Adatok
Holger Hartland
125 bejegyzést írt és 6886 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt egyszer egy soknemzetiségű kommunista ország. Névlegesen több állam szövetsége volt, ám a kommunista diktatúra miatt ez nem számított, az ország gyakorlatilag egyetlen egészként működött. A határokat részben a történelem, részben az önkény húzta meg (már ha különbözik ez a kettő), és ha valaki…..
Hartland
A balliberalizmus elvezethet a pedofíliához (avagy a Fidesz és az LMBTQ-ügyek)
2022.01.20 18:17:27
A balliberálisok napokig azon pörögtek, hogy Orbán Viktor szerint "a homoszexualitás elvezethet a pedofíliához". Ment a szokásos felháborodás, hisztéria, sivalkodás.
Csakhogy Orbán Viktor nem mondott ilyet.
Ellátogattam a közmédia weboldalára, és meghallgattam az interjút. Itt van, 26:22-nél…..
Holger Hartland
2022.03.08 18:01:31
@JuAn: Hadd ne kelljen már mindent linkelnem, lusta lettem ehhez, ez csak egy blog. Most hogy írjak pl. posztot a háborúról, ha ott is mindenhez linket kell adnom. :D Egy link per poszt! Ebben volt kettő, akkor a következőben egy sem lesz, már ha megírom. :)
Nehogy már innen kelljen megtudnia bárkinek, hogy mit írtak a ballibek Orbánról meg a neki hamisan tulajdonított szövegről.
Nehogy már innen kelljen megtudnia bárkinek, hogy mit írtak a ballibek Orbánról meg a neki hamisan tulajdonított szövegről.
Olvasói kérdés: csak az a két alternatíva létezik, hogy vagy a Fidesz, vagy a ballibek? Más nincs?
Attól tartok, nem nagyon van. Ezt nem én mondom, a valóság mondja, nézze meg mindenki a pártokat és a közvélemény-kutatásokat. Nagyon úgy néz ki, hogy jövőre a Fidesz és egy egyesült ellenzéki tömb…..
Holger Hartland
2021.03.15 00:52:23
@F.M.J.: Semmi elismerésre méltó nincs abban, ha valaki ugyanazt a szöveget félpercenként bemásolja a kommentablakba, és elküldi. Ez egy bolond. Az admin felületen százával sorakoznak a tegnap és ma kimoderált kommentjei.
Holger Hartland
2021.08.07 21:26:17
@Robinzon Kurzor:
Ahhoz, hogy legyen más alternatíva is, mint ami most az étlapon szerepel, buknia kell a balliberális oldalnak.
Ez ennyire egyszerű.
Nem is kell négy évet várni egy következő választással utána (nem is maradna meg az esetleges többsége a mostani Fidesznek).
Egy-két év alatt végig lehet vinni egy alapos tisztogatást, makulátlan jogi eszközökkel, jó sok politikai alkuval, lusztrációs törvénnyel.
A balliberális elit és szűk kísérete az Unióba emigrál és 35 elcseszett év után kezdhetjük az egészet előröl.
;)
(Van annyira igaz, mint az eredeti!)
@Glokta: A bloggazdát is beleértve senkit nem érdekel önmagában véve sem a főügyész (még mindig Polt Péter? nem, tényleg nem érdekel! :D), sem az alkotmány, meg az átszabás, meg az összes állami szerv valószínűleg nagyrészt mindig mindenkor mihaszna csinovnyik vezetője, meg mindenféle jogi huncutság. Az embereket az érdekli, ha durván belegázolnak az életükbe, pl. el akarják venni tőlük a hazájukat, ahol otthon vannak.
Na, azért mennek, megyünk ki az utcára. Nem egy ügyeskedő ügyészért vagy egy szervkereskedő lelkületű szervvezetőért.
Ahhoz, hogy legyen más alternatíva is, mint ami most az étlapon szerepel, buknia kell a balliberális oldalnak.
Ez ennyire egyszerű.
Nem is kell négy évet várni egy következő választással utána (nem is maradna meg az esetleges többsége a mostani Fidesznek).
Egy-két év alatt végig lehet vinni egy alapos tisztogatást, makulátlan jogi eszközökkel, jó sok politikai alkuval, lusztrációs törvénnyel.
A balliberális elit és szűk kísérete az Unióba emigrál és 35 elcseszett év után kezdhetjük az egészet előröl.
;)
(Van annyira igaz, mint az eredeti!)
@Glokta: A bloggazdát is beleértve senkit nem érdekel önmagában véve sem a főügyész (még mindig Polt Péter? nem, tényleg nem érdekel! :D), sem az alkotmány, meg az átszabás, meg az összes állami szerv valószínűleg nagyrészt mindig mindenkor mihaszna csinovnyik vezetője, meg mindenféle jogi huncutság. Az embereket az érdekli, ha durván belegázolnak az életükbe, pl. el akarják venni tőlük a hazájukat, ahol otthon vannak.
Na, azért mennek, megyünk ki az utcára. Nem egy ügyeskedő ügyészért vagy egy szervkereskedő lelkületű szervvezetőért.
Hartland
Tökéletes csapda a balliberális értelmiségnek - NEM ESTEK BELE, másikba estek bele (frissítve)
2021.06.11 14:18:45
És bele is fognak esni. Meg is érdemlik.
