Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gumimajom

0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Update 1.0: Matolcsy az Estében azt mondta, őt meggyőzte a kormány döntése (amit részben ő hozott), és nem kockáztatja a nyugdíját mnyp-ban. Tehát enged a saját zsarolásának :)Update 2.0: Az elkobzott pénzeket a nyugdíjkassza hiánytalanítására és…..
Gumimajom 2010.11.24 23:36:39
@Kurokiraly: ezzel a nickkel, meg caps lockkal valószínű neked kell az észről meg a szaktudásról ítélkezned. E2 teljes korosztály maradt hoppon te nagyon okos. Politikai hozzáállástól függetlenül.
Gumimajom 2010.11.24 23:42:50
@sterimar: nem keveri a kettőt. Mind a kettő együtt adja a magas nyugdíjat. Amúgy az állam ugyanúgy megtehetné, hogy egyéni számlán vezeti a befizetéseinket és halál esetén a gyerekek(mert ugye gyerekvállalási kedv a zászlón van-nagyon helyesen) azt öröklik, illetve legalább tudsz számolni valami nyugdíjjal és nem attól függ hogy 15 év múlva mennyire akarnak gyereket vállalni az emberek és milyen lesz a gazdasági helyzet 30 év múlva. De az állam erről nem nagyon beszél, mert nem ez a célja ezzel. Adócsökkentések a lakosság 80 %nak nem lesznek. Ami nem akkora baj szerintem, csak minek kommunikálják így? Ferit is azért buktattuk meg mert hazudott. Nekik sem kéne.
Eldőlt, hogy A Margit híd déli oldalán nem valósítják meg az eredeti terveket, és nem lesz elkülönített kerékpárút.  UPDATE:  A biciklisek a járda mellett, az úttesten is közlekedhetnek. Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén döntés született arról, hogy a…..
Gumimajom 2010.11.24 17:34:10
@beked: Buszsávot meg szerintem szabályos használni cangával, vagyis nem vagy paraszt:)
Amúgy Lánchídon gyors a kocsiforgalom csak feljutni lassú.
Gumimajom 2010.11.24 17:58:13
@segabor: ebben az esetben hajrá :) ezért írtam mindkét esetben hogy amennyire tudom. Ezekszerint rosszul:)
Uh. új hír. elállamosították a nyugdíjamat:)
na de jó
Gumimajom 2010.11.24 23:22:13
@MoxNox: nem emlékszem, hogy olyat mondtam volna, hogy a szélső sávot nem használhatják a kerekesek )lehet valahol a belső helyet külső írtam, de azt sem hiszem). Lánchídra írtam, hogy úgy tudom nem lehet átmenni rajta cangával, de közben említették, hogy szabad. Ez a mindennap autók százait előzöd ott meg az komolytalan hencegés, nyugodtan írj rá még valami 8a te köreidben) frappánsnak tartott szóvirágot,(mert gondolom utolsószómániás is vagy), esküszöm nem fogok rá reagálni, így tied lesz a sikerért járó sárga kisautó.
Hétfő délután, szakadó esőben tekert el a 100 ezredik bringás a Kiskörúton elhelyezett kerékpáros számláló alatt. A számláló júniusi kihelyezése fontos lépés volt a biciklis civil mozgalom számára, hiszen innentől nem lehet a kerékpáros infrastruktúráért,…..
Gumimajom 2010.11.24 16:22:31
@igazi hős: igen az ott egy olyan vélemyén ami sokszor elhangzik, miért is nem csökkentik az átersztőkapacitást a Böskén. Szerintem az egy baromság, arra volt a többi mellékelt duma. Elnézést, érintőképernyőről nyomom telón és emiatt elég szedett vedete meg gépelési hibás amit írok. De szerintem ugyanazt mondjuk.
Gumimajom 2010.11.24 16:34:56
@errorka: tisztelem a naivitásodat
de: Strabag 2 kartell botrány után is minden évben a Budapesti útfelújítások 95%-át kapja meg. Nem mellesleg hirdetett és hirdet a Hir Tv-n (ha esetleg a Tv néző autópályát építettne magának akkor legyen aki az eszébe jut mert tuti nem pártkassza gründolás)az meg hogy az előző kormánnyal milyen kapcsolatuk volt azt mindenki tudja.
