Adatok
heima_
0 bejegyzést írt és 283 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tervek szerint ma tolják be az aláírógép elé, a nemzet
bohóca ideiglenesen felfüggeszti a munkaszüneti napot, pénteken nem érhetett
rá, biztosan Rómába kísérte a harangokat, keddig valószínűleg megromlana, nincs
mit tenni, két locsolkodás között be kell menni, de hát…..
heima_
2011.04.25 18:05:32
@Malachi: jotunder kedvenc hobbija, ő olyan fontos ember, hogy rajta nem lehet nevetni :)
heima_
2011.04.25 18:26:24
@Malachi: nézd, én leírom, hogy a Fidesz elvett a ballibtől egy év alatt módszeresen minden elvehetőt, erre te leírod, hogy az nincs úgy, mint a Fidesz elvett minden elvehetőt a ballibtől. ezek után vegyelek komolyan, de most őszintén?
Matolcsy György "drasztikus bürokráciacsökkentő" programot jelentett be, mely augusztus végéig mintegy 500 milliárd forinttal csökkentené a vállalkozások terheit. "A magyarországi vállalkozások bürokratikus terhei jelenleg 3000 milliárd forintot, a bruttó hazai…..
heima_
2011.04.24 22:14:36
@Pelso..: éppen csak az nem tudod, hogy milyen költséget írtál ide és mit is kéne összeszámolni, de egyébként biztos kurva jók vagytok :D
heima_
2011.04.24 23:30:16
@Pelso..: igazi úr vagy ma este!
Talán nem csak a mi figyelmünket kerülte el, milyen erős tartalommal kényezteti a sokat szenvedett magyar médiapiacot a Magyar Jelen. Múlt héten láttam meg egy standon a fenti címlapot (itt nagyobb méretben is megcsodálható), és nem volt kérdés, hogy megveszem a…..
heima_
2011.04.22 12:00:02
Decemberben szeretett munkáltatóm kitette a szűrőmet. Nem mondom, hogy örültem, de hát budapesti lakosként, 3 diplomával, komoly munkatapasztalattal, klassz kompetenciákkal, viszonylag belátható időn belül csak találok állást - gondoltam én. Fél év után találtam állást…..
heima_
2011.04.12 15:10:34
heima_
2011.04.12 15:42:54
@szempontpuska: levontam az egyetlen levonható következtetést!
Nem is olyan régen még azt írtuk az LMP-ről: a párt olyan, mint a hajnali húgymerevség – tulajdonképpen egész kellemes, de túl sok értelme nincs. Kénytelenek vagyunk revideálni nézetünket, mert most már kifejezetten kurva kellemetlen jelenségnek tartjuk a magyar…..
heima_
2011.04.12 14:59:11
@fonó: és ezt mind egy levegővel?
Amit Lázár János mondott, azt a többség így gondolja. Főleg a férfiak. Aztán ebbe halnak bele idejekorán, a versenyzésbe és abba, hogy azt hiszik, nem elég értékes emberek, ha nincs elég pénzük. Ez a magyar férfiak egyik legnagyobb problémája. Ezt kimondani…..
heima_
2011.03.22 15:11:46
@Vödör: te jöttél személyes sztorival, vállald a következményeit.. magamról sem írtam soha h vlami iszonyat kiválóság lennék, sőt a középszernek is örülnék, de szép próbálkozás.
a felsorolt tulajdonságok némi életképességgel párosítva simán predesztinálnak arra, hogy hazavigyen annyit, mint Lázár János (pedig ő egy álláshalmozó országos nagypolitikus), sőt! Az, hogy te és a haverjaid lúzerek, még nem a standard.
Nem, tényleg nem foglalkozott büntetőjoggal bizottsági elnökként. Miért is tette volna :D
a felsorolt tulajdonságok némi életképességgel párosítva simán predesztinálnak arra, hogy hazavigyen annyit, mint Lázár János (pedig ő egy álláshalmozó országos nagypolitikus), sőt! Az, hogy te és a haverjaid lúzerek, még nem a standard.