FRISSÍTÉS: nem estek bele. Így láttam rosszul két hete, ahogy alább van. Akár örülhetnék is. Elfogadják végre szép csendben a ballibek, hogy nem kell a migráció? Jó, de nem elég: én azt szeretném, hogy szép hangosan fogadják el. És közben beleestek egy másik…..
Holger Hartland
2021.06.14 15:42:00
@Glokta: Nem láttam ilyet a ballibektől, csak számítottam rá, de már hétfő van, és eddig tényleg semmi... Jó jel? Talán lesz végre konszenzus arról, hogy a migrációból nem kérünk? Mert ennél fontosabb kérdés még mindig nincs. Öt éve, amikor írtam egy nagyon hosszú posztot erről, utánanéztem a demográfiának, és pl. azt láttam, hogy Egyiptom lakossága a 2. világháború után 20 millió körül volt, 2015-ben viszont már 90 millió körül - egy Magyarországnál kisebb területen (Egyiptom nagy része sivatag, a lakható része kisebb, mint Magyarország). Most újra megnéztem, és már 100 millió. Öt év alatt. Banglades lakossága meg nagyobb, mint Oroszországé. A globális tőkének olcsó munkaerő kell, a balliberális elitnek engedelmes, könnyen uralható, egymás ellen kijátszható és lecserélhető népesség, ezeknek a tömegeknek meg "élettér" - tiszta sor, hogy akkor elveszik a miénket.
A ballibek persze már nem ágálnak annyira a kerítés ellen, de amit a Karácsony-programban láttam erről, az még mindig kevés, meg hát a ballib hallgatás migráció-ügyben lehet pusztán taktika is.
A másik csapda nem tudom, mi. Ez a "pedofiles" izé lenne? Ha az, akkor tényleg, szép kis csapda lehet abból is. Aljasnak nem nevezném, elvégre alapja éppenséggel van, belemászni nem kötelező, és hát azok után, amit a balliberálisok is megengednek maguknak (nemcsak itthon, sőt), belefér ez is.
A ballibek persze már nem ágálnak annyira a kerítés ellen, de amit a Karácsony-programban láttam erről, az még mindig kevés, meg hát a ballib hallgatás migráció-ügyben lehet pusztán taktika is.
A másik csapda nem tudom, mi. Ez a "pedofiles" izé lenne? Ha az, akkor tényleg, szép kis csapda lehet abból is. Aljasnak nem nevezném, elvégre alapja éppenséggel van, belemászni nem kötelező, és hát azok után, amit a balliberálisok is megengednek maguknak (nemcsak itthon, sőt), belefér ez is.
Holger Hartland
2021.06.15 18:56:29
@Glokta: Nem látom a nagy problémát ezzel a törvénnyel. Reakció egy káros és veszélyes világtrendre. Lehet, hogy van benne túlzás, pl. a 18 éves korhatár helyett szerintem lehetne 14, de a kockázataival és mellékhatásaival együtt is elfogadhatóbb, mint az, amire gyógyszernek szánták.
A határvédelem egyelőre magyar, a Frontex éppen kivonul és csődöt mond, és lehet, hogy már csak idő kérdése, mikor lesz a "határőrségnek" a balliberális újbeszél szerint papíron is hivatalos feladata, hogy a határ nyitva legyen (vö. "Tűzőrség" a Fahrenheit 451-ben :)). Nekem az másodlagos, hogy közös európai, vagy magyar, vagy közös eurázsiai az oroszokkal - működjön.
A határvédelem egyelőre magyar, a Frontex éppen kivonul és csődöt mond, és lehet, hogy már csak idő kérdése, mikor lesz a "határőrségnek" a balliberális újbeszél szerint papíron is hivatalos feladata, hogy a határ nyitva legyen (vö. "Tűzőrség" a Fahrenheit 451-ben :)). Nekem az másodlagos, hogy közös európai, vagy magyar, vagy közös eurázsiai az oroszokkal - működjön.
Jól elhanyagoltam ezt a blogot! Most viszont váratlan fordulat következett be: pénzt ajánlottak nekem a blogolásért! Na nem a kormány, vagy a Fidesz, vagy bármilyen párt vagy sajtótermék, hanem egy olvasó, aki olvasna. Ez még tavaly történt, a blog mellett viszont a hozzá tartozó e-mail címet is úgy…..
Holger Hartland
2021.06.07 16:33:40
@Begren: Jótündér? Ugyan... Van neki egy sajátos értelmiségi perspektívája, és hajlamos mindent onnan nézni - na és, le van tojva. Lásd a "Ledózeroljuk a házadat" c. posztot, abban benne van ez is, ő is. :)
- legalábbis ezt tudom válaszolni a kívánságműsoros poszt következő olvasói kérdésére.
A politika ugyanarról szól, mint a járvány előtt. Szerintem arról, hogy a nyugati világban (amelynek Magyarország is a része) a liberális elit és kiszolgálói a "bárhol-emberek"* támogatásával egy nagy "bárhol"-t…..
Nem vagyok keresztény. Nem hiszek Istenben és templomba sem járok. Nem a keresztény tanítások szerint élek. A gyerekemet sem nevelem kereszténynek.
