Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dr Brcskzf Gröőő

0 bejegyzést írt és 1163 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
HamPLÓ Forintos emlékeim 2022.07.11 07:00:00
Nemrég elgondolkoztam azon, hogy vajon jól emlékszem-e, hogy gyerekkoromban a nyári időszámítás újításnak számított, és kiderült, hogy igen: bár a wikipedia szerint 1958-ig használták, utána valamiért kivezették, és csak 1980-ban vették elő újra. Erre emlékezhetek? Ugyaneből az időből rémlik, hogy a…..
     "A kormány ezerötszáz milliárd forintot fektet be az egyetemekbe. (Magyar Nemzet, január 29.)"    Jóságos Stumpf István a Hazafias Népfront utolsó alelnöke, Horváth belügyminiszter elvtárs veje az európai értelemben vett Bayer Showban magyarázta el, hogy ezerötszázmilliárd forintot fognak a…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.27 17:52:20
@lmate: „A magyar kormány információink szerint az új, szűkített tervben leginkább az egyetemek fejlesztésére szánt összegből vesz el, ami eredetileg több mint ezermilliárdos tétel lett volna. Itt azonban várható volt, hogy a Bizottság beleköt az egyetemek privatizációjába - éppen ezen a héten szavaz a parlament a hazai egyetemek túlnyomó részének alapítványi kézbe adásáról.”
444.hu/2021/04/27/orban-brusszelben-eleg-a-felkinalt-penz-43-a-is
      Aránylag biztos voltam benne, hogy az Orbán-rezsim nem engedi el a járványt és a végén nem lesz napi száz halott. Elengedte. És meghamisították a halálozási adatokat. Ezért nem tévedtem olyan nagyot látszólag.     Kásler Miklós mai bejelentése:    December 10. környékén 27-30000…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.27 09:28:46
@Kettes: de jelentheti azt is, hogy a pedagógusok egyenletesen vannak beágyazva a társadalomba: ha valahol megjelenik a fertőzés, akkor abból arányosan jut a pedagógusoknak is; vagy a pedagógusok jól közvetítik/terítik a fertőzést az egész társadalomban. alighanem a gyerekeken keresztül.
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.27 09:58:24
@Kettes: hát igen, az érv lehet rossz. rémlik egy (nem magyar) cikk hónapokkal ezelőttről, miszerint mindenféle tompító intézkedéseknek volt ugyan hatásuk, de az R csak akkor kezdett igazán zuhanni, amikor bezárták az iskolákat.
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.27 10:00:12
@dr Brcskzf Gröőő: ja, és ha ez így van, akkor a tanárok oltása édeskevés, az iskolába járó gyerekek kb. ugyanúgy terjeszthetik a vírust, mint ősszel az iskolabezárás előtt.
Viccországban (még) mindig bejelentenek.....
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.07 20:45:34
@Bolygó Hollandi: nagyjából stimmel, csak én „szakadárok” helyett „békefenntartók”-at írtam volna.
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.14 17:15:14
@Kettes: még csak 14-e van, 19-ig még jöhet egy-két bejelentés.
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.25 14:42:16
@Wolff: „Ennél súlyosabb, hogy április 20-áig írják”
ráadásul december 26-tól, amikor a legeslegelső Pfizert beadták. azt valahogy nem írják, hogy mikori az első számításba vett megbetegedés ill. halál.
     Kertész Imre négy gondolatát választottam egy régebbi posztomból.    " Gyilkos világ kezdődik, nacionalizmus, rasszizmus; Európa kezdi felismerni, hová juttatta őt liberális bevándorláspolitikája. Hirtelen ráébredtek, hogy olyan állatfajta, amelyet multikulturális társadalomnak hívnak, nem…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.13 13:30:21
    "Kapusunk az ellenkező irányba tett nyilatkozatot." (Orbán Viktor Gulácsi Péterről)   Orbán Viktor ma utasította Marco Rossi szövetségi kapitányt és Szalai Ádámot a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitányát, hogy Gulácsi nyilatkozata miatt tegyen bizonyos lépéseket, nem világos, hogy…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.11 08:38:00
@combo: „valószínűleg ki volt számolva, hogy meddig engedik felmenni a napi halálozást; hát eddig...”
nagyjából. kicsit pontosabban: eddig terhelik az egészségügyet (azaz nem csak a kórházaktól, hanem a rendelőintézetektől és a háziorvosoktól is a covidkezelésbe irányítanak embereket, és nem csak tartalékot -- mégis, mi a faszom ez, ha nem az egészségügy tervezett túlterhelése???)