Nem, tényleg nem foglalkozott büntetőjoggal bizottsági elnökként. Miért is tette volna :D
heima_
2011.03.22 15:12:48
@Vödör: jah és rá lehet mutatni a "mutykákra", addig csak üres szófosás és sárdobálás amit művelsz
heima_
2011.03.22 15:16:51
@khmmm: igen, szörnyű, egész megkönnyeztem. tanárnak lenni közoktatásban nagyjából mindenhol stabil de szar meló, reszpekt aki lelkesedésből és jól csinálja, de azért nem kötelező ha nem jön be. bölcsészdiplomával is lehet jó állást szerezni. lázár meg kurvára nem erről beszélt, de mindegy.
Szerencsés János 1975-77-ben született. Gimnáziumi érettségit 1993-95-ben szerzett, ezt követte az egyetem, 1999-ben és 2000-ben szerzett diplomát, jog- és történelemtudományokból. Ez bármelyik alföldi parasztgyerek számára egy teljesen valószínű karrier eddig, ne…..
heima_
2011.03.20 17:32:19
@maroz: "kell egy bizonyos lelki beállítottság, próbálom finoman körülírni, de nem fog menni, szóval mintha ezek a fiatal üstökösök a pszichopátia jeleit mutatnák magukon?"
én a versenyistállósokkal vagyok így :D
én a versenyistállósokkal vagyok így :D
Reggeli posztunk lényege a Wahorn Andrással készült videó lett volna, de mire a tegnap írt bejegyzést publikáltuk, a felvételt eltávolította feltöltője a YouTuberól. A videót sajtoszabadsagert felhasználó töltötte fel a Sajtószabadság-tüntetések hivatalos…..
heima_
2011.03.10 21:21:52
@flamer: "olyan cikkeket jelentessen meg, amilyeneket akar."
azt nem sajtószabadságnak hívják, hanem anarchiának. vagy te örülnél egy holnapi blikk címlapnak, ahol kiderül h flamer egy pedofil állat?
azt nem sajtószabadságnak hívják, hanem anarchiának. vagy te örülnél egy holnapi blikk címlapnak, ahol kiderül h flamer egy pedofil állat?
heima_
2011.03.10 21:36:35
heima_
2011.03.10 21:39:55
@flamer: ok, akkor lehozzák, hogy flamer egy pedofil állat és még cigány is, ezért minden cigány pedofil. ez így már elég sajtójogi?
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) újra módosította a dallamos hangzású „a Miniszterelnökségen, a minisztériumokban, az igazgatási és az igazgatás jellegű tevékenységet ellátó központi költségvetési szerveknél foglalkoztatottak létszámáról”…..
heima_
2011.03.01 08:36:43
@jotunder: meg fogsz lepődni, de fogalmam sincs, mi van Hoffman Rózsa koncepióban és mit akar Kósa Lajos. ez nagyjából az én vélemény volt
heima_
2011.03.01 08:41:43
@Wolff: hívjuk előzményeknek akkot, nekem mind1.
"Megmondtam miért rossz a cél: mert egy teljesen átpolitizált igazgatást hoz létre. " ez jól megmondtad csak értelme nincsen.
"noha pl. az építési engedélyek kiadásában mi is a politikai kérdés?" praktikusan semmi, és praktikusan nincs is beleszólása a kormánymegbízottnak ebbe. viszont abba igen, hogy hol legyen az építési hatóság épülete, hány ügyfélszolgálatos legyen etc.
szerintem elég világosan el vannak határolva a felügyeleti jogkörök a három szereplő között.
"Megmondtam miért rossz a cél: mert egy teljesen átpolitizált igazgatást hoz létre. " ez jól megmondtad csak értelme nincsen.