De közben keresztény is vagyok. Egyértelmű, hogy melyik az az Isten, amelyikben nem hiszek. Egyértelmű, hogy melyik az a templom, amelyikbe nem járok.…..
Holger Hartland
2020.04.29 13:26:17
@Robinzon Kurzor: Nem írtam ide már egy éve, mert meguntam, és nem is volt igazán miről, inkább mikroblogoltam máshol, mert ami még maradt, arra elég egy-egy mondat vagy bekezdés.
Vagy írtam volna meg huszonegyedszer is, hogy szerintem a tömeges bevándorlás (és általában az agresszív balos/ballib felforgatás) továbbra is komoly probléma, sőt, sorskérdés, amelyre a válaszom az, hogy nem kérek a multikultiból? Meg a Soros-tervből? :D Te meg beírtad volna huszonegyedszer, hogy ez "maszlag"? Nem uncsi?
Egy idő után pedig az egészséges önzés is bekapcsol: hiszen én nem vagyok fizetett megmondó vagy "szakértő", tehát hasznot vagy barátokat sosem szereztem politikai véleménnyel. Egy kevés kárt és ellenségeket viszont igen. Sebaj, nem nagy ügy, de mivel semmiféle politikai babérra nem pályázom, nem éri meg.
Vagy írtam volna meg huszonegyedszer is, hogy szerintem a tömeges bevándorlás (és általában az agresszív balos/ballib felforgatás) továbbra is komoly probléma, sőt, sorskérdés, amelyre a válaszom az, hogy nem kérek a multikultiból? Meg a Soros-tervből? :D Te meg beírtad volna huszonegyedszer, hogy ez "maszlag"? Nem uncsi?
Egy idő után pedig az egészséges önzés is bekapcsol: hiszen én nem vagyok fizetett megmondó vagy "szakértő", tehát hasznot vagy barátokat sosem szereztem politikai véleménnyel. Egy kevés kárt és ellenségeket viszont igen. Sebaj, nem nagy ügy, de mivel semmiféle politikai babérra nem pályázom, nem éri meg.
Holger Hartland
2020.05.05 11:05:23
@Robinzon Kurzor: Az elmúlt néhány évben írtam itt arról, hogy mi ez a "Soros-terv", ami ugyan valójában se nem "Soros-", se nem "terv", de attól még létező dolog és a magamfajta emberek számára veszély, vagyis tenni kell ellene, beszélni kell róla, tehát valahogyan el is kell nevezni, lehetőleg ütősen és röviden, szóval nyugodtan lehet "Soros-terv".
Lehetne olyasmit is mondani, hogy "a globalista elitek laza hálózata által gerjesztett, erősített, vagy akár csak eltűrt, mindazonáltal eredetétől függetlenül a hagyományos európai középrétegek (beleértve a nyugati mércével szegény vagy alsó-közép kelet-európai 'középrétegeket') számára mindenképpen hátrányos és veszélyes társadalmi, kulturális, gazdasági és demográfiai folyamatok összessége" bla-bla-bla, kifejteni húsz vagy kétszáz oldalon, és ha jól megfizetnének érte, akár meg is tehetném, de mivel nagyon nem ez a helyzet, nekem elég lesz annyi, hogy "Soros-terv", és ha tőlem balra megpukkadnak tőle, hát így jártak.
A választás pedig, igen, a kisebbik rosszról szól, ezen a blogon is elolvashatod, hogy mit gondoltam két éve, mit jelentett az "elégtétel".
@F.M.J.: Az elmúlt években kezdem úgy gondolni, hogy a politikai véleménynyilvánítás, a blogolást is beleértve főleg azoknak való, akik hasznot remélnek belőle, pl. beállnak valamelyik falkába, koncért. Én nem tartozom ebbe a kategóriába. Megírom, amit gondolok, nem kérek érte semmit, esetleg néhány erre járó liberális vagy kommunista megpróbál érte bemószerolni. Mi ebben a jó? Mondjuk lehetne az, hogy társas tevékenység, dumálunk egyet, mintha egy klubban lennénk - de túl sok embert láttam már a neten, akikkel nem akarnék egy asztalhoz ülni, egy klubba járni.
Majd lehet, hogy írok valamit, ha lesz kedvem.
Lehetne olyasmit is mondani, hogy "a globalista elitek laza hálózata által gerjesztett, erősített, vagy akár csak eltűrt, mindazonáltal eredetétől függetlenül a hagyományos európai középrétegek (beleértve a nyugati mércével szegény vagy alsó-közép kelet-európai 'középrétegeket') számára mindenképpen hátrányos és veszélyes társadalmi, kulturális, gazdasági és demográfiai folyamatok összessége" bla-bla-bla, kifejteni húsz vagy kétszáz oldalon, és ha jól megfizetnének érte, akár meg is tehetném, de mivel nagyon nem ez a helyzet, nekem elég lesz annyi, hogy "Soros-terv", és ha tőlem balra megpukkadnak tőle, hát így jártak.
A választás pedig, igen, a kisebbik rosszról szól, ezen a blogon is elolvashatod, hogy mit gondoltam két éve, mit jelentett az "elégtétel".
