Adatok
KaMel
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal…..
KaMel
2011.01.07 21:10:11
Mindenik Douwe Egberts kampány hasonló koncepcióra épül. Én unom már, hozhatnának valami újat. És tulajdonképpen amit nem értek a kávéreklámban, hogy miért kapcsolják össze a kávé ízvilágát az erotikával? De tényleg...én nem szeretem a kávét, de ha szeretném sem érteném az összefüggést:P
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
A Skittlesről már több alkalommal is volt szó itt a blogon, köszönhetően teljesen elborult reklámjainak. Ezúttal a facebookot vette célba a cég, amely több mint 11 millió követővel rendelkezik a nemzetközi fan page-en. Az angol oldalon viszont csak 800 000 követőjük volt, egészen…..
Ezzel a címmel kezdtem el ezt a posztot írni, és szerettem volna valami igazán pozitív, európai értelemben vett előremutató posztot kerekíteni belőle, de aztán valami egy kicsit elrontotta a kedvem. Amikor először megláttam a Müpa plakátját, amivel a most kezdődő, Liszt…..
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..
Ments fákat, ments .wwf-ben! Ez a fősora annak a német WWF által indított kampánynak, amelynek híre egy pillanat alatt körbeszáguldotta a netet. Többen az évtized egyik legnagyobb hatású reklámötletének titulálták, mondván, ha elterjed, alapjaiban változtathatja meg a…..
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló,…..
Amikor az első kisfilm kikerült a bocsfiuk.com oldalra, rögtön elindult a találgatás, mit vagy kit reklámozhat a két médiahuszár. Nagyjából sejteni lehetett (70-es mér' lennék?), hogy a Vodafone lesz a dolog mögött, és a magentába csomagolt Balázs és a bilikék Vadon hivatottak…..
Amikor először láttam a Való Világ negyedik szériáját beharangozó szpotot, nem hittem a szememnek. Nem értettem, mire lehet jó ez a szinte szándékosan vacak, lapos, kiszámítható és közönséges reklám. Aztán rájöttem, hogy igazából nincs is ezzel nagy baj, hiszen nem lehet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz