Adatok
InvitelGuide
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Eddig sem nagyon zavarta a szolgáltatókat, ha a) nem történik tényleges fogyasztás az előfizetés helyszínén, b) az előfizető elhunyt c) az előfizető nem is volt soha. Péteren most 3 havi díjat szeretne behajtani az Invitel, bár se örököse, se lakótársa nem volt…..
Naiv ügyfél bízott benne, kedvezőbb áron tud netezni és telefonálni, ha a T-sek helyett az Invitel csapatának fizet, ezért januárban vett egy nagy levegőt, és váltott. Azonban csak azt sikerült elérnie, hogy most már két cégtől kapja a számlákat ugyanazért a…..
Naiv kényszerinvitelesnek belógatták a hűségszerződéses 9900 forintos csomagot, aztán élőben ez felugrott 16900 forintra. Néhány perc alkudozással sikerült elérni a lélektani 11470 forintos szintet, ekkor azonban kiderült, hogy az évek óta fizetett, de nem nézhető HBO nélkül…..
Igazán naiv ügyfél egy év hűséggel fizetett elő egy olyan vezetékes telefonra, amit sosem használt, majd amikor le akarta mondani, derült ki, hogy már le van tiltva, és még visszakapcsolási díja is van a megszüntetésnek.Inviteles történet: Volt egy vezetékes telefonom.…..
Más ügyfélnek is meggyűlt már a baja a szolgáltatóval, a GVH is bünteti, és Szg története sem tett sokkal jobb benyomást a társaságról. Óvatosan hát az ügynökökkel.Péntek délután csengetnek. Egy srác és egy csaj (igen ez a helyes kifejezés, bár bizniszmódiba voltak…..
InvitelGuide
2011.07.28 16:02:20
@bonifac:
Kedves Bonifác!
Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.
Azzal is nagyon sokat segíthesz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de ami a fényképes igazolványt illet, ezen ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.
Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.
Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson, előfizetőivel, a leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.
Üdvözlettel
Invitel Guide
Kedves Bonifác!
Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.
Azzal is nagyon sokat segíthesz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de ami a fényképes igazolványt illet, ezen ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.
Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.
Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson, előfizetőivel, a leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.
Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide
2011.07.28 16:04:35
Csaba mit sem sejtve jelentkezett be néhai hungaroteles azonosítójával az Invitelhez, aminek egy visszamenőlegesen egész évre kiszámlázott 50 ezer forint lett a vége. Szerződése természetesen nincs:Régen Békés megyében volt egy telefon szolgáltató, úgy hívták Hungarotel,…..
InvitelGuide
2011.07.20 21:53:58
Kedves @jackyll és Tisztelt Csaba!
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti bejegyzés nyomán írok Nektek.
A konkrét információk hiányában kicsit hosszadalmas munka volt megkeresnünk a szóban forgó ügyfelünket a belső adatbázisainkban. A leírt esetet megvizsgáltuk és arra a következetésre jutottunk, hogy jogelődünk, a Hungarotel, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakkal ellentétben nem számlázott a szolgáltatásért. Mind a Hungarotel, mind az Invitel ÁSZF-ben benne volt/van, hogy a vonalfenntartási díjat abban az esetben is fizetni kell, ha a vonal kimenő hívásait letiltották. Sajnálatos módon az előfizető adatai a korábbi cég gyakorlatából kifolyólag nem kerültek be az Invitel számlázási rendszerébe.
Csaba esetében sajnos az általa írt levélből nem derült ki egyértelműen, hogy mi a szándéka a jövőben a vonallal, így az hat hónapnyi híváskorlátozás után automatikusan leszerelésre kerül, hacsak az ügyfél másként nem nyilatkozik addig.
Természetesen az ügyben megkerülhetetlen az Invitel felelőssége, ezért személyesen fel fogjuk venni az előfizetővel a kapcsolatot és biztosak vagyunk benne, hogy számára megnyugtató módon le fogjuk tudni zárni az esetet. Sajnáljuk, hogy kellemetlenségek érték ügyfelünket, de egyben azt is javasoljuk, hogy a jövőben tekintse át alaposabban a megrendelt szolgáltatásokhoz tartozó szerződések feltételeit, mivel az ilyen kínos helyzetek a megfelelő információkkal bírók számára elkerülhetőek.
Az Invitel számára kiemelten fontos az ügyfelek megelégedettsége! A velük való aktív kommunikáció érdekében 2010-től folyamatosan jelen vagyunk a közösségi média legnépszerűbb platformjain (pl. Facebook, Twitter, YouTube, stb.). Ha a jövőben olyan problémákkal szembesül egy előfizetőnk, amelyet a hivatalos úton elsőre nem tud rendezni, javasoljuk, hogy forduljon hozzánk valamelyik fentebb felsorolt közösségi oldalon keresztül, vagy a 1443-as telefonszámunkon.