@F.M.J.: Az elmúlt években kezdem úgy gondolni, hogy a politikai véleménynyilvánítás, a blogolást is beleértve főleg azoknak való, akik hasznot remélnek belőle, pl. beállnak valamelyik falkába, koncért. Én nem tartozom ebbe a kategóriába. Megírom, amit gondolok, nem kérek érte semmit, esetleg néhány erre járó liberális vagy kommunista megpróbál érte bemószerolni. Mi ebben a jó? Mondjuk lehetne az, hogy társas tevékenység, dumálunk egyet, mintha egy klubban lennénk - de túl sok embert láttam már a neten, akikkel nem akarnék egy asztalhoz ülni, egy klubba járni.
Majd lehet, hogy írok valamit, ha lesz kedvem.
Ócska, régi szar. Megérett a bontásra. Csodálatos, kétszer négy sávos autópályát építünk a helyére, amelyen szabadon áramolhatnak majd az emberek, az áruk, a tőke és a szolgáltatások.
Tudjuk, tudjuk. A ledózerolt házért jár valami kártérítés. Hogy rohadnál meg. Nos, kapsz egy szép nagy,…..
- Elnézést...
- Igen?
- Elnézést, uram, de Ön a lábamon áll.
- El van nézve.
- Na de... a lábamon áll.
- Nem mondja! Miből gondolja, hogy a lábán állok?
- Érzem.
- Ugyan. Az bárki lehet. Ezen a zsúfolt metrón.
- De én érzem, hogy Ön az.
- Csak úgy érzi. Fake news. Fáj a lába és bűnbakot…..
Holger Hartland
2019.04.03 22:10:46
Ezt még tavaly nyáron írtam, de annyira ráuntam a politikára, hogy vázlatban hagytam, pedig már majdnem kész volt. Pár mondatnál többet írni egyre értelmetlenebb, alig van valami új, kb. ott tartunk, ahol három éve. Most kirakom ezt, mert van még a blog iránt érdeklődő olvasó. De nem írom át, így…..
Holger Hartland
2019.02.03 15:45:17
@F.M.J.: Ahogy írtam: unalomból. :) A politika unalmas lett. Ugyanaz megy évek óta, mert a balliberálisok nem értenek a szóból, de a tettből sem. Leállt a blog, de aztán kommenteltetek itt páran, te írtad, hogy érdekelnének még posztok, akkor legyen, de mielőtt újat írnék, jöjjön ez, ha már majdnem kész volt.
Kivándorol a Fidesz választási győzelme miatt Schilling Árpád, a színházi rendező. Balról szomorúan búcsúztatja TGM, jobbról gúnyosan a 888. Nem tudom, jó rendező-e, nem értek a színházhoz. De azt el tudom képzelni, hogy a nagy kivándorlási hisztiben követik olyanok, akiket meg tudok ítélni, és…..
Holger Hartland
2019.01.21 17:30:22
@Robinzon Kurzor: A kedvedért kifejtem kicsit bővebben, bár meg kell mondjam, rohadtul unom, ezért is nem posztolok május óta (nyáron elkezdtem írni egy vicceset, vázlatban ragadt, most gondolkodom két továbbin, de lehet, hogy bele se kezdek, annyira nem éri meg).
Szóval: itt vagy te, és hogy a sokak számára sértő "balliberális" kifejezést kerüljem, úgy foglak nevezni, hogy a Fidesz-kormány nem jobbikos ellenzékének tipikus reprezentánsa. Remélem, a "nem jobbikos ellenzék" megfelel. Téged láthatóan piszkosul nem érdekel az, ami engem érdekel, nem aggódsz amiatt, ami engem aggaszt, nem fontos neked az, ami nekem fontos - de nemhogy nem érdekel, nem aggaszt és nem fontos, hanem egyenesen butaságnak tartod, Orbán katonájának nevezel és vádaskodsz, hogy "mi" üldöz"zük" el egy generáció "legjobbjait" (akik a te gyerekeid, nyilván :)). Ez a nem jobbikos ellenzékben tipikus hozzáállás.
Oké. Ehhez mind jogod van. Csak azt az egyet mondd meg, hogy akkor milyen alapon várhatnád el tőlem, hogy engem érdekeljen az, ami téged érdekel, aggasszon az, ami téged aggaszt, fontos legyen az, ami neked fontos. Miért? Adsz-e nekem okot rá, hogy így érezzek? Vagy inkább arra adsz okot, hogy azt mondjam, "ellenetek szívesen leszek akár Orbán katonája is, csomagoljatok"?
Szóval: itt vagy te, és hogy a sokak számára sértő "balliberális" kifejezést kerüljem, úgy foglak nevezni, hogy a Fidesz-kormány nem jobbikos ellenzékének tipikus reprezentánsa. Remélem, a "nem jobbikos ellenzék" megfelel. Téged láthatóan piszkosul nem érdekel az, ami engem érdekel, nem aggódsz amiatt, ami engem aggaszt, nem fontos neked az, ami nekem fontos - de nemhogy nem érdekel, nem aggaszt és nem fontos, hanem egyenesen butaságnak tartod, Orbán katonájának nevezel és vádaskodsz, hogy "mi" üldöz"zük" el egy generáció "legjobbjait" (akik a te gyerekeid, nyilván :)). Ez a nem jobbikos ellenzékben tipikus hozzáállás.
