Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DomainFlotta

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Élet egy Deloreannel Idézet 2010.11.22 11:13:00
- I'm not Cheap, I've spent thousands of $ on my D !! I know where my priorities are!!!- Nem vagyok fösvény, több ezer dollárt költöttem a Deloreanemre! Tudom a prioritásokat!..
DomainFlotta 2010.12.07 12:38:48
@Sidaries: Nem hibáztatom Önt, szó sincs vádaskodásról, csupán elmondom azt, hogy a mi részünkről mi történt:

A domainflotta.hu nem sima tárhelyeket ad el, hanem google barát virtual szervereket, annak minden előnyével és ezek szerint hátrányával is.

A probléma akkor kezdődött, amikor Ön a forum.delorean.hu aldomaint egy ez egyben törölte a virtual szerverről és ezt úgy tette, hogy nem csak a public_html mappa tartalmát törölte, hanem a teljes virtual szerver struktúrát is, php.ini fájlokkal a cgi vel, a mail mappával együtt, mindent. Mivel a szerver az Öné így sajnos azt tehet vele amit akar.

Mivel ezeket törölte a teljes szerver beállítást is törölte, innen jött a dns hiba.

Nekünk időbe tellett beazonosítani, hogy ki is írt nekünk, melyik oldalról van szó és mi okozhatja a hibát.

Természetesen a beállításokat nem lehet kézzel újra létrehozni és elkeseredve álltunk és azon gondolkoztunk, hogy mit is kellene tennünk, hogy az ügyfelek elolvassák a tájékoztatókat. Valójában csak a rendszergazda állt csalódottan, nem mindenki.

Ezután töröltük a virtual szervert és újra létrehoztuk. Ekkor jött a kérés, hogy irányítsuk át az oldalt egy szerverre, amin csak ip cím van. Megtettük, de kiderült, hogy levelezés az nincsen. Akkor újabb kísérletezések jöttek, hogy mit hova irányítsunk majd a végén közölte, hogy akkor inkább dns átirányítást kér.

Mindegyiket megcsináltuk mindenféle plussz költség nélkül és ezért is fájt az a bejegyzés, hogy baszódjunk meg.

Ha van bármiféle javaslata arra nézve, hogy hogyan érjük el, hogy az ügyfelek elolvassák a tájékoztatásokat és ne forduljon elő újabb ilyen esete, akkor kérem írja meg, mert szeretnénk megoldani ezt a problémát.

Ha úgy érzi az ügyfélszolgálatunk hibázott, akkor írja meg e-mailben és kivizsgáltatom az esetet. Ha a mulasztás súlyos, a kommunikáció becsmérlő higgye el intézkedni fogunk. Mi az elégedett ügyfelekből élünk.

Az elégedetlenség oka pedig minden esetben a helytelen információ áramlás. Mivel ezt csak egy oldalúan tudjuk fejleszteni ezért fontosak az építő jellegű visszajelzések.

Nem hinném, hogy az lenne a megoldás, hogy a google barát virtual szervereket olyan drágán kellene adni, hogy csak szakértők rendeljék meg, akkor inkább szakértőket kell képzeni valahogy, hiszen a net mindenkié.