"noha pl. az építési engedélyek kiadásában mi is a politikai kérdés?" praktikusan semmi, és praktikusan nincs is beleszólása a kormánymegbízottnak ebbe. viszont abba igen, hogy hol legyen az építési hatóság épülete, hány ügyfélszolgálatos legyen etc.
szerintem elég világosan el vannak határolva a felügyeleti jogkörök a három szereplő között.
heima_
2011.03.01 08:44:19
@maroz: és miből gondolod h nincs? amit írtam, az az elméleti része a dolgoknak. de ez gyakorlati biznisz is, ha nincs meg hozzá a szükséges vezetői kar és képesség, szart sem ér a modell. és egyáltalán nem vagyok meggyőzve arról, hogy alkalmas emberek vannak alkalmas helyen.
de vicces egyébként, amikor állítok vlamit, és cáfolni kéne, vincentnek csak a lejárt gyúnyra futja, ami valóban mosolyt fakasztott volna, olyan 2001 tájékán..
de vicces egyébként, amikor állítok vlamit, és cáfolni kéne, vincentnek csak a lejárt gyúnyra futja, ami valóban mosolyt fakasztott volna, olyan 2001 tájékán..
„Vajon nem hagytunk-e titeket annyi ideig élni, hogy hallgathatott volna az intő szóra az, aki hallgatott? Pedig eljött az intő hozzátok. Ízleljétek hát meg a büntetést!” /Korán: Fatir szúra/ A világsajtó az észak-afrikai eseményektől hangos, a…..
Kedvelőinknek és kritikusainknak, olvasóinknak és nemolvasóinknak, barátainknak és az összeesküvés-elméletek híveinek ajánljuk az aktuális Magyar Narancsban megjelent riportot, amely a polgári underground belterjes kis köreiről, az UFi-Reakció 12 éves történetéről, a…..
heima_
2011.02.25 18:54:32
„Most, hogy a munkavállalók megkapták 2011 első fizetését, mindenki számára nyilvánvaló, hogy a Fidesz hazudott, amikor azt mondta: senki sem fog rosszul járni. Az egykulcsos személyi jövedelemadó bevezetése miatt mindenki rosszul jár, aki nem keres legalább…..
heima_
2011.02.13 09:39:59
@Bloodscalp: színvonalas műsor színvonalas embereknek.
heima_
2011.02.13 09:56:07
@Belpo: omg, most nézem a táblát, ez valami hatalmas méretű ordas nagy kamu. hazugság. és ezzel oltják a népet, a mavo szintű idióták meg kajálják.
heima_
2011.02.13 10:44:29
@lorantka_a_gall: "tévedtem, CSP sincs." aha, ok, és akkor én vagyok a hülye, mi, mert abból indultam ki amit írtál?
de legalább nehezen eljutottunk odáig, hogy négy felnőtt után nem jár gyerekkedvezmény. hát tényleg nem.
de legalább nehezen eljutottunk odáig, hogy négy felnőtt után nem jár gyerekkedvezmény. hát tényleg nem.
Nem akartam írni Bakácsról. Egyszerűen nem érdekel. Sem Ő, sem a szalámiügye. De mert kedves törzsolvasónk hiányolta a bakácsozást, ígéretet tettem és erőt veszek magamon egy posztírás erejéig, nehogy már ne tudják mit gondoljanak azok, akiknek ehhez a Vincent véleményére…..
heima_
2011.02.11 16:31:49
@jotunder: és TGM benne van a világ 10 legjobb public intellectual-jében?
Mandiner blog
Bakács, az éhező, független értelmiségi – Ilyen ország pedig nincs CCLV.
