló autót, a Bianchit.…..
hofi601
2014.12.23 18:18:24
Amíg a vágók átvágják (jaj) magukat a több gigabájtnyi forgatott anyagon, addig mi szépen-lassan felépítjük az anyagot, melyet három helyszínen, két napon keresztül vettünk fel Varga "Cigány" Zolival azaz Cigivel. Azzal a Cigivel, kinek sokszor sarkos véleménye helyenként…..
hofi601
2014.12.14 20:14:07
@8jk8: Nincs ebben semmi szégyellnivaló. Ha nem foglalkoztatott soha a magyar rali, akkor nem csodálom, hogy nem hallottál róla. Megpróbálom neked pár mondatban összefoglalni. :) Az élete a rali, nagyon korán is kezdte. Egy kakaóba mártogatott talált jogsival nevezett az első versenyére, mert egyébként még túl fiatal volt. Semmi nem hullott az ölébe, mindent magának rakott össze. Akkor lett közönségkedvenc, amikor Ranga Laci és Janika nyerték a bajnokságokat. Ladával ment, többnyire eszement módon, győzelem vagy halál alapon. Nem hisztizett soha, nem "gumizta el magát", ha el@@@@szta bevállalta, mindig emberi, emberközeli volt, nem járt a fellegekben. És akkoriban tényleg több tízezer ember járt ralit nézni. Volt, hogy 4-5 autóval mentünk, bográcsoztunk, sátraztunk. A kisterenyei körgyorson (erre utalt a videóban is) tele volt a domboldal; a Zagyvaróna - Cered szakaszon alig lehetett helyet találni. Volt még olyan, hogy 2-od osztály, az első osztályba feljutási rend volt, nagyobb volt a sportértéke. És Cigányt ebben az időben zárta a szívébe a közönség, a vezetési stílusa, az őszintesége, az örökös jókedve miatt, meg azért is, mert mindig is "közülünk való" volt. Mindig mondogatta, hogy ő annyiból elmegy egy versenyt, amennyibe a Rangáék reggelije kerül. Nem derogált neki egy amatőr versenyen elindulni. És nem emlékszem olyanra, hogy bármikor, bárkinek is keresztbe tett volna.
Ha bővebben érdekel: www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?SessionID=49032F25827991CA03453F5F58985A883917405758B02A3E5F60A80GLIBLLXZSLKWYPSEDMMGOCCDGSIGTWCQA2DDFB4F3F5F575534039174096&TabSheet=book&Page=1&SrcWord=&SrcField=sf&SrcCategory=&CategoryID=AKE&BookID=185581&GotoBook=True&Price=&CBStock=CHECKED&CBDiscount=&LastDays=20&navsource=nyito_kirakat
Ha bővebben érdekel: www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?SessionID=49032F25827991CA03453F5F58985A883917405758B02A3E5F60A80GLIBLLXZSLKWYPSEDMMGOCCDGSIGTWCQA2DDFB4F3F5F575534039174096&TabSheet=book&Page=1&SrcWord=&SrcField=sf&SrcCategory=&CategoryID=AKE&BookID=185581&GotoBook=True&Price=&CBStock=CHECKED&CBDiscount=&LastDays=20&navsource=nyito_kirakat
hofi601
2014.12.14 20:24:08
@8jk8: Bocs, még valami. Kőváryval nem szerencsés összevetni. Egyrészt két külön generáció, másrészt Cigány mindig profin csinálta, amit csinált, ő soha nem volt bohóc. A saját szintjén (Lada) volt olyan csapata, mint Ferjáncznak. Mindig nagyon aprólékosan, profin felkészített autóval állt rajthoz, profi szervizcsapattal, sok tartalékalkatrésszel; csak ez kevésbé ismert róla. Amit csinált, abban mindig maximalista volt. Csak nem az elejében ment, hanem a Ladások között.
hofi601
2014.12.14 22:15:33
@ommm: Így már érthetőbb, de így hirtelen Cigányt gyári csapattal egy gondolatban emlegetni elég erős volt. :)
A H csoport addig volt érdekes, amíg kétnapos versenyek voltak, és másnap az első napi abszolút sorrendben rajtoltak. Részben azért is utálták ki őket, mert gyakran megesett, hogy a Cigány, vagy egy Matics, Pethő, Hodula a VFTS-sel bekeveredtek a Mitsubisi-k, S1600-ak közé.
A H csoport addig volt érdekes, amíg kétnapos versenyek voltak, és másnap az első napi abszolút sorrendben rajtoltak. Részben azért is utálták ki őket, mert gyakran megesett, hogy a Cigány, vagy egy Matics, Pethő, Hodula a VFTS-sel bekeveredtek a Mitsubisi-k, S1600-ak közé.
De miért vigyorog mégis és mi történik, ha kopognak a rendőrök hajnalban? Valamint keressük a jó amerikai autót 2000-2010 között. Ön tud ilyet? Írjon!