Tömegközlekedésnél kitoltak egy ilyen Hagyót de most beraktak egy Vitézyt(igaz az nem BKV de annak a nagy része)a belvárosban egy Csipak most biont el 2éve még védett épületeket és viszi be egy pláza parkolóját egy állítólagos gyalogos és kerékpáros barát milliárdokért felújított főutcába (amikben áron alul vehetett meg üzleteket meg házakat mielött az önkormányzat meg az EU pénzéből felfejlesztették a környéket és így nem az önkormányzat profitált az ingatlanárak emelkedéséből hanem strómanok. És így tovább. Nézzed meg mi történt a nagy 4egy metró felháborodással a jelenlegi kormányoldalon,. Semmi utalgatják a pénzeket esetleg az Alströmmel egy tuti vesztes per (de ez is csak arra jó hogy 2015is eltolhatták az átadást, nehogy már következő önk. választásig valamit fel kelljen mutatni.)

Bringa lehet az egyetlen gyors megoldás NEKED meg NEKEM , ez élethelyzet függő. Amúgy meg egy autóval közlekedő embernek sem kell "magyarázkodni" se feléd se felém. Érdekelté kell őket tenni abban, hogy inkább BKV-t használjanak (bringát pl most 5 hónapra felejtsed el hogy tömegekben használják. vagy ilyenkor meg ne menjenek a városba??). De ehez olyan díjszabás meg BKV kell. Pl zónajegyeket miért nem tudják bevezetni?? egyórás jegyeket miért nem tudják bevezetni? van akinek 2 km alatt 2-3x kell átszállniés ha ezt nem minden nap akarja, hanem csak 2x egy héten akkor pont ott van, hogy bérlet drága havi 8 napra viszont jeggyel sem olcsóbb.
Breaking news! Napok óta azon gondolkozom, hogy fog engem (és minket) rávenni a kormány, hogy hagyjam ott a fenébe a magánnyugdíjpénztáramat, és térjek vissza a langyos lábvíz állami rendszerbe. A megoldás megszületetett, nem kicsit basz oda: "Elveszíti jogosultságát az…..
Gumimajom 2010.11.24 17:40:26
@Cselo: én nem gyalázkodom, csak nem hiszem el, hogy ez a kormány ezt meg merte tenni. nagy ballibes haverjaom károgtak ilyenekt de nevettem rajtuk. Ez abszurd. Azt hiszem keresek egy osztrák bankfolyószámlát. Meg lakáásra is kéne valami megoldás, hogy ne vehessék el.
Gumimajom 2010.11.24 17:54:38
@Cselo: ezt ők vezették be 98 ban. ráadásul kötelező volt belépnem.
egyszerű a képlet:
magánnyugdíjmegtakarításod a tied: ha meghalsz a gyereked örökli. Ha megöregszel, akkor nem vagy kiszolgáltatva az akkori politika kénye-kedvére illetve a demográfiai mutatóknak.
Állami: semi garancia semmire. Ha van 3 gyereked és megmurdelsz , akkor a temetésedre is diákhitelt kell felvenni a gyerekeidnek. Ha megöregszel és kevés gyerek van vagy eltapsolta azokban az években a kormány a pénzt ,akkor ehetsz farhátat de azt is csak Karácsonykor.
mellesleg meg magánvagyont elvenni az nem éppen olyan dolog amit jobboldali politika csinál. Épp a múlt héten zsidózták le Károlyit mert a SAJÁTJÁBÓL ADOTT, most meg a Tanácsköztársaság meg a Kommunizmus ellenségei államosítanak. De a legrosszabb szereplők nem is ők, hanem akinek annyira ez a kamu nemzeti összefogás (és a tényleg tetves gyf kormány elkergetése) az egyetlen sikerélménye, hogy még akkor sem akarja elengedni ezt az eksztázist amikor már a lépét veszik ki és adják el.