„A forgatókönyv szerint óvatosan tovább nyitunk, miközben még tovább növeljük az oltási számot. A kórházak telítettsége emiatt nem megy majd jelentősen feljebb, de lejjebb sem, nyárig komoly lesz az egészségügy terhelése, de a jelenlegi szint megtarthatónak látszik.”
www.valaszonline.hu/2021/04/09/koronavirus-jarvanymatematika-ppke-itk-dekan-ivan-kristof-interju/
       A jelenlegi adatok birtokában járványügyi előrejelzésekkel foglalkozó szakembernek aránylag komoly pontossággal meg kell tudnia mondania,  hányan fognak meghalni Covidban március huszonhatodikán.      "Nem. Mindig volt 1-2 százalék tévedés, de hálásak is lehetünk nekik, mert az…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.02 08:55:01
@aronsatie: „Ha esetleg van valami jó hír, intenzíven ápolt 2X-es szputnyik-oltottakról, azt jó lenne tudni (illetve nem). Tegnap kaptam az elsőt.” mármint Szputnyikot? vagy „jó” hírt?
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.04 12:08:58
@Muad\\\'Dib: itt az emailnek csak kapcsolattartási adatnak kéne lennie, nem egyedi azonosítónak -- annak ott a TAJ. az kifejezetten életszerű, hogy egy család ebben az ügyben egy csatornát használhasson.
dr Brcskzf Gröőő 2021.04.07 17:12:16
@Barkalot: „Kétlem, hogy csak a keleti vakcinák megléte az oka, hogy itt a legtöbb a beoltott lakosságarányosan.”
pedig de. ugyanis az EMA által jóváhagyott vakcinákat lakosságarányosan szállítják, és az EU többi országában csak azokat használják. saját gyártás sehol sincs, különalku a Pfizerrel stb-vel sehol sincs.
az „így elhúztunk” csak annyit mutat, hogy az EMA-vakcinákon túl kb. ugyanannyi keletit is beadtak. várhatóan az EMA-vakcinák aránya nőni fog, és evvel a magyar oltási előny csökkenni.
444.hu/2021/04/07/ujabb-250-ezer-adag-pfizer-vakcina-erkezett
      Kirúgtak egy újságírót a New York Timestól mert egy szót használt. Az újságíró Peruban megkérdezte valakitől, hogy egy személy használta-e a szót. Az volt a verdikt, hogy a szót szándéktól függetlenül nem szabad használni. Amennyiben az újságíró visszakérdezett volna, hogy akkor most mondják…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.14 12:08:41
@libernyák: egyetértek annyi módosítással, hogy nem csak az USA-beli feketék, hanem az egész emberiség fő problémája.
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.20 11:45:26
@mafi mushkila: nekem meg olyan élmény sejlik, hogy a meritokrácia egy nagyon ügyesen bújtatott visszacsatolás a status quóhoz, v.ö. a pár héttel ezelőtti kontraproduktivitás-vitával.
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.20 16:36:59
@Inbox: itt kezdődött (és nem volt valami hosszú): @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: (és most, hogy kikerestem, látom, hogy az a pár hét nincs kettő sem)
Blogom első és legnépszerűbb posztjában bemutattam, hogy hogyan érdemes szavazni a parlamenti választáson. Felvetődik a kérdés: miért van szükség taktikázásra? Miért nem lehet olyan választási rendszert csinálni, ahol mindenki akkor adja le a számára leghasznosabb szavazatot, ha az őszinte véleménye…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.16 13:11:30
@Magosányi Árpád:
1. a „megverés”-nek nem látom az értelmét. bekerül egy csomó párt a parlamentbe, és néhány majd koalíciót köt, köztük néhány jóval kevesebb képviselővel mint egy-két ellenzékbe kerülő párt.
2. az eredeti kérdésem még mindig áll: milyen értelemben támogat a választási rendszer olyan pártokat, amik kevés képviselőt adnak _és_ koalícióképtelenek (mint pl. a szeparatista pártok)?