2011.02.10 11:01:00
Bevallom, nem tudtam elképzelni, hogy politikai ügy lesz Bakács Tibor Settenkedő szalámilopásából – mert nem az. Bármilyen hihetelen, de e sztori kulcsfogalmai - a felelőtlenség, a hülyeség és a lopás - léteznek a politka világán túl is. Ehhez képest…..
heima_
2011.02.10 16:38:24
@szempontpuska: hát egyértelmű, ha vincent nem szól róla (illetve csak annyit, hogy nem szabad/érdemes szólni róla), akkor világos h mi a kotta!
mostantól csak a Gabi meg a kifli!!
mostantól csak a Gabi meg a kifli!!
heima_
2011.02.10 17:14:44
@szempontpuska: persze, hallgatunk, vágom
heima_
2011.02.11 02:16:41
@szempontpuska: ne már mester, csendkirály van, már pont kezdtem magam független szakértő értelmiséginek érezni, hogy nem röhögtem még sehol telibe ezt a szerencsétlent.
Szegénynek lenni nem egyszerű. Bár sokan azt hiszik, hogy az ember akar dolgozni akkor tud, ha az ember tanulni akar alanyi jogon jár, ha az ember segélyt kap megél, ez nincsen így. Bár tudom, hogy a szolidaritás, és az igazságosság nem túl kedvelt fogalmak manapság, de miként…..
heima_
2011.02.10 16:32:56
@árnyékgyuri: alighanem te leszel itt a rásszísta fehér polgármester, aki a rendőrrel, a tanárnénivel meg a nagy fehér politikussal összekacsintva nyomjátok el a szegény cigányokat..
heima_
2011.02.10 16:35:19
@weisz manfréd huba: jaj ne, csak az ne legyek!!
heima_
2011.02.10 22:16:17
@kukac50: szerinted mi kerül többe a költségvetésnek és a társadalomnak, Lázár János Audija vagy 400 ezer kamu rokkantnyugdíjas járadéka?
"Itt a lét a tét." Orbánék egymillió munkahelyet ígértek, de tízezreket taszítottak az éhezésbe. Pattanásig feszült a helyzet a szegénységtől sújtott kistelepüléseken. Az Orbán-kormány foglalkoztatáspolitikája miatt tízezrek veszítették el a megélhetésüket…..
heima_
2011.02.09 15:51:17
@Winston Smith: ez a "nincs munka" csak a korlátokról szól. nyilván mindenki az ideális munkát keresi (minél többet keresni minél kevesebb és személyiséghet közel álló munkahelyen, lehetőleg helyben, legyen biztonságos (nem teljesítménybér) stb), és visszautasít/észre sem vesz olyan lehetőségeket, amiket egyébként megragadna, ha nem tehetné meg, hogy ignorálja őket. ilyen korlátozó tényezők az állami és a családi transzferek is. utóbbira nagy ráhatás, előbbit meg most számolják föl, nagyon helyesen.
heima_
2011.02.09 19:39:12
@Bambano: örüljön a csődbe ment üzem, hogy olyan területen nyomult (írásod alapján), ami nem teszi lehetővé az importot és eddig nem jött vlaki jobban csinálja a bizniszt. nem kötelező szar vállalkozónak lenni.
az megvan, hogy az "új munkahely" a munkahelytöbbletet jelenti, azaz az újonnan létrejövő munkahelyek és a megszűntek összevonása után a maradék pozitív szám? vagy ezt nem tanítják a kockáknak?
az megvan, hogy az "új munkahely" a munkahelytöbbletet jelenti, azaz az újonnan létrejövő munkahelyek és a megszűntek összevonása után a maradék pozitív szám? vagy ezt nem tanítják a kockáknak?
Ma lehet utoljára jelezni a magánnyugdíj-pénztárakban, ha valaki nem kíván visszalépni az állami rendszerbe és apanázsát továbbra is magánkezekben akarja fialtatni. Számos elemzés látott napvilágot az elmúlt hetekben arról, hogy kinek, milyen körülmények között…..
heima_
2011.02.01 11:56:25
@Kettes: "Az a rendszer csak azért nem generált ekkora nagyságrendű adósságot, mert idejében leállították. A devizaeladósodást meg legfeljebb egy eurócsatlakozás tudta volna megfékezni."