Oké. Ehhez mind jogod van. Csak azt az egyet mondd meg, hogy akkor milyen alapon várhatnád el tőlem, hogy engem érdekeljen az, ami téged érdekel, aggasszon az, ami téged aggaszt, fontos legyen az, ami neked fontos. Miért? Adsz-e nekem okot rá, hogy így érezzek? Vagy inkább arra adsz okot, hogy azt mondjam, "ellenetek szívesen leszek akár Orbán katonája is, csomagoljatok"?
Holger Hartland
2019.01.26 21:25:13
@Glokta: Ha ismerném a liberális elit konkrét terveit, már írnám is. :) Annyit látok, hogy egyre nyíltabban állnak a bevándoroltatás és a multikulti erőltetése mellé, no meg forgatnák föl fenekestül azt a világot, amelyikben otthon vagyok. Hogy mi lesz a következő próbálkozásuk, ha az előző nem jött be? Nem féltem őket, megoldják.
Sokszor írtam már erről. Ezért is unalmas. Ha új vagy itt, nézd meg az elmúlt pár év posztjait. Ha azokban nem találsz választ a fentiekre (beleértve Sorost), folytathatjuk.
Sokszor írtam már erről. Ezért is unalmas. Ha új vagy itt, nézd meg az elmúlt pár év posztjait. Ha azokban nem találsz választ a fentiekre (beleértve Sorost), folytathatjuk.
Holger Hartland
2019.01.29 10:53:51
@erikgross: Na és? Az ő blogjuk, az ő helyük, az ő bulijuk. Ha nem látnak szívesen, akkor ne menj oda. Én az elmúlt 4 évben egyszer kommenteltem oda, pár hete (?), és akkor is csak azért, mert te itt szóltál nekem, hogy ott azt hiszik, hogy én járok hozzájuk másik néven, én meg odaírtam nekik, hogy nem.
Kimoderálták. :)))
Ha oda kommentelsz, ahol nem látnak szívesen, az a "minek ment oda" tipikus esete. Nem kell odamenni. Kettesnek igaza van: a viták ideje lejárt.
Kimoderálták. :)))
Ha oda kommentelsz, ahol nem látnak szívesen, az a "minek ment oda" tipikus esete. Nem kell odamenni. Kettesnek igaza van: a viták ideje lejárt.
A néhány héten át tartó ellenzéki megmozdulásoknak három újdonsága volt: a némi jó szándékkal országosnak is mondható rádiusza, az ellenzéki pártok (illetve egyes pártok egyes politikusainak) közös fellépése és a hármas -- pártos-, civil és szakszervezeti -- ereje. Az, hogy ez a három újdonság…..
A magyar nacionalizmus (jobboldal) nem érti a saját működési elveit, algoritmusát. Pedig ha ismerné, ez megóvhatná a még elkövetendő hibáitól, a kudarcaitól és a károkozástól. Két ilyen egymásba metsző algoritmust látok: egy történeti-genetikusat, ti. ahogy a jobboldal hibái egymásból következtek…..
Holger Hartland
2019.01.02 01:43:38
@HaFr: Kár, hogy nem a nacionalista jobboldal állítólagos ártatlanságáról írtam, hanem a perspektíváról, amelyet fölvesz egy közéleti értelmiségi, aki pár éve még az ország vezetésére jelentkezett be.
Holger Hartland
2019.01.04 12:00:48
@HaFr: Jó a perspektívád - az a kérdés, mire.
Ha, mint az pár éve még ambíciód volt, szeretnéd vezetni az országot, vagy részt venni a vezetésében, akkor jó esetben a magyar választópolgárokkal, illetve azok többségével kell kiegyezned, ami magában foglalja legalább a perspektívájuk valamelyes elfogadását, akár a sajátod megtartása mellett.
Ha nincs már ilyen ambíciód, a külsős perspektíva természetesen tökéletesen alkalmas arra, hogy jónak és okosnak érezd magad. A poszt utolsó gondolatai ugyanakkor kiváló ideológiai alapvetésként is szolgálhatnak egy Magyarország elleni külső beavatkozáshoz.
Ha, mint az pár éve még ambíciód volt, szeretnéd vezetni az országot, vagy részt venni a vezetésében, akkor jó esetben a magyar választópolgárokkal, illetve azok többségével kell kiegyezned, ami magában foglalja legalább a perspektívájuk valamelyes elfogadását, akár a sajátod megtartása mellett.
Ha nincs már ilyen ambíciód, a külsős perspektíva természetesen tökéletesen alkalmas arra, hogy jónak és okosnak érezd magad. A poszt utolsó gondolatai ugyanakkor kiváló ideológiai alapvetésként is szolgálhatnak egy Magyarország elleni külső beavatkozáshoz.
Holger Hartland
2019.01.06 18:22:28
@HaFr: Nem, te az ideológus vagy, akinek az eszméit fel lehet használni a II. Ukrán Front behívásához, valamint a politikusjelölt, aki esetleg vállal szerepet, ha osztanak neki.
Tegyünk egy pillanatra úgy, mintha valóban a magyar progresszívok oldalán állna az intellektuális túlsúly - és itt ne tévesszen meg minket Orbán János Dénes, DJ Jesó, Prőhle Gergely és a többiek szellemi és/vagy erkölcsi színvonala, mert nem ez az ellenfelük, hanem a magyar valóság. A valóság pedig…..