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.16 18:39:03
@Magosányi Árpád: a képviselőválasztás nem döntés (egyfajta metadöntés); a tényleges döntéseket (előre nem látható kérdésekben is) majd a képviselők hozzák. a koalíciókötést csak azt illusztrálandó hoztam föl, hogy pártok között miért nem érzem jóldefiniálhatónak a „legyőz” relációt.
azügyben meg teljesen elvesztettem a fonalat, hogy a területi elvet kívánatosnak tartod vagy sem. én nem tartom kiemelkedően kívánatosnak: nem akarok se egyéni körzeteket, se preferált területi pártokat; kerüljenek a képviselőtestületbe olyan arányban, ahogy beszavazzák őket azok, akiknek a területi képviselet a legfontosabb.
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.17 09:12:38
@Magosányi Árpád: a motivációs struktúra persze hogy fontos, Endre is, én is írtunk róla (pl. hogy a listás választások esetén a koalíciókényszer egy számomra kedves motivátor, ami vetélkedés helyett a kooperációt jutalmazza).
          1925. április 25.-én Róma alapításának évfordulóján adták ki a Fasiszta Értelmiség Kiáltványát.  Olyan olasz értelmiségiek írták alá a Manifesto-t, mint Luigi Pirandello, Gabriele d'Annunzio,  Ungaretti, Malaparte vagy Marinetti. Nem Jókai Anna, Kovács Ákos vagy Fekete György.         A…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.05 08:22:40
@mafi mushkila: @Érvsebész: ez nehéz kérdés, legalábbis nekem még mindig sokszor meg kell állnom és végiggondolnom, hogy mi az állam -- a teljes társadalom képviselője olyan ügyekben, ahol a képviseletre szükség van, vagy a hatalom de facto gyakorlója. pontosabban (belátván, hogy az érme két oldala elválaszthatatlan) hogyan biztosítható, hogy a hatalom minél inkább a teljes társadalom képviseletében gyakoroltassék. (sőt, még azt is, hogy az állam még Magyarországon se teljesen azonos a kormánnyal, azaz Orbánnal.)

@jotunder: jelen kontextusban ég és föld a különbség keresztelés és fürdetés között: én fürdettem a gyerekeimet, de hajmosáskor se nyomtam a fejüket a víz alá.
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.26 09:13:26
@Podvinecz Marsall: dehát azt már rég megcsinálták:
www.youtube.com/watch?v=Xt4X2TsC3n8
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.15 10:35:07
@Érvsebész: továbbá Édes Hazám.
A mai bejegyzés is egy régi villamosos fotóval kezdődik, de a téma mégsem az öreg tuja lesz, hanem mögötte az a két rácsos valami: A Gubacsi úton járunk, a rácsos valamik pedig teleszkópos gáztározók, melyeket néha gazométernek is hívnak. Közelről valahogy így néztek ki: Amennyire értem, a…..
      Amikor a féldebil Szilvay Gergely saját faji felsőbbrendűségétől és vallási fanatizmusától  megőrülve kioktatja a világot, amikor Apáti, Bayer, Megadja és a többi nyilaskeresztes szolga őrjöngve fenyegetőzik, emlékezzünk arra, hogy kb. mennyire baszarintotta el a centrális erőtér, a nemzeti…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.05 18:41:03
@DarthVader: igaz az, hogy a háziorvosok kész listát kapnak a beoltandókról, ahol a vakcinát se ők rendelik hozzájuk? ezeken a listákon előfordult már olyan személy, aki nem is az adott háziorvoshoz tartozik? én eddig azt hittem, hogy a hétvégére tervezett SMS-ben szervezett tömegoltást ugyanaz a szoftver vezérelte, mint ami eddig a háziorvosok listáit összeállította, de elég erősen elbizonytalanodtam.
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.05 20:18:53
@balmoral: figyelnek 10000 beoltott embert meg 10000 beoltatlant, és nézik, hogy melyik csoportból hányan kapják el a betegséget. ha pl. a beoltatlanakból tízszer annyi, akkor az alapveszély 10%-a maradt az oltottaknak, a maradék 90% a hatásosság vagy hatékonyság vagy miafranc.
     "O, say can you see" a.k.a székelynyuszi az amerikai keményvonalas konzervatívok konferenciáján.    Enjoy.  Minden idők egyik legkonzervatívabb, legnemzetibb, legkeresztényebb és legértékelvűbb amerikai himnusz interpretációja.  Ez a nemzetközi mandinerizmus artisztikuma. ..
