Adatok
Kant
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Tisztelt Máv-Start ZRT!Azzal a panasszal írok Önöknek hogy a 142-es vonalon meglehetetlenítik az utasok életét.A 2010/2011-es menetrend teljesen rossz az iskolások és dolgozókkal szemben egyaránt,ugyanis abba nem gondoltak bele hogy aki délutánra jár dolgozni nem tud mivel bejárni ha…..
Kant
2010.11.22 12:58:05
@pbence:
A késésekkel nem sok mindent tudsz csinálni. Ezek vagy azért vannak, mert technikai problémák lépnek fel, esetleg baleset, vagy öngyilkos miatt. Nagyon sok ilyen eset van! El sem hinnéd, hogy hányan ugranak ki vonat elé! Vagy például a csatlakozások bevárása is okozhat késést. Ha mondjuk külföldről érkező vonat késik, és a csatlakozás bevárja, akkor készen is van a még nagyobb késés! Arról nem is beszélve, hogy az időjárás számlájára is nagyon sok késés írható: kidőlt fa, leszakadt felsővezeték, alámosott pályaszakasz...
Tehát hidd el, hogy nem szándékosan késnek a vonatok, és az esetek kb 98%-ában nem a dolgozók bénáznak, és nem ők a hibásak.
A menetrendekkel kapcsolatban pedig: lehetetlen olyat csinálni, hogy mindenkinek jó legyen! És mivel ez kötöttpályás közlekedés, ezért nem lehet 10 percenként indítani szerelvényt! Ráadásul nincs is rá kapacitás. Sem pénz.
Ez van! El kell fogadni, hogy itt nagyon régi a pálya és a szerelvények is. Amit lehet, azt megtesznek a dolgozók, de ők sem istenek, csupán emberek.
Sokat jártam fel pestre, és nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt.
Ja! A jegyárakkal kapcsolatban pedig: 30 percet meghaladó késés esetén, ami a MÁV hibájából történik (technikai okok) visszaigényelheted a menetjegy árát.
Amúgy meg minden szolgáltatásért fizetni kell. Ha megveszel a boltban egy kiló kenyeret, és másnapra bepenészedik, akkor hiába panaszkodsz. Kifizetted, használatba vetted a szolgáltatást, negatívan sült el a dolog, de sajna ezen nem lehet változtatni. A MÁV legalább megadja a lehetőséget, hogy ha az ő hibájuk, akkor visszaadják a pénzed. Míg a boltban nem hiszem, hogy kapsz egy másik kenyeret...
A késésekkel nem sok mindent tudsz csinálni. Ezek vagy azért vannak, mert technikai problémák lépnek fel, esetleg baleset, vagy öngyilkos miatt. Nagyon sok ilyen eset van! El sem hinnéd, hogy hányan ugranak ki vonat elé! Vagy például a csatlakozások bevárása is okozhat késést. Ha mondjuk külföldről érkező vonat késik, és a csatlakozás bevárja, akkor készen is van a még nagyobb késés! Arról nem is beszélve, hogy az időjárás számlájára is nagyon sok késés írható: kidőlt fa, leszakadt felsővezeték, alámosott pályaszakasz...
Tehát hidd el, hogy nem szándékosan késnek a vonatok, és az esetek kb 98%-ában nem a dolgozók bénáznak, és nem ők a hibásak.
A menetrendekkel kapcsolatban pedig: lehetetlen olyat csinálni, hogy mindenkinek jó legyen! És mivel ez kötöttpályás közlekedés, ezért nem lehet 10 percenként indítani szerelvényt! Ráadásul nincs is rá kapacitás. Sem pénz.
Ez van! El kell fogadni, hogy itt nagyon régi a pálya és a szerelvények is. Amit lehet, azt megtesznek a dolgozók, de ők sem istenek, csupán emberek.
Sokat jártam fel pestre, és nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt.
Ja! A jegyárakkal kapcsolatban pedig: 30 percet meghaladó késés esetén, ami a MÁV hibájából történik (technikai okok) visszaigényelheted a menetjegy árát.
Amúgy meg minden szolgáltatásért fizetni kell. Ha megveszel a boltban egy kiló kenyeret, és másnapra bepenészedik, akkor hiába panaszkodsz. Kifizetted, használatba vetted a szolgáltatást, negatívan sült el a dolog, de sajna ezen nem lehet változtatni. A MÁV legalább megadja a lehetőséget, hogy ha az ő hibájuk, akkor visszaadják a pénzed. Míg a boltban nem hiszem, hogy kapsz egy másik kenyeret...
Kant
2010.11.22 13:28:52
@pbence:
Az a pálya elég necces, mert egy részén csak egy pár sín van. Ha a szembejövő vonat késik, akkor a Pest felől érkező is késve fog beérni Kecskemétre, és így késéssel tud visszaindulni is...szóval elég egy késés, és egyből bepörgeti magát a dolog!
A menetrend megszabdalása szerintem azért volt szükséges, mert nem volt meg a megfelelő kihasználtság. 4-5 ember miatt nem hinném, hogy indítanak vonatot. Így szívás, de kénytelenek megvárni a legközelebbi induló szerelvényt. Lehet, hogy így 1 órát ott kell dekkolnia az emberkéknek az állomáson, de sajna ez megint csak pénzügyi ok.
A MÁV-nak szinte minden gyenge pontja a kevés pénzre vezethető vissza. Ez itt Magyarország, és nem Ausztria vagy Németország...
Az a pálya elég necces, mert egy részén csak egy pár sín van. Ha a szembejövő vonat késik, akkor a Pest felől érkező is késve fog beérni Kecskemétre, és így késéssel tud visszaindulni is...szóval elég egy késés, és egyből bepörgeti magát a dolog!
A menetrend megszabdalása szerintem azért volt szükséges, mert nem volt meg a megfelelő kihasználtság. 4-5 ember miatt nem hinném, hogy indítanak vonatot. Így szívás, de kénytelenek megvárni a legközelebbi induló szerelvényt. Lehet, hogy így 1 órát ott kell dekkolnia az emberkéknek az állomáson, de sajna ez megint csak pénzügyi ok.
A MÁV-nak szinte minden gyenge pontja a kevés pénzre vezethető vissza. Ez itt Magyarország, és nem Ausztria vagy Németország...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem kötekedni akarok, csak azt próbálom mondani, hogy senki fejéhez nem tartanak puskát, hogy vonattal utazzon. Az meg, hogy vannak késések részben a MÁV hibája, mert nincs elég pénze arra, hogy az 1930-ban lefektetett síneket javítsa. Rohad az egész pálya és a vagonok is. Sajnos azonban nincs pénz újakra. Ebből pedig az következik, hogy ami elromolhat, az el is romlik! Ettől még nem kell lehurrogni a MÁV-ot. Nem igazán van más lehetőségük, minthogy fenntartsák a szolgáltatást úgy, ahogyan bírják.
"Az ember attól egy fejlett társas lény, hogy nem szokja meg sem a saját, sem más mocskát, sem igénytelenségét."
Ez társadalmi probléma, és nem a MÁV hibája. Ha nem figyel az ember arra, hogy a szemetet a kukába dobja, vagy esetleg ne sz*rja össze a WC-t, akkor nem csoda, hogy retek van. Ha mindenki fogná a kis szemetét, és a legelső kukába beledobná, akkor nem egy szeméttelep közepén kellene utaznia. A firkálások meg...hát arról inkább nem írnék. Tehát ha odafigyelnének az emberek a környezetükre, kevésbé lenne gáz a vonatok állapota.