Az Invitel közösségi oldalai az alábbi linkeken érhetőek el:
www.facebook.com/Invitel
www.twitter.com/InvitelZrt
Köszönöm, hogy felhívtátok a figyelmemet Csaba problémájára és további jó munkát kívánok Nektek!
Üdvözlettel
Invitel Guide
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti bejegyzés nyomán írok Nektek.
A konkrét információk hiányában kicsit hosszadalmas munka volt megkeresnünk a szóban forgó ügyfelünket a belső adatbázisainkban. A leírt esetet megvizsgáltuk és arra a következetésre jutottunk, hogy jogelődünk, a Hungarotel, az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakkal ellentétben nem számlázott a szolgáltatásért. Mind a Hungarotel, mind az Invitel ÁSZF-ben benne volt/van, hogy a vonalfenntartási díjat abban az esetben is fizetni kell, ha a vonal kimenő hívásait letiltották. Sajnálatos módon az előfizető adatai a korábbi cég gyakorlatából kifolyólag nem kerültek be az Invitel számlázási rendszerébe.
Csaba esetében sajnos az általa írt levélből nem derült ki egyértelműen, hogy mi a szándéka a jövőben a vonallal, így az hat hónapnyi híváskorlátozás után automatikusan leszerelésre kerül, hacsak az ügyfél másként nem nyilatkozik addig.
Természetesen az ügyben megkerülhetetlen az Invitel felelőssége, ezért személyesen fel fogjuk venni az előfizetővel a kapcsolatot és biztosak vagyunk benne, hogy számára megnyugtató módon le fogjuk tudni zárni az esetet. Sajnáljuk, hogy kellemetlenségek érték ügyfelünket, de egyben azt is javasoljuk, hogy a jövőben tekintse át alaposabban a megrendelt szolgáltatásokhoz tartozó szerződések feltételeit, mivel az ilyen kínos helyzetek a megfelelő információkkal bírók számára elkerülhetőek.
Az Invitel számára kiemelten fontos az ügyfelek megelégedettsége! A velük való aktív kommunikáció érdekében 2010-től folyamatosan jelen vagyunk a közösségi média legnépszerűbb platformjain (pl. Facebook, Twitter, YouTube, stb.). Ha a jövőben olyan problémákkal szembesül egy előfizetőnk, amelyet a hivatalos úton elsőre nem tud rendezni, javasoljuk, hogy forduljon hozzánk valamelyik fentebb felsorolt közösségi oldalon keresztül, vagy a 1443-as telefonszámunkon.
Az Invitel közösségi oldalai az alábbi linkeken érhetőek el:
www.facebook.com/Invitel
www.twitter.com/InvitelZrt
Köszönöm, hogy felhívtátok a figyelmemet Csaba problémájára és további jó munkát kívánok Nektek!
Üdvözlettel
Invitel Guide
Nem fogyasztóvédelmi Pulitzerre gyúrunk, naiv inviteles ügyfél mindössze (nagyon helyesen) pont akkor írta meg kurvaanyázós levelét, amikor elpattant a húr, úgyhogy aki nem bírja a csúnya, trágár szavakat, azoknak javasoljuk a kommentek olvasását. A történet banális, a…..
Letettem az elméleti vizsgát, persze várakozásommal ellentétben sokkal könnyebb volt, mint amire számítottam. Már csak a gyakorlati vizsga van hátra, aztán pár továbbképzés és már gyárthatom is a pöpec körmöket.Most végre anyu is befejezte a dolgozatot, amin már hetek…..
Üzleti innováció, üzletfejlesztés
Bemutatni a megmutathatatlant: az Invitel idén is díjazza az innovatív vállalkozásokat
2010.12.02 07:32:10
Az Invitel idén is díjazza az innovatív vállalkozásokat!Innováció, hatékonyság, maximalizmus, kreativitás: ezek a kulcsszavai az InnoMax 2010 pályázatnak, amelyet az Invitel a tavalyi sikerek után, idén már második alkalommal szervez meg. A pályázattal a cég támogatni szeretné…..
InvitelGuide
2011.02.10 12:22:26
Tisztelt Felhasználók!
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Tisztelettel
Invitel Guide
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Tisztelettel
Invitel Guide
Egy levelet kaptunk az InnoApps 2010 szervezőitől, amiben megkértek, népszerűsítsük a pályázatukat. Nagyjából erről van szó:Az Invitel Zrt. pályázatot hirdetett egyetemistáknak és főiskolásoknak. Azokat a fiatalokat keresik, akik saját applikációt/alkalmazást fejlesztettek…..