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.02 11:00:51
@közösperonos átszállás: nagyon kösz, hogy megírtad, ebbe (zenebolondként) még bele se gondoltam, pedig nagyon fontos!
  .............................................  Tisztelt testvér! Hálás köszönet a lelkes üdvözlésért!Megtiszteléstek becsét sokszorozza az a körülmény, hogy én nemvagyok szövetségtek tagja, mely szövetségnek törvényeit, czéljait ismerem, helyeslem, méltányolom. Több év előtt felszólított…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.28 15:34:07
@mafi mushkila: kösz, hogy megírtad. én szerettem ugyan Jókait kamaszkoromban is, de meg nem mondom már mi: felnőttként komoly sokk volt szembesülni avval, hogy mi mindent nem értettem (meg mondjuk A fülemilében se, hadd ne soroljam tovább), és főleg hogy fiúként mennyire kellettek volna további, másmilyen minták meg tájékoztatás (hogy azt ne mondjam, fölvilágosítás)!
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.28 16:19:42
@mafi mushkila: a „nemiség szavait használó káromkodások”-ról én most épp azt gondolom, hogy (a prostitúcióhoz, pornóhoz hasonlóan) a kölcsönösség meg gyönyörszerzés, -okozás helyett a hatalmi aspektusra koncentrál, ily módon árt a használónak is; és hogy visszakanyarodjak, félreneveli a fiúkat.
    A deputatio már ötödfél órára megérkezett a cultusministeriumba. Maga a titkos kamarás úr  fogadta őket, aki phlegmatikus ember hírében állt, de most izgatottan szítta az ángol burnótját. A legfontosabb financziális projectum volt a Kötelező Olvasmány, amiből százezer kópiát  rendeltek és egy…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.25 17:55:41
@HaCS: a magyar mint tantárgy (irodalom és nyelvtan) nem egy művészeti ággal foglalkozik (nem csak avval kéne foglalkoznia), hanem szövegértéssel és -alkotással (amihez eszközként egy művészeti ágat használ).
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.26 18:39:00
@AoL: „Hát, pont ugyanaz, mint pornóból tanulni a szexualitást és ugyanolyan kártékony is.”
kösz, ez szerintem nagyon fontos! következtetéseim:
- oda kell figyelni arra, hogy gyerekek mennyire más kontextusban olvasnak -- klasszikusokhoz föl kell nőni, ők se gyerekirodalomnak írták
- diverzifikálni kell a forrásainkat
dr Brcskzf Gröőő 2021.03.01 08:43:29
@látjátok feleim szümtükkel: jó hírem van: sokkkkkal többet foglalkozik avval, mint Jókaival.
mondókádból szerintem az következik, hogy alapvetően kortárs szövegekkel foglalkozzék az irodalomoktatás, ne olyan régiekkel mint mondjuk Örkény (sose tudtam, mi az a margóvágó).
ilyen diskurzusok nélkül a nemi szerepeket még ma is úgy ábrázolnák a popkultúrában (pl. Disney-rajzfilmek), mint évtizedekkel korábban. a Shrek mittudoménhanyadik részéből megvan az a jelenet, amikor a hercegnők meggyújtják a melltartókat?
       Gulácsi Péter, a magyar futballválogatott és az RB Leipzig kapusa kiállt a meleg családok mellett. Emiatt a fasiszta rezsim pogromlapja, a "Vasárnap", megtámadta. Gulácsi nem gyűlölködött, és a nem gyűlölködésre még neki sincs joga.       Semmit nem tudok erre mondani. Ha ő bűnös, én is az…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.25 17:52:33
@ijontichy: akkor nekem már egy hét is hosszú távollétnek számít. 2017-ben egy szép nyári nap délelőtt még Németországban beszélgettem a menekültkérdésről, délután hazaértünk a friss Sorosellenes óriásplakátok közé.
       A  szabad véleménynyilvánításhoz  való  jog  a  véleménytannak érték-  és  igazságtartalmára  tekintet  nélkül  védi.Egyedül ez  felel meg  annak az  ideológiai  semlegességnek,amelyet az  Alkotmánynak az  1990. évi  XL. törvénnyel  valómódosítása azzal  fejezett ki,  hogy  törölte  az…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.06 09:31:15
@mafi mushkila: néhány téves találat után meglett:
magyarnarancs.hu/publicisztika/ket_ember_ara-54780
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.06 12:25:49
@Podvinecz Marsall: húúú, kösz, régóta szeretem ezt a képet, de ezt a magyarázós verziót még nem ismertem!
