Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DarNo

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Cadbury csokimárka példája jól mutatja, hogyan kell okosan márkát építeni. A szokásos reklámtechnikák, a jobbról-balról ömlő gusztusos csokidemók, boldogan mosolygó gyerekek vagy éppen felnőttek mutogatása helyett kicsit gondolkoztak, és rájöttek arra, hogy a csoki lényege…..
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló,…..
Mit várhatunk el a világ legjobb reklámjától? Jobban megnevettet bennünket mint a NMHH Ice-T dalszöveg-fordítása? Hevesebb érzelmeket vált ki belőlünk mint Schmitt Pál újévi beszéde? Ez sem rossz, de mi van ha valami hasznunk is származik belőle? Éppen erre jutottak a Carlsberg…..