Adatok
Lajcsika
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lendület tornádó
Hogyan is kezdődött? Több havi ösztöndíjamból sikerült szert tenni egy ´72-es kiadású járgányra. Amikor hozzám került teljesen, szétszedtem és újra lett építve. Azóta lassan 13 ezer izgalmas kilométer van mögöttünk olyan kalandokkal, amiket más…..
Lajcsika
2013.03.24 20:33:27
@Pepejoe: Vagy rossz az aksi, vagy oxidosak a kivezetései, vagy a motor nincs rendesen a kasztnihoz testelve. Bonyolultabbak: behúzó mágnes talpérintkezője nem vezet át (ezért a csattanás, behúz, de nem indul az indítómotor) vagy zárlatos a behúzótekercs, vagy az indítómotor. Remélem segítettem. Egyébként a Favorit jó autó ne hidd el a népítélet írónak a rágalmakat... A neten olvastam egyszer, hogy "nincs rossz autó, csak kevés türelem" Éljenek sokáig a nagyszerű szocialista autók!
Lajcsika
2013.03.26 09:17:51
@Pepejoe: Az mindegy hogy milyen kocsi, amit leírtam, az a BX re is igaz, meg nagyjából minden autóra. Bár úgy látom nálad az már kevés lesz, de én így is az aksira gyanakszok, bár a leírásod alapján valami zárlat is lehet a hiba, nem tudok pontos tanácsot adni (nem ismerem a típust sem), szerintem keresgélned kell majd, de én mindenképp az aksival kezdeném. Jó munkát!
Családi autónak sem rossz egy tank
Miután az egyszem gyerek mellett is sikerült csordultig pakolni a feleségem Volvoját, elhatároztam, hogy kell egy nagyobb autó a családnak, főleg, hogy úton van a második kölök is. Mivel nekem egy Minim volt városi rohangálásra, egyértelmű…..
Lajcsika
2013.02.25 20:27:44
@nordea: Te aztán nagy szakértő vagy! Mutass nekem kocka Ladát a fent kiemelt népítéletek közt...
Lajcsika
2013.02.25 20:30:37
@Agr3ssor: A Ladások nem felhasználók. Ők még autótulajdonosok. Felhasználó az aki számítógépet használ, mint ti, kedves elektronikusan vezérelt autók tulajdonosai.
Emlékeznek még tán, tavaly december végén történt az a bizonyos közúti Illegal drift-akció, amit - fantasztikus érzékkel - pár kevésbé elmés szervező egy körforgalomba szervezett Debrecenben. Majd az egészet rögzítették temérdek videón és büszkén tolták velük tele a…..
Lajcsika
2013.01.19 13:24:22
@Smith Racing!!!: Teljes mértékig igazad van, amíg ez így van ahogy írod, meg a politikusok vagonszámra hordják ki a pénzt az országból, egy húszezer forintos lyukas kispolák átírása hatvanezer forint, a külföldi rendszámos "terepjáró" fostalicskák után meg nem fizetnek semmit addig a rendőrnek meg minden talpig becsületesnek akinek itt jár a szája, szépen kussban kellene ülniük és meghunyászkodva hallgatni, ahogy sír a "tolósváltó" a körforgalomba... Nem vagyok driftelő, nem is nagyon érdekel az egész, de mélyen fölháborít hogy egyeseknek mindent szabad, másnak meg semmit. Ha már egyszer egy ország következmények nélküli, hát mindenkinek legyen az... vagy leginkább senkinek!
Lajcsika
2013.01.19 13:38:37
@Lajcsika: Ja és lefogadom, ugyanott ugyanezt megcsinálhatták volna a debreceniek mindenféle hírverés nélkül, ha vagyonokat fizetnek különböző helyekre mindenféle mondvacsinált jogcímeken és pár életunt kékautós sárgamellényes biztosítja (ott áll és nézi) a helyszínt (Lásd motoros találkozók felvonulása, motorbőgéssel, hullarészegekkel, meg vagánykodással a lényeg, hogy a búbosautó a sor elején meg a végén van, közönség az árokparton figyel a rohammenettől fél méterre...)
Egy igazi terepjáró
Néhány első féltengely törés, kardánfelfüggesztő csapágy, agycsapágyak, kuplung, fék. Tulajdonképpen ( a használathoz képest ) semmi baja nem volt.
Iskolabusz
Mondhatjuk, hogy az első autóm volt. Zenekari célokra vettük, mert a személyautót kinőtte…..
Szerintem nincs köztünk olyan, akinek még nem kellett fényezést javíttatnia. Ismerjük, hogy megy ez. A legkisebb javításra is napok mehetnek rá, de nem is ez a legnagyobb baj. Egy-egy elem fényezése szakszervizben akár 60-80 000 forintba is kerülhet, speciális esetekben még többe.…..
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nagyon nehéz őket megfogni, mondja a szakértő és mi értjük. Aki ma ötven köbcentis motorral vagy robogóval szabálytalanul közlekedik, nem kell tartania az utólagos bírságtól, ha nagy a forgalom, még a rendőrök elöl is megléphet. Az Országos Rendőr-főkapitányság,…..
Itt éppen nagyjából semmi baja a kocsinak
Igen, értelme nincs. Igen, iszonyú nagy szívás. Igen, tényleg nincs értelme. Igen, egy csomó másra költhettem volna ennyi pénzt. De. Ennyi pénzből értelmes autót nem kapok, ahhoz nem kötnek történetek, nyolc év az életemből, és…..
Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
Lajcsika
2012.02.02 21:01:40
@Hugh Hefner: Akkor ott valami gond lehetett. Van egy idősebb kollégám akinek az ezerkettes után a kocka ezerhármas nem akart fűteni, pont úgy, ahogy írtad. Szétszedte, kipucolta a fűtőradiátort kívül-belül, majd föltöltötte friss fagyállóval, és kész lett a szauna. Ha egy autón valami nem stimmel, meg kell javítani, különben így születnek az előítéletek.
Lajcsika
2012.02.02 21:08:57
@gyvy: Szerintem egy Zsigánál nem nagyon ajánlott a fűtéscsapot nyitogatni-zárogatni! Tavasszal zár, ősszel nyit. Én úgy jártam, hogy felújítottam a hűtőt, kapott új gumicsöveket is, aztán fölöntöttem új fagyállóval, amit a csap kb. tíz perc időzítéssel a jobb első ülés elé engedett :) Az új csap csak 1450 Ft. de a hátonfekve szerelgetés nyakig a lében, na az megfizethetetlen...
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Igen, lehet röhögni, én is tudom, hogy már három hete tart. De a projektnek a neve Zsiguli-hét volt már akkor is, amikor még csak huncut gondolatként létezett a fejünkben. És eredetileg - oké, nagyon rövid ideig - tényleg egy hétre terveztünk vele. Persze mi erőltettük, mert a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz