Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mindcrime1982

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az atomerőművek meglehetősen ritkán robbannak fel - nyugtat meg minket az atomenergetikai szakember. Néha azért mégis megtörténik - vágjuk rá mi. Megtörtént Cseljabinszkban, Csernobilban, Fukusimában, és van még tucatnyi hely a világon, ahol bármikor történhet atomkatasztrófa. A…..
A Delphi egy igazi, autóipari óriás-beszállító. Erőátviteli rendszerektől kezdve folyadékkristályos kijelzőkön át futómű-alkatrészekig mindent gyártanak. Sokan így vagy úgy, de kerültek már kapcsolatba a termékeikkel. Bár pár évvel ezelőtt komoly gondban voltak, mostanra…..
Ahogy ígértem, sikerült megszerezni a két csillagos lyoni Le Bec-nél, majd a három (világszette összesen 27) csillagos londoni Joel Robuchonnal dolgozó Bernáth Józsitól a tökéletes steak elkészítésének módját. Biztos vannak, akik a képek alapján rámondják, hogy ehetetlenül nyers, olyan is lesz, aki…..
Mindcrime1982 2012.05.04 10:17:26
@Reggie: Akkor egyél pasztőrözött csirkemellet. :S
A paraziták döntő többsége már 50-60 fokon beadja a kulcsot, annál meg melegebb a hús.
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mindcrime1982 2012.03.02 10:58:25
@Perillustris:
Félreértesz, ahoigy emeletes betonkockák nőnek a környéken továbbköltözöm.
Aki nagyvárosban él, az azért lakik ott, mert nem akar sokat utazni, vagy igénye van a sok büdös emberre, betonra, nagy népsűrűségre, tömegközlekedésre, zajra, "kultúrára".
Nekem ezekből max a kultúra, de azt megkapom Budapesten kívül is. Amikor ott laktam, minden este kijártam, kihasználtam a város adta lehetőséget. De egyszer mindenki felnő, és nem az a megoldás, hogy akkor csináljunk tiszta levegőjű nagy hegyi falut a fővárosból. Akinek az kell, költözzön, ahogy én. Egy pesti lakás árából 30-50 km-mel odébb jó kertes házat lehet venni és még marad is 1-2 évnyi útiköltség.
Mindcrime1982 2012.03.02 11:40:03
@SvenH.:
Nem mondom én, hogy húzzál, de ha egy öreg, szűkutcás zsúfolt nagyvárosban akarsz élni, akkor el kell viseld a következményeit. Az más kérdés, hogy ahol van hely bőven (Melbourne, Vancouver, stb) ott lehet egyszerre jó forgalom és jó levegő. Persze ehez az is kell hogy ne traktormotorokkal szerelt hangos kormoló-porokádó dieselek legyenek többségben. Komolyan New York-ban a legforgalmasabb utakon nincs olyan zaj, mint a Rákóczi úton.
Mindcrime1982 2012.03.02 12:32:59
@SvenH.:
Szerintem ha megfelelő lenne a városszervezés, nem kéne a dugóban ülnöd. Ki kell alakítani egy tisztességes észak-déli átjárót (legjobb lenne föld alatt), akkor is ha nagyon fáj (bizonyos épületeket el kell bontani, hiába százévesek), és akkor csak az megy a belvárosba, akinek ott dolga is van. És akkor mehet a nagymértékű korlátozás. Az pedig, hogy mégtöbb utat vesznek el az autósoktól, az itt nálunk cseppet sem ésszerű. Most sok az autó, mert nem tudnak másfele menni, ha lezárnak pár utat, akkor mégtöbb lesz máshol. Prágában jó nagy rész van lezárva az autósok elől, de metró, számos villamos megy keresztül-kasul rajta. És a turistákon és azt kiszolgáló intézményeken kívül nincs sok minden.
Extra adót vetnének ki a fényvisszaverő ruhadarabokra. A Levegő Munkacsoport tiltakozott, szerintük így nehezebb észlelni a gyalogosokat, kerékpárosokat. Az NGM sajtóügyelete csupán annyit válaszolt nekik: „tudjuk”. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mindcrime1982 2012.03.02 09:47:03
@augustiener:
Én nem engedném ki általános iskolából a gyerekeket sikeres kresz vizsga nélkül. Aki 14 éves korára nem tanul meg normális módon közlekedni, az meg úgy is Taigetos pozitív...
