Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DrUrb

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Úgy tűnik, a pofátlanságnak, a cinizmusnak és a gátlástalanságnak a Volkswagen vállalati kultúrájában tényleg nincsen határa. A vállalatnál leleplezett igazán botrányos csalás, tudatos környezet- és egészségkárosítás után, azt követően, hogy számos, az emberek…..
Tanulságos végignézni az Egyesült Államokban kirobbant, de globálissá szélesedett és Európát is megrengető Volkswagen-dízelbotrány reakcióit a különböző államok hatóságai, politikusai, civil szervezetei részéről. Annyit előre bocsáthatunk: Magyarország - szinte minden…..
DrUrb 2015.09.28 18:18:16
@nagyfeszültség: Tisztességben megőszült villamosmérnök vagyok. A maga stílusa azonban önmagában minősíti az íróját! Egy egyszerű kérdésre rögtön támadólag lépett fel, vádolt, a nélkül, hogy ismerne. további hozzászólásait olvasva pedig látom, hogy mosdatlan a szája és csupán semmitmondó nick neve mögé bújva osztja az észt. Sajnos az internet világa tele van a maga fajta önjelölt megváltókkal, akiknek pedig jó lenne, ha kicsit meditálnának, mielőtt vádaskodásukkal magukról állítanának ki elégtelen bizonyítványt. Jó napot!
DrUrb 2015.09.28 18:25:20
@vamá: Megnyitottam a linkeket, nagyon alapos anyagok. Egy valami világos lett számomra: A Levegő csoport ezerszer részletesebb és szakmailag megalapozottabb anyagokat írt, ráadásul jóval a mostani botrány kirobbanása előtt, mint ez a blogocska. Kiegyensúlyozott tájékoztatást pedig nem ettől a blogtól kell várni.
Tudtátok, hogy Magyarországon kb. 65.000 civil szervezet működik? Az Európai Uniós csatlakozásunk előtt egy magas tisztséget betöltő magyar politikus ezt mondta az Országházban: "Szeretném, ha Magyarország a civilek társadalma lenne. Társadalmunk fejlettségét hűen mutatja, hogy…..
A hétvégén kicsit ködös, de fagymentes idő várható, úgyhogy még mindig lehet a kertben tenni-venni, de akár trópusi hangulatú programot is választhatunk a szürkeség helyett. - A hulló falevelek folyamatosan ellátnak munkával, még ha csak a gyepről kell is…..
Horváth András, a NAV-ot hivatali visszaéléssel vádoló volt adóellenőr felkavarta az állóvizet, és olyan bilit borított ki, amiről évek óta mindenki tudja, hogy tele van szarral. András azzal vádolja az adóhivatalt, hogy szemet huny a nagy cégek adócsalásai fölött, és…..
DrUrb 2013.11.16 07:30:08
@BelAmi: Ha a multicégek vannak a láncolatos csalások végén (és ők vannak) akkor nem mondható, hogy ők nem csaltak! Épp ez a maffiaszerű bűnszervezetben elkövetett csalás lényege: A multihoz minden "tisztán" és adózottan érkezik, azonban a lánc alsóbb szintjén elcsalják az ÁFA-t, így a multihoz az egyébként a lánc alján 100.-Ft-ért megvásárolt termék már csak 85.-Ft-ért jut be. És a multi még "beszámláz" a lánc alján lévő cégeknek is…
Nem lehet azzal védekezni, hogy fogalma sincs a multinak arról mennyiért szerezték be a termékeket. Nagyon komoly piac és árelemzéseket végeznek ugyanis a multk, pontosan tudják, hogy mit mennyiért árulnak a termelők, termékelőállítók, nagykereskedők. Ha egy ilyen esetben a multihoz egy termék az előállítási árnál is olcsóbban, vagy a piacon ismert legalacsonyabb árnál is olcsóbban kerül be, arról tudni lehet, hogy adócsalás során csökkent az ára. És ezzel a multinál is tisztában vannak.
De előfordul az is, hogy a külföldi anyacég veszi meg a terméket (így ellenőrizhetetlen, hogy mennyiért) és jóval drágábban (ÁFA nélkül, mert ugye közösségi értékesítés) számlázza be a magyarországi leányvállalatának. Ebben az esetben szinte azon az áron számlázza, amiért a boltok polcaira kerül. Miért? Azért mert így viszi a nyereséget külföldre. Így ezen összegek után se ÁFA-t, se társasági adót, se iparűzési adót nem kell idehaza fizetni. Otthon pedig vagy leadózza egy részét, vagy adóparadicsomokba menti azt is… Még sokáig folytathatnánk. Horváth Andrásnak mindenben igaza van! - Sajnos.
Igazán szégyellheti magát a Levegő Munkacsoport. Megalakulásukkor egy tiszta, radikális, szókimondó, megvesztegethetetlen csapatként ismertük meg őket, most pedig ott állnak a meglehetősen kétes hírű, adóelkerüléshez és tulajdonosrejtegetéshez offshore cégek hadát…..