Tévedés. A támogatott lakáshitelek zömét a 2002-es kormányváltás után vették fel (és párosították össze a költsgvetés szétkúrásával > magas kamatok > borult a lakástámogatási rendszer pályája is), pedig egy kormányrendelet szabályozta az egészet, még csak nem is törvény.
Tévedés. A támogatott lakáshitelek zömét a 2002-es kormányváltás után vették fel (és párosították össze a költsgvetés szétkúrásával > magas kamatok > borult a lakástámogatási rendszer pályája is), pedig egy kormányrendelet szabályozta az egészet, még csak nem is törvény.
heima_
2011.02.01 14:00:47
@Kettes: ott, hogy nem állították le időben.
ott, hogy nem okozott volna drasztikus költségvetési kiadást, ha nem kúrják el a gazdasági pályát a szocik.
ott, hogy nem okozott volna drasztikus költségvetési kiadást, ha nem kúrják el a gazdasági pályát a szocik.
heima_
2011.02.01 21:59:37
@Kettes: a programot egy alapvetően pozitív makropályához (normális költségvetés, csökkenő államadósság, csökkenő kamatok) lett tervezve, aminek köszönhetően kiesett volna a kamattámogatási elem, azaz egyáltalán nem önfinanszírozónak kellett volna lennie a programnak, hanem eljuttatni a piacot idáig.
onnantól kezdve, hogy a szocik elkezdték fosni a pénz, rögtön le kellett volna lőni az egészet, mert teljesen másfelé indult el a progam, mint amire tervezték. Már csak az igénylések miatt is, a hatalmas reálbér robbanás miatt sokkal több ember tudott alapból lakást szerezni, támogatást kérni. Nyilván nem számoltak, számolhattak pl ezzel 2000-ben.
"A probléma az elkúrásban volt és nem a kamattámogatás leállításában." A kései leállítás csak még jobban elkúrta az elkúrást.
onnantól kezdve, hogy a szocik elkezdték fosni a pénz, rögtön le kellett volna lőni az egészet, mert teljesen másfelé indult el a progam, mint amire tervezték. Már csak az igénylések miatt is, a hatalmas reálbér robbanás miatt sokkal több ember tudott alapból lakást szerezni, támogatást kérni. Nyilván nem számoltak, számolhattak pl ezzel 2000-ben.
"A probléma az elkúrásban volt és nem a kamattámogatás leállításában." A kései leállítás csak még jobban elkúrta az elkúrást.
Kösz, hácsé. Egyebet nem is szólok, szívemből jön az iromány. Az okoskodó, kötözködő, vitázni szerető emberektől mentsen meg az ég. Bár a klasszikus blogolás már nagyon gagyi. Én már csak twittelni szoktam. Regisztrállak, jó? De, jó lesz az. Hát azért nem ugyanaz,…..
heima_
2011.02.01 09:52:38
@El Topo (Sgt. Elias): azért tegyük hozzá, hogy ez az abóbl indul, hogy egy balfasz levezeti a belvízből, hogy veszélyben a demokrácia (nem vicc, tényleg képesek rá goo.gl/CJm01 )
Ketyeg a kéthetes ultimátum, amit a Fidesz kapott a médiatörvény megvédésére. Az eddig bevetett lózungok és az oly' kedvelt összeesküvéselméletek után most már érdemben is válaszolni kell a kényelmetlen kérdésekre.Egy hónapnyi bagatellizálás, majd kapkodás,…..
heima_
2011.01.25 22:59:46
@maroz: az idő hogy megszépít mindent, ugye? :)
@poszt: kőkemény populizmus (vö hülyeség). a modern parlamentek/frakciók ugyanúgy apparátusra épülnek, mint a kormány (csak sokkal kisebbre). értelemszerűen az egyéni indítványokat is az apparátus írja/készíti elő, jó esetben a benyújtó(k)al együtt, azok ellenőrzése/iránymutatása/közreműködése stb mellett, azaz nem teljesen kivűlállók, mintahogy a poszt sugallni próbálja. (hasonló sztori a frakciófegyelem kigúnyolása).