...itt, hirdesd meg máshol! A csodás helyen ripsz-ropsz fiatalodik egy kicsit, nyilván óracsoportot kellett cserélni időközben. Az új tulajdonos mindenképpen jelentkezzen, kíváncsiak vagyunk a magyarázatra.   ..
Mindcrime1982 2012.02.16 10:27:28
@Solid: Akik meg havi párszáz kilométert vezetnek, azoknak meg minek? Van tömegközlekedés, taxi, rokon aki elvisz, stb. Ha meg az ilyenek kocsiba ülnek kész katasztrófa. Valamelyik szombaton jöttem reggel Pest felé az 51-esen. Egy WagyonőrPlusz, nem vicc, 20 Km/h sebességgel (Kettes szinte alapjárat) száguldozott Dömsöd és Kiskunlacháza között. Se vészvillogó, se semmi. Csak egy kormányt harapva vezető 30-as pasi + család.Havi 3000-3500 km-t vezetek, ingázom, és néha hétvégén is kimozdulunk. Sok mindent láttam már, de annyi balf*szt, mint hétvégéken, soha.
Mindcrime1982 2012.02.16 10:54:40
@Solid: Bocsánat, csak továbbfűztem.
Szerintem a normálisan gondolkodó ember akkor vesz autót Magyarországon, ha évente min 15000-t vezet, az alatt nem igazán van értelme autót fenntartani, folyadékokat cserélni, adókat, biztosítást és még kismillió egyebet fizetni.
Mindcrime1982 2012.02.17 10:26:42
@SzélsebesVelorex:
Felőlem tarhat, ha vezetni is tud hozzá, de sajnos a tapasztalataim mást mutatnak...
Ma is 30-cal kellett megtennünk 35 kilométert, mert egy Thalia nem mert menni... Elég ijesztő volt, amikor már a kamionok is előzgették a hófúvásokon át.
Az általunk is nem egyszer elemzett felsőoktatási törvény több szempontból is komoly aggályokat vetett fel – nem csak itthon, de nagyon úgy néz ki, hogy az Európai Unióban is. Brüsszelből érkező hírek szerint, újabb magyar törvény – jelesül a nemzeti…..
Ha elvesszük a gázt, semmit nem fogyaszt az autó. Van ennél takarékosabb? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mindcrime1982 2012.01.26 08:24:24
@Shadowbull: Az autópályás 110 nem annyira zavaró (kivéve, ha a belső sávban teszi) de az országúti 75, sőt az 51-esen még jellemzőbb a 60, rendkívül idegesítő.
Mindcrime1982 2012.01.26 10:04:42
@Dixhorn:
Én azt hittem azok mind kínai hamisítványok, és csak kimaradt belőlük....
Belsőség Halál a macskákra! 2011.08.27 17:30:00
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
Mindcrime1982 2011.01.05 14:00:55
@NemAnonim: A cím valóban erre utal, de a cikk nem. Senki nem vitatja, hogy az autós a hibás. A cserbenhagyásért jár is neki az 5 év szigorított villamosszék.
A cikk arról szólna (csak nem elég egyértelmű fogalmazásban) hogy a defenzív közlekedés nem csak kerekeken, de gyalog is ugyanolyan fontos, még ha semmilyen KRESZ, törvény, rendelet, stb nem is kötelez rá.
Mindcrime1982 2011.01.05 14:11:31
@TheElf: "Ha ebben az országban nem lenne cél, hogy az arra szellemileg alkalmatlan ember is..."

Ezt erősen támogatom, de félek nem megoldható. Ha minenkit kiszelektálnánk, aki nem ért ahoz, amit csinál félek, hogy az ország 80-90%-a jogsi és munka nélkül maradna.
A Genesis Coupe alapjaiban rengette meg az amerikai piacot. Ilyen egyszerűen történt minden, az első mondat nem hazudik. Hátsókerekes, jól néz ki, és két motorja közül a gyengébbik is 210 lóerős. A 3.8 V6 pedig 306. Sperrdifi, kupéforma és bazári ár (odaát). A Hyundai…..