      Bakó Bea az Azonnalin írt egy igen haragos cikket lockdown-ügyben. Megnéztem, és első ránézésre hülyeségnek találtam. Mintha nem lettem volna ezzel egyedül.     Aztán elkezdtem azon gondolkozni, hogy milyen filozófiai érveket hoznék fel arra, hogy Bakó Bea hülyeséget beszél, és arra jöttem…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.02.01 18:22:08
@Bogomil: egyetértek. meg Kettessel, aronsatie-val, stb. is.
    Itt nem csupán reformokról van szó, hanem világlátásról, szellemiségről.... nagyobb hangsúlyt kap majd a nemzeti jelleg....mivel nagy igény van történelmi és irodalmi adaptációs filmekre, szeretnénk, ha hangsúlyosabb lenne a hallgatók történelmi témákra való hangolása. " (Sára Balázs SZFE-s…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.01.30 11:23:59
@mafi mushkila: kösz, ez nagyon szép lett!
         A liberális demokrácia ellenségei támadtak a Capitoliumra?  A QSámán trumpista diktatúrát akar?  Az összeesküvéselméletekbe beleőrülő szerencsétlen nő, akit közvetlen közelről lőttek mellbe, miután be akart mászni egy olyan területre, amit fegyverrel védtek a biztonságiak, fasiszta…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.01.10 10:23:01
@látjátok feleim szümtükkel: a közmegegyezést szálazgassuk még egy kicsit: ehhez az kéne, hogy a politikát kooperációs mechanizmusként lássuk, a politikai képviselettől ne versengést, hanem jó kompromisszumokat várjunk el. továbbá úgy képzelem, ez valamivel könnyebben megy listás, preferenciális választási rendszerekkel, mint „a győztes mindent visz” alapúakkal, de ez már alighanem tyúk-tojás--probléma.
          Orbán egyik vezető tanácsadója, Hegedűs Zsuzsanna, pár éve azt találta hazudni, hogy ő a világ egyik vezető konfliktuskutatója. Soha életében nem publikált semmit konfliktuskutatásról. Ő nem asszonyság. Karikó Katalin az asszonyság (akinek valószínűleg csak azért bocsátják meg női…..
dr Brcskzf Gröőő 2021.01.08 09:17:27
@deckard_r: közben a nyugatellenes, orosz-kínaipárti propaganda ugyanúgy megy, mint eddig, de a nyakamat rá, hogy csinálni semmit se csinálnak, csak várnak (ahogy eddig is) az EU-s gyógyszerengedélyekre és vakcinaszállítmányokra:

„Az biztos, hogy ha csak a nyugati vakcinákra támaszkodunk, akkor még sokáig, több hónapig kell a korlátozásokat fenntartani. Ha találunk máshol - Izrael, Kína, Oroszország – olyan minőségű vakcinát, amely kipróbált, biztonságos és bevált, akkor fel tudjuk gyorsítani a folyamatot. De csak nyugati vakcinára alapozva ez nem fog menni.”

Orbán nyilatkozata; kicsit bővebben:
444.hu/2021/01/08/februar-1-ig-meghosszabbitjak-a-korlatozasokat

mi ez, ha nem oltásellenes hangulatkeltés? (igazából tudom, labrys rendszeresen elmondja, nehogy elfelejtsem. vegyük még hozzá, hogy Izraelben a szokásos nyugati oltás(oka)t használják.)
       A NER által diszkréten támogatott Betlen-féle Metazin, a már serestelenített, rezsimslómoista Neokohn és  a FIDESZ alapszervként funkcionáló Mandinerke szemlézte Lawrence M. Krauss amerikai elméleti fizikus Quilletteben megjelent cikkét, melynek címe: Miért elfogadott a természettudományos…..
dr Brcskzf Gröőő 2020.12.30 20:09:23
@látjátok feleim szümtükkel: micsoda baromság. a MIkszáth-regényekben a kivillanó bokákról-vállakról gondoltak ilyesmiket, most meg már te se. strandon, gondolom, jártál már; hogy bírtad ki az ott látottakat? a saját strandöltözeted kiválasztásakor mennyire volt szempont, hogy ki fog megnézni?