N. Horváth Zsófia álnéven. HH -- aki ismeretes módon személyesen irányította a Harmadik Birodalom és elfoglalt területeinek megtisztítását a homoszexuálisoktól (is), méghozzá nem kevés sikerrel -- a közvélekedéssel ellentétben mégsem lett öngyilkos lüneburgi fogságában, hanem a 118. évét taposva,…..
Holger Hartland
2018.06.03 00:12:13
@Counter: Nem látott még állampolgárt politikai véleménnyel? Pedig április 8-án volt ilyenből több, mint öt és fél millió.
Holger Hartland
2018.06.03 10:18:15
@Counter: Köszöni, jól van! Hát a magáé?
Holger Hartland
2018.06.03 17:02:48
@Counter: Még ezt is rosszul vette le. Rekreációs és levezetési céllal írogatok. Ha volna benne signalling, legfeljebb azzal a céllal, hogy hova NE hívjanak.
Mostanában konzervatív értelmiségiek újra önmérsékletre intenek.
Sajnos túl gyakran tűnik úgy, hogy a konzervatív értelmiségiek olyan emberek, akik elsősorban értelmiségiek és csak azután konzervatívok és magyarok; akiket jobban érdekel, hogy mit gondolnak róluk a balliberális kollégáik, mint az…..
Bevallom, nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet behúzni a két X-et a Fideszre, és utólag sem vagyok benne biztos, elvégre megnyerték volna nélkülem is. Na de ki másra szavaztam volna? Más párt nem jelentkezett be, hogy képviselné a preferencáimat, az érdekeimet, az igényeimet, a…..
Holger Hartland
2018.04.29 20:52:51
@ArriMedes: Balos vélemény, láttam ilyenből sok százat. És? Mi dolgom vele? Azon kívül, hogy leszavazom. :) Na meg, hogy készen állok megvédeni a hazámat az ilyen emberektől, ha kell.
Holger Hartland
2018.04.30 12:04:41
@ArriMedes: Te jársz a blogjára, nem én. Engem onnan egyszer tiltottak ki, többet nem fognak. :)
@Vendelin: Elmondtad már többször, több nicknéven, hogy mennyire nem tetszik, amit írok. Ezen is. Legközelebb az a minimum, hogy regisztrálsz erre a célra egy újat.
@Vendelin: Elmondtad már többször, több nicknéven, hogy mennyire nem tetszik, amit írok. Ezen is. Legközelebb az a minimum, hogy regisztrálsz erre a célra egy újat.
Holger Hartland
2018.05.02 16:44:54
@Vendelin: Bizony: az egyik helyi ügy, nem látok bele, és nem az én bőrömre megy a játék; a másik pedig jóval nagyobb ügy, igyekszem belelátni, és a gyerekem bőrére megy a játék. Te pedig belemész a posztban említett megmondók zsákutcájába. Fejjel a falnak a végén. Ahogy ők.
Amikor a liberális demokrácia hivatalosan is lekerült a napirendről (nem hivatalosan már régen lekerült, pontosabban sosem volt ott, mert 1989 óta csak darabjaiban létezik, sosem volt értelem és erős vágy az elitekben, hogy dolgozzanak a mély elültetésén), egyszersmind kinyílt a történelem is és a…..
A bűnös internacionalista (fő)város, ideértve potenciálisan 6-7 nagyobb városunkat -- azaz összesen két és félmillió ember viszonylag polgárias környezetét -- és a tiszta magyar vidék konfliktusa kezd egyre kevésbé észrevehetetlenül a politika tengelyébe kerülni (macskakörmök kiteendők…..
Holger Hartland
2018.04.16 13:53:29
@HaFr: Elvileg világos, de közben a választás környéki posztjaidban az ment, hogy bukjon a Fidesz, bizalmat kell szavazni az ellenzéknek. Unom már, hogy a konzervatívok valahogy mindig a ballibek oldalán kötnek ki! Ha lett volna egy olyan jobboldali párt, amelyik nem a Fidesz, és következetesen azt mondja, hogy az a célja, hogy a Fideszt kisebbségbe szorítva koalícióra kényszerítse, hogy korrigáljon az irányon, akkor egy ilyen pártra szavazhattam volna. Hol volt? Ha lett volna egy PKP ilyen programmal, megkaptátok volna a szavazatom. De nem volt ilyen PKP, se más, így ment is a szavazat a Fidesznek, mert ebből az ellenzékből köszönöm, nem kérek.
Holger Hartland
2018.04.16 17:31:18
@HaFr: De, értem a miértet - az nem tetszik, aminek a miértje. Hogy a "konzervatív" (a gyakorlatban) lassan azt jelenti, hogy "öltönyös liberális". Értem, hogy vannak "ideológiai" megfontolások, csak hát az is számít, hogy kikkel kerül az ember egy csapatba. Amire lehet felhorgadni, hogy a konzervatívok árulók, meg lehet azt is mondani, hogy oké, akkor ez a szó mostantól nem azt jelenti, hanem ezt, legfeljebb nem vagyok konzervatív.
Idézőjelben. A "gyűlölet" és a "fenyegetőzés" ugyanis - eddig - leginkább szájhősködés, a "normálisat" pedig legalább kétféleképpen érthetjük.