DrUrb 2010.12.01 19:44:59
És még valami vezéregér. Igazad van, nálunk a fizetéshez képest olcsóbb a taxi, de hidd el itt se használják feleslegesen. Színházból haza este, buli után pityókásan, meg ha nagy ritkán rohanni kell. A szomszédommal beszélgettünk erről múltkor ő azt mondta inkább vár a buszra, és elindul 15 perccel előbb de taxira nem költ. Pedig neki 9 és félezer eurós havi nettó fizuja van. hidd el otthon se fog megugrani a taxihasználat attól, ha gazdagabbak leszünk. viszont ha nem lenne, de kell, akkor érezzük igazán a hiányát. Egy olyan ember, aki alig autózik, mint pl én, és főleg tömegközlekedik néha kerül olyan helyzetbe, hogy bizony szüksége van a taxira. Na, ilyenkor van az a bizonyos kiegészítő funkció. Én nem láttam, hogy bárki is követelt volna valamit, nem tudom mire gondoltál? Viszont számoljunk egy kicsit. Ha havonta négyszer használod a taxit (ezt írtad) és mész vele egy átlag 8 km-t, akkor annak ára kb. 80 euró. Gondolom Bp-en se több) Mindenhová máshová - ahogyan egyébként én is teszem - tömegközlekedsz, persze bérlettel. Ha lenne autód, annak a fenntartási költsége havonta mennyibe lenne? Biztosítások, kötelező szervíz, a gépjármű árának és folyamatos értékvesztésének egy hónapra vetített összege, parkolási díjak, szervíz, téli gumi (mondjuk ezt itt évente cserélik - ezzel nem értek egyet -) egyszóval mennyi is egy autó mondjuk egy VW Golf havi költsége, ha nem is mész vele? Kb. 400 euró !!! a kettő között 320 euró a megtakarítás. ráadásul, ha nem tartasz autót, vagy csak akkor mész vele, ha feltétlenül szükséges, akkor nem csak a pénztárcádnak spórolsz, de nem is szennyezel! 320 euró, az kb. 86000 Ft. Hát ennyire gazdagok vagyunk? Hidd el itt Németországban sincs mindenkinek autója. Bármennyire is furcsa, a városokban a mindennapokban a legtöbb ember nem kocsival jár. Tudod miért, mert nem hülyék. Itt már tudják az emberek, hogy az csak egy dolog, hogy ki tudnák fizetni a kocsit. A másik szempont azonban az, hogy azt a pénzt, amit kocsira költenek, el is szórakozhatják. Nem biztos, hogy otthon azt a hamis képet kellene majmolni, amilyennek otthonról a nyugat látszik. Érdemes mögé nézni és a jó dolgokat eltanulni. Mondhatok még egy példát? október elején voltam otthon és Budapesten is volt 2 nap dolgom. Azt tapasztaltam, hogy rengeteg tömegközlekedési járat van, tök könnyen mozogtam a városban. Ami az óriási különbség az azonban az, hogy itt akkor jön a busz, amikor ki van írva és tökéletes az utastájékoztatás. Otthon ilyen szinte nincs is. Nálunk németországban nincs ám ilyen sűrű tömegközlekedés, mint otthon. Csak épp megbízhatóan és kiszámíthatóan érkeznek a buszok, villamosok, stb. Ha most visszakaanyarodunk a Metró luxusberuházásra, akkor nem jobb lenne, ha most otthon is normális villamosvonalak, meg kényelmes takarékos buszok futnának inkább, mint hogy gödröket kerülgettek? Ha szegény az ország, akkor nem luxusberuházásokat kell futtatni, mert az csak arra jó, hogy egyesek meggazdagodjanak, a többség pedig nyögje a terheket és a következményekeet éveken át. szevasztok!
DrUrb 2010.12.01 20:43:10
MOST LEBUKTÁL VEZÉREGÉR! TALÁN TE VAGY MAGAD A BLOG ÍRÓJA? SZERINTEM UDVAROLTÁL EGY LEVEGŐS KISLÁNYNAK, DE KIKOSARAZOTT ÉS MOST EZÉRT CSINÁLOD EZT! Hogy miért? Azért mert szándékosan elferdíted a tényeket és szándékosan félremagyarázod úgy, hogy a szövegkörnyezetből kiemeled a dolgokat. Utána néztem barátocskám. Itt a bizonyíték:
"Környezetvédelmi és közlekedési szempontból egyaránt elhibázottnak tartják, hogy a 4-es metró
végállomása a Kelenföldi pályaudvarnál legyen, ezért azt elutasítják." >>> ezt idézted te, de szándékosan lehagytad a fojtatást. Én viszont megkerestem íme:

" hanem érjen el legalább a Budaörsi útig. Ezen az úton bonyolódik le ugyanis a Budapestre érkező napi gépkocsi-forgalom közel harmada. A jelenlegi terveknek súlyos hátránya, hogy a Kelenföldi pályaudvar környékén a Budaörsi úton közlekedők részére az átszállás csak igen körülményesen oldható meg, hosszú gyaloglásra kényszerítve az utazókat. Erősen kifogásolható az is, hogy a jelenlegi tervek szerint az Őrmezői lakótelepen megszűntetnék a sportpályákat, és további zöldterületek kerülnének felszámolásra, a házak közvetlen közelében pedig jelentősen növekedne a személyautó- és buszforgalom. Mindezek ellen széles lakossági tiltakozás van kibontakozóban.
A Levegő Munkacsoport törvényi biztosítékot kér arra is, hogy a beruházás magas költségei következtében nem fog romolni Budapesten a többi tömegközlekedési járat színvonala.
EZ NAGYON CIKI VEZÉREGÉR, LEBUKTÁL ÉS ELVESZTETTED A HITELESSÉGED. SZÁNDÉKOSAN FÉLREVEZETTED A BLOGOT OLVASÓKAT ERRE PEDIG NINCS MENTSÉG. iNNENTŐL EGYETLEN SZAVADNAK SINCS HITELE! Látjárok, a Levegő Munkacsoport csak az emberek érdekében lépett fel és még garanciát is kért arra, hogy a többi tömegközlekedési járat színvonala nem fog romlani. ÉS TUDOD MI A LEGCIKIBB, TE RÁGCSÁLÓ? AZ, HOGY A LEVEGŐ MUNKACSOPORT SAJÁT ÉRVEIT VETTED ÁT (hosszú kutyagolás amire ugye senki nem gondol) pedig magad is láthattad, ahonnan idézted, hogy dehogynem!