dr Brcskzf Gröőő 2020.12.31 09:29:52
@Patreides: oda akartam kilyukadni (nem csak a strandos, hanem a Mikszáthos példával is -- és fölhozhatnám még azokat a katonasztorikat is, miszerint másfél hónap laktanya után egy nyakig télikabátba burkolódzó nőt vagy egy női biciklit is hatalmas vággyal bámulnak), hogy a „szándékosan kihívó öltözködés”-ben, úgy tűnik, nem az öltözködő, hanem a bámuló dönti el, hogy szándékos-e vagy sem meg hogy mennyire kihívó. továbbá nem arról volt szó, hogy akaratlanul is a dekoltázsát bámulod, hanem hogy ezt akkor se hagyod abba, ha rád szólnak; netán a bámulásnál tovább is lépsz.

csatlakozom továbbá @incze: -hez, a legutolsó záró zárójelig.
       Szilvaytól, Seres Lászlóig, az ATV-től a magyar állami televízióig nyomatják a debil trumpista propagandát, miközben Biden nem kapja meg azokat a biztonsági információkat (remélhetőleg megkapja, mert vezető republikánusok átadják neki), amelyeket Trump napokkal a megválasztása után már…..
dr Brcskzf Gröőő 2020.11.17 15:04:29
@rinaldo-rinaldini: ha ténylegesen nem te adod azt a 100 eurót, hanem valaki más (és nem tudod avval a valaki mással leboltolni, hogy inkább adjon neked 20-nál többet, Viktornak meg 80-nál kevesebbet), akkor igen, nyersz.
        Írtam korábban a Johns Hopkins Egyetem kutatóintézetének előrejelzéséről. Azóta félelmetesebbé váltak a jóslataik Magyarországgal kapcsolatban. Ma aztán címlapon hozták le a lapok, hogy napi 220 halálesettel számolnak (ez így nem teljesen igaz, de mindenképpen 100 feletti értékkel).       …..
dr Brcskzf Gröőő 2020.10.30 21:09:44
@dr Brcskzf Gröőő: csak el kellett küldenem,máris meglett:
444.hu/2020/10/05/muller-cecilia-a-kormany-utolso-jarvanyszakertoje

„Merkely Béla július közepén figyelmeztetett az állami rádióban, hogy zárt térben, például az irodákban is maszkot kellene hordani. (Máig ez az utolsó alkalom, hogy az MTI idézte valamelyik megszólalását.) Szeptember elején már az ATV-ben és az Inforádióban javasolt gyakoribb maszkhasználatot, az idősek vásárlási idősávjának visszaállítását és az éjszakai bulik betiltását.

Augusztus végén Oroszi Beatrix, az Innovációs és Technológiai Minisztérium epidemiológusa is a tesztelés bővítéséről és intenzívebb kontaktkutatásról beszélt egy konferencián, amiről a Népszavából értesültünk. Röst Gergely, a minisztériumot segítő szegedi kutatócsapat matematikusa is veszélyes helyzetre figyelmeztetett, és már augusztusban a tesztelés bővítését sürgette.

Tavasszal, amikor nagy ritkán megszólaltak, ezek a szakemberek inkább hitelesítették a kormányzati járványkezelést. Mostanra épp ellenkezőleg, a kritikusaivá váltak, még ha ezt nem is hangoztatják minden fronton (nekünk például nem adtak interjút).”
dr Brcskzf Gröőő 2020.11.01 13:59:00
@Muad\\\'Dib: én 21-én telefonáltam; az asszisztens vette föl és azt mondta, hogy ha aznap este odamegyek, akkor beadja, későbbre nincs garancia. odamentem, megkaptam, azóta sincs semmi bajom. (nem kérdeztem semmit a kapott verzióról.)
amúgy az előző télen nem olttattam magam, januárban el is kapott csúnyán.
dr Brcskzf Gröőő 2020.11.12 17:59:29
@Vakmacska: kösz vagy +1 vagy hogy is kell ezt
       Nekem most nincs semmiről mondanivalóm. Ezt kell elolvasni. TGM írását Szőcs Gézáról. Ebből valamit meg lehet érteni a világunkról. Valami keveset, mert mindig csak keveset lehet megérteni a világból, ami soknak látszik az mindig hazugság.     Választottam hozzá egy Szőcs Géza verset.…..
dr Brcskzf Gröőő 2020.11.10 13:15:28
@jan: hatalmas kösz, ezek tényleg nagyon jók (és a Margócsy-cikk is érdekes)!