Lehet "normális" az, ami jó, helyes, amit szeretnénk, amire vágyunk.
És lehet "normális", ami érthető, természetes, amit megszoktunk, ami van.
Lám, a…..
Holger Hartland
2018.03.31 22:10:57
@Vendelin: Ne játszd meg magad, ennél jobban ismerjük mi egymást, és még így se megy ez neked. Persze, hogy egy csomó dologról nincs, vagy csak halvány fogalmam van, ezért is a partikularitás, de nem írom ide a következő posztot. A dumám a belvárosi értelmiségi közegben, ahova belépőkártyám van (és tudod is, hogy hová, csak elfelejted, hogy ahová az ember belépőkártyával megy, az nem az otthona) egyáltalán nem menő, sőt. Vállaltan gyűlöletes! :D
Holger Hartland
2018.04.01 00:41:06
@Vendelin: Ember, játszod itt nekem a naivat a nem számolom, hányadik nickeddel, miközben a korábbiakat sem tiltottam ki, és írod a sületlenségeket, meg hogy fogalmad sincs, meg milyen belépő, miközben szinte biztos, hogy ha én tudom a nevedet, akkor te is az enyémet.
Akadj már le rólam. :)
Akadj már le rólam. :)
Holger Hartland
2018.04.02 16:24:11
@Online Távmunkás: A "csicskítás" itt az az ősi balliberális szokás, hogy a nem tetsző álláspontot lenácizással próbálják érvényteleníteni. (Ld. még "rasszizmus", "szexizmus", homofóbia", stb.) Ezek a szavak, ezek a módszerek elkoptak, végük van: semmilyen egyéb jelentésük nincs, mint hogy a velük illetett személy, csoport vagy álláspont útban van a ballibeknek. 1998-ban még volt súlya, ha valakit lenáciztak, ma már kis túlzással nem is rendes ember, akit még sosem náciztak le :)
A második bekezdéseddel egyetértek, de sajnos nem tudok mit csinálni, ha nincs hozzá párt. A Jobbik nekem addig volt alternatíva, míg nem kezdett el dörgölőzni a ballibekhez.
A választáson csak csomagokra szavazhatunk. Nem lehet olyan szavazatot leadni, hogy ebben a kérdésben ezt a pártot támogatom, abban viszont egy másikat. Eleve szánalmasan keveset üzenhetünk a szavazatunkkal. Ha van mondjuk hat jelölt, meg az érvénytelen, meg a távolmaradás, akkor egy szavazat elfér három biten... Ha variáljuk az egyénit meg a listásat, akkor is bőven elfér egy bájton. Egy bájtnyi üzenetet küldhetsz a politikának. Ez van.
@Vendelin: El van nézve, csak így nem tudom, mit higgyek el neked és rólad... Nem tudom, egyénileg szórakozol-e, vagy egy konkrét kommunista társaság küldött. Na mindegy. Nem tudom már, miért blogolok. Eleinte volt egy jó mandineres társaság, nekik és róluk írtam vicceseket, de szétszéledtek, a Mandiner blog pedig megszűnt. Aztán persze hobbinovellák, most is van pár ötlet (évek óta), de lusta vagyok hozzájuk. Most már csak a politikai mérgelődéseimet írom ki magamból. Értelme, az nem sok van. Talán annyi, hogy ha ide megírom, akkor az életem többi részétől távol tudom tartani a politikát. Ez valami.
A második bekezdéseddel egyetértek, de sajnos nem tudok mit csinálni, ha nincs hozzá párt. A Jobbik nekem addig volt alternatíva, míg nem kezdett el dörgölőzni a ballibekhez.
A választáson csak csomagokra szavazhatunk. Nem lehet olyan szavazatot leadni, hogy ebben a kérdésben ezt a pártot támogatom, abban viszont egy másikat. Eleve szánalmasan keveset üzenhetünk a szavazatunkkal. Ha van mondjuk hat jelölt, meg az érvénytelen, meg a távolmaradás, akkor egy szavazat elfér három biten... Ha variáljuk az egyénit meg a listásat, akkor is bőven elfér egy bájton. Egy bájtnyi üzenetet küldhetsz a politikának. Ez van.
@Vendelin: El van nézve, csak így nem tudom, mit higgyek el neked és rólad... Nem tudom, egyénileg szórakozol-e, vagy egy konkrét kommunista társaság küldött. Na mindegy. Nem tudom már, miért blogolok. Eleinte volt egy jó mandineres társaság, nekik és róluk írtam vicceseket, de szétszéledtek, a Mandiner blog pedig megszűnt. Aztán persze hobbinovellák, most is van pár ötlet (évek óta), de lusta vagyok hozzájuk. Most már csak a politikai mérgelődéseimet írom ki magamból. Értelme, az nem sok van. Talán annyi, hogy ha ide megírom, akkor az életem többi részétől távol tudom tartani a politikát. Ez valami.
Az ellenzéki sajtó és blogok szerint rendkívüli dolog történt: március 15-én Orbán Viktor megfenyegetett, no nehéz megmondani, hogy kit is, egyesek szerint az ellenzéki pártokat és médiát, mások szerint pedig már mindenkit, aki nem fideszes. A mondat, amely valójában az ünnepi beszédben elhangzott,…..
