Adatok
karvalytöke
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
karvalytöke
2013.09.18 22:50:46
@tlacka: Lásd a Cirnek írt válaszomat.
karvalytöke
2013.09.19 21:35:36
@tlacka: :-) Ez a hasonlat tetszik. Nekem is a cikkíró általánosító/sommás következtetése piszkálta a csőrömet.

Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
karvalytöke
2012.09.27 10:06:39
@degeco: Pathfinder 4x4
Attól függ, hogy az összkerékhajtást melyik üzemmódban használod... A Pathfinder "Auto" módja bolondbiztos, akár szilárd burkolatú, jól tapadó felületen is használható. (((Nem vagyok biztos a műszaki részletekben, de úgy tudom, hogy nem differenciálmű, hanem egy többtárcsás kuplungszerkezet van az osztóműben/környékén, és ez kezeli az első:hátsó tengelyek közti nyomatékosztás / fordulatszámkülönbség problémát úgy, hogy 0:100 és 50:50 % arány között bárhogyan tudja osztani a nyomatékot.)))
VISZONT "4H" módban már fixre zár ez a szerkenytű, így ebben a módban (meg persze 4L-ben) már be tud feszülni a hajtás jól tapadó felületen.
Nekem egy 2007-es Pathfinder 2.5D AT-m van. Gond nélkül lehet vele Auto módban közlekedni akárhol és akármikor (akár januártól decemberig). Csak terepen van értelme a 4H-nak, pláne 4L-nek. Ezeket NE használd aszfaton. Vizesen se! Arra az Auto mód való.
Attól függ, hogy az összkerékhajtást melyik üzemmódban használod... A Pathfinder "Auto" módja bolondbiztos, akár szilárd burkolatú, jól tapadó felületen is használható. (((Nem vagyok biztos a műszaki részletekben, de úgy tudom, hogy nem differenciálmű, hanem egy többtárcsás kuplungszerkezet van az osztóműben/környékén, és ez kezeli az első:hátsó tengelyek közti nyomatékosztás / fordulatszámkülönbség problémát úgy, hogy 0:100 és 50:50 % arány között bárhogyan tudja osztani a nyomatékot.)))
VISZONT "4H" módban már fixre zár ez a szerkenytű, így ebben a módban (meg persze 4L-ben) már be tud feszülni a hajtás jól tapadó felületen.
Nekem egy 2007-es Pathfinder 2.5D AT-m van. Gond nélkül lehet vele Auto módban közlekedni akárhol és akármikor (akár januártól decemberig). Csak terepen van értelme a 4H-nak, pláne 4L-nek. Ezeket NE használd aszfaton. Vizesen se! Arra az Auto mód való.

Három gyermekhez többféle módon juthat az ember: kitartó gyermekszüléssel, jól sikerült második házassággal, az ügyesebbek egy patronból megoldják. Viszont ilyenkor egy csapásra szembesülnek az nagy kérdéssel: milyen autóban fér el három gyerekülés? Mai cikkünk…..

Nézek ki aranyvasárnap az ablakomon a kertbe, és a teremtés egyetemességén, a lét hiábavalóságán, továbbá a diós bejgli metszetének és a spirálgalaxisoknak az alaktani hasonlóságán merengek. Szabadidőm eltöltését a felületes szemlélő semmittevésként, a beavatott taoista…..

Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sosem mondtam hogy olcsón lehet megfelelni a követelményeknek. Meg lehet feleni. Valkinek nem éri meg, más valakinek meg igen.
A méltányosság gyakorlására pedig nem csak motorügyi vélágvége esetén lehet szükség, hanem egyéb, sokkal hétköznapibb esetekben is, amiket azért az ügyfél megtartása érdekében egy független szerviz is simán bevállalhat.
Nem értem miért vágsz "zöldségeket" a fejemhez, amikor láthatólag a legbonyolultabb/legrosszabb forgatókönyvekre (Q5 MMI patkolás, motor krach)kihegyezett példákkal próbálod bizonygatni, hogy menetirányak háttal foglaltam helyet azon a négylábún. Igen, ezekben az általad felhozott esetekben nyilván a márkaszerviz lesz a nyerő, de szimlább esetekben egy független szerviz is nyújthat teljesen jó szolgáltatást. Szóval továbbra sem érzem úgy, hogy menetorányak háttal ülnék azon a négylábún. De mindegy, ez meddő eszmecsere, ez teljesen világosan látszik.