InvitelGuide
2010.12.03 12:27:51
@sevi (Sevcsik):
Kedves Sevi!
Köszönjük, hogy hozzászóltál az InnoApps-ról szóló blogbejegyzéshez, mivel az Invitelnek fontos a Te véleményed!
Tájékoztatásodul szeretném hozzáfűzni, hogy a fődíj nem csak 200.000 Ft, de jár hozzá egy éves ingyenes Net&Go előfizetés (ADSL+mobilinternet) is.
Az, hogy az egyes pályázók mennyit dolgoznak a saját programjukon, sajnos nem lehet szempont egy pályázat elbírálásakor, viszont mindenki - akár nyer, akár nem - publicitást kap a kemény munkájáért cserébe.
Reméljük, hogy Te is egyike leszel azoknak, akik beneveznek!
Üdvözlettel
Invitel Guide
Kedves Sevi!
Köszönjük, hogy hozzászóltál az InnoApps-ról szóló blogbejegyzéshez, mivel az Invitelnek fontos a Te véleményed!
Tájékoztatásodul szeretném hozzáfűzni, hogy a fődíj nem csak 200.000 Ft, de jár hozzá egy éves ingyenes Net&Go előfizetés (ADSL+mobilinternet) is.
Az, hogy az egyes pályázók mennyit dolgoznak a saját programjukon, sajnos nem lehet szempont egy pályázat elbírálásakor, viszont mindenki - akár nyer, akár nem - publicitást kap a kemény munkájáért cserébe.
Reméljük, hogy Te is egyike leszel azoknak, akik beneveznek!
Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide
2010.12.03 14:10:14
@sevi (Sevcsik):
Mi még csak a szárnyainkat bontogatjuk ezen a téren, nem rendelkezünk olyan nagy tapasztalattal, mint a Google. Ha sikeres lesz a pályázati kiírás és sokan részt vesznek benne, akkor természetesen jövőre mi is jobban "odatesszük" magunkat a fődíjak kapcsán.
Azzal kapcsolatban, pedig, hogy milyen járulékos előnyökre tesznek szert a pályázók, véleményünk szerint a díjátadón nagyon jó lehetőségeik lesznek arra, hogy komoly cégek előtt bemutassák képességeiket és a jövőben náluk kamatoztassák tudásukat.
Reméljük sok fiatal hallgató fog pályázni, még akkor is, ha nem a pénzért teszik ezt, hanem azért, hogy megmutassák magukat a versenyszférában.
Mi még csak a szárnyainkat bontogatjuk ezen a téren, nem rendelkezünk olyan nagy tapasztalattal, mint a Google. Ha sikeres lesz a pályázati kiírás és sokan részt vesznek benne, akkor természetesen jövőre mi is jobban "odatesszük" magunkat a fődíjak kapcsán.
Azzal kapcsolatban, pedig, hogy milyen járulékos előnyökre tesznek szert a pályázók, véleményünk szerint a díjátadón nagyon jó lehetőségeik lesznek arra, hogy komoly cégek előtt bemutassák képességeiket és a jövőben náluk kamatoztassák tudásukat.
Reméljük sok fiatal hallgató fog pályázni, még akkor is, ha nem a pénzért teszik ezt, hanem azért, hogy megmutassák magukat a versenyszférában.
InvitelGuide
2011.02.10 12:20:44
Tisztelt Felhasználók!
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Tisztelettel
Invitel Guide
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Tisztelettel
Invitel Guide
A hóeséssel egyetemben beindult itthon a mobilfejlesztéses élet is. Pár nappal ezelőtt írtam egy Mobil Development konferenciáról és most örömmel jelenthetem be, hogy az Invitel is mozgásra hívja a mobilfejlesztők agytekervényeit egy pályázat keretében. A pályázati…..
InvitelGuide
2011.02.10 12:13:14
Tisztelt Felhasználók!
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.
Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!
Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984
Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti bejegyzés alapján írok Önnek azzal a céllal, hogy a felmerült problémát minél hamarabb kezelni tudjuk!
Az Invitel számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége, ezért is olvastuk sajnálattal a Péter nevű olvasójuk esetéről szóló blogbejegyzést.
Sajnos a bejegyzésben nincsenek olyan konkrét információk, amelyek alapján az esetet gyorsan és eredményesen kivizsgálhatnánk. Kérjük, küldje el nekünk az érintett elérhetőségét és a korábbi szerződésének az adatait, mert szeretnénk felvenni vele a kapcsolatot, hogy további részleteket tudhassunk meg az esetről és kezelni tudjuk azt. A címünk online@invitel.co.hu.
Segítségüket előre is köszönöm!
Tisztelettel,
Invitel Guide