Holger Hartland
2018.03.30 11:56:10
@Piszok Alfréd: Közintézmények dolgozói a ballib médiában kedvükre szidják a kormányt naponta, különösen az "értelmiség". Tehetik, tehessék, de akkor a nyígásod sajnos érvénytelen.
Holger Hartland
2018.03.30 20:57:51
@Piszok Alfréd: @Vendelin: Nehéz ezt elviselnetek, tudom. De ez van. Szóljatok a pártjaitoknak, hogy képviseljenek olyan választópolgári érdekeket és kívánságokat, hogy le tudjunk rájuk szavazni. Vagy fogjatok össze a Jobbikkal, az is lehet egy megoldás. Különben még négy év.
Holger Hartland
2018.03.31 01:25:19
@Vendelin: Nem. Természetesnek tartom.
Lázár szerint ne fogadjunk be migránsokat, mert lám a cigányokat se sikerült hatszáz év alatt se integrálnunk. Lázár János ezek szerint hasonló gondokkal küszködött, mint I. Mátyás Felséges Urunk és Mária Terézia Felséges Asszonyunk, ráadásul ő is behatóan ismeri Bécset. Rokonlelkek, ennyi. A…..
Nevethetjük Nevezhetjük ezt polgárinak, konzervatívnak, demokratikus jobboldalinak (brrr..), jobboldali liberálisnak, nemzeti kapitalistának, nyugatos jobboldalinak, nemzeti modernizációsnak, a továbbiakban: jobbközép -- szemben a mai etnicista, nemzeti szocialista radikális és szélsőjobbal (Jobbik,…..
Az lehet, hogy nem terv, és nem Soros-, de létezik. Pontosabban: amit a Fidesz a kommunikációjában "Soros-terv" néven emleget, az létező dolog, valós probléma, még ha az elnevezése vitatható is.
Nem, természetesen senki sem gondolja, hogy Soros György minden délben egy Führer-bunkerben tekinti át a…..
Holger Hartland
2018.03.01 09:02:37
@Frederick: Értem, tehát a Sárközi cigányt meg a kevéssé iskolázott vitézeket dobjuk ki az egri várból, mert lejáratják a védőket, Dobó István pedig magyarázza el a császári udvar tudósainak írt húszoldalas esszében, hogy miért van szükség a vár megvédésére. :)
Ha a kampány az átlagemberek tömegei között a szándékával ellentétes hatást ért el (nem tudom, így van-e), akkor változtatni kell rajta. De nem a ballib/kultúrmarxista értelmiség sztenderdjeinek kell megfelelni. Nem is szabad az ő szabályaik szerint játszani.
Ha a kampány az átlagemberek tömegei között a szándékával ellentétes hatást ért el (nem tudom, így van-e), akkor változtatni kell rajta. De nem a ballib/kultúrmarxista értelmiség sztenderdjeinek kell megfelelni. Nem is szabad az ő szabályaik szerint játszani.
Holger Hartland
2018.03.01 21:19:33
@Jean Sol Partre: Te még itt? Minek? No, te dolgod...
Holger Hartland
2018.03.02 01:23:17
@Jean Sol Partre: Értem. Tehát kedvezőtlen véleménnyel vagy az álláspontomról, és ezt valamiért fontosnak tartod újra közölni, csak más megfogalmazásban. Oké, nem probléma.
Röviden: az, hogy ellenségképet fest, orwellien gyűlölködő, primitíven leegyszerűsíti a valóságot, antiszemita/fasiszta, rengeteg pénzbe kerül és ízléstelen.
De nézzük hosszabban, részletekben.
A Soros-ellenes plakátkampány ellenségképet fest. Soros Györgyöt úgy mutatja…..
Holger Hartland
2017.07.11 16:41:06
@Jean Sol Partre: Na végre! Már azt hittem, sose rázom le! :D
Holger Hartland
2017.07.11 17:06:05
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem fért bele három sorba. Nem tudom, minek tartsam az olyanokat, akik, miközben a legrosszabbat akarják valakinek, még elvárják, hogy az illető érveljen vagy próbáljon imponálni nekik. De a hülyeség mellett most eszembe jutott egy másik magyarázat: az arrogancia. Ki az, aki úgy akar kinyírni, hogy közben őszintén ledöbben, ha nem érvelni próbálsz az életed mellett (egy olyan "vitában", amelynek a szabályaiba bele van írva, hogy veszítesz), hanem beleröhögsz a képébe és azt mondod neki, hogy akkor pakoljon fel és támadjon, te készen állsz? Az, aki hozzászokott a hatalomhoz. Nem feltételezem, hogy JSP személyesen szokott hozzá, de nem is kell személyesen, elég a politikai "táborán" keresztül. A ballibek és környezetük a kényelmesen lejtős pályához vagy a hátrakötött kezű ellenfélhez vannak szokva, és FRUSZTRÁLJA ;) őket, ha mással találkoznak.
Holger Hartland
2018.03.01 09:04:11
@Frederick: Döntsd el, hol állsz.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De most pont egy egykommentes kamunicknek írjak kívánságposztot?
(Ki vagy? Valaki, akit régen kimoderáltam innen?)
Egyébként elég nyilvánvaló a válasz, hogy hol a helye Magyarországnak. Vagyis hogy mit írnék erre. Levezethető az egész blogból. Ahogy minden. :)