Adatok
DarNo
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
Az évtizedek óta a dohányzás és a dohánylobbi ellen küzdő American Legacy Foundation kifejezetten a fiatalokra célzó és a fiatalkori dohányzást visszaszorítani igyekvő Truth elnevezésű programja már a sokadik reklámkampányánál tart. Ezek közül a legújabb egy 2004-es szpot…..
A Cadbury csokimárka példája jól mutatja, hogyan kell okosan márkát építeni. A szokásos reklámtechnikák, a jobbról-balról ömlő gusztusos csokidemók, boldogan mosolygó gyerekek vagy éppen felnőttek mutogatása helyett kicsit gondolkoztak, és rájöttek arra, hogy a csoki lényege…..
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló,…..
Sajnos nem nálunk látható ez a látványos ambient kampány, amely a vasúti átkelők közelében hívja fel a figyelmet az autósokra leselkedő veszélyekre. Már akkor is hatásos lenne, ha nem nézne ki rohadt jól egy hatalmas, időről-időre felemelkedő, majd lesújtó bárd a sorompón,…..
Olyat már láttam, hogy az emberi testet reklámhordozóként használták, és valamilyen érdekes módon tüntettek fel rajta szöveget. Van, aki pénzért engedi, hogy egy logót tetováljanak a homlokára, van akinek a fenekét csapkodják vörösre reklámcélból, és most már olyan is van,…..
Az új-zélandi St. Matthew in the City nevű egyház nem először rukkol elő furcsa attrakcióval az ünnepek alatt. A meglehetősen furcsa nézeteket valló egyház fő törekvése, hogy elgondolkoztassa a híveket, és rábírja őket arra, hogy ne vegyék szó szerint a bibliában leírtakat,…..
Ezzel a címmel kezdtem el ezt a posztot írni, és szerettem volna valami igazán pozitív, európai értelemben vett előremutató posztot kerekíteni belőle, de aztán valami egy kicsit elrontotta a kedvem. Amikor először megláttam a Müpa plakátját, amivel a most kezdődő, Liszt…..
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azonban szerintem a férfiaknak szóló divatreklám mondanivalója inkább az, hogy egy átlagtól elrugaszkodó egyéniségű férfi aki ezt viseli.
Nem az a fontos, hogy a nők hirtelen megnövekedett figyelmét a ruha váltja ki, hanem ez a férfi már más mind a többi. Képes a nők szemével is látni. Az ők helyzetébe is beletudja élni magát. Milyen az, amikor jól nézünk ki és mindenki tolakodva mindeket akar. Pontosan a külalak, az általánosítás téves eszméjével játszadozika reklám. Nem pontosít, csak sejtet. Néha felcserélődik a szerep, éppen azért hogy csak gondlatokat ébresszen.
Habár elég durva megfogalmazást helyez előtérbe és teljesen kaotikus ahogy beállítja a márkát, mégis egy érdekes feltevés. Felhívja a férfiak figyelmét egy másabb, nem falkához (medencés, lépcsőházas jelenet) tartozz, hanem legyen egyéniséged.