A különféle autó kontra bringa kontra BKV témájú blogbejegyzések kommentjeit olvasva mindig meglepődöm, hogy a megrögzött, "WC-re is autóval járok" mentalitású honfitársaink mennyiszer képesek leírni ugyanazokat a demagóg baromságokat, az autó…..
Gumimajom 2010.11.23 15:00:56
Nekem tetszett az írás, de elég részlehajló és vannak benne csúsztatások.
pl: Azzal nem lehet senkit megvédeni, hogy nem baj ha nem tudja a bringás a KRESZT mert nem tudja az autós sem és ezután, még ezzel indokolni miért ne legyen büntethető illetve KRESZ köteles( főbb útvonalakon, mert azért az is marhaság lenne, ha kis kertvárosi utcákban 5 éves gyerekeknek jogsival kéne kerekezniük, de pl Nagykőrút, Kossuth L utca , országutak ect, esetében lehetne valami minimális szabályozás.
2. Szerintem is jó ötlet cangával spórolni,. Mikor olyan volt az állásom én is lepasszoltam kocsit szüleimhez és vagy kerekeztem vagy BKV-ztam
de: (Ha abból indulsz ki, amit szintén elmondtál vagy itt vagy másik hszedben, hogy nem csóró a bringás mert egy jó bringa annyi mint egy használt autó, és csak a kötelező biztosítász , súlyadót meg a benzint számolod, akkor 50 ezret nem takarítasz havonta olyan távolság alatt, amit cangával még elfogadható hatótávolságnak tarthatunk. 15-20 ezer az reális, De legyen 25. (ez így még mindig megéri ha egyedül jársz abba az irányba a családodból.
A WCre is autóval járó kifejezés amivel felvezeted a cikket az önmagában is belefére egy hasonló posztba az elvakult szemellenzős divatbiciklisekről. Szerintem nem volt úriemberhez méltó egy autós zelótákról írt cikket egy hasonló hozzáállású jelzővel nyitni, mert így az objektív hitelesség rögtön az első mondatban sérült.
BKV.: igazából ez lenne rengeteg embernek (biciklis, autós vagy ahogy akarod őket címkézni ezen a skálán)igazi alternatíva. Igazad van abban, hogy nem olyan rémes mint mondják és hát autóban sem valami nagy komfort az hogy minden lámpánál letarhál valaki a Gyűrük úrából. De azért tökéletesnek sem mondanám. Meg attól is függ honnan hova mész, Aki a tágabb Belvárosban lakik és nem létfontossáfú az autó, annak nagy pénzpazarlás kocsiznia, mert ott remek a tömegközlekedés (de itt meg felhívnám "biciklis" hozzászólük figyelmét, hogy ennek ellenére hagyjuk meg az illető jogát, hogy ha akar autózzon és ne váltsuk már meg az ő életét kéretlenül és akkor téged sem bírálhat senki, hogy 500ezres olasz vázad van, mert az meg a te hepped. Nem kell mindenkinek megértenie, de elfogadnia kötelező.)
Amúgy ha 4-en vagytok a családban és több átszállás miatt bérlet kell, akkor az havi 30ezer 2 gyerekkel, Az meg ugyanaz mint a benzin meg biztosítások (amit úgyis fizet-biztosítás, súlyadó- mert 7végékre meg vészesetre utazásra megvette a kocsit).
Szal úgy látom nagyon esetspecifikus kinek éri meg jobban az autó és kinek a kerékpár, valamint ha mindkettőt használja, akkor milyen arányban, melyik alkalmakra melyiket vegye elő. DE KÖNYÖRGÖM, ne akarjuk már megmondani mindenkinek mit kell neki tennie, hanem hagyjuk hogy ő eldöntse, max kedvesen ajánljad neki azt az alternatívát amit te helyesnek tartasz, de nehogy egy perce is azt hidd, hogy csak az az egyetlen jó megoldás. Valszínű ez a HIT gyülis kerékpáros réteg elfogult térítése meg lekezelő álprofi hozzáállása ami visszatarthatja a kerékpár részleges (nem mindíg mindenhova minden körülmény között) használatának a szélesebb elterjedését, amiben az a legviccesebb, hogy ők meg azt hiszik, hogy emiatt mennek senkiáltal meg nem ácsolt keresztekre