valóigaz, hogy remekül ki lehet kerülni a társadalmi egyeztetést (ami szvsz nem is baj a korábbi egyeztetési rendszerben) egyéni indítvánnyal, de sok (és lényegesebb) tv mögött az a megfontolás áll, hogy ez inkább az Országgyűlés, mint a kormány kompetenciája szabályozni. A médiatv pl pont ilyen, (vagy az alkotmányozás, vagy egyes nemzetpolitikai ügyek) furcsa h pont ez a gesztus is hiba lesz az Ellenállás erői szerint.
@poszt: kőkemény populizmus (vö hülyeség). a modern parlamentek/frakciók ugyanúgy apparátusra épülnek, mint a kormány (csak sokkal kisebbre). értelemszerűen az egyéni indítványokat is az apparátus írja/készíti elő, jó esetben a benyújtó(k)al együtt, azok ellenőrzése/iránymutatása/közreműködése stb mellett, azaz nem teljesen kivűlállók, mintahogy a poszt sugallni próbálja. (hasonló sztori a frakciófegyelem kigúnyolása).
valóigaz, hogy remekül ki lehet kerülni a társadalmi egyeztetést (ami szvsz nem is baj a korábbi egyeztetési rendszerben) egyéni indítvánnyal, de sok (és lényegesebb) tv mögött az a megfontolás áll, hogy ez inkább az Országgyűlés, mint a kormány kompetenciája szabályozni. A médiatv pl pont ilyen, (vagy az alkotmányozás, vagy egyes nemzetpolitikai ügyek) furcsa h pont ez a gesztus is hiba lesz az Ellenállás erői szerint.
Nem látszanak csillapodni a kedélyek az új médiaszabályozásról szóló vita kapcsán - még a szakmaiak sem. Bár a kormány azt állítja, hogy a vita most már kezd normális - professzionális? - mederbe terelődni, érdekes módon a több éves szakmai tapasztalattal rendelkezők…..
heima_
2011.01.23 11:45:37
@ulloiut: és még mielőtt tovább fosnád a szót ezügyben, engem nem érdekel h kit bannoltok és miért, én teljesen elismerem a jogotokat arra, hogy az csináltok a blogotokon, amit akartok.
csak éppen eszembe jutott a párhuzam a médiatörvénnyel, és elfilóztam azon, hogy mégis mi az oka, hogy a médiatv ellenzői egy az egyben (sőt sokkal durvábban) csinálják mikroszinten azt, ami ellen állítólag fellépnek, a Médiatanács meg csak nem akar visszaélni a jogaival.
csak éppen eszembe jutott a párhuzam a médiatörvénnyel, és elfilóztam azon, hogy mégis mi az oka, hogy a médiatv ellenzői egy az egyben (sőt sokkal durvábban) csinálják mikroszinten azt, ami ellen állítólag fellépnek, a Médiatanács meg csak nem akar visszaélni a jogaival.
heima_
2011.01.23 15:06:42
@sronti: miért, mert te azt mondod? ugyanmár:)
a cenzúra nem más, mint a cenzornak nem tetsző ellenvélemények megsemmítésére. ahogy egy blogtulaj megteszi, ha beégett egy vitában, ugyanazon elv alapján a mindenkori kormányok is szeretik-szeretnék elkerülni a beégést (indoklást bármikor találni, h miért volt legitim a cenzúra, ezen kár rúgózni). csak a nyilvánosság miatt erre nem nagyon van lehetőségük.
a cenzúra nem más, mint a cenzornak nem tetsző ellenvélemények megsemmítésére. ahogy egy blogtulaj megteszi, ha beégett egy vitában, ugyanazon elv alapján a mindenkori kormányok is szeretik-szeretnék elkerülni a beégést (indoklást bármikor találni, h miért volt legitim a cenzúra, ezen kár rúgózni). csak a nyilvánosság miatt erre nem nagyon van lehetőségük.
heima_
2011.01.23 20:10:58
@szempontpuska: it's on!! :D
Vissza a marxista gyökerekhez jelszóval megalakult az MSZP AlterGlob nevű tagozata a feminista Alföldi Andrea és Gellért Dániel vezetésével. A párt székházában 50-60 ember jött össze ebből az alkalomból – a meghirdetett Sickratman-koncert miatt többre számítottunk.…..