Az Égéstér 148. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
hofi601
2014.12.12 07:54:33
A Prodrive-M3 egy igazi kultautó már, ára a 100 ezer eurót veri
Forgattunk, nem keveset, ellenben sokat. Nem nagy titok, de egy meglehetősen alapos, háromrészes sorozaton dolgozunk Varga Cigány Zoltánnal. Annak idején, amikor kitaláltuk az egészet, még valójában fel sem merült a…..
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
Tavaly hatalmas siker volt a Faluvégi Farolás nevű low-cost rendezvényünk. Sosem gondoltuk volna, hogy a picike Kakucsringen ilyen remek bulit tudunk csinálni, aránylag problémamentesen, remek hangulatban. Ilyen ni:
Szerintem simán csak az ország legjobb hangulatú rendezvénye volt…..
hofi601
2014.11.13 19:02:45
@Tökösmákos: @Aranyba mártogatott étnyúl: Szerintem valamit félreértettetek. Van egy rendezvény ilyen feltételekkel, ezen a helyszínen, ennyiért. Nem kötelező. Akinek tetszenek a feltételek megy, akinek nem, az távol marad.
Kicsit olyan mintha nekiállnátok b****gatni az Arénát a Demjén koncert előtt, hogy mi ez a sz@r; itt ahol nem rég Iron Maden koncert volt.
Kicsit olyan mintha nekiállnátok b****gatni az Arénát a Demjén koncert előtt, hogy mi ez a sz@r; itt ahol nem rég Iron Maden koncert volt.
hofi601
2014.11.14 12:20:32
@ommm: Még korábban írtam, de a válasz még mindig érdekelne:
"Pista! A "Cigivel korán reggel kezdünk, elkészítjük a szükséges felvételeket"-rész publikus? Ha igen, akkor mikortól lehet/érdemes menni?" Köszi!
"Pista! A "Cigivel korán reggel kezdünk, elkészítjük a szükséges felvételeket"-rész publikus? Ha igen, akkor mikortól lehet/érdemes menni?" Köszi!
Vakon teszteltünk és profi műszerrel játszottunk idegölő NEDC-ciklust két napon át. Megdöbbentő eredményekkel. Na és némi sör.
Az Égéstér 144. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
hofi601
2014.11.06 17:54:24
@Leslieholiday: Most, hogy mondod: meg is borotválkozhatna, hogy néz már ki. :)
Ismersz borbélyt is?
Ismersz borbélyt is?
hofi601
2014.11.07 11:06:05
@szabopsz: Én úgy tudom, hogy a jobb- balkezességhez van némi köze. Az biztos, hogy anno biciklit, motort csúszó hátsó kerékkel jobban tudtam bal kanyarban kezelni. Salakmotor, Indycar sem véletlenül balos. Autóval is volt ilyen, de ott "kinőttem", begyakoroltam: a téli csúszkálásnál már mindegy, hogy bal vagy jobb. :)
Száraz úton pedig van abban valami, hogy a bal oldalon ülsz, balos kanyarban jobban érzed, hogy mennyit emelkedik az autó, míg jobbosban, mikor rád dől, nem érzed annyira pontosan, és kellemetlenebb érzés is. Keresztbe csúszva is megnyugtatóbb érzés, hogy van melletted egy fél autónyi gyűrődőzóna, míg ha egy jobbosban lógatod, közelebb vannak a fák. Raliban is valahogy gyakrabban sérül a navigátor, mint a pilóta.
Van benne ösztönösség, amit nem lehet teljesen levetkőzni. :)
Száraz úton pedig van abban valami, hogy a bal oldalon ülsz, balos kanyarban jobban érzed, hogy mennyit emelkedik az autó, míg jobbosban, mikor rád dől, nem érzed annyira pontosan, és kellemetlenebb érzés is. Keresztbe csúszva is megnyugtatóbb érzés, hogy van melletted egy fél autónyi gyűrődőzóna, míg ha egy jobbosban lógatod, közelebb vannak a fák. Raliban is valahogy gyakrabban sérül a navigátor, mint a pilóta.
Van benne ösztönösség, amit nem lehet teljesen levetkőzni. :)
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől. Titkos receptek Ingolstadból és csoda Maranellóból...
hofi601
2014.11.06 21:56:13
Härtlein Károlyt már talán jól ismerik a Totalcar-olvasók is. Azon felül, hogy a Brutális Fizika-sorozat kapcsán együtt dolgoztunk még olykor-olykor besegít nekünk, pláne ha tévhit-oszlatásról vagy selejtes vackok képességeinek bemutatásáról van szó. Mindennél jobban utálja…..
hofi601
2014.10.28 15:01:06
Az a baj a legóval, hogy drága. Ennél persze árnyaltabb a kép, de nyilván azért kerül sokba, mert jó. Mit jó, igazából szuper, amelynek egy dolog a kulcsa: a precizitás. Gondoljanak csak bele, az 1965-ben legyártott kockákat minden probléma nélkül illeszthetjük egy 2014-es…..
hofi601
2014.10.20 13:16:15
@madbalee: Nem, az másik széria volt, és azt nem is lehetett máshol kapni.
