Adatok
adrozoo
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A csapat szerdán indult, hogy behajózzák a járműveket, de a személyzet természetesen nem a hat hetes viziutat választotta: mindenki repülővel utazik. Az utolsó pillanatban alaposan megnéztük a pusztítót, amit a Szalay-Bunkoczi páros Selyemút ralis 2. helyezése után sokan várnak a…..
adrozoo
2012.11.24 20:12:50
Lassan eljutottunk az állandó összkerékhajtáshoz, üdv a terepjárózás legmélyebb bugyraiban.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
adrozoo
2012.10.07 22:46:00
@Csikós Zsolt:
T Zsolt!
Elnézést, csak most olvastam válaszát (mostanában ritkán jutok a gép elé).
A rejtélyes válasz, nem tudom melyik kérdésemre vonatkozik, és hogy kéne értelmeznem.
Ha egy kissé részletesebben kifejtené!
Köszönet: Zoo
T Zsolt!
Elnézést, csak most olvastam válaszát (mostanában ritkán jutok a gép elé).
A rejtélyes válasz, nem tudom melyik kérdésemre vonatkozik, és hogy kéne értelmeznem.
Ha egy kissé részletesebben kifejtené!
Köszönet: Zoo
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
adrozoo
2012.05.07 16:09:28
@BeeTm:
Szia!
Ezt a megoldást nem látom át. Tudnád kissé részletezni,(pl. fényképpel) nagyon érdekelne.
Köszi
Szia!
Ezt a megoldást nem látom át. Tudnád kissé részletezni,(pl. fényképpel) nagyon érdekelne.
Köszi
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
adrozoo
2012.04.12 21:30:07
@Snowboarder88: Szia!
A néhai távközlési szolgáltatónál '87-'97 között 3 Nívát hajtottam. Ezekből 2őbe bejáratós időszakuk után be lett szerelve a "vizes" rendszer. Eredetileg a pótkerék alá installálták a víztartály, de kényelmetlen volt kb. minden tankoláskor utántölteni. Ezért beraktam az anyósülés lábterébe egy 5 literes müa.kannát.
Igaz , hogy veszettül szörcsögött, de 2,5-3l /100km megtakarítást jelentett. Mindkét Níva karburátoros volt. Országúton 100-110km/h-val utaztam. Terepen, ha menni kellett, hát mentem. 10-es skálán 6-8 szintű terephasználat.
Én meg voltam elégedve + még utasom se sűrün volt tekintettel a szörcsögésre.
Annak idején utána jártam ennek a megoldásnak. Úgy tudom, a SAAB valamelyik az idő tájt futó modelljébe opcióként lehetett kérni.
Üdv !
A néhai távközlési szolgáltatónál '87-'97 között 3 Nívát hajtottam. Ezekből 2őbe bejáratós időszakuk után be lett szerelve a "vizes" rendszer. Eredetileg a pótkerék alá installálták a víztartály, de kényelmetlen volt kb. minden tankoláskor utántölteni. Ezért beraktam az anyósülés lábterébe egy 5 literes müa.kannát.
Igaz , hogy veszettül szörcsögött, de 2,5-3l /100km megtakarítást jelentett. Mindkét Níva karburátoros volt. Országúton 100-110km/h-val utaztam. Terepen, ha menni kellett, hát mentem. 10-es skálán 6-8 szintű terephasználat.
Én meg voltam elégedve + még utasom se sűrün volt tekintettel a szörcsögésre.
Annak idején utána jártam ennek a megoldásnak. Úgy tudom, a SAAB valamelyik az idő tájt futó modelljébe opcióként lehetett kérni.
Üdv !
adrozoo
2012.02.26 21:13:06
Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
adrozoo
2012.02.20 19:30:17
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
adrozoo
2012.02.17 01:16:35
@dr. Szabványok: Köszi a választ bár kissé lemaradtam róla. Valszeg pontatlanul írtam a kérdést: Az állófűtés (üa.rendszerre kötött) nekem drága. Ugyanakkor a 220V túl messze esik az gk.-tól(utcán éjszakázik), de mégis szeretnék valami előmelegítés. Ezért gondoltam az aksiról történő elekt. melegítésre(teafőző), hiszen a kocsiba bőven befér 2db 100A-es aksi.
Köszi
Köszi
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
A földgolyó másik oldaláról érkezett a levél, mely csak megerősített engem abban, hogy az ausztrálok a világ leglazább emberei (ilyen ősökkel mondjuk nem nehéz). Csodás dolgaik vannak, jó sörük, tengerpartjuk, V8 Supercars-sorozatuk (amely a BTCC-vel egyetemben a világ…..
Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta. A…..
Tudják, az elmúlt négy hónapban – hogy is mondjam, hogy ne tűnjek teljesen őrültnek – afféle küldetéstudatom lett. Lehetetlen dolgot készülök megvalósítani: oldtimerrel szeretnék járni. Persze nem minden nap, hiszen hűséges és szintén öreg Honda Spacy robogóm az…..
A Frankfurti Autószalonra készült el annak idején (1980) ez a teljesen gyárinak mondott E23 Touring (mert a BMW-sek ugyanolyan idegrángást kapnak, ha lekombizzák a touringot, mint a mercisek). Párjával együtt mindösszesen két darab pontosan ilyen autó létezik a világon, 735i-ből…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Régi történet, még '93-ból a nagy nyugati gk behozatal idejéből.
Egy '86-os Pug 305 kombit vettem. (később, mikor összeállt, nagyon szerettem használni).
Ismerős MÁRKA szervizbe mentem, valahol 16.ker szélén (ma már a Nissant is felvette, sőt vezeti a gépjármű importőrök egyesületét. Kértem átnézni az autót, hogy érdemes-e vele foglalkozni. Ha igen akkor van rá 70K forintom, fontossági sorrendben csinálják meg rajta, ami ebbe a keretbe belefér és menet közben egyeztessünk, hátha valami rejtett dolog kiderül. OK. Úgy látszott értő fülekre találtam. Eltel 1 hónap, közben 2szer beszéltünk, hogy minden rendben halad. Újabb 3 hét múlva kész az autó 160K ft-ért ! 3 havi fizetés a különbség !
"A gyári alkatrészek ennyibe kerülnek" volt a válasz.
Nem hoztam el, csak a számlát. 2 másik márkaszerviz 50K-ért megcsinálta volna ua. a melót: kiröhögtek és adtak árajánlatot is. Amennyire lehetett én is lenyomoztam az alkatrész árakat. Mondtam a tulajnak, hogy számolja át az árakat, vagy vegye ki az alkatrészeket, szállítsa a kocsit egy általam megadott helyre. Ha nem, akkor - egy közös francia ismerősünk által - eljuttatom a panaszom a GYÁRTÓhoz. Végül is a 70K-t odaadtam és ideadta a kocsit.
Sok idő eltelt, 2003-ban újonnan vett autót használok még ma is munkára, mely során az országban több márkaszervizben is megfordultam többször is. De ma már nem.
Szalonna? Ugyan mááár .... !