1945 - 1990: FASZOK.1990-1994: Az előzőek mégsem akkora faszok.1994-1998: De.1998-2002: Új faszok.2002-2006: Két fasz közül maradjon aki már itt van.2006-2010: Ezeket a faszokat most már tényleg nem lehet überelni!2010-: De.Forrás: brRajz: marabu..
heima_
2011.01.22 22:02:11
@Kettes: ifjú Sherlock, lassan csak összerakod :)
varázsoljunk egy = jelet a két dolog közé
ellenzék ellenzékének levés = kormánypártiság
és kész is a sztori :D
varázsoljunk egy = jelet a két dolog közé
ellenzék ellenzékének levés = kormánypártiság
és kész is a sztori :D
heima_
2011.01.22 22:05:20
@ulloiut: "abszolút legitim az mszp-t kritizálni most is."
aha ok, akkor ha mondjuk az lesz a mondás, hogy a Fidesz-költségvetés nem fenntartható, akkor úgy vincentesen majd az lesz a legitim válasz, de hogy a horváthcsabi persze ingyen adná a BKVt :D
aha ok, akkor ha mondjuk az lesz a mondás, hogy a Fidesz-költségvetés nem fenntartható, akkor úgy vincentesen majd az lesz a legitim válasz, de hogy a horváthcsabi persze ingyen adná a BKVt :D
heima_
2011.01.22 22:45:25
@ulloiut: ezen nem lepődök meg:)
összefoglaló jelleggel, maguktól elszállt balfaszok számára is érthetően: kolléga állítása, miszerint a kormánypártisághoz érvelni kell a kormánypárt mellett, alapvetően hamis. ugyanis nem kell. elég az ellenzék ellenzékének lenni, a kormány(párt)ról meg hallgatni szépen. néha ha rákérdeznek, akkor persze lehet vísitozni, hogy ezzel nem kötelező foglalkozni, meg persze őket se szeretjük. tökéletesen el lehet tehát lenni kormánypártiként úgy, hogy egy mondatot nem írsz le a kormány védelmében. erről szól vincent 2010 tavasza előtti sztorija.
és ha lenne jobbervincent, akkor ő is az MSZP költségvetési hitelességének boncolgatásával védené a Fidesz a kormányt. de szerencsére nem láttam még ekkora seggfejt, ez persze nem zárja ki a létezésének lehetőségét.
összefoglaló jelleggel, maguktól elszállt balfaszok számára is érthetően: kolléga állítása, miszerint a kormánypártisághoz érvelni kell a kormánypárt mellett, alapvetően hamis. ugyanis nem kell. elég az ellenzék ellenzékének lenni, a kormány(párt)ról meg hallgatni szépen. néha ha rákérdeznek, akkor persze lehet vísitozni, hogy ezzel nem kötelező foglalkozni, meg persze őket se szeretjük. tökéletesen el lehet tehát lenni kormánypártiként úgy, hogy egy mondatot nem írsz le a kormány védelmében. erről szól vincent 2010 tavasza előtti sztorija.
és ha lenne jobbervincent, akkor ő is az MSZP költségvetési hitelességének boncolgatásával védené a Fidesz a kormányt. de szerencsére nem láttam még ekkora seggfejt, ez persze nem zárja ki a létezésének lehetőségét.
Örülünk, Vincent?
Egy fenékkel két lovat megülni: lehet-e bayerzsoltokhoz és Barrosohoz egyszerre beszélni?