Nem működik jól a gépezet, de a pénzt viszi, ellenben az utakon rengeteg a rom évtizedes slickeken és pocsék állapotban.
Az Égéstér 135. adásának kommentposztja.
Direklink a letöltéshez...
hofi601
2014.09.05 00:17:33
@papptibi: @ommm: Ebben a gumi kérdésben van még vastagon potenciál. Van-e értelme egyáltalán téli-nyári gumiról beszélgetni, vagy nagyobb szerepe van a keveréknek (gyártónak)? Pl. Michelin Alpin vs. nyári Nankang meleg aszfalton? Vagy száraz, -5 fokos aszfalton egy Pilot Sport vagy egy téli Matador/Debica...?
Tudom, hogy egy nagyobb szabású, pláne ilyen gumitesztet lehetetlen összehozni, de 1-2 ilyen extrém párosítást talán még lehetne.
Abban teljesen egyetértek Assurral, hogy mindennél fontosabb viszont, hogy a sofőr tisztában legyen a gumi viselkedésével, határaival, mint az, hogy milyen maga a gumi.
Tudom, hogy egy nagyobb szabású, pláne ilyen gumitesztet lehetetlen összehozni, de 1-2 ilyen extrém párosítást talán még lehetne.
Abban teljesen egyetértek Assurral, hogy mindennél fontosabb viszont, hogy a sofőr tisztában legyen a gumi viselkedésével, határaival, mint az, hogy milyen maga a gumi.
A remekül sikerült Belsőség-találkozó után Ljubljana felé vettük az irányt. Szlovén barátaink szeretete (és konyhaművészete) mágnesként vonzza az egész családot. Számtalanszor bejártuk a várost, de valahogy csak most sikerült eljutnunk az apró ország még apróbb vasúti…..
Elkapni őket nehéz, a rendszám sem old meg mindent. A jó hír viszont, hogy ismét elveszítette valaki Subaru-szüzességét! Egy rendes Subaruval.
Az Égéstér 133. adásának kommentposztja.
Direklink a letöltéshez...
hofi601
2014.08.22 00:30:25
@Winkler Róbert: Hol van pontosan az a Pho levesező?
hofi601
2014.08.22 13:10:39
@Winkler Róbert: Köszönöm, hamarosan kipróbálom.
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
hofi601
2014.08.13 09:11:30
@helyközi ember: Hétvégén kipróbáltuk: beültem Csikós mellé a Bianchiba (180 cm vagyok és 120+ kg). Valóban úgy volt kényelmes, ha kikönyököltem, és fogtam a tetőt, de elférni elfértünk úgy is, ha bent volt a kezem. A Bianchi egy extrém példa, de nézd meg, hogy a tetőoszlopok nem voltak annyira döntöttek, az autók szélessége leginkább derékban nőtt (ADAC...). Nem lettek annyival tágasabbak, mint szélesebbek.
@malenykij polgar: Az én környezetemben is megfigyelhető, hogy egyre többen vesznek "kisebb" autót. Mondjuk ők használni akarják, nem prezentálni. Nem tudom, hogy ők-e a többség.
@malenykij polgar: Az én környezetemben is megfigyelhető, hogy egyre többen vesznek "kisebb" autót. Mondjuk ők használni akarják, nem prezentálni. Nem tudom, hogy ők-e a többség.
Alig pár nappal a rendezvény előtt kezdenek felpörögni a XI. Belsőség-találkozó körüli dolgok. Ez egy pár hasznos infót tartalmazó posztocska, megelőzendő a sok kérdést. Ja, hogy nem tudod, mi ez? Itt elolvashatod, de röviden csak annyit: ez az a hétvége, ahol együtt…..
hofi601
2014.08.05 11:15:42
hofi601
2014.08.07 20:39:21
@crix: Viszek. Úgy készültem, hogy viszek kávét is (4kg puffer van most - Segafredo Casa). Ha van hozzáférésed, valami repi/promó kávéhoz, akkor hozhatsz, és akkor nem lesz mellette becsületkassza. :)
hofi601
2014.08.08 00:36:21
@Csikós Zsolt: Pickapuékkal kb. délben kajálunk a Bodegában, és onnan indulunk. Gyere el odáig, és feltesszük a platóra. Ha hosszában nem is, de állítva el kell férnie. :)
De le fog az jönni a lábán is, ez már csak egy kis levezetés lesz neki.
De le fog az jönni a lábán is, ez már csak egy kis levezetés lesz neki.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz