Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MissSzeszely

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..
addict A nők mind disznók! 2010.10.19 11:00:00
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
MissSzeszely 2011.01.08 20:17:37
@DarNo: Nem hiszem, hogy "egy átlagtól elrugaszkodó egyéniségű férfi", akit megcéloztak ezzel a reklámmal. Sőt szinte a teljes férfi gender (csak szinte) az, aki érintve érezheti magát, hiszen minden férfi találkozhatott már a filmben említett "problémák" jó részével, melyek nők szájából hangoztak el. A nemiséget egyszerűen megfordították, csak ennyi a csavar benne.

Nem a "képes a nők szemével is látni" szempont van a filmben, hanem a férfi szemével láttatja a nőt, a női sztereotípiát. Ez a nő pedig határozottam körülírható: fiatal, szingli (legalább is nem családos), aki szeret szórakozni. Ezáltal pedig szűkít a Jack&Jones márka célcsoportján, nem akármilyen férfit céloz meg, hanem a fiatal, szingli, független férifiakat. Ezen férfiak közül pedig, akik megnéznik a filmet, szívesen lennének abban a helyzetben, hogy ne kelljen kézenfogva sétállni :D
Nem csoda tehát, hogy egy érett, elkötelezett férfi nem érzi, hogy neki szólna a film (valószínűleg ilyen a bejegyzést író reklámbuzi is).

Engem, mint nőt, nem késztetett arra, hogy magamra ismerjek a filmeben, sőt elmosolyodok rajta. Nem érzem bántónak, mert sikeresen kikerülték a túlzó, szélsőséges meglátásokat. Nekem nem mond semmi újat a film, ezért lapos. A reklámfilm felejtős...(felejthető)
Ehhez hasonló, a perspektívával játszó megoldásokat azért lehetett már látni, de ez az egyik leglátványosabb és legérdekesebb mind közül. Ezt a neonzöld arcot a Brothers and Sisters kreatív duó készítette a Mentalgassi nevű német street art csapattal. A Láthatóvá tesszük a…..
Ezzel a címmel kezdtem el ezt a posztot írni, és szerettem volna valami igazán pozitív, európai értelemben vett előremutató posztot kerekíteni belőle, de aztán valami egy kicsit elrontotta a kedvem. Amikor először megláttam a Müpa plakátját, amivel a most kezdődő,  Liszt…..