2011.01.21 01:59:00
Nézve a szerdai EP vitát és az azt követő népnemzeti ömlengést, valamint a hazaáruló kritikák tömegét, bekapcsoltam a törökgábor™ modult és megpróbáltam szenvtelenül, érzelmeimtől és értékeimtől elrugaszkodottan elemezni a tényállást. Sajnos a TG modul nálam…..
heima_
2011.01.22 17:56:17
@jotunder: ha már a tükörben is heimákat látsz, azért keresd fel az orvosodat, ez a legjobb tanácsom:) szerinted hol érdekel engem ez a népiurbánus faszság?
heima_
2011.01.22 18:24:46
@jotunder: semmi baj vincent
A Vincent igyekszik minél jobban, lojálisabban illeszkedni a Nemzeti Együttműködési Rendszerbe. Ezért most önként, pályázati források nélkül olyan projektre vállalkoztunk, ami valóban elősegíti a NER működését. Igyekeztünk az irányadó kormánypárti megnyilvánulásokból…..
heima_
2011.01.17 10:23:11
@jotunder: prekoncepciókból a kolléga állított fel az előbb egy igen vaskosat, néggyel feljebb olvasható.
jó látni egyébként h a napi blikkalapú fikakampányt kiszervezted alvállalkozásba, bár hozzá kell tenni hogy kettessel jobban nyomjátok.
jó látni egyébként h a napi blikkalapú fikakampányt kiszervezted alvállalkozásba, bár hozzá kell tenni hogy kettessel jobban nyomjátok.
heima_
2011.01.17 11:17:40
@maroz: erre aztán igazán nem kell várni, én bármikor szívesem elismerem hogy egy sutyerák vagyok, egy utolsó senki. ezért különösen vicces nézni az akadémikus urak vergődését :D:D
heima_
2011.01.17 23:48:16
@mavo: magyarázni bármit is a blog házibolondjának? ugyan, ne viccelj:)
„Védelmező nincsen felettünk, se isten nem véd, sem király: A közjó alkotói lettünk – hát vesszen el, ki ellenáll!” A baloldali kormányhatalom sorsa legkésőbb 2008 tavaszán, a szociális népszavazáson már megpecsételődött, így a baloldal 2010-es…..
heima_
2011.01.11 10:52:26
@orulunkvincent: persze, egy az egyben lehet kicserélni a jobbklikket meg gréczy blogját, fel sem tűnik a különbség :)
heima_
2011.01.11 11:25:48
@orulunkvincent: ha meg éppen Orbán Anita férje állna a gazdpol mögött, akkor meg az lenne a baj. szerencsére itt van nekünk a vincent, mint a becsületesség, a vérfüggetlenség és a szakértelem csillaga hazánk ködös egén!
(gondolkoztál már azon h 4x,5x éves matematika guruként huszonéves fiatalok internetes savazása a kedvenc hobbid? jogod van hozzá, nem vitatom.)
(gondolkoztál már azon h 4x,5x éves matematika guruként huszonéves fiatalok internetes savazása a kedvenc hobbid? jogod van hozzá, nem vitatom.)
heima_
2011.01.12 11:12:23
@politicus: ez akkor úgy volt, hogy a kormány úgyis kisebbségi, meg szakértői meg lehet tudni a végét etc ezért nem kell velük foglalkozni, ellenben az ellenzéki Fidesszel. máig azon röhögök, h kettes posztot írt a Fidesz (akkor egy ellenzéki párt!!) költségvetési hitelességéből az aktuális büdzsé vitájában.
idén vlahogy elmaradt az MSZP költségvetési felelősségének boncolása. pedig Európa leírta Orbánt, mindenki az MSZPre figyel, aki megszabadít a diktatúrától.
idén vlahogy elmaradt az MSZP költségvetési felelősségének boncolása. pedig Európa leírta Orbánt, mindenki az MSZPre figyel, aki megszabadít a diktatúrától.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz